Drodzy widzowie,
odpowiadając na Wasze potrzeby przygotowaliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań związanych z wprowadzonymi w kinach procedurami.
1. Na
planie sali miejsca są zaznaczone w układzie szachownicy. Jeżeli zamierzam odwiedzić
kino z osobą towarzyszącą i chcemy siedzieć obok siebie, co muszę zrobić?
Należy
wybrać ilość miejsc klikając w co drugie wolne miejsce, które jest zaznaczone
na zielono. Miejsca zaznaczone na szaro są niedostępne. Na sali kinowej możecie
usiąść obok siebie, czyli zająć miejsce, które było wykluczone ze sprzedaży z
zachowaniem jednego miejsca wolnego między innymi widzami. Obowiązek zachowania wolnego miejsca między osobami
nie dotyczy opiekuna z dzieckiem poniżej 13 roku życia, opiekuna osoby
niepełnosprawnej oraz osób z jednego gospodarstwa domowego. Możliwości zajęcia miejsc ilustruje poniższa grafika.
2. Dlaczego
nie mogę zakupić biletu ulgowego, studenckiego?
Zdecydowaliśmy się uprościć kategorie biletowe rezygnując z podziału na:
bilet normalny, dziecięcy, dla seniora i ucznia/studenta.
W kinach sieci Multikino obowiązuje jeden typ biletu dla wszystkich klientów. Podstawowe ceny biletów w tygodniu już od 14,90 zł w zależności od lokalizacji. Aby sprawdzić obowiązujące ceny, należy wybrać kino i zapoznać się z zamieszczonym cennikiem.
3. Jakie procedury bezpieczeństwa zostały wprowadzone w kinach?
Wprowadzone środki bezpieczeństwa ilustruje poniższa grafika:
Na terenie kina należy zasłaniać usta i nos wykorzystując w tym celu maseczkę lub przyłbicę i dezynfekować ręce. Zachęcamy do korzystania z transakcji bezgotówkowych, jak również proponujemy zakup biletu online poprzez aplikację: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. W ten sposób wspierasz zespół kina na miejscu jak i unikasz ewentualnego czasu oczekiwania w kolejce do kasy. Prosimy o zachowanie bezpiecznego odstępu 2 metrów od innych osób przebywających w kinie oraz o stosowanie się do znaków, które określają zasady bezpiecznego poruszania się po kinie.
4. Czy
osoby z problemami zdrowotnymi, które wykluczają noszenie maseczki zostaną
wpuszczone do kina. Jeżeli tak jak będzie to weryfikowane?
Alternatywą
dla maski jest przyłbica. W przypadkach problemów ze zdrowiem, które wykluczają
noszenie maski ochronnej, proponujemy stosowanie przyłbicy.
5. Czy bary
kinowe są otwarte?
Tak, są otwarte.
6. Aplikacja
Multikina nie działa. Co muszę zrobić?
Sprawdź
czy Twoja aplikacja ma aktualną wersję oprogramowania. Jeżeli nie, to
zaktualizuj ją: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/.
Jeżeli włączysz w swoim telefonie automatyczne ściąganie aktualizacji oprogramowania,
Twoja aplikacja zawsze będzie działać prawidłowo.
7. Czy okres obowiązywania MKarty dla
studentów zostanie przedłużony o czas w którym kina zostały zamknięte?
Tak,
termin ważności MKarty został przedłużony do 31.08.2020r.
8. Mój kupon, voucher wygasł w trakcie zamknięcia kin
i nie zdążyłem z niego skorzystać. Czy jego termin ważności zostanie
przedłużony?
Tak,
termin ważności voucherów i kuponów, których termin mijał do 30.06.2020r.
zostanie przedłużony do 30.09.2020r.
9. Czy można kupić vouchery upominkowe?
Tak, można zakupić vouchery upominkowe.
10. Kiedy zostaną otwarte kolejne kina sieci Multikino?
W związku z tym, że przesunięto najbardziej wyczekiwane przez Was premiery filmowe, termin otwarcia kin, które jeszcze nie działają również ulega przesunięciu o czym będziemy informować w kolejnych komunikatach.
komentarze|0
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.