FAQ - najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytania

Najczęściej zadawane pytania

Nie znalazłeś tego czego szukałeś? Skontaktuj się z nami
Close
Jak mogę zwrócić bilet zakupiony on-line?

Aby zwrócić bilet, należy wypełnić formularz zwrotu biletów i przesłać go wraz z biletem oraz potwierdzeniem przelewu (najpóźniej 15 min. przed seansem na jaki został zakupiony) na adres kina, którego dotyczy.
Lista kin dostępna jest na stronie https://multikino.pl/pl/nasze-kina
Szczegółowe zasady zwrotu biletów znajdują się w punkcie 7 Regulaminu zakupu i rezerwacji.

Close
Czy mogę zmienić datę lub godzinę seansu zakupionych biletów?

Aby dokonać wymiany biletu, skontaktuj się ze swoim kinem.

Close
Omyłkowo zakupiłem bilety do innego kina, jak mogę zamienić je na właściwe kino?

Nie jest możliwa bezpośrednia zamiana biletów do innego kina. 
Należy zakupić nowe bilety na seans w pożądanym kinie oraz dokonać zwrotu biletów zakupionych błędnie.

Close
Moja transakcja nie została zakończona, a wybrane miejsca zostały zablokowane. Jak mogę je kupić?

Miejsca na sali zostaną automatycznie odblokowane po 30 minutach od nieudanej próby zakupu biletów.

Close
Anulowano moje bilety, a mimo to pieniądze zostały pobrane z mojego konta.

Aby zakupić bilety on-line do Multikina, masz 15 minut. Czas jest liczony od momentu wybrania miejsc na dany seans do zakończenia transakcji. Jeśli w tym czasie środki nie wpłyną na konto Multikina, bilety zostaną anulowane, a klient otrzyma e-mail z informacją o braku dokonanej płatności i anulowaniu zamówienia.

Może jednak zdarzyć się tak, iż zlecony w Twoim banku przelew zostanie zrealizowany. Spowodowane jest to tym, że system dostarczania biletów oraz płatności działają niezależnie od siebie i są obsługiwane przez inne podmioty.

W takim przypadku w serwisie „Przelewy24” zostaje utworzona przedpłata, a klient ma prawo do zwrotu środków. Niewykorzystana przedpłata zostanie zwrócona na konto klienta po siedmiu dniach. W razie problemów z realizacją przedpłaty lub chęci przyśpieszenia jej zwrotu należy złożyć dyspozycję pod adresem [email protected], gdzie bezpośrednio można uzyskać wszelkie informacje.

Close
W trakcie zakupu biletów nie mogę wybrać mojego banku, dlaczego?

Niektóre banki są czasowo wyłączane z obsługi transakcji. Sytuacja ta występuje niezależnie od działania naszej strony.

Close
Na jaki numer konta mam dokonać wpłaty za bilet jeśli nie udało mi się dokonać płatności automatycznej?

Jeżeli w trakcie zakupu biletu zostanie zerwana sesja z bankiem, należy powtórzyć cały proces zamówienia. Proces płatności realizowany jest przez zewnętrznego operatora. Multikino nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego serwisu. Nieopłacona transakcja zostaje anulowana po 15 minutach od jej rozpoczęcia.

Nie ma możliwości zapłaty przelewem tradycyjnym.

Close
Jak szybko dostanę bilet kupiony on-line?

E-mail z biletem w formie pliku PDF oraz SMS z potwierdzeniem zakupu i linkiem do biletu otrzymasz w czasie nie dłuższym niż 15 minut po autoryzacji transakcji przez operatora płatności.

Close
Nie dotarł do mnie e-mail z informacją o zakupie biletów.

Sprawdź najpierw katalog ze spamem w skrzynce mailowej. Jeżeli po raz pierwszy korzystasz z usługi sprzedaży on-line w Multikinie, możliwe, że e-mail z potwierdzeniem lub biletem trafił właśnie tam.

W przeciwnym wypadku zgłoś się do obsługi kina w kasach biletowych lub skontaktuj mailowo ze swoim kinem.

Close
Czy po zakupie biletu on-line muszę odebrać go w kasie?

Nie, zarówno e-mail z biletem w formie pliku PDF jak i SMS zawierają wszelkie niezbędne informacje potrzebne do wejścia na seans.

Close
Czy muszę wydrukować bilet otrzymany e-mailem?

Wystarczy, że pokażesz bilet w formacie PDF na wyświetlaczu urządzenia (telefon, tablet). Możesz również okazać bilet, który otrzymasz SMS-em.

Close
Gdzie znajdę cennik biletów mojego kina?

Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.

Close
Jakie są koszty zamówionego biletu?

Do ceny każdego biletu doliczamy koszt jego dostawy widoczny w podsumowaniu transakcji.

Close
Jak mogę dopłacić do biletu normalnego, jeśli przez pomyłkę kupiłem ulgowy?

Dopłaty do biletu możesz dokonać w kasie biletowej kina przed rozpoczęciem seansu.

Close
Jak kupić bilet on-line?

    1. Wybierz film / seans
    2. Podaj swoje dane
    3. Zapłać
  4. Otrzymasz bilet
 
 
 
 
 
 
 
 

Close
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?

W celu otrzymania faktury zgłoś się z paragonem lub biletem internetowym do obsługi kina.

Close
Czy zakup on-line biletu do kina jest zabezpieczony?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona, przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL. Dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo transmisji danych.

Close
Co to jest miejsce VIP?

Miejsca VIP to luksusowe fotele usytuowane w najlepszym miejscu sali kinowej - w naszej ocenie jest to strefa oferująca najlepszą jakość odbioru filmu. Ponadto, fotele te są szersze niż standardowe i posiadają szersze podłokietniki.

Close
Kiedy na stronie pojawi się repertuar?

Repertuar na kolejny tydzień filmowy - od piątku do czwartku - publikowany jest najpóźniej w poprzedzającą go środę.

Wydarzenia specjalne (Maratony, Poranki, Multibabykino, Sport, Koncerty, Teatry, Balety, Opery, Kino na obcasach) mogą być publikowane z większym wyprzedzeniem niż filmy w regularnym repertuarze.

Close
Na jakiej podstawie wybierane są filmy do kina? Dlaczego moje kino nie gra wszystkich filmów?

Staramy się, żeby repertuar filmowy w kinach sieci Multikino był jak najbardziej atrakcyjny i urozmaicony, jednak decyzja o repertuarze jest uzależniona od liczby kopii filmowych, które otrzymujemy od dystrybutorów. W przypadków niektórych filmów dystrybutorzy dysponują mniejszą liczbą kopii - wówczas nie mamy możliwości zagrać ich we wszystkich kinach w tym samym czasie. Wpływ na repertuar ma również liczba sal w danym kinie.

Close
Gdzie mogę sprawdzić, jakie jest ograniczenie wiekowe dla wybranego filmu?

Sugerowane przez dystrybutora ograniczenie wiekowe podajemy na stronie danego filmu.

Close
Czy mogę zabrać ze sobą dziecko na seans, jeżeli jest młodsze, niż wskazuje na to ograniczenie wiekowe?

Kategoria wiekowa filmów nie stanowi formalnego wymogu uczestnictwa – pełni funkcję informacyjną oraz sugeruje docelową grupę odbiorców danego filmu. Należy pamiętać o tym, że rodzic lub opiekun prawny ponosi wyłączną odpowiedzialność za treści, z jakimi w trakcie seansu zetknie się młody widz.

Close
Czy dziecko za moją zgodą może udać się samo na seans? Jak mogę udzielić zgody?

Rodzice oraz opiekunowie prawni ponoszą wyłączną odpowiedzialność za dzieci pozostawione na terenie kina bez ich opieki. Zgoda może zostać udzielona pisemnie i powinna zawierać dane, dzięki którym obsługa w razie potrzeby będzie mogła skontaktować się z opiekunem.

Close
Gdzie znajdę cennik biletów mojego kina?

Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.

Close
Dlaczego film, którego premiera wypada w piątek, jest wyświetlany już w środę?

W przypadku wybranych tytułów organizowane są tzw. seanse przedpremierowe, które w ograniczonej liczbie odbywają się w dni poprzedzające premierę.

Close
Czy seanse przedpremierowe różnią się od seansów wyświetlanych od dnia premiery?

Kopia filmu wyświetlana przedpremierowo nie różni się w żaden sposób od kopii wyświetlanej od dnia premiery; cena biletu na seans przedpremierowy może jednak różnić się od późniejszej ceny biletów na dany film.

Uczestnictwo w seansie przedpremierowym nie wymaga jednak spełnienia żadnych dodatkowych warunków. Podobnie jak w przypadku pozostałych seansów, wystarczy okazać obsłudze zakupiony bilet.

Close
Gdzie mogę sprawdzić, czy film jest z napisami czy z dubbingiem?

Informację o dostępnych wersjach znajdują się na stronie filmu oraz w repertuarze.

Close
Czy godzina podana w repertuarze jest godziną rozpoczęcia seansu?

Godziny rozpoczęcia seansów określone w repertuarze, cennikach (oraz innych reklamach i ofertach) określają czas rozpoczęcia emisji bloku reklam i zwiastunów filmowych, po zakończeniu którego rozpoczyna się emisja filmu.

Close
Dlaczego nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem rezerwacji?

Sprawdź, czy Twój adres e-mail podany w czasie składania zamówienia jest prawidłowy. Jeśli tak, kliknij "Wyślij e-mail ponownie" na stronie z podsumowaniem rezerwacji. Jeśli pomyliłeś się w adresie e-mail, musisz dokonać rezerwacji od nowa.

Close
Dlaczego rezerwacja zostaje anulowana 15 minut przed rozpoczęciem seansu?

Zdarzają się sytuacje, w których klienci dokonują rezerwacji, lecz z określonych przyczyn nie zjawiają się po ich odbiór. Anulując rezerwację 15 minut przed seansem dajemy możliwość skorzystania z tych miejsc innym osobom.

Jeśli jesteś pewny/a, że odwiedzisz nasze kino, zapłać za swoje miejsca przed seansem. W tym celu skorzystaj z linka, który wyślemy w mailu z potwierdzeniem rezerwacji.

Close
Dlaczego muszę potwierdzać rezerwację?

Użytkownicy dokonujący rezerwacji jako "gość" zobowiązani są do każdorazowego potwierdzenia rezerwacji. 

Wypełniając formularz, możesz wpisać niewłaściwy e-mail i Twoja rezerwacja zostanie wysłana do kogoś innego. Dzięki potwierdzeniu mamy pewność, że rezerwacja została dokonana przez Ciebie i że dokonałeś świadomego wyboru miejsc.

Jeżeli nie chcesz każdorazowo potwierdzać rezerwacji, zarejestruj swoje konto w naszym serwisie i dokonuj rezerwacji miejsc jako zalogowany użytkownik.

Close
Jak zarezerwować bilet on-line?

    1. Wybierz film / seans
    2. Podaj swoje dane
   

3.Potwierdź rezerwację e-mailem

Potwierdź rezerwację w ciągu godziny klikając w link aktywacyjny w wiadomości email, inaczej rezerwacja zostanie anulowana.

  4. Opłać miejsce w kasie kina na 15 min. przed seansem
 
 
 
 
 
 
 
 

Close
Kiedy mogę odebrać rezerwację?

Rezerwację możesz odebrać w dowolnej chwili w kasie biletowej kina, najpóźniej 15 minut przed godziną rozpoczęcia seansu.

Close
Jak mogę zmienić datę lub godzinę seansu, jeżeli mam już rezerwację?

Ponownie dokonaj rezerwacji, a wcześniejszą anuluj, korzystając ze specjalnego linka w mailu z potwierdzeniem rezerwacji.

Close
Jak mogę anulować rezerwację?

Rezerwację możesz anulować korzystając z linka w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.

Close
Czy posiadając rezerwację muszę stać w kolejce do kasy?

Tak. Rezerwacja nie uprawnia do pierwszeństwa obsługi przy zakupie biletu.

Close
Chciałem wybrać się do kina w Bueno Czwartek, lecz kody promocyjne wyczerpały się. Czy liczba kodów jest ograniczona?

Tak. Liczba kodów jest ograniczona. Pula zniżek na bilety na każdy tydzień trwania Promocji obejmie 8 000 (osiem tysięcy) biletów.
Organizator informuje Uczestników akcji o wyczerpaniu puli kodów za pośrednictwem strony www.kinderbueno.pl.

Szczegóły promocji tutaj: http://kinderbueno.pl/czwartki/zasady.

Close
Jak działa promocja MULTIPONIEDZIAŁKI? Jak uzyskać zniżkę?

Wystarczy dołączyć do grona przyjaciół Multikina na portalu Facebook.com i na fan page'u Multikino Polska w prywatnej wiadomości wpisać hasło multiponiedziałki. W odpowiedzi otrzymasz dwa kody, które uprawniają do zakupu biletu na seans filmowy 2D w cenie 16 złotych brutto oraz zestawu barowego Oscar w cenie 14,90 złotych brutto.

Close
Czy mogę zarezerwować miejsce online i na miejscu skorzystać z promocji Multiponiedziałki lub Czwartki z Kinder Bueno?

Tak. Możesz zarezerwować miejsca online. Rezerwację odbierasz następnie w kasie kina najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem seansu.

Close
Czy mogę pobrać kilka kodów na Multiponiedziałek i wybrać się ze znajomymi do kina?

Każdy z fanów Multikino Polska jest uprawniony do pobrania nie więcej niż 4 voucherów tygodniowo.

Close
Czy muszę mieć wydrukowany kod na Multiponiedziałek, czy wystarczy, jeśli pokażę go w telefonie lub podyktuję w kasie?

Aby skorzystać z akcji, należy przyjść do kina z wydrukowanym kodem lub pokazać zdjęcie kodu na ekranie telefonu komórkowego lub tabletu. Na podstawie jednego kodu możesz zakupić 1 bilet. Jeśli w trakcie jednej transakcji kupujesz kilka biletów, musisz mieć tyle kodów, ile kupowanych biletów.

Close
Chciałbym zakupić vouchery lub bilety na prezent. Jak mogę to zrobić?

W ofercie naszych kin znajdują się wyjątkowe bony prezentowe, możliwe do wykorzystania zarówno na seanse 2D, jak i 3D.
Jeden bon uprawnia okaziciela do wymiany na jeden bilet, niezależnie od dnia tygodnia, przez cały okres jego obowiązywania. Bony są dostępne w sprzedaży jedynie w kasach kinowych, a ich ceny oraz zakres realizacji różnią się w zależności od kina. Szczegółowe informacje uzyskasz od obsługi swojego kina.

Close
Co znaczy, że mój kupon jest ważny na wybrane wydarzenia specjalne?

Taki kupon możesz wykorzystać na dowolny film, jak również na wybrane wydarzenia specjalne z naszej oferty, takie jak Poranki, Multibabykino, Akademia Filmowa Multikino, Moja Pierwsza Wizyta w Kinie, Kocham Kino w Multikinie, Noc Kina, Liga Mistrzów UEFA, Sport extremalny, Granie na ekranie, Kino na obcasach, Koncerty.

Close
Czy mogę przedłużyć termin realizacji kuponu/kodu/bonu?

Nie, wymiana kuponu/kodu/bonu na bilet jest możliwa wyłącznie w okresie jego ważności, wliczając w to ostatni jego dzień. Pamiętaj, że wybrany seans również musi odbywać się w okresie ważności kuponu/kodu.

Close
Czy kupon 2D mogę wykorzystać na film 3D?

Nie ma możliwości wykorzystania lub dopłaty do kuponu 2D w celu zrealizowania go na seans 3D.

Close
Czy mogę wykorzystać kupon 3D na film 2D?

Tak, kupon 3D możesz wykorzystać również na film 2D.

Close
Jak mogę zrealizować kupon lub kod on-line?

Aby wymienić kupon/bon na bilet za pośrednictwem strony internetowej, wybierz seans i miejsca, a następnie kliknij opcję „KUPUJĘ BILET”. Następnie wybierz opcję KOD VOUCHER, wpisz go w wyznaczone pole i postępuj zgodnie ze wskazówkami na stronie.

Close
Czy posiadając kupon/kod/bon muszę stać w kolejce do kasy?

Tak, posiadacze kuponów, kodów oraz bonów nie są uprawnieni do pierwszeństwa obsługi przy ich wymianie na bilet. 

Close
Czy jeśli posiadam kupon, mogę dopłacić do miejsc VIP, w strefie Platinium lub do filmów w technologii Atmos?

Tak, w takim wypadku możesz dokonać dopłaty w kasie kina.

Close
Chcę zrealizować Groupon przez Internet – jak mogę wybrać dla siebie miejsca?

Aby wymienić Groupon na bilet za pośrednictwem strony internetowej, wybierz seans i miejsca, a następnie kliknij opcję „KUPUJĘ BILET”. Następnie wybierz opcję KOD VOUCHER i w odpowiednim polu wpisz kod Grouponu.

Close
Czy z Grouponów od poniedziałku do czwartku mogę skorzystać w weekend?

Nie – Groupony obowiązują jedynie w określone przy jego zakupie dni, bez względu na kalendarzowe dni wolne lub święta.

Close
Dlaczego nie mogę skorzystać z Grouponu weekendowego w ciągu tygodnia, skoro jest droższy?

Groupony obowiązują jedynie w określone przy jego zakupie dni, bez względu na obowiązujące w kinach cenniki biletów.

Close
Gdzie mogę otrzymać fakturę za zakup biletów przez Groupon?

W celu otrzymania faktury skontaktuj się z Grouponem.

Close
Na jakie wydarzenia specjalne obowiązują Groupony? Czy Groupony obowiązują na salę Atmos/Platinum/VR?

Wszystkie szczegóły oraz warunki realizacji Grouponu znajdziesz w jego opisie.

Close
Czy w Multikinie przysługują zniżki dla opiekuna osoby niepełnosprawnej?

Zgodnie z pkt. 14. Regulaminu Multikina (regulaminy dostępne są TUTAJ):

Opiekun osoby niepełnosprawnej może przebywać na sali kinowej w ramach biletu nabytego przez osobę niepełnosprawną w przypadku niepełnosprawności znacznie utrudniającej osobie niepełnosprawnej samodzielne poruszanie się na terenie kina. W takim przypadku opiekunowi osoby niepełnosprawnej jest wydawane zaproszenie dla opiekuna.

 

Close
Co zrobić, jeżeli nie otrzymałem kuponu ze zniżką barową?

Upewnij się, że w trakcie zakupu biletów byłeś/aś zalogowany/a na swoje konto użytkownika. Kupony zniżkowe przysługują jedynie zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikom.
Jeżeli pomimo zakupu na zalogowanym koncie nie uzyskałeś/aś zniżki, skontaktuj się ze swoim kinem.

Close
Ile kosztuje M!Karta?

M!Karta kosztuje 14,90 zł brutto. Jest ważna przez rok od daty zakupu (jak zarejestrować kartę – patrz poniżej).

Close
Gdzie mogę kupić M!Kartę?

M!Kartę kupisz na dwa sposoby: możesz nabyć ją w każdym Multikinie w Polsce lub online poprzez stronę www.multikino.pl podczas zakupu biletów na dowolny seans.

Close
Gdzie dokładnie na stronie Multikino.pl mogę kupić kartę?

Kartę możesz nabyć podczas zakupu biletów na film. Zaloguj się do swojego konta na www.multikino.pl, wybierz seans i miejsca. Następnie pojawi się komunikat o możliwości dodania M!Karty za 14,90 zł. Nie ma możliwości zakupienia karty z podstrony opisującej akcję. 

Close
Kto może kupić M!Kartę?

M!Karta przeznaczona jest dla uczniów i studentów, którzy ukończyli 15. rok życia i posiadają ważną legitymację.

Close
Jak mam ją zarejestrować po zakupie?

Jeżeli kupiłeś kartę przez stronę www.multikino.pl, karta jest automatycznie zarejestrowana. 
Jeżeli kupiłeś kartę w kinie - zaloguj się na swoim koncie na www.multikino.pl (jeżeli nie masz konta – utwórz je). Wybierz opcję „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer karty oraz numer aktywacyjny i gotowe!

Close
Jak rejestruję kartę, kupując ją online?

Karta przy zakupie online jest od razu zarejestrowana i gotowa do użycia.

Close
Co to jest rabat powitalny?

Po zakupie karty w kasie kina możesz z niej korzystać przez 60 minut bez konieczności rejestracji (w tym czasie skorzystaj z zakupu Zestawu Oscar w niższej cenie). Po tym czasie karta musi zostać zarejestrowana na www.multikino.pl, aby działała dalej.

Close
Co się stanie, jak nie zarejestruję karty od razu po zakupie?

Masz 60 min na skorzystanie z rabatu powitalnego, po tym czasie karta przestanie być aktywna. Musisz ją zarejestrować na www.multikino.pl, aby działała dalej.

Close
Czy mogę kupić M!Kartę na prezent drugiej osobie?

Tak. Jednak osoba, która otrzyma kartę w prezencie, musi pamiętać, że karta wymaga rejestracji online.

Close
Czy muszę mieć konto w serwisie multikino.pl, żeby kupić/zarejestrować M!kartę?

Tak, posiadanie konta w serwisie multikino.pl jest niezbędne do korzystania z możliwości, jakie daje M!Karta. 

Close
Kupiłem M!Kartę w kasie kina, co mam z nią zrobić?

Kartę należy zarejestrować. Zaloguj się w serwisie www.multikino.pl, wybierz opcję „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer karty oraz numer aktywacyjny.
Jeśli chcesz skorzystać z programu ze zbieraniem punktów, pamiętaj, żeby zaznaczyć zgody marketingowe.

Close
Ile mam czasu na zebranie i wykorzystanie punktów?

Punkty możesz zbierać przez 90 dni - od momentu wyrażenia zgody marketingowej.

Close
Czy karta będzie działać tylko w jednym kinie, tym które wybiorę podczas rejestracji?

Nie. M!Karta działa we wszystkich kinach sieci Multikino. Kino, które wybierasz podczas rejestracji to te, w którym kupiłeś kartę.

Close
Jakie zestawy objęte są nabijaniem punktów?

M!Karcie dedykowany jest zestaw Oscar (napój 0,5l i popcorn 2,4l).

Close
Jak mogę zacząć zbierać punkty wymieniane na nagrody?

Żeby zacząć zbierać punkty, musisz wyrazić zgodę marketingową poprzez wybranie odpowiedniej opcji. Od tego momentu za każdy zakupiony bilet w ramach M!Karty dostajesz 1 punkt. Za zestaw Oscar kupiony razem z kartą również naliczymy na Twojej karcie 1 punkt. 
Za 5 punktów otrzymasz gratis bilet na film 2D ważny od poniedziałku do niedzieli.

Close
Ile razy mogę zaznaczać i odznaczać zgodę na komunikacje marketingową?

Nie ma limitu. Pamiętaj, że po odznaczeniu zgody marketingowej Twoje punkty się zerują i rozpoczynasz proces zbierania punktów po ponownym zaznaczeniu zgody.

Close
Czy mogę zaznaczyć zgodę później, po rejestracji M!Karty i zacząć zbierać punkty?

Tak. Zgodę marketingową możesz wyrazić w każdym momencie. Pamiętaj jednak, że im wcześniej ją zaznaczysz, tym szybciej rozpoczniesz proces zbierania punktów. 

Close
Jakich dopłat nie pokrywa M!Karta?

Karta nie pokrywa dopłat do okularów przy filmach 3D oraz foteli VIP i SuperVIP. 

Close
Czy na wszystkie filmy mam zniżkę?

Tak, na wszystkie filmy od poniedziałku do czwartku, a także od piątku do niedzieli przy płatności BLIKiem online.

Close
Czy dla posiadaczy M!Karty są inne ceny na maratonach filmowych?

Tak, posiadacze M!Karty za bilet na Maraton oraz inne wydarzenia specjalne płacą 14,90.

Close
Chciałabym przekazać kartę znajomemu, czy będzie mógł wejść na seans?

Karta jest przypisana do osoby, która ją kupiła. Nie można jej przekazywać. Obsługa kina może skontrolować poprawność danych z legitymacją studencką lub uczniowską.

Close
Jakie zniżki dostanę z kartą?

Dzięki M!Karcie:
Za bilet na filmy od poniedziałku do czwartku płacisz 14,90 za filmy 2D, w przypadku filmów 3D obowiązuje opłata za okulary
Zestaw barowy Oscar kosztuje 14,90 przez cały tydzień
Za każdy bilet i zestaw otrzymujesz 1 punkt, za 5 punktów otrzymujesz automatycznie bilet gratis ważny od poniedziałku do piątku
Płacąc BLIKIEM online bilet za film 2D przez CAŁY TYDZIEŃ i WEEKEND kosztuje 14,90!  
Płacąc BLIKIEM online WSZYSTKIE wydarzenia specjalne (w tym MARATONY!) masz za 14,90! 
Płacąc BLIKIEM online nie płacisz 1 PLN opłaty internetowej za transakcję.

Close
Moja córka ma 15 lat. Czy możemy kupić M!Kartę?

Nie, M!Karta jest przeznaczona dla uczniów i studentów, którzy skończyli 15. rok życia.

Close
Jak mogę sprawdzić, na który film obowiązuje karta?

Karta obowiązuje na wszystkie filmy w formacie 2D i 3D, które znajdują się w ofercie Multikina.

Close
Ile kosztuje karta Rodzina do Kina?

Karta Rodzina do Kina kosztuje 5zł brutto. Jest ważna przez rok od daty rejestracji online (jak zarejestrować kartę – patrz poniżej). 

Close
Gdzie mogę kupić kartę Rodzina do Kina?

Kartę Rodzina do Kina kupisz na dwa sposoby:  możesz nabyć ją w każdym Multikinie w Polsce lub online poprzez stronę www.multikino.pl podczas zakupu biletów na seans familijny.

Close
Gdzie dokładnie na stronie Multikino.pl mogę kupić kartę?

Kartę możesz nabyć podczas zakupu biletów na film. Zaloguj się do swojego konta na www.multikino.pl, wybierz seans i miejsca. Następnie pojawi się komunikat o możliwości dodania karty Rodzina do Kina za 5 zł. Pamiętaj, jeśli zaznaczysz mniej niż 2 miejsca podczas wyboru seansu, wówczas nie będziesz mieć możliwości zakupu karty. Warunkiem udziału w akcji jest obecność minimum 2 osób, w tym jednego rodzica/opiekuna i jednego dziecka, które nie ukończyło 18. roku życia.

Nie ma możliwości zakupienia karty z podstrony opisującej akcję.

Close
Kto może kupić kartę Rodzina do Kina?

Karta przeznaczona jest dla rodzin. Obowiązuje dla grup od dwóch (1 rodzic i 1 dziecko) do maksymalnie siedmiu osób (2 dorosłych i 5 dzieci). Dziecko nie może mieć ukończonych 18 lat. Karta obowiązuje na filmy przeznaczone dla widzów poniżej 15. roku życia (filmy b.o., od 6., 7., 10. i 12. roku życia).

Close
Jak mam ją zarejestrować po zakupie?

Jeżeli kupiłeś kartę przez stronę www.multikino.pl, karta jest automatycznie zarejestrowana.

Jeżeli kupiłeś kartę w kinie - zaloguj się na swoim koncie na www.multikino.pl (jeżeli nie masz konta – utwórz je). Wybierz opcję „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer karty oraz numer aktywacyjny i gotowe!

Close
Jak rejestruję kartę, kupując ją online?

Karta przy zakupie online jest od razu zarejestrowana i gotowa do użycia.

Close
Co to jest rabat powitalny?

Po zakupie karty w kasie kina możesz z niej korzystać przez 60 minut bez konieczności rejestracji (w tym czasie skorzystaj z zakupu zestawu Rodzinnego w niższej cenie). Po tym czasie karta musi zostać zarejestrowana na www.multikino.pl, aby działała dalej.

Close
Co się stanie, jak nie zarejestruję karty od razu po zakupie?

Masz 60 minut na skorzystanie z rabatu powitalnego, po tym czasie karta przestanie być aktywna. Musisz ją zarejestrować na www.multikino.pl, aby działała dalej.

Close
Czy mogę kupić kartę na prezent drugiej osobie?

Tak. Jednak osoba, która otrzyma kartę w prezencie, musi pamiętać, że karta wymaga rejestracji online.

Close
Czy muszę mieć konto w serwisie Multikino.pl, żeby kupić/zarejestrować kartę?

Tak, posiadanie konta w serwisie www.multikino.pl jest niezbędne do korzystania z możliwości, jakie daje karta Rodzina do Kina.

Close
Kupiłem kartę w kasie kina, co mam z nią zrobić?

Kartę należy zarejestrować. Zaloguj się w serwisie www.multikino.pl, wybierz opcję „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer karty oraz numer aktywacyjny.

Jeśli chcesz skorzystać z programu ze zbieraniem punktów, pamiętaj, żeby zaznaczyć zgody marketingowe.

Close
Ile mam czasu na zebranie i wykorzystanie punktów?

Punkty możesz zbierać przez rok - od momentu wyrażenia zgody marketingowej do upłynięcia czasu ważności karty.

Close
Czy karta będzie działać tylko w jednym kinie, tym, które wybiorę podczas rejestracji?

Nie. Karta Rodzina do Kina działa we wszystkich kinach sieci Multikino.

Kino, które wybierasz podczas rejestracji to te, w którym kupiłeś kartę.

Close
Jakie zestawy barowe objęte są nabijaniem punktów?

Karcie Rodzina do Kina dedykowany jest zestaw Rodzinny (składający się z 2 zestawów -  Oscar: napój 0,5l i popcorn 2,4l, oraz zestawu Filmowego: napój 0,4l albo sok Cappy 0,33l albo woda 0,5l, do tego  popcorn 2,1l i gadżet np. w postaci toppera, czyli figurki na kubek napoju).

Close
Jak mogę zacząć zbierać punkty wymieniane na nagrody?

Żeby zacząć zbierać punkty, musisz zaznaczyć zgodę marketingową. Od tego momentu za każdy zakupiony bilet w ramach karty Rodzina do Kina dostajesz 1 punkt. Za zestaw Rodzinny kupiony razem z kartą również naliczymy na Twojej karcie 1 punkt.

Za 10 punktów możesz wybrać nagrodę w postaci breloka, natomiast za 20 punktów masz możliwość otrzymania gratis biletu na film 2D.

Close
Ile razy mogę zaznaczać i odznaczać zgodę na komunikację marketingową?

Nie ma limitu. Pamiętaj, że po odznaczeniu zgody marketingowej Twoje punkty się zerują i rozpoczynasz proces zbierania punktów po ponownym zaznaczeniu zgody.

Close
Czy mogę zaznaczyć zgodę później, po rejestracji Karty i zacząć zbierać punkty?

Tak. Zgodę marketingową możesz wyrazić w każdym momencie. Pamiętaj jednak, że im wcześniej ją zaznaczysz, tym szybciej rozpoczniesz proces zbierania punktów.

Close
Chcę wysłać dzieci same do kina, czy będą mogły skorzystać z Karty Rodzina do kina?

Nie, warunkiem skorzystania z akcji jest udział minimum 2 osób, w tym jednego rodzica/opiekuna i jednego dziecka.

Close
Mam liczną rodzinę, czy będę mogła skorzystać z karty idąc do kina w 5 osób?

Tak, z karty może  skorzystać siedem osób, w tym maksymalnie 2 rodziców/opiekunów i 5 dzieci.

Close
Korzystam z Karty Dużej Rodziny. Czy przysługuje mi jakaś zniżka?

Karta Rodzina do Kina jest wydawana nieodpłatnie posiadaczom Karty Dużej Rodziny wyłącznie w kasach Multikina po okazaniu Karty Dużej Rodziny i weryfikacji danych. Nie ma możliwości wydania nieodpłatnie karty online przez stronę internetową www.multikino.pl.

Close
Jakich dopłat nie pokrywa karta?

Karta nie pokrywa dopłat do okularów przy filmach 3D oraz foteli VIP i SuperVIP.

Close
Czy na wszystkie filmy mam zniżkę?

Nie, oferta obowiązuje wyłącznie na filmy poniżej 15. roku życia.

Close
Czy dla posiadaczy Karty są inne ceny na porankach filmowych?

Tak, posiadacze karty mają możliwość zakupu biletów w promocyjnej cenie także na Poranki Filmowe. Oznacza to, że rodzicowi/ opiekunowi przysługuje zniżka ulgowa na bilet.

Close
Chciałabym przekazać kartę znajomej z dziećmi, czy będzie mogła wejść na seans?

Karta jest przypisana do osoby, która ją kupiła. Nie można jej przekazywać. Obsługa kina może skontrolować poprawność danych z dowodem osobistym.

Close
Jakie zniżki dostanę z kartą?

Dzięki Karcie Rodzina do Kina:

  • bilety na filmy familijne i Poranki Filmowe mają jedną cenę dla rodzica/ opiekuna i dziecka. To znaczy, że zarówno rodzicowi, jak i dziecku przysługuje bilet w cenie ulgowej.
  • zapłacisz o 10 zł mniej za Zestaw barowy „Rodzinny”.
  • możesz skorzystać z 25%-owego rabatu na wybrane zabawki w kinowych sklepikach tzw. Multishop.
  • otrzymasz tort lub pizzę gratis podczas organizacji przyjęcia urodzinowego w Multikinie dla swojego dziecka w ramach „Urodzinki w Multikinie”.

Close
Widziałam w kinie książeczkę z komiksem. W jaki sposób mogę ją otrzymać?

Przy zakupie karty w Multikinie otrzymasz książeczkę z komiksem. Przy zakupie karty online na adres e-mail zostanie wysłany kod upoważniający do bezpłatnego odbioru książeczki w kinie.

Close
Otrzymaliśmy w kinie naklejki. Czy po zebraniu kolekcji mogę otrzymać nagrodę?

Naklejki są wydawane w kinach do biletów lub zestawów rodzinnych. Dziecko może dowolnie wykorzystać naklejki, np. wklejając je do książeczki z komiksem. Za zbieranie naklejek nie są przewidziane dodatkowe nagrody. Nagrody można otrzymać za zbieranie punktów zgromadzonych podczas zakupu biletów i/lub zestawów rodzinnych.

Close
Moja córka ma 15 lat. Czy możemy kupić kartę Rodzina do Kina?

Tak, karta Rodzina do Kina przewidziana jest dla rodzin, w których dzieci nie ukończyły 18. roku życia.

Close
Jak mogę sprawdzić, na który film obowiązuje karta?

Karta obowiązuje na filmy w formacie 2D i 3D dla widzów poniżej 15. lat. Informację, które filmy możesz zobaczyć z kartą Rodzina do Kina, znajdziesz na stronie www.multikina.pl (np. na podstronie akcji www.multikino.pl/rodzina) lub dowiesz się o nich, pytając naszego pracownika w kasie kina. Filmy objęte kartą Rodzina do Kina mają oznaczenie ‘familijny’.