Newsy

      Drodzy widzowie,

odpowiadając na Wasze potrzeby przygotowaliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań związanych z wprowadzonymi w kinach procedurami.

1. Na planie sali miejsca są zaznaczone w układzie szachownicy. Jeżeli zamierzam odwiedzić kino z osobą towarzyszącą i chcemy siedzieć obok siebie, co muszę zrobić?
Należy wybrać ilość miejsc klikając w co drugie wolne miejsce, które jest zaznaczone na zielono. Miejsca zaznaczone na szaro są niedostępne. Na sali kinowej możecie usiąść obok siebie, czyli zająć miejsce, które było wykluczone ze sprzedaży z zachowaniem jednego miejsca wolnego między innymi widzami. Obowiązek zachowania wolnego miejsca między osobami nie dotyczy opiekuna z dzieckiem poniżej 13 roku życia, opiekuna osoby niepełnosprawnej oraz osób z jednego gospodarstwa domowego.

2. Dlaczego nie mogę zakupić biletu ulgowego, studenckiego?
Zdecydowaliśmy się uprościć kategorie biletowe rezygnując z podziału na: bilet normalny, dziecięcy, dla seniora i ucznia/studenta.

W kinach sieci Multikino obowiązuje jeden typ biletu dla wszystkich klientów. Podstawowe ceny biletów w tygodniu wynoszą 16,90 zł dla kin sieci Multikino w aglomeracji warszawskiej i w Pruszkowie oraz 14,90 zł we wszystkich pozostałych kinach. Natomiast w weekend (piątek-niedziela) podstawowe ceny biletów wynoszą 19,90 zł dla kin sieci Multikino w aglomeracji warszawskiej i w Pruszkowie oraz 17,90 zł we wszystkich pozostałych kinach. W kinach sieci Multikino, które są w pełni wyposażone w rozkładane fotele SuperVIP ceny są zróżnicowane w zależności od lokalizacji. Ponadto na wybrane, największe hity filmowe obowiązuje dopłata do biletu.

3. Czy osoby z problemami zdrowotnymi, które wykluczają noszenie maseczki zostaną wpuszczone do kina. Jeżeli tak jak będzie to weryfikowane?
Alternatywą dla maski jest przyłbica. W przypadkach problemów ze zdrowiem, które wykluczają noszenie maski ochronnej, proponujemy stosowanie przyłbicy.

4. Czy bary kinowe są otwarte?
Tak, są otwarte.

5. Aplikacja Multikina nie działa. Co muszę zrobić?
Sprawdź czy Twoja aplikacja ma aktualną wersję oprogramowania. Jeżeli nie, to zaktualizuj ją: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. Jeżeli włączysz w swoim telefonie automatyczne ściąganie aktualizacji oprogramowania, Twoja aplikacja zawsze będzie działać prawidłowo.  

6. Czy okres obowiązywania MKarty dla studentów zostanie przedłużony o czas w którym kina zostały zamknięte?
Tak, termin ważności MKarty został przedłużony do 31.08.2020r.

7. Mój kupon, voucher wygasł w trakcie zamknięcia kin i nie zdążyłem z niego skorzystać. Czy jego termin ważności zostanie przedłużony?
Tak, termin ważności voucherów i kuponów, których termin mijał do 30.06.2020r. zostanie przedłużony do 30.09.2020r.

8. Czy można kupić vouchery upominkowe?
Tak, można zakupić vouchery upominkowe. 

9. Kiedy zostaną otwarte kolejne kina sieci Multikino?

W związku z tym, że przesunięto najbardziej wyczekiwane przez Was premiery filmowe, termin otwarcia kin, które jeszcze nie działają również ulega przesunięciu o czym będziemy informować w kolejnych komunikatach.

 



Komentarze

Dodaj swój komentarz do

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.