Zamknij
Pokaz Reklam Cannes Lions
CANNES LIONS
Pokaz Reklam Cannes Lions
Premiera
3 gru 2019
Pełny opis
10

Średnia ocena

Pokaz Reklam Cannes Lions

Cannes Lions

Wciągający seans reklam, po którym filmu nie będzie!

Pełny opis

Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes, będzie można obejrzeć już 3 grudnia podczas Pokazu Cannes Lions. Tym razem aż w 8 kinach sieci Multikino widzowie przekonają się, że reklamy mogą być lepsze od filmów!  Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
1

Głosów

10

Średnia ocena

Oceń film

zapowiedź
więcej informacji

Pokaz odbędzie się 3 grudnia o godzinie 19:30, jednocześnie w siedmiu miastach Polski. Zapraszamy do sieci kin Multikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Malta, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż.

Bilety dostępne od 18 października w kasach biletowych lub online na stronie Multikina www.multikino.pl.

Cena biletów:

• Multikino Złote Tarasy: 37,00 PLN BRUTTO /bilet normalny

• Multikino Ursynów: 35,00 PLN BRUTTO /bilet normalny

• Pozostałe kina: 27,00 PLN BRUTTO /bilet normalny

Więcej informacji na temat Pokazu Cannes Lions znajdziesz na www.imaginationday.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Multikino, Feeders Agency, Starcom, Ars Thanea, Mniam.Tv, Expresso

Sponsorzy: AMS, Storytel

Partnerzy: Coca-cola, Good Looking Studio, iTaxi

Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Filmweb, Gazeta.pl, Dla Studenta

Komentarze

Dodaj swój komentarz do Pokaz Reklam Cannes Lions

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Piotr

Piotr

04.12.2019, 09:03:26

W tym roku poziom wyrównany, co niestety w tym przypadku nie jest pochlebną opinią. NIc mnie nie zaskoczyło a wręcz widać powielanie podobnych schematów zarówno pod względem merytorycznym jak i wizualnym. Nawet montaż taki sam jak w poprzednich latach. Szkoda, reklama jest tymi drzwiami, które pozwalają na bardzo dużo, tylko trzeba chcieć i umieć przez nie przejść.

Tomasz

Tomasz

03.12.2019, 11:28:55

Ile trwa seans?

Jacek

Jacek

19.11.2019, 11:23:23

A czemu tego nie ma w Bydgoszczy? Porażka...