Najczęściej zadawane pytania
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.
Nie jest możliwa bezpośrednia zamiana biletów do innego kina.
Jeśli z jakichś powodów nie możesz pójść do kina możesz dokonać zwrotu biletu kupionego online. Wystarczy wejść na stronę: https://multikino.pl/zwrot_biletu, podać numer biletu (7-znakowy kod alfanumeryczny, np. WAB123C), wybrać kino z listy rozwijanej i adres e-mail, który został podany przy zakupie. Jeśli podane dane będą poprawne wartość biletów zostanie zwrócona tą samą metodą, która płaciłeś w ciągu kilku dni roboczych. Zwrot biletów jest możliwy jedynie przed rozpoczęciem seansu na który zostały zakupione.
Miejsca na sali zostaną automatycznie odblokowane po 30 minutach od nieudanej próby zakupu biletów.
Aby zakupić bilety on-line do Multikina, masz 10 minut. Czas jest liczony od momentu wybrania miejsc na dany seans do zakończenia transakcji. Jeśli w tym czasie środki nie wpłyną na konto Multikina, bilety zostaną anulowane, a klient otrzyma e-mail z informacją o braku dokonanej płatności i anulowaniu zamówienia.
Może jednak zdarzyć się tak, iż zlecony w Twoim banku przelew zostanie zrealizowany, a należność pobrana z konta. Spowodowane jest to tym, że system dostarczania biletów oraz płatności działają niezależnie od siebie i są obsługiwane przez inne podmioty. Operatorem płatności internetowych Multikina jest PayU.
W powyższej sytuacji, zwrot należności za anulowane bilety zostanie automatycznie wykonany na konto, z którego dokonano płatności. W przypadku braku zwrotu w ciągu kilku dni roboczych od dokonania transakcji, prosimy o kontakt z infolinią swojego kina, za pomocą formularza kontaktowego lub pod adresem [email protected], gdzie bezpośrednio można uzyskać wszelkie informacje.
Niektóre banki są czasowo wyłączane z obsługi transakcji. Sytuacja ta występuje niezależnie od działania naszej strony.
Jeżeli w trakcie zakupu biletu zostanie zerwana sesja z bankiem, należy powtórzyć cały proces zamówienia. Proces płatności realizowany jest przez zewnętrznego operatora. Multikino nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego serwisu. Nieopłacona transakcja zostaje anulowana po 15 minutach od jej rozpoczęcia.
Nie ma możliwości zapłaty przelewem tradycyjnym.
E-mail z biletem w formie pliku PDF powinieneś otrzymać w czasie nie dłuższym niż 15 minut po autoryzacji transakcji przez operatora płatności. Czas ten może się różnić w zależności od dostawcy usług poczty elektronicznej.
Jeśli korzystasz ze służbowej skrzynki pocztowej, czas ten może się znaczenie wydłużyć, ze względu na blokady i ograniczenia narzucone przez systemy pracodawcy.
Sprawdź najpierw katalog ze spamem w skrzynce mailowej. Jeżeli po raz pierwszy korzystasz z usługi sprzedaży on-line w Multikinie, możliwe, że e-mail z potwierdzeniem lub biletem trafił właśnie tam.
Sprawdź również inne katalogi, takie jak Oferty, Powiadomienia i inne (w zależności od usługodawcy).
Jeśli korzystasz ze służbowej skrzynki pocztowej, Twój pracodawca mógł zablokować otrzymywanie takiej korespondencji.
W przeciwnym wypadku zgłoś się do obsługi kina w kasach biletowych lub skontaktuj mailowo ze swoim kinem.
Nie, e-mail z biletem w formie pliku PDF zawiera wszelkie niezbędne informacje potrzebne do wejścia na seans.
Wystarczy, że pokażesz bilet w formacie PDF z widocznym QR kodem na wyświetlaczu urządzenia (telefon, tablet).
Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.
W cenę każdego biletu wliczony jest koszt jego dostawy widoczny w podsumowaniu transakcji.
|
1. Wybierz film / seans |
|
2. Podaj swoje dane |
|
3. Zapłać |
|
4. Otrzymasz bilet |
W celu otrzymania faktury zgłoś się z paragonem lub biletem internetowym do obsługi kina.
Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona, przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL. Dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo transmisji danych.
Miejsca VIP to luksusowe fotele usytuowane w najlepszym miejscu sali kinowej - w naszej ocenie jest to strefa oferująca najlepszą jakość odbioru filmu. Ponadto, fotele te są szersze niż standardowe i posiadają szersze podłokietniki.
Repertuar na kolejny tydzień filmowy - od piątku do czwartku - publikowany jest najpóźniej w poprzedzającą go środę.
Wydarzenia specjalne (Maratony, Poranki, Multibabykino, Sport, Koncerty, Teatry, Balety, Opery, Kino na obcasach) mogą być publikowane z większym wyprzedzeniem niż filmy w regularnym repertuarze.
Staramy się, żeby repertuar filmowy w kinach sieci Multikino był jak najbardziej atrakcyjny i urozmaicony. Decyzja o tym, jaki film będzie można zobaczyć na ekranie Multikina, zależy od wielu różnych czynników. Np. od tego, jak bardzo produkcja cieszy się popularnością wśród widzów. Ważnym czynnikiem jest także liczba premier w danym kinotygodniu, tj. ile filmów wchodzi w jednym terminie do kin. W kinach, które mają mniejszą liczbę sal, nie mamy możliwości zagrania wszystkich nowych premier. Dlatego często stoimy przed niełatwym wyborem, zawsze kierując się dobrem naszych widzów i ich filmowymi upodobaniami.
Sugerowane przez dystrybutora ograniczenie wiekowe podajemy na stronie danego filmu.
Kategoria wiekowa filmów nie stanowi formalnego wymogu uczestnictwa – pełni funkcję informacyjną oraz sugeruje docelową grupę odbiorców danego filmu. Należy pamiętać o tym, że rodzic lub opiekun prawny ponosi wyłączną odpowiedzialność za treści, z jakimi w trakcie seansu zetknie się młody widz.
Rodzice oraz opiekunowie prawni ponoszą wyłączną odpowiedzialność za dzieci pozostawione na terenie kina bez ich opieki. Zgoda może zostać udzielona pisemnie i powinna zawierać dane, dzięki którym obsługa w razie potrzeby będzie mogła skontaktować się z opiekunem.
Szczegółowy cennik znajdziesz na stronie Multikina na stronie repertuaru.
W przypadku wybranych tytułów organizowane są tzw. seanse przedpremierowe, które w ograniczonej liczbie odbywają się w dni poprzedzające premierę.
Kopia filmu wyświetlana przedpremierowo nie różni się w żaden sposób od kopii wyświetlanej od dnia premiery; cena biletu na seans przedpremierowy może jednak różnić się od późniejszej ceny biletów na dany film.
Uczestnictwo w seansie przedpremierowym nie wymaga jednak spełnienia żadnych dodatkowych warunków. Podobnie jak w przypadku pozostałych seansów, wystarczy okazać obsłudze zakupiony bilet.
Informację o dostępnych wersjach znajdują się na stronie filmu oraz w repertuarze.
Godziny rozpoczęcia seansów określone w repertuarze, cennikach (oraz innych reklamach i ofertach) określają czas rozpoczęcia emisji bloku reklam i zwiastunów filmowych, po zakończeniu którego rozpoczyna się emisja filmu.
AKTUALIZACJA Z DNIA 21.06.2021r.: promocja Bueno Czwartki została czasowo zawieszona.
Tak. Liczba kodów jest ograniczona. Pula zniżek na bilety na każdy tydzień trwania Promocji obejmie 8 000 (osiem tysięcy) biletów.
Organizator informuje Uczestników akcji o wyczerpaniu puli kodów za pośrednictwem strony www.kinderbueno.pl.
Szczegóły promocji tutaj: http://kinderbueno.pl/czwartki/zasady.
Nie ma możliwości rezerwacji biletów.
Promocja Bueno Czwartki została tymczasowo zawieszona.
W ofercie naszych kin znajdują się wyjątkowe bony prezentowe, możliwe do wykorzystania zarówno na seanse 2D, jak i 3D.
Jeden bon uprawnia okaziciela do wymiany na jeden bilet, niezależnie od dnia tygodnia, przez cały okres jego obowiązywania. Bony są dostępne w sprzedaży jedynie w kasach kinowych, a ich ceny oraz zakres realizacji różnią się w zależności od kina. Szczegółowe informacje uzyskasz od obsługi swojego kina.
Taki kupon możesz wykorzystać na dowolny film, jak również na wybrane wydarzenia specjalne z naszej oferty, takie jak Poranki, Multibabykino, Akademia Filmowa Multikino, Moja Pierwsza Wizyta w Kinie, Kocham Kino w Multikinie, Noc Kina, Liga Mistrzów UEFA, Sport extremalny, Granie na ekranie, Kino na obcasach, Koncerty.
Nie, wymiana kuponu/kodu/bonu na bilet jest możliwa wyłącznie w okresie jego ważności, wliczając w to ostatni jego dzień. Pamiętaj, że wybrany seans również musi odbywać się w okresie ważności kuponu/kodu.
Nie ma możliwości wykorzystania lub dopłaty do kuponu 2D w celu zrealizowania go na seans 3D.
Tak, kupon 3D możesz wykorzystać również na film 2D.
Aby wymienić kupon/bon na bilet za pośrednictwem strony internetowej, wybierz seans i w miejscu "WPROWADŹ KOD VOUCHER'A" wpisz swój kod i kliknij "Dodaj". Postępując zgodnie ze wskazówkami na stronie wybierz bilety w odpowiedniej strefie cenowej.
Tak, posiadacze kuponów, kodów oraz bonów nie są uprawnieni do pierwszeństwa obsługi przy ich wymianie na bilet.
Tak, w takim wypadku możesz dokonać dopłaty w kasie kina.
Aby wymienić Groupon na bilet za pośrednictwem strony internetowej, wybierz seans i w miejscu "WPROWADŹ KOD VOUCHER'A" wpisz swój kod Groupon i kliknij "Dodaj". Postępując zgodnie ze wskazówkami na stronie wybierz bilety w odpowiedniej strefie cenowej.
Nie – Groupony obowiązują jedynie w określone przy jego zakupie dni, bez względu na kalendarzowe dni wolne lub święta.
Groupony obowiązują jedynie w określone przy jego zakupie dni, bez względu na obowiązujące w kinach cenniki biletów.
W celu otrzymania faktury skontaktuj się z Grouponem.
Wszystkie szczegóły oraz warunki realizacji Grouponu znajdziesz w jego opisie.
Obecnie na sali kinowej nie obowiązuje żaden limit.
Zrezygnowaliśmy z podziału na bilet: normalny, dziecięcy, dla seniora i ucznia/studenta. Obecnie w kinach sieci Multikino obowiązują strefy biletowe. Podstawowe ceny biletów w tygodniu już od 15,90 zł w zależności od lokalizacji. Aby sprawdzić obowiązujące ceny, należy wybrać kino i zapoznać się z zamieszczonym cennikiem.
Na terenie kina nie trzeba już zasłaniać maseczką usta i nos. Nie ma już również obowiązku dezynfekcji rąk.
Nadal zachęcamy do korzystania z transakcji bezgotówkowych, jak również proponujemy zakup biletu online poprzez aplikację: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. W ten sposób unikasz ewentualnego czasu oczekiwania w kolejce do kasy.
Tak, bary kinowe są otwarte, a zakupione produkty można spożywać podczas seansu filmowego.
Sprawdź czy Twoja aplikacja ma aktualną wersję oprogramowania. Jeżeli nie, to zaktualizuj ją: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. Jeżeli włączysz w swoim telefonie automatyczne ściąganie aktualizacji oprogramowania, Twoja aplikacja zawsze będzie działać prawidłowo.
Kupony zakupione do 29.02.20 zostały wydłużone do 30.09.2020, a zakupione od 1.03.2020 są wydłużone do 30.11.2021.
Tak, można zakupić vouchery upominkowe.
Nie, nie będzie sprawdzany. Obecnie nie ma potrzeby okazywania paszportu covidowego przy wejściu na seans filmowy.