Wtorki z Mastercard - najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytania

najczęściej zadawane pytania:

W jakim terminie obowiązuje Promocja Wtorki z Mastercard?

Promocja obowiązuje w dniach 01.12.2017-30.11.2018 / lub do wyczerpania puli biletów promocyjnych.

Jak działa Promocja Wtorki z Mastercard?

W okresie trwania promocji Klient ma możliwość nabyć bilet w cenie 10 złotych. Oferta dotyczy wszystkich seansów 2D z aktualnego repertuaru Multikina, które odbywają się we wtorki.

Warunkiem jest:

  1. seans musi odbywać się we wtorek;
  2. Klient płaci za bilet kartą Mastercard lub Maestro®. Bilet może nabyć w kasie kina, za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji;
  3. ponadto jeśli Klient korzysta przy płatności z portfela Masterpass (a transakcja odbywa się na 2 sposoby – za pośrednictwem strony lub aplikacji) otrzyma kod, upoważniający go do wymiany na bilet 2D, do realizacji wyłącznie we wtorek na dowolnie wybrany seans.

UWAGA: Bilet gratis przysługuje za każdą prawidłowo przeprowadzoną transakcję, a nie liczbę zakupionych biletów.

Jaka jest aktualnie dostępna pula biletów zniżkowych oraz biletów promocyjnych?

Organizator informuje, iż Pula Biletów Promocyjnych w części promocji dotyczącej transakcji Masterpass wyczerpała się w dniu 31.01.2018 o godzinie 8:48 oraz  Pula Zakupów Rabatowych wyczerpała się w dniu 25.04.2018 o godzinie 9:15.

Do kiedy ważne są kody otrzymane w ramach promocji Wtorki z Mastercard?

Kod jest ważny do 30 listopada 2018 r. 

Gdzie można skorzystać z e-portfela Masterpass?

Z płatności Masterpass można skorzystać jedynie realizując płatności online, tj. przez stronę internetową lub w aplikacji mobilnej Multikino.

Szczegółowe informacje o funkcjonowaniu Masterpass znajdują się tutaj: https://www.masterpass.pl/czym-jest-masterpass/

Gdzie mam się zgłosić, jeśli nie otrzymałem kodu na darmowy bilet przy płatności Masterpass?

Organizator informuje, iż Pula Biletów Promocyjnych wyczerpała się w dniu 30.01.2018.

Co mam zrobić w przypadku problemów z płatnością portfelem Masterpass?

Jeśli masz problem z działaniem usługi Masterpass, np.:

- nie możesz zrealizować transakcji;
- przy transakcji pojawia się błąd

 uwagi zgłoś na adres: [email protected].