FAQ - najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytania

Najczęściej zadawane pytania

Nie znalazłeś tego czego szukałeś? Skontaktuj się z nami
Close
Jak mogę zwrócić bilet zakupiony on-line?

Aby zwrócić bilet, należy wypełnić formularz zwrotu biletów i przesłać go wraz z biletem oraz potwierdzeniem przelewu (najpóźniej 15 min. przed seansem na jaki został zakupiony) na adres kina, którego dotyczy.
Lista kin dostępna jest na stronie https://multikino.pl/pl/nasze-kina
Szczegółowe zasady zwrotu biletów znajdują się w punkcie 7 Regulaminu zakupu i rezerwacji.

Close
Anulowano moje bilety, a mimo to pieniądze zostały pobrane z mojego konta.

Czas od wybrania miejsca na sali do wpływu środków na konto Multikina jest ograniczony. Na transakcję przeznaczone jest 15 minut. Jeśli w tym czasie środki nie wpłyną na konto Multikina, bilety są anulowane, a klient otrzymuje e-mail z informacją o braku dokonanej płatności i anulacji zamówienia. Jednak zlecony w Twoim banku przelew może zostać zrealizowany. Spowodowane jest to tym, że system dostarczania biletów jak i płatności działają niezależnie.
W takim przypadku w serwisie „przelewy24” zostaje utworzona przedpłata, a klient ma prawo do zwrotu środków. Niewykorzystana przedpłata zostanie zwrócona na konto klienta po siedmiu dniach. W przypadku problemów z realizacją przedpłaty lub w razie chęci przyśpieszenia jej zwrotu należy złożyć dyspozycję pod adresem serwis@przelewy24.pl, gdzie bezpośrednio uzyskasz wszelkie informacje.

Close
Na jaki numer konta mam dokonać wpłaty za bilet jeśli nie udało mi się dokonać płatności automatycznej?

Jeżeli w trakcie zakupu biletu zostanie zerwana sesja z bankiem, należy powtórzyć cały proces zamówienia. Proces płatności realizowany jest przez zewnętrznego operatora. Multikino nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego serwisu. Nieopłacona transakcja zostaje anulowana po 30 minutach od jej rozpoczęcia i nie ma możliwości zapłaty przelewem tradycyjnym.

Close
Nie dotarł do mnie e-mail z informacją o zakupie biletów.

Sprawdź najpierw katalog ze spamem w skrzynce mailowej. Jeżeli po raz pierwszy korzystasz z usługi sprzedaży on-line w Multikinie, możliwe że e-mail z potwierdzeniem lub biletem trafił właśnie tam.

Close
Czy mogę zmienić datę lub godzinę seansu, jeśli już kupiłem bilet?

Aby dokonać wymiany biletu, skontaktuj się z kinem, do którego kupiłeś bilet. Kontakt.

Close
Jak mogę dopłacić do biletu normalnego, jeśli przez pomyłkę kupiłem ulgowy?

Dopłaty do biletu możesz dokonać w kasach kina przed seansem.

Close
Czy muszę wydrukować bilet otrzymany e-mailem?

Nie, plik w formacie .pdf z biletem wystarczy pokazać na wyświetlaczu urządzenia (telefon, tablet).

Close
Jak kupić bilet on-line?

    1. Wybierz film / seans
    2. Podaj swoje dane
    3. Zapłać
  4. Otrzymasz bilet

Close
Jak szybko dostanę bilet kupiony on-line?

E-mail z biletem w formie pliku .pdf oraz SMS z potwierdzeniem zakupu i linkiem do biletu otrzymasz w czasie nie dłuższym niż 15 min po autoryzacji transakcji przez operatora płatności. W praktyce e-mail i SMS przychodzą natychmiast.

Close
Jakie są koszty zamówionego biletu?

Do ceny każdego biletu doliczamy koszt jego dostawy widoczny w podsumowaniu transakcji.

Close
Czy zakup on-line biletu do kina jest zabezpieczony?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona, przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL. Dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo transmisji danych.

Close
Co to jest miejsce VIP?

Miejsca VIP to luksusowe fotele usytuowane w najlepszym miejscu sali kinowej. Umieszczone są w odległości dwóch trzecich od ekranu. W naszej ocenie jest to strefa oferująca najlepszą jakość odbioru filmu.

Close
Kiedy na stronie pojawi się repertuar?

Repertuar na tydzień filmowy od piątku do czwartku publikowany jest najpóźniej w poprzedzającą go środę. Wydarzenia specjalne (Maratony, Poranki, Multibabykino, Sport, Koncerty, Teatry, Balety, Opery, Kino na obcasach) mogą być publikowane z większym wyprzedzeniem niż filmy w regularnym repertuarze.

Close
Gdzie mogę sprawdzić, jakie jest ograniczenie wiekowe dla wybranego filmu?

Sugerowane przez dystrybutora ograniczenie wiekowe podajemy na stronie danego filmu.

Close
Gdzie mogę sprawdzić, czy film jest z napisami czy z dubbingiem?

Informację o dostępnych wersjach znajdują się na stronie filmu oraz w repertuarze.

Close
Czy godzina podana w repertuarze jest godziną rozpoczęcia seansu?

Godziny rozpoczęcia seansów określone w repertuarze, cennikach (oraz innych reklamach i ofertach) określają czas rozpoczęcia emisji bloku reklam i zwiastunów filmowych, po zakończeniu którego rozpoczyna się emisja filmu.

Close
Gdzie znajdę cennik biletów?

Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie wybranego kina.

Close
Co zrobić, jeśli nie dostałem e-maila z potwierdzeniem rezerwacji?

Sprawdź, czy podałeś prawidłowy adres e-mail w czasie składania zamówienia, jeśli tak kliknij "Wyślij e-mail ponownie" na stronie z podsumowaniem rezerwacji. Jeśli pomyliłeś się w adresie e-mail musisz dokonać rezerwacji od nowa.

Close
Dlaczego muszę potwierdzać rezerwację?

Prośba o potwierdzenie rezerwacji jest podyktowana dwoma kwestiami. Po pierwsze wypełniając formularz możesz wpisać niewłaściwy e-mail i Twoja rezerwacja zostanie wysłana do kogoś innego. Bez potwierdzenia rezerwacji sądziłbyś, że masz ją dokonaną.
Po drugie zdarzają się sytuacje, gdy ktoś dla żartu wysyła rezerwację osobie, która wcale nie wybiera się do kina. Bez konieczności potwierdzenia rezerwacji przez takie zachowanie bardzo dobre miejsca w kinie byłyby blokowane i nie mogłyby ich kupić / zarezerwować osoby, które naprawdę chcą iść na seans filmowy.

Jeśli założysz konto w serwisie multikino.pl nie będziesz musiał potwierdzać rezerwacji.

Close
Dlaczego rezerwacja zostaje anulowana 15 minut przed rozpoczęciem seansu?

Zdarzają się sytuacje, gdy ktoś dokonuje rezerwacji, a później zmienia plany i jej nie odbiera. Anulując rezerwacje 15 minut przed seansem dajemy możliwość zakupu biletów innym osobom.

Close
Jak mogę zmienić datę lub godzinę seansu, jeśli mam już rezerwację?

Zrób nową rezerwację. Wcześniejsza zostanie anulowana automatycznie 15 minut przed seansem.

Close
Jak zarezerwować bilet on-line?

    1. Wybierz film / seans
    2. Podaj swoje dane
   

3.Potwierdź rezerwację e-mailem

Potwierdź rezerwację w ciągu godziny klikając w link aktywacyjny w wiadomości email, inaczej rezerwacja zostanie anulowana.

  4. Opłać miejsce w kasie kina na 15 min. przed seansem

Close
Kiedy mogę odebrać rezerwację?

Rezerwację możesz odebrać w dowolnej chwili w kasie kina, najpóźniej 15 minut przed godziną rozpoczęcia seansu.

Close
Jak mogę anulować rezerwację?

Rezerwację możesz anulować korzystając z linka w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji.

Close
Czy posiadając rezerwację muszę stać w kolejce do kasy?

Tak, rezerwacja nie uprawnia do preferencji i pierwszeństwa przy zakupie biletu.

Close
Chciałem wybrać się do kina w Bueno Czwartek, ale nie ma już kodów. Czy liczba kodów jest ograniczona?

Tak. Liczba kodów jest ograniczona. Pula zniżek na bilety na każdy tydzień trwania Promocji obejmie 8 000 (osiem tysięcy) biletów.
Organizator informuje Uczestników akcji o wyczerpaniu puli kodów za pośrednictwem strony www.kinderbueno.pl.

Szczegóły promocji tutaj: http://kinderbueno.pl/czwartki/zasady.

Close
Jak działa promocja MULTIPONIEDZIAŁKI? Jak uzyskać zniżkę?

Wystarczy dołączyć do grona przyjaciół Multikina na portalu Facebook.com i na fan page'u Multikino Polska w prywatnej wiadomości wpisać hasło multiponiedziałki. W odpowiedzi otrzymasz dwa kody, które uprawniają do zakupu biletu na seans filmowy 2D w cenie 15 złotych brutto oraz zestawu barowego Oscar w cenie 12,90 złotych brutto.

Close
Czy mogę zarezerwować miejsce online i na miejscu skorzystać z promocji Multiponiedziałki/Środy z Orange/Czwartki z Kinder Bueno?

Tak. Możesz zarezerwować miejsca online. Rezerwację odbierasz następnie w kasie kina do 15 minut przed godziną seansu.

Close
Czy w Multikinie przysługują zniżki dla opiekuna osoby niepełnosprawnej?

Zgodnie z pkt. 14. regulaminu: Opiekun osoby niepełnosprawnej może przebywać na sali kinowej w ramach biletu nabytego przez osobę niepełnosprawną w przypadku niepełnosprawności znacznie utrudniającej osobie niepełnosprawnej samodzielne poruszanie się na terenie kina. W takim przypadku opiekunowi osoby niepełnosprawnej jest wydawane zaproszenie dla opiekuna.

Close
Czy mogę pobrać kilka kodów na Multiponiedziałek i wybrać się ze znajomymi do kina?

Każdy z fanów Multikino Polska jest uprawniony do pobrania nie więcej niż 4 voucherów tygodniowo.

Close
Czy muszę mieć wydrukowany kod na Multiponiedziałek, czy wystarczy, jeśli pokażę go w telefonie lub podyktuję w kasie?

Aby skorzystać z akcji, trzeba przyjść do kina z wydrukowanym kodem lub pokazać zdjęcie kodu na ekranie telefonu komórkowego lub tabletu. Na podstawie jednego kodu można kupić 1 bilet. Jeśli w trakcie jednej transakcji kupujesz kilka biletów, musisz mieć tyle kodów ile kupowanych biletów.

Close
Co znaczy, że mój kupon jest ważny na wybrane wydarzenia specjalne?

Taki kupon możesz wykorzystać na dowolny film, jak również na wybrane wydarzenia specjalne z naszej oferty (Poranki, Multibabykino, Akademia Filmowa Multikino, Moja Pierwsza Wizyta w Kinie, Kocham Kino w Multikinie, Noc Kina, Liga Mistrzów UEFA, Sport extremalny, Granie na ekranie, Kino na obcasach, Koncerty).

Close
Czy kupon 2D mogę wykorzystać na film 3D?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Close
Czy mogę wykorzystać kupon 3D na film 2D?

Tak, kupon 3D możesz wykorzystać również na film 2D.

Close
Jak wykorzystać kupon/kod on-line?

On-line możesz zarezerwować miejsca na sali. Następnie w kasie kina odbierasz rezerwację wymieniając kupony/kody na bilety.

Close
Czy jeśli posiadam kupon, mogę dopłacić do miejsc VIP, w strefie Platinium lub do filmów w technologii Atmos?

Tak, w takim wypadku możesz dokonać dopłaty w kasie kina.

Close
Czy mogę przedłużyć termin realizacji kuponu/kodu/bonu?

Nie, wymiana kuponu/kodu/bonu na bilet jest możliwa wyłącznie w okresie jego ważności.

Close
Czy posiadając kupon/kod/bon muszę stać w kolejce do kasy?

Tak, kupon/kody/bon nie uprawnia do preferencji i pierwszeństwa przy wymianie na bilet. 

Close
Czy bilet w ofercie Rodzina do kina mogę zakupić online lub przez Aplikację Mobilną Multikino?

Tak. W czasie zakupu online lub w Aplikacji Mobilnej należy wybrać bilety RODZINA dla wszystkich uczestników oferty (zarówno rodziców/opiekunów jak i dzieci).

Close
Na jakie filmy obowiązuje oferta Rodzina do kina?

Oferta obowiązuje na wszystkie filmy familijne (dziecięce seanse filmowe) z ograniczeniem wiekowym do 12 lat (filmy bez ograniczeń oraz filmy od 6, 7 i 10 lat). Na filmy od 12 roku życia, oferta nie obowiązuje.

Close
Ile biletów mogę zakupić w ofercie Rodzina do kina?

Jednorazowo można zakupić maksymalnie 2 bilety dla rodziców lub opiekunów i dowolną ilość biletów dla dzieci.

Close
Jakie obowiązują ograniczenia wiekowe przy zakupie biletu dziecięcego?

Bilety dziecięce przysługują dzieciom, które nie ukończyły 12 roku życia.

Close
Czy należy być opiekunem prawnym dziecka, aby otrzymać bilet dla opiekuna w ramach oferty Rodzina do kina?

Nie. Bilet ten przysługuje wszystkim osobom pełnoletnim, pod opieką których znajduje się dziecko.

Close
Czy oferta Rodzina do kina łączy się z innymi promocjami lub zniżkami?

Nie. Oferta Rodzina do kina nie łączy się z innymi promocjami lub zniżkami.

Close
W jakich godzinach obowiązuje oferta Rodzina do kina?

Oferta obowiązuje przez cały dzień.

Close
W jakie dni tygodnia obowiązuje oferta Rodzina do kina?

Oferta obowiązuje cały tydzień.