FAQ - najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytania

Close
Jak mogę zwrócić bilet zakupiony on-line?

Aby zwrócić bilet, należy wypełnić formularz zwrotu biletów i przesłać go wraz z biletem oraz potwierdzeniem przelewu (najpóźniej 15 min. przed seansem na jaki został zakupiony) na adres kina, którego dotyczy.
Lista kin dostępna jest na stronie https://multikino.pl/pl/nasze-kina
Szczegółowe zasady zwrotu biletów znajdują się w punkcie 7 Regulaminu zakupu i rezerwacji.

Close
Anulowano moje bilety, a mimo to pieniądze zostały pobrane z mojego konta.

Czas od wybrania miejsca na sali do wpływu środków na konto Multikina jest ograniczony. Na transakcję przeznaczone jest 15 minut. Jeśli w tym czasie środki nie wpłyną na konto Multikina, bilety są anulowane, a klient otrzymuje e-mail z informacją o braku dokonanej płatności i anulacji zamówienia. Jednak zlecony w Twoim banku przelew może zostać zrealizowany. Spowodowane jest to tym, że system dostarczania biletów jak i płatności działają niezależnie.
W takim przypadku w serwisie „przelewy24” zostaje utworzona przedpłata, a klient ma prawo do zwrotu środków. Niewykorzystana przedpłata zostanie zwrócona na konto klienta po siedmiu dniach. W przypadku problemów z realizacją przedpłaty lub w razie chęci przyśpieszenia jej zwrotu należy złożyć dyspozycję pod adresem [email protected], gdzie bezpośrednio uzyskasz wszelkie informacje.

Close
Na jaki numer konta mam dokonać wpłaty za bilet jeśli nie udało mi się dokonać płatności automatycznej?

Jeżeli w trakcie zakupu biletu zostanie zerwana sesja z bankiem, należy powtórzyć cały proces zamówienia. Proces płatności realizowany jest przez zewnętrznego operatora. Multikino nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego serwisu. Nieopłacona transakcja zostaje anulowana po 30 minutach od jej rozpoczęcia i nie ma możliwości zapłaty przelewem tradycyjnym.

Close
Nie dotarł do mnie e-mail z informacją o zakupie biletów.

Sprawdź najpierw katalog ze spamem w skrzynce mailowej. Jeżeli po raz pierwszy korzystasz z usługi sprzedaży on-line w Multikinie, możliwe że e-mail z potwierdzeniem lub biletem trafił właśnie tam.

Close
Czy mogę zmienić datę lub godzinę seansu, jeśli już kupiłem bilet?

Aby dokonać wymiany biletu, skontaktuj się z kinem, do którego kupiłeś bilet. Kontakt.

Close
Jak mogę dopłacić do biletu normalnego, jeśli przez pomyłkę kupiłem ulgowy?

Dopłaty do biletu możesz dokonać w kasach kina przed seansem.

Close
Czy muszę wydrukować bilet otrzymany e-mailem?

Nie, plik w formacie .pdf z biletem wystarczy pokazać na wyświetlaczu urządzenia (telefon, tablet).

Close
Jak kupić bilet on-line?

    1. Wybierz film / seans
    2. Podaj swoje dane
    3. Zapłać
  4. Otrzymasz bilet

Close
Jak szybko dostanę bilet kupiony on-line?

E-mail z biletem w formie pliku .pdf oraz SMS z potwierdzeniem zakupu i linkiem do biletu otrzymasz w czasie nie dłuższym niż 15 min po autoryzacji transakcji przez operatora płatności. W praktyce e-mail i SMS przychodzą natychmiast.

Close
Jakie są koszty zamówionego biletu?

Do ceny każdego biletu doliczamy koszt jego dostawy widoczny w podsumowaniu transakcji.

Close
Czy zakup on-line biletu do kina jest zabezpieczony?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona, przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL. Dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo transmisji danych.

Close
Co to jest miejsce VIP?

Miejsca VIP to luksusowe fotele usytuowane w najlepszym miejscu sali kinowej. Umieszczone są w odległości dwóch trzecich od ekranu. W naszej ocenie jest to strefa oferująca najlepszą jakość odbioru filmu.

Close
Kiedy na stronie pojawi się repertuar?

Repertuar na tydzień filmowy od piątku do czwartku publikowany jest najpóźniej w poprzedzającą go środę. Wydarzenia specjalne (Maratony, Poranki, Multibabykino, Sport, Koncerty, Teatry, Balety, Opery, Kino na obcasach) mogą być publikowane z większym wyprzedzeniem niż filmy w regularnym repertuarze.

Close
Gdzie mogę sprawdzić, jakie jest ograniczenie wiekowe dla wybranego filmu?

Sugerowane przez dystrybutora ograniczenie wiekowe podajemy na stronie danego filmu.

Close
Gdzie mogę sprawdzić, czy film jest z napisami czy z dubbingiem?

Informację o dostępnych wersjach znajdują się na stronie filmu oraz w repertuarze.

Close
Czy godzina podana w repertuarze jest godziną rozpoczęcia seansu?

Godziny rozpoczęcia seansów określone w repertuarze, cennikach (oraz innych reklamach i ofertach) określają czas rozpoczęcia emisji bloku reklam i zwiastunów filmowych, po zakończeniu którego rozpoczyna się emisja filmu.

Close
Gdzie znajdę cennik biletów?

Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie wybranego kina.

Close
Co zrobić, jeśli nie dostałem e-maila z potwierdzeniem rezerwacji?

Sprawdź, czy podałeś prawidłowy adres e-mail w czasie składania zamówienia, jeśli tak kliknij "Wyślij e-mail ponownie" na stronie z podsumowaniem rezerwacji. Jeśli pomyliłeś się w adresie e-mail musisz dokonać rezerwacji od nowa.

Close
Dlaczego muszę potwierdzać rezerwację?

Prośba o potwierdzenie rezerwacji jest podyktowana dwoma kwestiami. Po pierwsze wypełniając formularz możesz wpisać niewłaściwy e-mail i Twoja rezerwacja zostanie wysłana do kogoś innego. Bez potwierdzenia rezerwacji sądziłbyś, że masz ją dokonaną.
Po drugie zdarzają się sytuacje, gdy ktoś dla żartu wysyła rezerwację osobie, która wcale nie wybiera się do kina. Bez konieczności potwierdzenia rezerwacji przez takie zachowanie bardzo dobre miejsca w kinie byłyby blokowane i nie mogłyby ich kupić / zarezerwować osoby, które naprawdę chcą iść na seans filmowy.

Jeśli założysz konto w serwisie multikino.pl nie będziesz musiał potwierdzać rezerwacji.

Close
Dlaczego rezerwacja zostaje anulowana 15 minut przed rozpoczęciem seansu?

Zdarzają się sytuacje, gdy ktoś dokonuje rezerwacji, a później zmienia plany i jej nie odbiera. Anulując rezerwacje 15 minut przed seansem dajemy możliwość zakupu biletów innym osobom.

Close
Jak mogę zmienić datę lub godzinę seansu, jeśli mam już rezerwację?

Zrób nową rezerwację. Wcześniejsza zostanie anulowana automatycznie 15 minut przed seansem.

Close
Jak zarezerwować bilet on-line?

    1. Wybierz film / seans
    2. Podaj swoje dane
   

3.Potwierdź rezerwację e-mailem

Potwierdź rezerwację w ciągu godziny klikając w link aktywacyjny w wiadomości email, inaczej rezerwacja zostanie anulowana.

  4. Opłać miejsce w kasie kina na 15 min. przed seansem

Close
Kiedy mogę odebrać rezerwację?

Rezerwację możesz odebrać w dowolnej chwili w kasie kina, najpóźniej 15 minut przed godziną rozpoczęcia seansu.

Close
Jak mogę anulować rezerwację?

Rezerwację możesz anulować korzystając z linka w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.

Close
Czy posiadając rezerwację muszę stać w kolejce do kasy?

Tak, rezerwacja nie uprawnia do preferencji i pierwszeństwa przy zakupie biletu.

Close
Chciałem wybrać się do kina w Bueno Czwartek, ale nie ma już kodów. Czy liczba kodów jest ograniczona?

Tak. Liczba kodów jest ograniczona. Pula zniżek na bilety na każdy tydzień trwania Promocji obejmie 8 000 (osiem tysięcy) biletów.
Organizator informuje Uczestników akcji o wyczerpaniu puli kodów za pośrednictwem strony www.kinderbueno.pl.

Szczegóły promocji tutaj: http://kinderbueno.pl/czwartki/zasady.

Close
Jak działa promocja MULTIPONIEDZIAŁKI? Jak uzyskać zniżkę?

Wystarczy dołączyć do grona przyjaciół Multikina na portalu Facebook.com i na fan page'u Multikino Polska w prywatnej wiadomości wpisać hasło multiponiedziałki. W odpowiedzi otrzymasz dwa kody, które uprawniają do zakupu biletu na seans filmowy 2D w cenie 15 złotych brutto oraz zestawu barowego Oscar w cenie 12,90 złotych brutto.

Close
Czy mogę zarezerwować miejsce online i na miejscu skorzystać z promocji Multiponiedziałki lub Czwartki z Kinder Bueno?

Tak. Możesz zarezerwować miejsca online. Rezerwację odbierasz następnie w kasie kina do 15 minut przed godziną seansu.

Close
Czy w Multikinie przysługują zniżki dla opiekuna osoby niepełnosprawnej?

Zgodnie z pkt. 14. regulaminu: Opiekun osoby niepełnosprawnej może przebywać na sali kinowej w ramach biletu nabytego przez osobę niepełnosprawną w przypadku niepełnosprawności znacznie utrudniającej osobie niepełnosprawnej samodzielne poruszanie się na terenie kina. W takim przypadku opiekunowi osoby niepełnosprawnej jest wydawane zaproszenie dla opiekuna.

Close
Czy mogę pobrać kilka kodów na Multiponiedziałek i wybrać się ze znajomymi do kina?

Każdy z fanów Multikino Polska jest uprawniony do pobrania nie więcej niż 4 voucherów tygodniowo.

Close
Czy muszę mieć wydrukowany kod na Multiponiedziałek, czy wystarczy, jeśli pokażę go w telefonie lub podyktuję w kasie?

Aby skorzystać z akcji, trzeba przyjść do kina z wydrukowanym kodem lub pokazać zdjęcie kodu na ekranie telefonu komórkowego lub tabletu. Na podstawie jednego kodu można kupić 1 bilet. Jeśli w trakcie jednej transakcji kupujesz kilka biletów, musisz mieć tyle kodów ile kupowanych biletów.

Close
Co znaczy, że mój kupon jest ważny na wybrane wydarzenia specjalne?

Taki kupon możesz wykorzystać na dowolny film, jak również na wybrane wydarzenia specjalne z naszej oferty (Poranki, Multibabykino, Akademia Filmowa Multikino, Moja Pierwsza Wizyta w Kinie, Kocham Kino w Multikinie, Noc Kina, Liga Mistrzów UEFA, Sport extremalny, Granie na ekranie, Kino na obcasach, Koncerty).

Close
Czy kupon 2D mogę wykorzystać na film 3D?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Close
Czy mogę wykorzystać kupon 3D na film 2D?

Tak, kupon 3D możesz wykorzystać również na film 2D.

Close
Jak wykorzystać kupon/kod on-line?

On-line możesz zarezerwować miejsca na sali. Następnie w kasie kina odbierasz rezerwację wymieniając kupony/kody na bilety.

Close
Czy jeśli posiadam kupon, mogę dopłacić do miejsc VIP, w strefie Platinium lub do filmów w technologii Atmos?

Tak, w takim wypadku możesz dokonać dopłaty w kasie kina.

Close
Czy mogę przedłużyć termin realizacji kuponu/kodu/bonu?

Nie, wymiana kuponu/kodu/bonu na bilet jest możliwa wyłącznie w okresie jego ważności.

Close
Czy posiadając kupon/kod/bon muszę stać w kolejce do kasy?

Tak, kupon/kody/bon nie uprawnia do preferencji i pierwszeństwa przy wymianie na bilet. 

Close
Ile kosztuje M!Karta?

M!Karta kosztuje 14,90 i jest to opłata za używanie karty cały rok.

Close
Gdzie mogę kupić M!Kartę?

M!Kartę możesz kupić jednym z naszych kin lub online podczas zakupu biletu na seans.

Close
Kto może kupić M!Kartę?

M!Karta przeznaczona jest dla uczniów lub studentów, którzy ukończyli 15 rok życia i posiadają ważną legitymację uczniowską, studencką lub doktorancką wydaną przez jednostkę szkolnictwa na terenie Rzeczypospolitej z wyłączeniem legitymacji ISIC, ITIC, EURO 26.

Close
Jak mam zarejestrować M!Kartę po zakupie?

Jeżeli kupiłeś kartę ONLINE, M!Karta jest automatycznie zarejestrowana. Jeżeli kupiłeś kartę w kinie. Zaloguj się na swoim koncie na www.multikino.pl (jeżeli nie masz konta – utwórz je). Wybierz „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer M!Karty oraz numer aktywacyjny i gotowe!

Close
Jak zarejestrować M!Kartę kupując ją online?

M!Karta przy zakupie online jest od razu zarejestrowana! Od razu możesz korzystać z jej możliwości!

Close
Co to jest rabat powitalny?

Po zakupie karty w kasie kina możesz z niej korzystać przez 60 minut bez konieczności rejestracji :) Po tych 60 minutach karta musi zostać zarejestrowana na www.multikino.pl, aby działała dalej.

Close
Co się stanie jak nie zarejestruję karty od razu po zakupie?

Masz 60 min na skorzystanie z rabatu powitalnego, po tym czasie karta przestanie być aktywna. Musisz ją zarejestrować na www.multikino.pl, aby działała dalej.

Close
Czy mogę kupić M!Kartę na prezent drugiej osobie?

Oczywiście! Osoba, która otrzyma M!Kartę w prezencie musi pamiętać tylko, żeby ją zarejestrować!

Close
Czy muszę mieć konto w serwisie multikino.pl, żeby kupić/zarejestrować M!kartę?

Tak, posiadanie konta w serwisie multikino.pl jest niezbędne do korzystania z możliwości jakie daje M!Karta. 

Close
Kupiłem M!Kartę w kasie kina, co mam z nią zrobić?

Musisz ją zarejestrować. Zaloguj się w serwisie multikino.pl, wybierz „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer M!Karty oraz numer aktywacyjny i gotowe! 

Close
Ile mam czasu na zebranie i wykorzystanie punktów?

Od momentu wyrażenia zgody marketingowej na przesyłanie newsletterów masz 90 dni na zebranie punktów. Powodzenia! 

Close
Czy karta będzie działać tylko w jednym kinie, tym które wybiorę podczas rejestracji?

Nie! M!Karta działa we wszystkich kinach. Kino, które wybierasz podczas rejestracji to te, w którym kupiłeś M!Kartę.

Close
Jakie zestawy objęte są nabijaniem punktów?

M!Karcie dedykowany jest zestaw Oscar (średni popcorn + średni napój) w cenie 14,90, 1 zestaw = 1 punkt. 

Close
Jak mogę zacząć zbierać punkty wymieniane na nagrody?

Żeby zacząć zbierać punkty musisz zaznaczyć zgody marketingowe. Od tego momentu za każdy 1 bilet w ramach M!Karty dostajesz 1 punkt, za zestaw Oscar kupiony razem z M!Kartą również 1 punkt. Za 5 punktów otrzymasz bilet 2D gratis.

Close
Ile razy mogę zaznaczać i odznaczać zgodę na komunikacje marketingową?

Nie ma limitu. Pamiętaj, że po odznaczeniu zgody marketingowej Twoje punkty się zerują i rozpoczynasz proces zbierania punktów po zaznaczeniu ponownie zgody od początku.

Close
Czy mogę zaznaczyć zgodę później, po rejestracji M!Karty i zacząć zbierać punkty?

Tak! Zgody marketingowe możesz wyrazić w każdym momencie. Pamiętaj! Im wcześniej ją zaznaczysz, tym szybciej rozpoczniesz proces zbierania punktów. 

Close
Mam 16 lat i chce iść do kina z moją 14-letnią dziewczyną/chłopakiem, czy mogę kupić dwa bilety w cenie 14,90 na moją M!Kartę?

Nie, na M!Kartę możesz kupić 2 bilety, z biletu mogą skorzystać osoby, które spełniają warunki posiadania M!Karty, uczniowie i studenci, którzy skończyli 15 rok życia i mają aktualną legitymację.

Close
Jakich dopłat nie pokrywa M!Karta?

M!Karta nie pokrywa dopłat do okularów przy filmach 3D oraz foteli VIP. 

Close
Czy na wszystkie filmy mam zniżkę?

Tak, na wszystkie filmy od poniedziałku do czwartku, oraz od piątku do niedzieli przy płatności BLIK.

Close
Czy dla posiadaczy M!Karty są inne ceny na maratonach filmowych?

Tak, dla posiadaczy M!Karty są przygotowane specjalne ceny przy płatności BLIK na wszystkie projekty specjalne w Multikinie, m.in.: Teatry, Opery, Balet czy Wystawy

Close
Czy mogę kupić zestaw specjalny Oscar w dedykowanej cenie kiedykolwiek? Niekoniecznie kupując od razu bilet?

Tak, zestaw Oscar w specjalnej cenie możesz kupić od poniedziałku do niedzieli w dowolnym momencie. 

Close
Ile kosztuje karta Rodzina do Kina?

Karta Rodzina do Kina kosztuje 5zł brutto. Jest ważna przez rok od daty rejestracji online (jak zarejestrować kartę – patrz poniżej). 

Close
Gdzie mogę kupić kartę Rodzina do Kina?

Kartę Rodzina do Kina kupisz na dwa sposoby:  możesz nabyć ją w każdym Multikinie w Polsce lub online poprzez stronę www.multikino.pl podczas zakupu biletów na seans familijny.

Close
Gdzie dokładnie na stronie Multikino.pl mogę kupić kartę?

Kartę możesz nabyć podczas zakupu biletów na film. Zaloguj się do swojego konta na www.multikino.pl, wybierz seans i miejsca. Następnie pojawi się komunikat o możliwości dodania karty Rodzina do Kina za 1 zł. Pamiętaj, jeśli zaznaczysz mniej niż 2 miejsca podczas wyboru seansu, wówczas nie będziesz mieć możliwości zakupu karty. Warunkiem udziału w akcji jest obecność minimum 2 osób, w tym jednego rodzica/opiekuna i jednego dziecka, które nie ukończyło 18. roku życia.

Nie ma możliwości zakupienia karty z podstrony opisującej akcję.

Close
Kto może kupić kartę Rodzina do Kina?

Karta przeznaczona jest dla rodzin. Obowiązuje dla grup od dwóch (1 rodzic i 1 dziecko) do maksymalnie siedmiu osób (2 dorosłych i 5 dzieci). Dziecko nie może mieć ukończonych 18. lat. Karta obowiązuje na filmy przeznaczone dla widzów poniżej 15. roku życia (filmy b.o., od 6., 7., 10. i 12. roku życia).

Close
Jak mam ją zarejestrować po zakupie?

Jeżeli kupiłeś kartę przez stronę www.multikino.pl , karta jest automatycznie zarejestrowana.

Jeżeli kupiłeś kartę w kinie - zaloguj się na swoim koncie na www.multikino.pl (jeżeli nie masz konta – utwórz je). Wybierz opcję „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer karty oraz numer aktywacyjny i gotowe!

Close
Jak rejestruję kartę, kupując ją online?

Karta przy zakupie online jest od razu zarejestrowana i gotowa do użycia.

Close
Co to jest rabat powitalny?

Po zakupie karty w kasie kina możesz z niej korzystać przez 60 minut bez konieczności rejestracji (w tym czasie skorzystaj z zakupu zestawu Rodzinnego w niższej cenie). Po tym czasie karta musi zostać zarejestrowana na www.multikino.pl, aby działała dalej.

Close
Co się stanie, jak nie zarejestruję karty od razu po zakupie?

Masz 60 minut na skorzystanie z rabatu powitalnego, po tym czasie karta przestanie być aktywna. Musisz ją zarejestrować na www.multikino.pl, aby działała dalej.

Close
Czy mogę kupić kartę na prezent drugiej osobie?

Tak. Jednak osoba, która otrzyma kartę w prezencie, musi pamiętać, że karta wymaga rejestracji online.

Close
Czy muszę mieć konto w serwisie Multikino.pl, żeby kupić/zarejestrować kartę?

Tak, posiadanie konta w serwisie www.multikino.pl jest niezbędne do korzystania z możliwości, jakie daje karta Rodzina do Kina.

Close
Kupiłem kartę w kasie kina, co mam z nią zrobić?

Kartę należy zarejestrować. Zaloguj się w serwisie www.multikino.pl , wybierz opcję „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer karty oraz numer aktywacyjny.

Jeśli chcesz skorzystać z programu ze zbieraniem punktów, pamiętaj, żeby zaznaczyć zgody marketingowe.

Close
Ile mam czasu na zebranie i wykorzystanie punktów?

Punkty możesz zbierać przez rok - od momentu wyrażenia zgody marketingowej do upłynięcia czasu ważności karty.

Close
Czy karta będzie działać tylko w jednym kinie, tym, które wybiorę podczas rejestracji?

Nie. Karta Rodzina do Kina działa we wszystkich kinach sieci Multikino.

Kino, które wybierasz podczas rejestracji to te, w którym kupiłeś kartę.

Close
Jakie zestawy barowe objęte są nabijaniem punktów?

Karcie Rodzina do Kina dedykowany jest zestaw Rodzinny (składający się z 2 zestawów -  Oscar: napój 0,5l i popcorn 2,4l, oraz zestawu Filmowego: napój 0,4l albo sok Cappy 0,33l albo woda 0,5l, do tego  popcorn 2,1l i gadżet np. w postaci toppera, czyli figurki na kubek napoju).

Close
Jak mogę zacząć zbierać punkty wymieniane na nagrody?

Żeby zacząć zbierać punkty, musisz zaznaczyć zgodę marketingową. Od tego momentu za każdy zakupiony bilet w ramach karty Rodzina do Kina dostajesz 1 punkt. Za zestaw Rodzinny kupiony razem z kartą również naliczymy na Twojej karcie 1 punkt.

Za 10 punktów możesz wybrać nagrodę w postaci breloka, natomiast za 20 punktów masz możliwość otrzymania gratis biletu na film 2D.

Close
Ile razy mogę zaznaczać i odznaczać zgodę na komunikację marketingową?

Nie ma limitu. Pamiętaj, że po odznaczeniu zgody marketingowej Twoje punkty się zerują i rozpoczynasz proces zbierania punktów po ponownym zaznaczeniu zgody.

Close
Czy mogę zaznaczyć zgodę później, po rejestracji Karty i zacząć zbierać punkty?

Tak. Zgodę marketingową możesz wyrazić w każdym momencie. Pamiętaj jednak, że im wcześniej ją zaznaczysz, tym szybciej rozpoczniesz proces zbierania punktów.

Close
Chcę wysłać dzieci same do kina, czy będą mogły skorzystać z Karty Rodzina do kina?

Nie, warunkiem skorzystania z akcji jest udział minimum 2 osób, w tym jednego rodzica/opiekuna i jednego dziecka.

Close
Mam liczną rodzinę, czy będę mogła skorzystać z karty idąc do kina w 5 osób?

Tak, z karty może  skorzystać siedem osób, w tym maksymalnie 2 rodziców/opiekunów i 5 dzieci.

Close
Korzystam z Karty Dużej Rodziny? Czy przysługuje mi jakaś zniżka?

Karta Rodzina do Kina jest wydawana nieodpłatnie posiadaczom Karty Dużej Rodziny wyłącznie w kasach Multikina po okazaniu Karty Dużej Rodziny i weryfikacji danych. Nie ma możliwości wydania nieodpłatnie karty online przez stronę internetową www.multikino.pl.

Close
Jakich dopłat nie pokrywa karta?

Karta nie pokrywa dopłat do okularów przy filmach 3D oraz foteli VIP i SuperVIP.

Close
Czy na wszystkie filmy mam zniżkę?

Nie, oferta obowiązuje wyłącznie na filmy poniżej 15. roku życia.

Close
Czy dla posiadaczy Karty są inne ceny na porankach filmowych?

Tak, posiadacze karty mają możliwość zakupu biletów w promocyjnej cenie także na Porankach Filmowych. Oznacza to, że rodzicowi/ opiekunowi przysługuje zniżka ulgowa na bilet.

Close
Chciałabym przekazać kartę znajomej z dziećmi, czy będzie mogła wejść na seans?

Karta jest przypisana do osoby, która ją kupiła. Nie można jej przekazywać. Obsługa kina może skontrolować poprawność danych z dowodem osobistym.

Close
Jakie zniżki dostanę z kartą?

Dzięki Karcie Rodzina do Kina:

  • bilety na filmy familijne i Poranki Filmowe mają jedną cenę dla rodzica/ opiekuna i dziecka. To znaczy, że zarówno rodzicowi, jak i dziecku przysługuje bilet w cenie ulgowej.
  • zapłacisz o 10 zł mniej za Zestaw barowy „Rodzinny”.
  • możesz skorzystać z 25%-owego rabatu na wybrane zabawki w kinowych sklepikach tzw. Multishop.
  • otrzymasz tort lub pizzę gratis podczas organizacji przyjęcia urodzinowego w Multikinie dla swojego dziecka w ramach „Urodzinki w Multikinie”.

Close
Widziałam w kinie książeczkę z komiksem. W jaki sposób mogę ją otrzymać?

Po zarejestrowaniu karty przy drugiej wizycie w Multikinie otrzymasz książeczkę z komiksem. Po rejestracji na wskazany adres e-mail zostanie wysłany kod upoważniający do bezpłatnego odbioru książeczki.

Close
Otrzymaliśmy w kinie naklejki. Czy po zebraniu kolekcji mogę otrzymać nagrodę?

Naklejki są wydawane w kinach do biletów lub zestawów rodzinnych. Dziecko może dowolnie wykorzystać naklejki, np. wklejając je do książeczki z komiksem. Za zbieranie naklejek nie są przewidziane dodatkowe nagrody. Nagrody można otrzymać za zbieranie punktów zgromadzonych podczas zakupu biletów i/lub zestawów rodzinnych.

Close
Moja córka ma 15 lat. Czy możemy kupić kartę Rodzina do Kina?

Tak, karta Rodzina do Kina przewidziana jest dla rodzin, w których dzieci nie ukończyły 18. roku życia.

Close
Jak mogę sprawdzić, na który film obowiązuje karta?

Karta obowiązuje na filmy w formacie 2D i 3D dla widzów poniżej 15. lat. Informację, które filmy możesz zobaczyć z kartą Rodzina do Kina, znajdziesz na stronie www.multikina.pl (np. na podstronie akcji www.multikino.pl/rodzina) lub dowiesz się o nich, pytając naszego pracownika w kasie kina. Filmy objęte kartą Rodzina do Kina mają oznaczenie ‘familijny’.