przejdz do multikina 
×
>Formy płatności

Formy płatności

W jakich godzinach można korzystać z przelewów on-line?

Dostęp do płatności z danego banku jest możliwy tylko w momencie, gdy bank ten obsługuje przelewy natychmiastowe. Niestety nie wszystkie banki udostępniają tę funkcję przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w związku z tym na czas, gdy nie ma możliwości dokonania przelewu natychmiastowego dany bank jest blokowany.

Terminarz dostępu do banków:

BankPoniedziałek-PiątekSobotaNiedziela

mBank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Konto Inteligo

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank PKO BP

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank Zachodni WBK

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank BPH

7:00-21:00

niedostępny

niedostępny

ING Bank Śląski

7:00-20:00

8:00-12:00

niedostępny

Kredyt Bank

8:00-18:00

niedostępny

niedostępny

Invest Bank

8:00-18:00

niedostępny

niedostępny

Lukas Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank PEKAO S.A.

całą dobę

całą dobę

całą dobę

BGŻ (Integrum)

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank Millennium

całą dobę

całą dobę

całą dobę

MultiBank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank Ochrony Środowiska

8:00-15:00

niedostępny

niedostępny

Citi Handlowy

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Deutsche Bank PBC

8:00-16:00

niedostępny

niedostępny

Bank Nordea

7:00-20:00

7:00-20:00

7:00-20:00

Fortis Bank

8:00-21:00

8:00-21:00

8:00-21:00

SGB

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank Pocztowy

7:00-22:00

niedostępny

niedostępny

EuroBank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Raiffeisen Bank

całą dobę

niedostępny

niedostępny

GetIn Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Alior Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Volkswagen Bank

7:00-24:00

8:00-24:00

8:00-24:00

Polbank

7:00-24:00

8:00-24:00

8:00-24:00

FM Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

HSBC Bank

8:00-16:00

niedostępny

niedostępny

DIRECTebanking

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Meritum Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Co to jest BankBrowser?

BankBrowser to najnowsze  narzędzie dostępne w Przelewy24 do wspomagania wykonywania płatności internetowych. Jest to przeglądarka internetowych stron bankowych działająca na podobieństwo przeglądarki Internet Explorer. Jednak  przy pomocy przeglądarki BankBrowser uzyskujemy na stronach bankowych dodatkowe efekty, takie jak  przekazanie danych do formularza przelewu oraz możliwość wysłania potwierdzenia wykonanego przelewu do serwisu Przelewy24.

Jakie transakcje można dokonywać przy pomocy przeglądarki BankBrowser?

Narzędzie służy do obsługi transakcji klientów korzystających z serwisu Przelewy24. Aplikacja ułatwia procedurę dokonywania przelewów bankowych przez Internet, jednocześnie podnosząc skuteczność dokonywanych wpłat oraz zachowując wszelkie wymogi związane z bezpieczeństwem.

Podstawowe zalety przeglądarki BankBrowser:

- Wygoda dla płacącego - przeglądarka zapewnia automatyczne wypełnienie formularzy przelewów we wszystkich obsługiwanych bankach

- Natychmiastowe potwierdzenie - klient przesyła potwierdzenie wpłaty szybciej niż wpłata dotrze fizycznie na konto Przelewy24

- Najwyższy poziom bezpieczeństwa - BankBrowser wykorzystuje biblioteki funkcji Internet Explorera, dzięki czemu jest aktualizowana na bieżąco razem z Internet Explorerem. BankBrowser pozwala jedynie na dostęp do stron banku oraz serwisu Przelewy24.pl, co zapobiega wejściu na niebezpieczne strony.

- Prosta instalacja - BankBrowser wystarczy raz pobrać ze stron Przelewy24, informacja o konieczności pobrania programu pojawia się na stronie płatności. Programu nie trzeba instalować  - jest to tylko jeden plik, który należy uruchamiać dla realizacji przelewu. Rozmiar pliku to około 770kB.

- Rozbudowana pomoc - na całym etapie płatności klient ma do dyspozycji wsparcie w postaci plików pomocy odczytywanych bezpośrednio w oknie BankBrowser

Różne informacje o wyniku płatności kartą kredytową.

Jeżeli przy przechodzeniu przez procedurę płatności pojawi się ekran o błędzie oznacza to, iż próba dokonania przelewu nie zakończyła się poprawnie. Co za tym idzie pieniądze nie zostały wysłane z Pana/Pani konta/karty. Może zaistnieć sytuacja, w której sprawdzając saldo na Państwa koncie/karcie zauważycie, iż kwota przelewu została już zablokowana przez PolCard. Jest to jednak blokada tymczasowa i pieniądze zostaną odblokowane w ciągu kilku dni roboczych.

Podczas próby zapłaty kartą kredytową pojawia się błąd (err56).

Niestety PolCard nie akceptuje wszystkich typów kart płatniczych w transakcjach internetowych. W szczególności płatności kartami typu VISA ELECTRON nie są dopuszczalne w Internecie, poza wyjątkami. Jest to niezależne od nas i w takim przypadku prosimy o skorzystanie (jeżeli Państwo taką posiadają) z jednej z akceptowanych kart:

- Visa Classic (ma wypukłe numery)

- Visa Electron (wyłącznie z konta Inteligo, Milennium)

- Wirtualna karta płatnicza mBank

- EuroCard/MasterCard

- Diners Club PolCard

- PBK

- JCB

Jak zapłacić nie mając karty płatniczej i konta bankowego dostępnego internetowo?

W takiej sytuacji trzeba wcześniej zrobić przedpłatę i użyć jej w momencie płacenia za zakupiony towar czy usługę. W tym celu ze strony sprzedawcy należy przejść proces płatności i z listy metod płatności wybrać opcję "Przelew/Przekaz tradycyjny". Gotowy przekaz można wydrukować ze strony. Po dokonaniu wpłaty w banku lub na poczcie należy sprawdzać czy na utworzone automatycznie przez nas konto przedpłatowe wpłynęły już środki, które wpłaciliśmy. Dane dostępowe naszej przedpłaty otrzymujemy w chwili wybrania jednego z szeregu kont bankowych, na których możemy utworzyć przedpłatę. Utworzenie przedpłaty oraz jej wartość możemy obserwować na stronie głównej serwisu www.przelewy24.pl. Do sprawdzania stanu przedpłaty wykorzystuje się numer transakcji p24-xxx-xxx oraz hasło do tej transakcji.

Co to jest przedpłata i jak odzyskać środki z utworzonej przedpłaty?

Przedpłata są to zgromadzone u operatora płatności „przelewy24.pl” środki z anulowanej transakcji lub z celowo dokonanego przelewu przez Klienta na jedno z kont DialCom24 służące do opłacenia zakupów w przyszłości.
Jeśli przedpłata powstała w wyniku przekroczenia czasu na dokonanie płatności ( czas oczekiwania 15 minut ) Klient może wykorzystać tę przedpłatę do zapłaty powtarzając zakup.
W związku z sytuacją opisaną powyżej Klientowi przysługuje prawo do zwrotu środków. W tym celu należy złożyć reklamację na adres reklamacji danego kina, do którego kupowano bilety. Adresy reklamacyjne kin podane są w pkt.9.1 regulaminu zakupu biletów on-line dostępnym na stronie internetowej www.multikino.pl. Kino po wpłynięciu i zarejestrowaniu reklamacji kieruje ją do operatora płatności „przelewy24.pl”.

Przedpłata klienta niewykorzystana w ciągu 30 dni od daty pojawienia się na koncie bankowym serwisu jest zwracana Klientowi.„

Jak podzielić kwotę przedpłaty?

Jeżeli chcesz zapłacić przy pomocy Przelewy24.pl, ale kwota Twojej przedpłaty jest wyższa od niezbędnej do przeprowadzenia danej transakcji możesz przedpłatę podzielić na dwie o mniejszych wartościach. W tym celu wybierz z górnego menu link Przedpłaty, a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Podziel kwotę transakcji krok 1/3". W polu formularza wprowadź kwotę, jaką chcesz uzyskać w wyniku. Po zaakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty zostaną utworzone dwie nowe przedpłaty jedna o wartości, którą wprowadziłeś w formularzu oraz druga z różnicą między wartością oryginalną i nową. Dla obu tych transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status oryginalnej transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z niej skorzystać.

Jak połączyć kwoty z dwóch przedpłat?

Jeżeli dla danej transakcji potrzebujesz kwoty większej niż kwota utworzonej przez Ciebie transakcji możesz połączyć kwotę danej transakcji z inną. W tym celu wybierz z górnego menu link Przedpłaty, a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Połącz tę przedpłatę z inną krok 1/3". W polach formularza wprowadź atrybuty drugiej przedpłaty. Po zaakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty utworzona zostanie nowa przedpłata o wartości będącej sumą obu przedpłat. Dla nowej transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status obu oryginalnych transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z nich skorzystać.

Rezerwuj miejsce lub

Odbierzesz bilet w kasie na 15 minut przed seansem.

Przepraszam, na wybrane wydarzenie rezerwacja nie jest dostępna.

Kup bilet

Otrzymasz bilet za chwilę w sms i e-mail.

Zapisz się już teraz na Newsletter i bądź na bieżąco!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów marketingu bezpośredniego wykonywanego przy pomocy telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (e-mail, telefon) przez Multikino S.A.
Na podany adres została wysłana wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym.
Podany adres e-mail istnieje już w naszej bazie.

Aplikuj
Tylko pliki pdf, doc, docx, rtf, odt
Tylko pliki pdf, doc, docx, rtf, odt
Pozostało 170 znaków