Newsy

      Drodzy widzowie,

odpowiadając na Wasze potrzeby przygotowaliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań związanych z wprowadzonymi w kinach procedurami.

1. Jak wygląda system zakupu biletów? Jeżeli zamierzam odwiedzić kino z osobą towarzyszącą i chcemy siedzieć obok siebie, co muszę zrobić?
Wybierz miejsca, a po zakupie biletu system zablokuje fotele po lewej i po prawej stronie Twojej rezerwacji, aby nikt tam nie usiadł. Obowiązek zachowania wolnego miejsca między osobami nie dotyczy opiekuna z dzieckiem poniżej 13 roku życia, opiekuna osoby niepełnosprawnej oraz osób z jednego gospodarstwa domowego. 

2. Dlaczego nie mogę zakupić biletu ulgowego, studenckiego?
Zdecydowaliśmy się uprościć kategorie biletowe rezygnując z podziału na: bilet normalny, dziecięcy, dla seniora i ucznia/studenta.

W kinach sieci Multikino obowiązuje jeden typ biletu dla wszystkich klientów. Podstawowe ceny biletów w tygodniu już od 14,90 zł w zależności od lokalizacji. Aby sprawdzić obowiązujące ceny, należy wybrać kino i zapoznać się z zamieszczonym cennikiem.

3. Jakie procedury bezpieczeństwa zostały wprowadzone w kinach?
Wprowadzone środki bezpieczeństwa ilustruje poniższa grafika:

 

Na terenie kina należy zasłaniać usta i nos wykorzystując w tym celu maseczkę i dezynfekować ręce. Zachęcamy do korzystania z transakcji bezgotówkowych, jak również proponujemy zakup biletu online poprzez aplikację: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. W ten sposób wspierasz zespół kina na miejscu jak i unikasz ewentualnego czasu oczekiwania w kolejce do kasy. Prosimy o zachowanie bezpiecznego odstępu 2 metrów od innych osób przebywających w kinie oraz o stosowanie się do znaków, które określają zasady bezpiecznego poruszania się po kinie. 

4. Czy bary kinowe są otwarte?
Tak, są otwarte.

5. Aplikacja Multikina nie działa. Co muszę zrobić?
Sprawdź czy Twoja aplikacja ma aktualną wersję oprogramowania. Jeżeli nie, to zaktualizuj ją: https://multikino.pl/aplikacje/aplikacja-multikino/. Jeżeli włączysz w swoim telefonie automatyczne ściąganie aktualizacji oprogramowania, Twoja aplikacja zawsze będzie działać prawidłowo.  

6. Mój kupon, voucher wygasł w trakcie zamknięcia kin i nie zdążyłem z niego skorzystać. Czy jego termin ważności zostanie przedłużony?
Kupony zakupione do 29.02.20 zostały wydłużone do 30.09.2020, a zakupione od 1.03.2020 są wydłużone do 30.11.2021.

8. Czy można kupić vouchery upominkowe?
Tak, można zakupić vouchery upominkowe.