Newsy

      Drodzy widzowie,

odpowiadając na Wasze potrzeby przygotowaliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań związanych z wprowadzonymi w kinach procedurami.

1. Na planie sali miejsca są zaznaczone w układzie szachownicy. Jeżeli zamierzam odwiedzić kino z osobą towarzyszącą i chcemy siedzieć obok siebie, co muszę zrobić?
Zgodnie z prawem zakupem jest objęte 50% miejsc na sali. Dostępne jest co drugie miejsce wyświetlone w kolorze zielonym. Na sali kinowej możecie usiąść obok siebie, czyli zająć miejsce, które było wykluczone ze sprzedaży z zachowaniem jednego miejsca wolnego między innymi widzami. Obowiązek zachowania wolnego miejsca między osobami nie dotyczy opiekuna z dzieckiem poniżej 13 roku życia, opiekuna osoby niepełnosprawnej oraz osób z jednego gospodarstwa domowego. Możliwości zajęcia miejsc ilustruje poniższa grafika.

2. Dlaczego nie mogę zakupić biletu ulgowego, studenckiego?
Zdecydowaliśmy się uprościć kategorie biletowe rezygnując z podziału na: bilet normalny, dziecięcy, dla seniora i ucznia/studenta.

W kinach sieci Multikino obowiązuje jeden typ biletu dla wszystkich klientów. Podstawowe ceny biletów w tygodniu już od 14,90 zł w zależności od lokalizacji. Aby sprawdzić obowiązujące ceny, należy wybrać kino i zapoznać się z zamieszczonym cennikiem.

3. Jakie procedury bezpieczeństwa zostały wprowadzone w kinach?
Wprowadzone środki bezpieczeństwa ilustruje poniższa grafika:

 

Na terenie kina należy zasłaniać usta i nos wykorzystując w tym celu maseczkę i dezynfekować ręce. Zachęcamy do korzystania z transakcji bezgotówkowych, jak również proponujemy zakup biletu online poprzez aplikację: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. W ten sposób wspierasz zespół kina na miejscu jak i unikasz ewentualnego czasu oczekiwania w kolejce do kasy. Prosimy o zachowanie bezpiecznego odstępu 2 metrów od innych osób przebywających w kinie oraz o stosowanie się do znaków, które określają zasady bezpiecznego poruszania się po kinie. 

4. Czy bary kinowe są otwarte?
Na ten moment bary są zamknięte, liczmy, że już wkrótce przepisy prawne pozwolą nam je otworzyć.

5. Aplikacja Multikina nie działa. Co muszę zrobić?
Sprawdź czy Twoja aplikacja ma aktualną wersję oprogramowania. Jeżeli nie, to zaktualizuj ją: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. Jeżeli włączysz w swoim telefonie automatyczne ściąganie aktualizacji oprogramowania, Twoja aplikacja zawsze będzie działać prawidłowo.  

6. Mój kupon, voucher wygasł w trakcie zamknięcia kin i nie zdążyłem z niego skorzystać. Czy jego termin ważności zostanie przedłużony?
Tak, termin ważności voucherów i kuponów zostanie przedłużony do 30.11.2021r.

8. Czy można kupić vouchery upominkowe?
Tak, można zakupić vouchery upominkowe.