15 maja podczas seansu filmowego w ramach cyklu „Kino na Obcasach” odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu „Miłość na nowo”.
„Kino na Obcasach” odbędzie się 15 maja br., a filmem, który pokażemy będzie komedia romantyczna „Miłość na nowo”. W filmie Mira Ray (Priyanka Chopra), radząc sobie z utratą narzeczonego, wysyła serię romantycznych SMS-ów na jego stary numer telefonu ... nie zdając sobie sprawy, że numer został przypisany nowemu właścicielowi- Robowi Burnsowi (Sam Heughan). Rob, dziennikarz, jest urzeczony szczerością pięknych smsów. Kiedy otrzymuje nowe zlecenie, napisania profilu mega-gwiazdy Céline Dion (grającej samą siebie w swojej pierwszej roli filmowej), prosi ją o pomoc w wymyśleniu sposobu na spotkanie z Mirą... i zdobycie jej serca.
Przed filmem wyświetlimy krótką rozmowę z psycholożką Anna Cyklińską o emocjach w kinie i w życiu. Czy bohaterowie ze srebrnego ekranu pozwalają nam lepiej rozumieć samych siebie? Rozmowę poprowadzą Joanna Olekszyk i Zofia Fabjanowska, redaktorki miesięcznika „Zwierciadło”.
Wraz ze sponsorami przygotowaliśmy również prezenty, a wśród nich:
- bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach eobuwie.pl
- kosmetyki od firmy Ziaja
- bony od Clarins na 150 zł (wybrane kina)
- bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Modivo
- bony o wartości 500 zł na blefaroplastykę powiek od Sharley
- studio Kawy – 15% na herbaty, 20% na kawy do 15 lipca
- półroczna e-prenumerata miesięcznika Zwierciadło
- miesięczny dostęp do aplikacji Storytel
- bony rabatowe od firmy Ania Kruk
- vouchery o wartości 230 zł (na pierwszy zabieg depilacji za 29zł) od Depil Concept
- suplementy diety Aflofarm (Laboteq/Hydrominium/Artishoq)
- FuzeTea
„Kino na Obcasach” odbędzie się 15 maja o godz. 19.00 w Multikinie: Poznań Stary Browar, Szczecin, Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Młociny Kraków, Gdańsk, Bydgoszcz, Wrocław Pasaż Grunwaldzki, Kielce, Katowice, Olsztyn, Leszno, Głogów, Zabrze, Rybnik, Elbląg, Tychy Gemini.
Sponsorzy cyklu „Kino na Obcasach” w Multikinie: MODIVO, eobuwie.pl, HP, RTV EURO AGD, Haier, Ziaja, Coca Cola oraz Storytel.
Patroni medialni: Zwierciadło, Sens.