Najczęściej zadawane pytania
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer transakcji, kino i numer telefonu, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer transakcji, kino i numer telefonu, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.
Nie jest możliwa bezpośrednia zamiana biletów do innego kina.
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer transakcji, kino i numer telefonu, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.
Miejsca na sali zostaną automatycznie odblokowane po 30 minutach od nieudanej próby zakupu biletów.
Aby zakupić bilety on-line do Multikina, masz 15 minut. Czas jest liczony od momentu wybrania miejsc na dany seans do zakończenia transakcji. Jeśli w tym czasie środki nie wpłyną na konto Multikina, bilety zostaną anulowane, a klient otrzyma e-mail z informacją o braku dokonanej płatności i anulowaniu zamówienia.
Może jednak zdarzyć się tak, iż zlecony w Twoim banku przelew zostanie zrealizowany, a należność pobrana z konta. Spowodowane jest to tym, że system dostarczania biletów oraz płatności działają niezależnie od siebie i są obsługiwane przez inne podmioty. Operatorem płatności internetowych Multikina jest PayU.
W powyższej sytuacji, zwrot należności za anulowane bilety zostanie automatycznie wykonany na konto, z którego dokonano płatności. W przypadku braku zwrotu w ciągu kilku dni roboczych od dokonania transakcji, prosimy o kontakt z infolinią swojego kina, za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem [email protected], gdzie bezpośrednio można uzyskać wszelkie informacje.
Niektóre banki są czasowo wyłączane z obsługi transakcji. Sytuacja ta występuje niezależnie od działania naszej strony.
Jeżeli w trakcie zakupu biletu zostanie zerwana sesja z bankiem, należy powtórzyć cały proces zamówienia. Proces płatności realizowany jest przez zewnętrznego operatora. Multikino nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego serwisu. Nieopłacona transakcja zostaje anulowana po 15 minutach od jej rozpoczęcia.
Nie ma możliwości zapłaty przelewem tradycyjnym.
E-mail z biletem w formie pliku PDF oraz SMS z potwierdzeniem zakupu i linkiem do biletu otrzymasz w czasie nie dłuższym niż 15 minut po autoryzacji transakcji przez operatora płatności.
Sprawdź najpierw katalog ze spamem w skrzynce mailowej. Jeżeli po raz pierwszy korzystasz z usługi sprzedaży on-line w Multikinie, możliwe, że e-mail z potwierdzeniem lub biletem trafił właśnie tam.
W przeciwnym wypadku zgłoś się do obsługi kina w kasach biletowych lub skontaktuj mailowo ze swoim kinem.
Nie, zarówno e-mail z biletem w formie pliku PDF jak i SMS zawierają wszelkie niezbędne informacje potrzebne do wejścia na seans.
Wystarczy, że pokażesz bilet w formacie PDF na wyświetlaczu urządzenia (telefon, tablet). Możesz również okazać bilet, który otrzymasz SMS-em.
Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.
Do ceny każdego biletu doliczamy koszt jego dostawy widoczny w podsumowaniu transakcji.
Możesz zwrócić bilet online na stronie http://multikino.pl/zwrot_biletu i zakupić nowy.
Nie ma możliwości dopłaty.
|
1. Wybierz film / seans |
|
2. Podaj swoje dane |
|
3. Zapłać |
|
4. Otrzymasz bilet |
W celu otrzymania faktury zgłoś się z paragonem lub biletem internetowym do obsługi kina.
Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona, przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL. Dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo transmisji danych.
Miejsca VIP to luksusowe fotele usytuowane w najlepszym miejscu sali kinowej - w naszej ocenie jest to strefa oferująca najlepszą jakość odbioru filmu. Ponadto, fotele te są szersze niż standardowe i posiadają szersze podłokietniki.
Repertuar na kolejny tydzień filmowy - od piątku do czwartku - publikowany jest najpóźniej w poprzedzającą go środę.
Wydarzenia specjalne (Maratony, Poranki, Multibabykino, Sport, Koncerty, Teatry, Balety, Opery, Kino na obcasach) mogą być publikowane z większym wyprzedzeniem niż filmy w regularnym repertuarze.
Staramy się, żeby repertuar filmowy w kinach sieci Multikino był jak najbardziej atrakcyjny i urozmaicony. Decyzja o tym, jaki film będzie można zobaczyć na ekranie Multikina, zależy od wielu różnych czynników. Np. od tego, jak bardzo produkcja cieszy się popularnością wśród widzów. Ważnym czynnikiem jest także liczba premier w danym kinotygodniu, tj. ile filmów wchodzi w jednym terminie do kin. W kinach, które mają mniejszą liczbę sal, nie mamy możliwości zagrania wszystkich nowych premier. Dlatego często stoimy przed niełatwym wyborem, zawsze kierując się dobrem naszych widzów i ich filmowymi upodobaniami.
Sugerowane przez dystrybutora ograniczenie wiekowe podajemy na stronie danego filmu.
Kategoria wiekowa filmów nie stanowi formalnego wymogu uczestnictwa – pełni funkcję informacyjną oraz sugeruje docelową grupę odbiorców danego filmu. Należy pamiętać o tym, że rodzic lub opiekun prawny ponosi wyłączną odpowiedzialność za treści, z jakimi w trakcie seansu zetknie się młody widz.
Rodzice oraz opiekunowie prawni ponoszą wyłączną odpowiedzialność za dzieci pozostawione na terenie kina bez ich opieki. Zgoda może zostać udzielona pisemnie i powinna zawierać dane, dzięki którym obsługa w razie potrzeby będzie mogła skontaktować się z opiekunem.
Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.
W przypadku wybranych tytułów organizowane są tzw. seanse przedpremierowe, które w ograniczonej liczbie odbywają się w dni poprzedzające premierę.
Kopia filmu wyświetlana przedpremierowo nie różni się w żaden sposób od kopii wyświetlanej od dnia premiery; cena biletu na seans przedpremierowy może jednak różnić się od późniejszej ceny biletów na dany film.
Uczestnictwo w seansie przedpremierowym nie wymaga jednak spełnienia żadnych dodatkowych warunków. Podobnie jak w przypadku pozostałych seansów, wystarczy okazać obsłudze zakupiony bilet.
Informację o dostępnych wersjach znajdują się na stronie filmu oraz w repertuarze.
Godziny rozpoczęcia seansów określone w repertuarze, cennikach (oraz innych reklamach i ofertach) określają czas rozpoczęcia emisji bloku reklam i zwiastunów filmowych, po zakończeniu którego rozpoczyna się emisja filmu.
Tak. Liczba kodów jest ograniczona. Pula zniżek na bilety na każdy tydzień trwania Promocji obejmie 8 000 (osiem tysięcy) biletów.
Organizator informuje Uczestników akcji o wyczerpaniu puli kodów za pośrednictwem strony www.kinderbueno.pl.
Szczegóły promocji tutaj: http://kinderbueno.pl/czwartki/zasady.
Wystarczy dołączyć do grona przyjaciół Multikina na portalu Facebook.com i na fan page'u Multikino Polska w prywatnej wiadomości wpisać hasło multiponiedziałki. W odpowiedzi otrzymasz kod, który uprawnia do zakupu zestawu barowego Oscar w cenie 14,90 złotych brutto.
Tak. Możesz zarezerwować miejsca online. Rezerwację odbierasz następnie w kasie kina najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem seansu.
Aby skorzystać z akcji, należy przyjść do kina z wydrukowanym kodem lub pokazać zdjęcie kodu na ekranie telefonu komórkowego lub tabletu. Na podstawie jednego kodu możesz zakupić 1 zestaw barowy Oscar.
W ofercie naszych kin znajdują się wyjątkowe bony prezentowe, możliwe do wykorzystania zarówno na seanse 2D, jak i 3D.
Jeden bon uprawnia okaziciela do wymiany na jeden bilet, niezależnie od dnia tygodnia, przez cały okres jego obowiązywania. Bony są dostępne w sprzedaży jedynie w kasach kinowych, a ich ceny oraz zakres realizacji różnią się w zależności od kina. Szczegółowe informacje uzyskasz od obsługi swojego kina.
Taki kupon możesz wykorzystać na dowolny film, jak również na wybrane wydarzenia specjalne z naszej oferty, takie jak Poranki, Multibabykino, Akademia Filmowa Multikino, Moja Pierwsza Wizyta w Kinie, Kocham Kino w Multikinie, Noc Kina, Liga Mistrzów UEFA, Sport extremalny, Granie na ekranie, Kino na obcasach, Koncerty.
Nie, wymiana kuponu/kodu/bonu na bilet jest możliwa wyłącznie w okresie jego ważności, wliczając w to ostatni jego dzień. Pamiętaj, że wybrany seans również musi odbywać się w okresie ważności kuponu/kodu.
Nie ma możliwości wykorzystania lub dopłaty do kuponu 2D w celu zrealizowania go na seans 3D.
Tak, kupon 3D możesz wykorzystać również na film 2D.
Aby wymienić kupon/bon na bilet za pośrednictwem strony internetowej, wybierz seans i miejsca, a następnie kliknij opcję „KUPUJĘ BILET”. Następnie wybierz opcję KOD VOUCHER, wpisz go w wyznaczone pole i postępuj zgodnie ze wskazówkami na stronie.
Tak, posiadacze kuponów, kodów oraz bonów nie są uprawnieni do pierwszeństwa obsługi przy ich wymianie na bilet.
Tak, w takim wypadku możesz dokonać dopłaty w kasie kina.
Aby wymienić Groupon na bilet za pośrednictwem strony internetowej, wybierz seans i miejsca, a następnie kliknij opcję „KUPUJĘ BILET”. Następnie wybierz opcję KOD VOUCHER i w odpowiednim polu wpisz kod Grouponu.
Nie – Groupony obowiązują jedynie w określone przy jego zakupie dni, bez względu na kalendarzowe dni wolne lub święta.
Groupony obowiązują jedynie w określone przy jego zakupie dni, bez względu na obowiązujące w kinach cenniki biletów.
W celu otrzymania faktury skontaktuj się z Grouponem.
Wszystkie szczegóły oraz warunki realizacji Grouponu znajdziesz w jego opisie.
Zgodnie z pkt. 14. Regulaminu Multikina (regulaminy dostępne są TUTAJ):
Opiekun osoby niepełnosprawnej może przebywać na sali kinowej w ramach biletu nabytego przez osobę niepełnosprawną w przypadku niepełnosprawności znacznie utrudniającej osobie niepełnosprawnej samodzielne poruszanie się na terenie kina. W takim przypadku opiekunowi osoby niepełnosprawnej jest wydawane zaproszenie dla opiekuna.
Upewnij się, że w trakcie zakupu biletów byłeś/aś zalogowany/a na swoje konto użytkownika. Kupony zniżkowe przysługują jedynie zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikom.
Jeżeli pomimo zakupu na zalogowanym koncie nie uzyskałeś/aś zniżki, skontaktuj się ze swoim kinem.
Należy wybrać ilość miejsc klikając w co drugie wolne miejsce, które jest zaznaczone na zielono. Miejsca zaznaczone na szaro są niedostępne. Na sali kinowej możecie usiąść obok siebie, czyli zająć miejsce, które było wykluczone ze sprzedaży z zachowaniem jednego miejsca wolnego między innymi widzami. Obowiązek zachowania wolnego miejsca między osobami nie dotyczy opiekuna z dzieckiem poniżej 13 roku życia, opiekuna osoby niepełnosprawnej oraz osób z jednego gospodarstwa domowego.
Zdecydowaliśmy się uprościć kategorie biletowe rezygnując z podziału na: bilet normalny, dziecięcy, dla seniora i ucznia/studenta.W kinach sieci Multikino obowiązuje jeden typ biletu dla wszystkich klientów. Podstawowe ceny biletów w tygodniu już od 14,90 zł w zależności od lokalizacji. Aby sprawdzić obowiązujące ceny, należy wybrać kino i zapoznać się z zamieszczonym cennikiem.
Na terenie kina należy zasłaniać usta i nos wykorzystując w tym celu maseczkę lub przyłbicę i dezynfekować ręce. Zachęcamy do korzystania z transakcji bezgotówkowych, jak również proponujemy zakup biletu online poprzez aplikację: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. W ten sposób wspierasz zespół kina na miejscu jak i unikasz ewentualnego czasu oczekiwania w kolejce do kasy. Prosimy o zachowanie bezpiecznego odstępu 2 metrów od innych osób przebywających w kinie oraz o stosowanie się do znaków, które określają zasady bezpiecznego poruszania się po kinie.
Wprowadzone środki bezpieczeństwa ilustruje poniższa grafika:
Tak, są otwarte.
Sprawdź czy Twoja aplikacja ma aktualną wersję oprogramowania. Jeżeli nie, to zaktualizuj ją: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. Jeżeli włączysz w swoim telefonie automatyczne ściąganie aktualizacji oprogramowania, Twoja aplikacja zawsze będzie działać prawidłowo.
Tak, termin ważności voucherów i kuponów, których termin mijał do 30.06.2020r. zostanie przedłużony do 30.09.2020r.
Tak, można zakupić vouchery upominkowe.
Karta Rodzina do Kina kosztuje 7,90 zł brutto. Jest ważna przez rok od daty rejestracji online (jak zarejestrować kartę – patrz poniżej).
Kartę Rodzina do Kina kupisz na dwa sposoby: możesz nabyć ją w każdym Multikinie w Polsce lub online poprzez stronę www.multikino.pl podczas zakupu biletów na seans familijny.
Kartę możesz nabyć podczas zakupu biletów na film. Zaloguj się do swojego konta na www.multikino.pl, wybierz seans i miejsca. Następnie pojawi się komunikat o możliwości dodania karty Rodzina do Kina za 7,90 zł. Pamiętaj, jeśli zaznaczysz mniej niż 2 miejsca podczas wyboru seansu, wówczas nie będziesz mieć możliwości zakupu karty. Warunkiem udziału w akcji jest obecność minimum 2 osób, w tym jednego rodzica/opiekuna i jednego dziecka, które nie ukończyło 18. roku życia.
Nie ma możliwości zakupienia karty z podstrony opisującej akcję.Karta przeznaczona jest dla rodzin. Obowiązuje dla grup od dwóch (1 rodzic i 1 dziecko) do maksymalnie siedmiu osób (2 dorosłych i 5 dzieci). Dziecko nie może mieć ukończonych 18 lat. Karta obowiązuje na filmy przeznaczone dla widzów poniżej 18. roku życia.
Jeżeli kupiłeś kartę przez stronę www.multikino.pl, karta jest automatycznie zarejestrowana.
Jeżeli kupiłeś kartę w kinie - zaloguj się na swoim koncie na www.multikino.pl (jeżeli nie masz konta – utwórz je). Wybierz opcję „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer karty oraz numer aktywacyjny i gotowe!
Karta przy zakupie online jest od razu zarejestrowana i gotowa do użycia.
Po zakupie karty w kasie kina możesz z niej korzystać przez 60 minut bez konieczności rejestracji (w tym czasie skorzystaj z zakupów w kinowym barze). Po tym czasie karta musi zostać zarejestrowana na www.multikino.pl, aby działała dalej.
Masz 60 minut na skorzystanie z rabatu powitalnego, po tym czasie karta przestanie być aktywna. Musisz ją zarejestrować na www.multikino.pl, aby działała dalej.
Tak. Jednak osoba, która otrzyma kartę w prezencie, musi pamiętać, że karta wymaga rejestracji online.
Tak, posiadanie konta w serwisie www.multikino.pl jest niezbędne do korzystania z możliwości, jakie daje karta Rodzina do Kina.
Kartę należy zarejestrować. Zaloguj się w serwisie www.multikino.pl, wybierz opcję „DODAJ KARTĘ” w panelu użytkownika. Wpisz numer karty oraz numer aktywacyjny.
Jeśli chcesz skorzystać z programu ze zbieraniem punktów, pamiętaj, żeby zaznaczyć zgody marketingowe.
Punkty możesz zbierać przez rok - od momentu wyrażenia zgody marketingowej do upłynięcia czasu ważności karty.
Nie. Karta Rodzina do Kina działa we wszystkich kinach sieci Multikino.
Kino, które wybierasz podczas rejestracji to te, w którym kupiłeś kartę.
Dzięki Karcie Rodzina do kina możesz korzystać ze zniżki 20% na dowolnie wybrane produkty w kinowych barach (w tym np.: zestawy barowe, zabawki w sklepikach „Multishop”)
Żeby zacząć zbierać punkty, musisz zaznaczyć zgodę marketingową. Od tego momentu za każdy zakupiony bilet na film lub Poranek Filmowy w ramach Karty Rodzina do Kina dostajesz 1 punkt.
Nie ma limitu. Pamiętaj, że po odznaczeniu zgody marketingowej Twoje punkty się zerują i rozpoczynasz proces zbierania punktów po ponownym zaznaczeniu zgody.
Tak. Zgodę marketingową możesz wyrazić w każdym momencie. Pamiętaj jednak, że im wcześniej ją zaznaczysz, tym szybciej rozpoczniesz proces zbierania punktów.
Nie, warunkiem skorzystania z akcji jest udział minimum 2 osób, w tym jednego rodzica/opiekuna i jednego dziecka.
Tak, z karty może skorzystać siedem osób, w tym maksymalnie 2 rodziców/opiekunów i 5 dzieci.
Karta Rodzina do Kina jest wydawana nieodpłatnie posiadaczom Karty Dużej Rodziny wyłącznie w kasach Multikina po okazaniu Karty Dużej Rodziny i weryfikacji danych. Nie ma możliwości wydania nieodpłatnie karty online przez stronę internetową www.multikino.pl.
Karta nie pokrywa dopłat do okularów przy filmach 3D oraz foteli VIP i SuperVIP.
Karta Rodzina do Kina nie wpływa na koszt biletów na Poranki Filmowe.
Karta jest przypisana do osoby, która ją kupiła. Nie można jej przekazywać. Obsługa kina może skontrolować poprawność danych z dowodem osobistym.
Dzięki Karcie Rodzina do Kina:
•20% rabatu na produkty w kinowych barach
•20% rabatu na zabawki w kinowych sklepikach tzw. Multishop.
Tak, karta Rodzina do Kina przewidziana jest dla rodzin, w których dzieci nie ukończyły 18. roku życia.