przejdz do multikina 
×
 
Dwie korzyści, jeden klik:
błyskawicznie, bez kolejek.

Jeśli jesteś tu po raz pierwszy
Zapoznaj się z poniższą instrukcją

- wybierz kino, do którego chcesz wybrać się na seans
- sprawdź czy wyświetlane jest odpowiednie kino, jeśli nie - to masz możliwość zmiany
- wybierz datę, czyli w jaki dzień chcesz iść do kina

- wybierz film, na który chcesz się wybrać
- wybierz godzinę seansu - jeśli godzina seansu Ci odpowiada, to kliknij w nią. Jeśli godzina seansu Ci nie odpowiada - zmień godzinę lub kino.



Po kliknięciu w godzinę seansu wyskoczy okno, w którym wybierzesz, czy chcesz kupić bilet on-line, czy chcesz zarezerwować miejsce a bilet opłacić w kasie kina.

- wybierz miejsca na sali (maksymalnie 10)
- przy wyborze poszczególnych miejsc - wybierz rodzaj biletu
- w przypadku, gdy dokonujesz rezerwacji, dostępny będzie tylko bilet „Rezerwacja”

W podsumowaniu sprawdź:

- dane dotyczące seansu
- listę wybranych miejsc
- rodzaj biletów
- podaj swoje dane
- wypełnij pola: imię, nazwisko, e-mail, powtórz e-mail, nr tel. komórkowego oraz przepisz kod.


Uwaga! Należy podać prawdziwe dane, w tym adres e-mail i numer telefonu komórkowego.
Bez tych informacji nie będzie możliwy odbiór biletów lub w przypadku rezerwacji - odszukanie zarezerwowanych miejsc, jeśli nie zabierzesz ze sobą do kina przesłanego e-mailem numeru rezerwacji.
Jeśli wybrałeś kupno biletów, to na Twój adres e-mail wysyłany jest bilet w postaci pliku PDF oraz na podany numer telefonu - SMS z linkiem do strony, z której możesz pobrać swój bilet.

- po kliknięciu w "Rezerwuję" na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz maila z numerem rezerwacji na wybrane miejsca. Numer ten należy podać w kasie i opłacić bilety. Pamiętaj, że na bilety, które rezerwujesz, nie obowiązują ceny on-line, a opłaty dokonujesz wg cen dostępnych w kasie biletowej danego kina.


- przeczytaj o sposobie dostawy biletów. Jeszcze raz sprawdź wszystkie dane, po kliknięciu "Kupuję" nie będziesz już mieć możliwości zmiany.

Po kliknięciu "Kupuję" otrzymasz maila, który nie jest potwierdzenie zakupu biletów. Mail jest jedynie podsumowaniem Twojego zamówienia. Teraz wystarczy jedynie zapłacić za bilet.

- zapłata za bilety - wybierz dogodny rodzaj płatności i zapłać za bilet.

Po pomyślnym zakończeniu transakcji otrzymasz bilet - jeden SMSem na podany w Ekranie IV numer telefonu oraz e-mailem w formacie PDF - na podany adres e-mail.

W jakich godzinach można korzystać z przelewów on-line?

Dostęp do płatności z danego banku jest możliwy tylko w momencie, gdy bank ten obsługuje przelewy natychmiastowe. Niestety nie wszystkie banki udostępniają tę funkcję przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w związku z tym na czas, gdy nie ma możliwości dokonania przelewu natychmiastowego dany bank jest blokowany.

Terminarz dostępu do banków:

Bank

Poniedziałek-Piątek

Sobota

Niedziela

mBank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Konto Inteligo

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank PKO BP

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank Zachodni WBK

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank BPH

7:00-21:00

niedostępny

niedostępny

ING Bank Śląski

7:00-20:00

8:00-12:00

niedostępny

Kredyt Bank

8:00-18:00

niedostępny

niedostępny

Invest Bank

8:00-18:00

niedostępny

niedostępny

Lukas Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank PEKAO S.A.

całą dobę

całą dobę

całą dobę

BGŻ (Integrum)

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank Millennium

całą dobę

całą dobę

całą dobę

MultiBank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank Ochrony Środowiska

8:00-15:00

niedostępny

niedostępny

Citi Handlowy

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Deutsche Bank PBC

8:00-16:00

niedostępny

niedostępny

Bank Nordea

7:00-20:00

7:00-20:00

7:00-20:00

Fortis Bank

8:00-21:00

8:00-21:00

8:00-21:00

SGB

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Bank Pocztowy

7:00-22:00

niedostępny

niedostępny

EuroBank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Raiffeisen Bank

całą dobę

niedostępny

niedostępny

GetIn Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Alior Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Volkswagen Bank

7:00-24:00

8:00-24:00

8:00-24:00

Polbank

7:00-24:00

8:00-24:00

8:00-24:00

FM Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

HSBC Bank

8:00-16:00

niedostępny

niedostępny

DIRECTebanking

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Meritum Bank

całą dobę

całą dobę

całą dobę

Co to jest BankBrowser?

BankBrowser to najnowsze  narzędzie dostępne w Przelewy24 do wspomagania wykonywania płatności internetowych. Jest to przeglądarka internetowych stron bankowych działająca na podobieństwo przeglądarki Internet Explorer. Jednak  przy pomocy przeglądarki BankBrowser uzyskujemy na stronach bankowych dodatkowe efekty, takie jak  przekazanie danych do formularza przelewu oraz możliwość wysłania potwierdzenia wykonanego przelewu do serwisu Przelewy24.

Jakie transakcje można dokonywać przy pomocy przeglądarki BankBrowser?

Narzędzie służy do obsługi transakcji klientów korzystających z serwisu Przelewy24. Aplikacja ułatwia procedurę dokonywania przelewów bankowych przez Internet, jednocześnie podnosząc skuteczność dokonywanych wpłat oraz zachowując wszelkie wymogi związane z bezpieczeństwem.

Podstawowe zalety przeglądarki BankBrowser:

- Wygoda dla płacącego - przeglądarka zapewnia automatyczne wypełnienie formularzy przelewów we wszystkich obsługiwanych bankach

- Natychmiastowe potwierdzenie - klient przesyła potwierdzenie wpłaty szybciej niż wpłata dotrze fizycznie na konto Przelewy24

- Najwyższy poziom bezpieczeństwa - BankBrowser wykorzystuje biblioteki funkcji Internet Explorera, dzięki czemu jest aktualizowana na bieżąco razem z Internet Explorerem. BankBrowser pozwala jedynie na dostęp do stron banku oraz serwisu Przelewy24.pl, co zapobiega wejściu na niebezpieczne strony.

- Prosta instalacja - BankBrowser wystarczy raz pobrać ze stron Przelewy24, informacja o konieczności pobrania programu pojawia się na stronie płatności. Programu nie trzeba instalować  - jest to tylko jeden plik, który należy uruchamiać dla realizacji przelewu. Rozmiar pliku to około 770kB.

- Rozbudowana pomoc - na całym etapie płatności klient ma do dyspozycji wsparcie w postaci plików pomocy odczytywanych bezpośrednio w oknie BankBrowser

Różne informacje o wyniku płatności kartą kredytową.

Jeżeli przy przechodzeniu przez procedurę płatności pojawi się ekran o błędzie oznacza to, iż próba dokonania przelewu nie zakończyła się poprawnie. Co za tym idzie pieniądze nie zostały wysłane z Pana/Pani konta/karty. Może zaistnieć sytuacja, w której sprawdzając saldo na Państwa koncie/karcie zauważycie, iż kwota przelewu została już zablokowana przez PolCard. Jest to jednak blokada tymczasowa i pieniądze zostaną odblokowane w ciągu kilku dni roboczych.

Podczas próby zapłaty kartą kredytową pojawia się błąd (err56).

Niestety PolCard nie akceptuje wszystkich typów kart płatniczych w transakcjach internetowych. W szczególności płatności kartami typu VISA ELECTRON nie są dopuszczalne w Internecie, poza wyjątkami. Jest to niezależne od nas i w takim przypadku prosimy o skorzystanie (jeżeli Państwo taką posiadają) z jednej z akceptowanych kart:

- Visa Classic (ma wypukłe numery)

- Visa Electron (wyłącznie z konta Inteligo, Milennium)

- Wirtualna karta płatnicza mBank

- EuroCard/MasterCard

- Diners Club PolCard

- PBK

- JCB

Jak zapłacić nie mając karty płatniczej i konta bankowego dostępnego internetowo?

W takiej sytuacji trzeba wcześniej zrobić przedpłatę i użyć jej w momencie płacenia za zakupiony towar czy usługę. W tym celu ze strony sprzedawcy należy przejść proces płatności i z listy metod płatności wybrać opcję "Przelew/Przekaz tradycyjny". Gotowy przekaz można wydrukować ze strony. Po dokonaniu wpłaty w banku lub na poczcie należy sprawdzać czy na utworzone automatycznie przez nas konto przedpłatowe wpłynęły już środki, które wpłaciliśmy. Dane dostępowe naszej przedpłaty otrzymujemy w chwili wybrania jednego z szeregu kont bankowych, na których możemy utworzyć przedpłatę. Utworzenie przedpłaty oraz jej wartość możemy obserwować na stronie głównej serwisu www.przelewy24.pl. Do sprawdzania stanu przedpłaty wykorzystuje się numer transakcji p24-xxx-xxx oraz hasło do tej transakcji.

Co to jest przedpłata i jak odzyskać środki z utworzonej przedpłaty?

Przedpłata są to zgromadzone u operatora płatności „przelewy24.pl” środki z anulowanej transakcji lub z celowo dokonanego przelewu przez Klienta na jedno z kont DialCom24 służące do opłacenia zakupów w przyszłości.
Jeśli przedpłata powstała w wyniku przekroczenia czasu na dokonanie płatności ( czas oczekiwania 15 minut ) Klient może wykorzystać tę przedpłatę do zapłaty powtarzając zakup.
W związku z sytuacją opisaną powyżej Klientowi przysługuje prawo do zwrotu środków. W tym celu należy złożyć reklamację na adres reklamacji danego kina, do którego kupowano bilety. Adresy reklamacyjne kin podane są w pkt.9.1 regulaminu zakupu biletów on-line dostępnym na stronie internetowej www.multikino.pl. Kino po wpłynięciu i zarejestrowaniu reklamacji kieruje ją do operatora płatności „przelewy24.pl”.

Przedpłata klienta niewykorzystana w ciągu 30 dni od daty pojawienia się na koncie bankowym serwisu jest zwracana Klientowi.„

Jak podzielić kwotę przedpłaty?

Jeżeli chcesz zapłacić przy pomocy Przelewy24.pl, ale kwota Twojej przedpłaty jest wyższa od niezbędnej do przeprowadzenia danej transakcji możesz przedpłatę podzielić na dwie o mniejszych wartościach. W tym celu wybierz z górnego menu link Przedpłaty, a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Podziel kwotę transakcji krok 1/3". W polu formularza wprowadź kwotę, jaką chcesz uzyskać w wyniku. Po zaakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty zostaną utworzone dwie nowe przedpłaty jedna o wartości, którą wprowadziłeś w formularzu oraz druga z różnicą między wartością oryginalną i nową. Dla obu tych transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status oryginalnej transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z niej skorzystać.

Jak połączyć kwoty z dwóch przedpłat?

Jeżeli dla danej transakcji potrzebujesz kwoty większej niż kwota utworzonej przez Ciebie transakcji możesz połączyć kwotę danej transakcji z inną. W tym celu wybierz z górnego menu link Przedpłaty, a następnie w formularzu "Sprawdź przedpłatę" wprowadź dane swojej przedpłaty. Jeżeli dana przedpłata posiada status "Do wykorzystania" poniżej wyniku sprawdzenia pojawi się formularz "Połącz tę przedpłatę z inną krok 1/3". W polach formularza wprowadź atrybuty drugiej przedpłaty. Po zaakceptowaniu kwoty nowej przedpłaty utworzona zostanie nowa przedpłata o wartości będącej sumą obu przedpłat. Dla nowej transakcji otrzymasz nowe numery i hasła, zapamiętaj je koniecznie. W tej chwili status obu oryginalnych transakcji zmieni się na "Wykorzystana" i nie będziesz mógł już z nich skorzystać.

POMOC – Najczęściej Zadawane Pytania

Jakie są koszty zamówionego biletu?

Do ceny każdego biletu doliczamy koszt jego dostawy widoczny w podsumowaniu transakcji.

Czy kod mozaikowy będzie działał na moim telefonie?

Mechanizm wysyłki kodów mozaikowych – elektronicznych biletów, został tak skonstruowany, by zadziałać na większości dostępnych obecnie na rynku telefonów komórkowych.

Jak mogę zareklamować bilet zakupiony on-line?

Aby zwrócić bilet należy postępować zgodnie z wytycznymi regulaminu (punkt 7), gdzie jest szczegółowo opisana ścieżka postępowania reklamacyjnego. Icon Formularz zwrotu biletów (59,6 KB)

Czy ściągając bilet elektroniczny ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

Tak. W chwili kliknięcia linka w sms-ie zostaje uruchomiona przeglądarka internetowa, która pobiera kod mozaikowy z twoim biletem. Koszt jaki poniesiesz uzależniony jest od czasu trwania połączenia transmisji danych i taryf Twojego operatora.

Czy do wydrukowania biletu w domu jest potrzebna specjalna drukarka?

Nie. Nawet jeżeli masz czarno-białą drukarkę atramentową wydrukowany w niej bilet będzie czytelny dla skanera, którym posługuje się obsługa w kinie. Pamiętaj by do drukowania biletu używać białego papieru, a wielkość kodu mozaikowego nie może być mniejsza niż 2x2 cm

Jak szybko dostanę bilet kupiony on-line?

SMS z potwierdzeniem zakupu i linkiem do biletu nadchodzi w czasie nie dłuższym niż 15 min. po autoryzacji transakcji przez operatora płatności on-line. W praktyce sms przychodzi natychmiast.

Nie doszedł do mnie mail z informacją o zakupie biletów.

Najpierw proszę sprawdzić katalog ze spamem w skrzynce mailowej. Jeżeli po raz pierwszy korzystasz z usługi sprzedaży on-line w Multikinie, możliwe że mail z potwierdzeniem lub biletem wylądował właśnie tam.

Czy zakup on-line biletu do kina jest zabezpieczony?

Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL, dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo transmisji danych.

W trakcie przeprowadzania płatności on-line połączenie z bankiem zostało przerwane. Co mam zrobić w tej sytuacji?

Jeżeli w trakcie zakupu biletu zostanie zerwana sesja z bankiem, należy powtórzyć cały proces zamówienia. W chwili gdy zostanie naciśniety link „kupuję” zostajesz przeniesiony do serwisu internetowego operatora płatności. Multikino nie ponosi odpowiedzialności za działanie tego serwisu.

Anulowano moje bilety a mimo to płatność została zrealizowana i pieniądze zostały pobrane z mojego konta

Czas od wybrania miejsca na sali do wpływu środków za bilety przelewem jest ograniczony, na całą transakcje przeznaczone jest 15 minut. Po upływie tego czasu bilety są anulowane a klient otrzymuje maila z informacją o braku dokonanej płatności i anulacji zamówienia.

Jednak zlecony w banku Klienta przelew może zostać zrealizowany, ponieważ system dostarczania biletów jak i płatności działają niezależnie.

W momencie wpływu środków do „DialCom24” po uprzedniej anulacji zamówionych miejsc z powodu przekroczonego czasu oczekiwania na płatność zostaje utworzona przedpłata. Informację o przedpłacie jak również kody i hasło dostępowe do środków klient otrzymuje od „przelewy24” mailem w chwili wpłynięcia środków.

Będąc w posiadaniu kodów i hasła dostępowego klient może użyć tych pieniędzy do kolejnego zakupu. Aby uniknąć ryzyka przekroczenia czasu płatności (czas oczekiwania do 15 minut) na stronie wyboru banku (kolejny krok przy zakupie biletów on-line) należy wybrać płatność kartą kredytową lub opcję skorzystania z przedpłaty.

Jeśli jednak przedpłata powstanie klient ma prawo do zwrotu środków w tym celu musi złożyć reklamację pod adres serwis@przelewy24.pl gdzie bezpośrednio uzyska wszelkie informacje lub pod adres reklamacji kina (pkt 9 regulaminu), w którym dokonywany był zakup. Przesłanie reklamacji na adres przelewy24 znacznie przyśpiesza zwrot przedpłaty.

Jeśli przedpłata powstała w wyniku nieprawidłowego funkcjonowania serwisu przelewy24, po złożeniu reklamacji przez klienta środki zwracane są bez pobierania jakiejkolwiek prowizji i opłat.

Co to jest przedpłata i jak odzyskać środki z utworzonej przedpłaty?

Przedpłata są to zgromadzone w przelewy24 środki z anulowanej transakcji lub z celowo dokonanego przelewu przez klienta na jedno z kont DialCom24 służące do opłacenia zakupów w przyszłości. Jeśli przedpłata powstała w wyniku przekroczenia czasu na dokonanie płatności ( czas oczekiwania 15 minut ) klient może wykorzystać tę przedpłatę do zapłaty powtarzając zakup.

W związku z sytuacją opisaną powyżej Klientowi przysługuje prawo do zwrotu środków. W tym celu należy złożyć reklamację na adres serwis@przelewy24.pl lub adres reklamacji danego kina, do którego kupowano bilety ( adresy podane są w pkt.9 regulaminu) podając w nim identyfikator transakcji.

Jeśli przedpłata powstała w wyniku nieprawidłowego funkcjonowania serwisu przelewy24, po złożeniu reklamacji przez klienta środki zwracane są bez pobierania jakiejkolwiek prowizji i opłat.

Jeśli przedpłata taka nie powstanie w serwisie w ciągu dwóch godzin od czasu rozpoczęcia płatności w serwisie transakcję tę należy reklamować droga elektroniczną na adres podany w pkt 9 regulaminu.

Przedpłata klienta nie wykorzystana w ciągu 30 dni od daty pojawienia się na koncie bankowym serwisu jest zwracana Klientowi z potrąceniem kosztów zwrotu. Klient może wystąpić o natychmiastowy zwrot przedpłaty.

Koszt zwrotu przedpłaty utworzonej przelewem wynosi 2 zł. W przypadku przedpłaty wykonanej przez Klienta pocztowym przekazem pieniężnym koszt zwrotu zwiększa się o opłatę przekazu pieniężnego na adres pocztowy klienta, wg. cennika Poczty Polskiej. W przypadku przedpłaty wykonanej przez klienta kartą płatniczą koszt zwrotu wynosi 2,9% wartości przedpłaty. W przypadku zwrotu przedpłaty na konto za granicą Polski, koszt przelewu pokrywa odbiorca.




Rezerwuj miejsce lub

Odbierzesz bilet w kasie na 15 minut przed seansem.

Przepraszam, na wybrane wydarzenie rezerwacja nie jest dostępna.

Kup bilet

Otrzymasz bilet za chwilę w sms i e-mail.

Aplikuj
Tylko pliki pdf, doc, docx, rtf, odt
Tylko pliki pdf, doc, docx, rtf, odt
Pozostało 170 znaków