Zamknij
Tajemnica Westerplatte
8,38

Średnia ocena

Tajemnica Westerplatte

Dramat Wojenny Od lat: 12 119 minut

Mieli wytrwać dwanaście godzin. Bronili Westerplatte przez siedem dni. Historia zmagań garstki żołnierzy walczących z przeważającymi siłami niemieckimi to jedno z najbardziej znanych wydarzeń Kampanii Wrześniowej 1939 roku. To film o dramacie walki,...

Pełny opis

Mieli wytrwać dwanaście godzin. Bronili Westerplatte przez siedem dni. Historia zmagań garstki żołnierzy walczących z przeważającymi siłami niemieckimi to jedno z najbardziej znanych wydarzeń Kampanii Wrześniowej 1939 roku.


To film o dramacie walki, o wyborach człowieka w obliczu śmiertelnego zagrożenia, o odwiecznym sporze wizji racjonalnej, którą reprezentuje major Sucharski (Michał Żebrowski) z wizją romantyczną kapitana Dąbrowskiego (Robert Żołędziewski). Jeden nie chce skazywać swych żołnierzy na ostateczną zagładę, drugi pragnie walczyć do ostatniej kropli krwi.


„Tajemnica Westerplatte” to obraz wojny, w którym heroizm przeplata się z lękiem, obok wielkości i poświęcenia jest także małość i słabość. Reżyser unikając łatwych osądów dotknął natury bohaterstwa i wojny, sugestywnie pokazał jej nie tylko militarne, ale i psychiczne konsekwencje.


Muzykę skomponował laureat Oscara A.P. Kaczmarek, w głównych rolach wystąpili Michał Żebrowski i Robert Żołędziewski, a także Borys Szyc, Piotr Adamczyk, Andrzej Grabowski, Kuba Wesołowski i Jan Englert.
W kinach od 15 lutego.

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
426

Głosów

8,38

Średnia ocena

Oceń film

play
Multimedia dla Tajemnica Westerplatte
Komentarze

Dodaj swój komentarz do Tajemnica Westerplatte

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

dominik

dominik

17.04.2013, 20:12:05

Żołnierze na Westerplatte wcale nie byli elitą. Większość z nich było tam zsyłanych z innych części Polski karnie np. za nadużywanie alkoholu. Henryk Sucharski był chory na epilepsje, w czasie obrony Westerplatte przeżył atak i załamanie nerwowe, a dowództwo przejął Dąbrowski. Polacy mieli znacznie słabsze uzbrojenie niż niemcy. Mieli 1 działo zniszczone po 1 wystrzale, karabiny półautomatyczne i kilka automatycznych. Niestety zdarzały się ich zacięcia, nie były bezawaryjne. Film pokazuje że ci ludzie bali się jak każdy normalny człowiek, ale są bohaterami.

Michał 32

Michał 32

03.04.2013, 09:14:14

Zdecydowanie odradzam! Mamy w nim sporo naszych gwiazdek serialowych - gra aktorów masakryczna! - Jedynie Żebrowski się broni. Zachwyceni filmem bedą jedynie fani na wspólnej i kuchennego w tvn - wszyskim innym film odradzam! a szkoda bo temat bardzo ciekawy ogólnie.

oskar

oskar

28.03.2013, 18:41:23

super\

Piotr F. Szczecin

Piotr F. Szczecin

27.03.2013, 18:37:13

...TO KOMENTARZ DLA WSZYSTKICH - NAJPIERW PRZECZYTAJCIE LEPIEJ ŚWIETNĄ KSIĄŻKĘ PANI STANISŁAWY GÓRNIKIEWICZ - "LWY Z WESTERPLATTE" OPISUJĄCĄ WSPOMNIENIA WESTERPLATCZYKÓW A POTEM KOMENTUJCIE FILM ...

henryk

henryk

26.03.2013, 07:56:03

jednak film ukazuje czesciowo nieznane fakty historyczne. Warto sie tym zainteresowac.

barb.zawa@vp.pl

[email protected]

24.03.2013, 18:44:37

o co chodzi rezyserowi?? Nic nie slyszalam o ciezkiej chorobie mjr Sucharskiego, za to o tym, ze zginal w Westerplatte, ale walczyl do konca. Z filmu wynika, ze obroncy Westerplatte to tchorze,zaleknieni i klotliwi,malo patriotyczni,klotliwi. Czy sa na to dowody historyczne, czy to wymysl scenarzysty i jaka jest tu mysl przewodnia??Beznadzieja!!!Brak sensu

HanSolo

HanSolo

16.03.2013, 21:52:34

w osiolku....nie osilku zebys sie nie dowartosciowal..bismarck buhuhuhu....podrecznik od historii wlasnie syna sie klania.najpierw pomysl, potem pisz..

...

...

16.03.2013, 08:42:30

słaby

J

J

15.03.2013, 18:43:36

Dobre polskie kino wojenne. Dylematy ludzi na tle dramatycznej historii. W mojej ocenie kino wiarygodne i ciekawe. Przejmujący film. Przy okazji pokazuje jak rozbieżne mogą być obrazy historii wraz z upływem czasu.

pas

pas

15.03.2013, 10:41:25

Przeciez w tym filmie jest zawarta cala prawda. tak wlasnie bylo. Nie twierdzcie ze bylo inaczej na podstawie podrecznikow szkolnych bo one nigdy nie mowia jak to wszystko wygladalo w szczegolach. Wystarczy sie troche zaglebic w temat, poszukac troche informacji i dojdzie sie do wniosku ze film przedstawia prawde.

obiektywnie

obiektywnie

13.03.2013, 18:45:19

Niedawno wróciłem z kina i powiem krótko-ten film to TOTALNA KPINA Z WESTERPLATTE.Niemcy atakują złych Polaków którzy walczą między sobą,a najchętniej by stamtąd uciekli.Z Sucharskiego zrobili chorego psychicznie.Od strony technicznej-gra aktorów słaba,tylko Żebrowski i Żołędziewski w miarę.Poza tym przekłamania historyczne.Takie filmy przekonują tylko ludzi że hasło Polska to nudny slogan i nie warto się tym przejmować ani interesować.

Adam

Adam

12.03.2013, 18:34:25

Beznadzieja, jak można kręcić taki chłam. Następny bubel kręcony przez jakichś idiotów. Gdzie ta tajemnica, co nią w końcu jest. Ludzie weżcie się do innej roboty. Ostatnio widziałem więcej chłopaków z jakiś grupy rekonstrukcyjnej ubranych w mundury amerykańskie biegających po lesie za darmo obok niż tych statystów, którym ktoś płacił. I te czyste mundury, wyprasowane i całe. Dla porównania proponuję Westerplatte z 1966

rozczarowany

rozczarowany

10.03.2013, 13:17:33

Słaby fil ale czego oczekiwać od Chocholewa Każdy ma prawo wydać własne pieniądze jak chce, ale ja nie polecam

cfff

cfff

09.03.2013, 12:28:20

totalne dno wyszliśmy z żoną po 25 min gra aktorów szkoda słów

w

w

08.03.2013, 21:37:03

Byłem na filmie z synem jemu ten film się podobał. Ja oceniam ten film ogólnie jako słaby efekty specjalne zrobione komputerowo bardzo słabe np. bombardowanie i Bismarck ostrzeliwujący polską placówkę . Nie wiem jak to możliwe ale widoczne są pociski wlatujące do koszar czy w okop sokoli wzrok nie pomoże. A placówka obrony na plaży poraża, wzgórek usypiany z piasku i zasieki przed nim to placówka dla dzieci a nie obronna, czyżby tak słabo oceniali realizatorzy filmu naszych żołnierzy broniących tej placówki. Niektóre reklamowane wątki jak konflikt między Dąbrowskim i Sucharskim w starym filmie też był zawarty. Specjalnie na gorąco obejrzałem poprzedni film aby mieć porównanie. Ten nowy film w skali 1 do 10 oceniam na 3 ten stary na 8 . Synowi ten nowy się lepiej podobał ale tylko dlatego ,że jest kolorowy treść dla niego jednak nie miała znaczenia. Jeżeli ktoś chce to ma prawo iść do kina i obejrzeć ten film,jednak lepiej nie nastawiać się na coś wspaniałego i dzieciom w szkołach też warto po obejrzeniu na lekcjach wyjaśnić i odróżnić prawdę historyczną od fikcji filmowej.

meg

meg

06.03.2013, 14:57:31

A ja nie żałuję, że poszłam do kina, a sporo do myślenia dał mi ten tekst o filmie. Mam podobne odczucia. Przeczytajcie ciekawą quasi-recenzję http://tropyhistorii.wordpress.com/2013/02/28/recenzja-filmu-tajemnice-westerplatte/

--<3--

--<3--

02.03.2013, 14:49:22

byłam z klasą i podobał nam się, następnego dnia omawialiśmy go na histori w szkole

adamus

adamus

02.03.2013, 11:42:32

Czytałem recenzje, komentarze - zdecydowana większość negatywnie oceniała ten film. Mimo to poszedłem sam się przekonać. No cóż, zdecydowana większość miała zdecydowanie rację. Filmowi brakuje klimatu i przesłania, jest nudny, smętny, ogląda się go na siłę, były momenty kiedy miałem ochotę wyjść - mam wrażenie, że nie ja jeden. Bardzo mocno się zawiodłem.

Koper

Koper

02.03.2013, 02:15:25

Odradzam dno ,sztuczny denny ,bez sensu wydane pieniądze. Film zarobi jak telewizja go kupi i po puszcza parę lat,ale wtedy spadnie sprzedaż ,reklamowanych w tym czasie produktów. Kompromitacja Polskiej Stuki Filmowej a przecież na więcej ją stać ,ale to tylko moja skromna brutalna opinia. Opinia nie,nie,nie i tyle.

raf

raf

01.03.2013, 23:40:14

w 4 pancernych widziałem lepsze efekty filmik porażka .....

bllee

bllee

28.02.2013, 18:18:07

Co za beznadzieja.Prawie zadnej prawdy...

carlos

carlos

28.02.2013, 00:55:21

Niezły film!! Warto sie tam przenieść!

michał

michał

25.02.2013, 09:35:59

Podpisuję pod negatywnymi ocenami tego filmu. Są zdecydowanie uzasadnione. Ideologia i nowomoda wzięłą górę nad sztuką i rzemiosłem filmowym. Autor na siłę chciał pokazać swoje politpoprawne myslenie w kontekście obrońców Westerplatte. Koniecznie chciał się wpisać w ostatnio "modny" nurt pokazywania że wszystko co polskie jest bee. No i wyszło mu to co wyszło. Do faktów historycznych ma sie to nijak (a niby film miał pokazać "jak było naprawdę"). Sceny batalistycze - brak. Tajemnicy tytułowej nie widać. Podsumowując: lipa. Moja lista osobista "twórców" na któych filmy juz więcej nie pójdę urosła o kolejne nazwisko.

bones19

bones19

25.02.2013, 09:22:18

świetny film. fantastyczna gra Michała Żebrowskiego.

robin

robin

24.02.2013, 12:29:51

naprawdę nie wiem na jakiej podstawie była pisana fabuła tego filmu, z której wynika,że zdecydowana większość żołnierzy z Westerplatte to ludzie słabego charakteru, o miernym duchu bojowych i patriotyźmie. Major Sucharski z taką osobowością nie powinien w ogóle być oficerem WP.A widok żołnierzy "męczących" się z zamkiem swojego karabinu aby go przeładować, to też totalna porażka.Broniący się Polacy są wystraszeni i chaotyczni, jakby pierwszy dzień byli w wojsku.Za to Niemcy jak zwykle zorganizowani.Ten film sprawia wrażnienie,jakby powstał na polecenie ministra propagandy III Rzeszy.A w ogóle to szkoda się denerwować.

Kunia

Kunia

24.02.2013, 11:28:38

Podobał mi się.

marchewka

marchewka

24.02.2013, 01:09:05

Fantastyczny film i to ni tylko dla pasjonatow historii. Świetna gra aktorska. Warto pojsc do kina i przekonac sie o tym samemu. Polecam :)

Iceman

Iceman

23.02.2013, 17:06:23

Film historyczny zawsze wzbudza wiele kontrowersji nie da sie ukryc. Zgodze sie z przedmowcami fatalny film , efekty specjalne slabe , F.Dabrowski i H. Sucharski grani przez aktorow dosc dobrze reszta nie nadawala sie do filmu! To pokazuje slabych aktorow i ogolnie film polski. Pozytywne jest to ze rezyser nie bal sie pokazac co tak naprawde moglo sie dziac przez te 7 dni ukrucajac belkot jaki w komunie mowili ludzia.

edi

edi

23.02.2013, 16:34:21

Zdecydowanie nie polecam. Film kiepski w zasadzie pod każdym względem. Gra aktorska taka sobie (z małymi wyjątkami). Sceny "batalistyczne", efekty... w zasadzie to ich nie ma - kilkunastu wojaków bawi się w wojnę. Filmem historycznym też trudno to nazwać, bo nie trzyma się faktów. Przesłania żadnego toto za sobą nie niesie. Z Sucharskiego zrobili jakiegoś narcyza, z jego zastępcy "bohatera romantycznego" bardziej romantycznego niż wszystkie dzieła Mickiewicza. Taka "Bitwa pod Wiedniem" - bis. Jedyna refleksja jak mi się nasuwa: czy podatnik powinien dopłacać do takiej "sztuki"?

Miro

Miro

23.02.2013, 15:52:04

Zgadzam się z opinią Simi ! Też mam po 40-stce i jestem pasjonatem historii, ale czy to "Bitwa Warszawska" , czy "Bitwa pod Wiedniem" czy też nawet " Tajemnica Westerplatte" nie bardzo oddają cześć , chwałę i honor Polaków! Jest dużo przekłamań i pominęć , jakby świadomie i z premedytacją miałby być obalany pozytywny wizerunek Narodu! Polecam wszystkim wpis "Tajne przemówienie Bermana" i dokładne przecztanie, a uzasadnienie samo się nasunie!! Miro

Simi

Simi

23.02.2013, 07:16:57

Są Świętości w historii każdego narodu których nie wolno niszczyć !!!!. Teraz Westerplatte, później.............Monte Cassino, Powstanie Warszawskie. Może dowiemy się kiedyś z kolejnego filmu, że pijani, przerażeni Polacy w haosie, jak barbażyńcy zdobyli klasztor broniony przez dzielny, dziesięcio osobowy oddział porządnych Niemców. Wyszedłem z kina zdruzgotany.......,czy reżyser tego chciał czy nie, jego film obali etos walk o Westerplatte, padnie jeden z najważniejszych symboli budujących patriotyzm Polaków. Po raz pierwszy a mam 40 lat zastanawiam sie czy ktos za tym nie stoi!, im nie jestem sympatykiem PIS-u!

marcin

marcin

22.02.2013, 19:41:37

bardzo słaby film , zgadzam się z Tomaszem Raczkiem co do tego filmu, zamiary były dobre, ale wojna to około 10 żołnierzy Polskich i 10 niemieckich ??? chyba nie, Bałtyk bez okrętów wojennych ??? chyba nie, wojna to pijani żołnierze ??? chyba nie, i jeszcze jedno napewno lepiej wypadł by ten film na taśmie filmowej a nie w wersji cyfrowej, ale to tylko moje zdanie.SŁABO.BARDZO SŁABO.

lipa

lipa

22.02.2013, 14:55:59

panowie lipa lipa ;) i panie :)

22222

22222

22.02.2013, 11:12:34

fajny

3333

3333

21.02.2013, 18:03:59

sup

MarianoItaliano

MarianoItaliano

21.02.2013, 17:29:09

do uhaho a co to kogo obchodzi...

gd

gd

21.02.2013, 11:33:07

Przeciętny , dobry dla lubiących historie.............

MR

MR

21.02.2013, 08:39:35

Super film POLECAM !! Dobrze odwzorowane realia. Sceny batalistyczne dobre.

yoda

yoda

20.02.2013, 19:06:23

bardzo udany film, myślałem że będzie kicha i niewypał, a tu miłe zaskoczenie. Film pokazuje prawdziwe relacje między żołnierzami, a sceny batalistyczne nie są najgorsze. Na uwagę zasługuje też tło muzyczne filmu.

uhaho

uhaho

20.02.2013, 13:10:17

ło Jezusiu ale beznadzieja :) odradzam wszystkim, film kompletnie nieudany moim skromnym zdaniem

ag

ag

19.02.2013, 20:32:39

Właśnie wróciłem z tego fimu i chcuałbym ga jakoś skamentować, ale przyznam szczerze mam z tym problem. Z jednej strony naprawde dobry scenariusz pomysł na ten film, dla kogoś kto chciałby sobie WYOBRAZIC jak było tam na westerplatte to może się na ten film wybrać. Świadomie użyłem słowa wyobrazić ponieważ gra aktorska w tym filmi to totalna beznadzieja. Jedynymi na, których gre można jeszcze przymknać oko ba az tak nie razi to Piotr Adamczyk i Michal Żebrowski co nie znaczy też, że ci dwaj grali dobrze. Cała gra aktorska była strasznie sztuczna. Jednak nasi aktorzy to tylko do seriali się nadają na nic wiecej. A Borys Szyc to poprostu jest smieszny jakby sie nie napinał by być powaznym on poprostu jest śmieszny. Z taką grą aktorską można położyć najlepszy nawet scenriusz. Najlepiej w grze wyszła im tylko końcówka filmu tam grali już przecietnie ( albo popostu po 100 min filmu przestałem zwracać uwage na tą beznadzieje i skuupiłem się na samej histori i dlatego tą gre aktorską znosiłem pod koniec jako tako). No i efekty specjalne były ciekawe też. w skali do 10 oceniam: oglnie film oceniam na 6, sceneriusz 7, efekty 8, gra aktorska max 3.

saco2000

saco2000

18.02.2013, 19:26:32

nie byłem jeszcze ale widze że fajne

gość

gość

18.02.2013, 18:35:49

Dobry film, bez żadnej ściemy. Okropna była ta kapitulacja...

Wasyll

Wasyll

18.02.2013, 15:23:14

Na premiere czekalem od X czasu. Przybylem, zobaczylem i sie tylko wkurrrr%^&*(em. Szkoda kasy na ogladanie kolejnego polskiego kmiota. Zebrowski pokazal jak zwykle, ze grac nie umie. Wesolowski i Cyprianski pokazali, ze nadaja sie tylko do brylowania w serialach. Statysci - koszmar. Calosc ratuje chyba tylko Baka. Szyc nie wiem po co sie tam snuje. Wiekszosc odtwoorcoow nic nie wnosi do calosci. Sa momenty totalnie zenujace. Naprawde Szkoda kasy na bilety nawet w promo. Moze gdyby Linda nie zrezygnowal z roli Sucharskiego byloby lepiej? No ale tego juz sie nie dowiemy. Reasumujac - odradzam.

ferd

ferd

18.02.2013, 13:35:59

film ok, wart czasu i kasy, zdecydowanie dla facetów

Petit

Petit

17.02.2013, 22:55:54

Film historycznie bardzo dobry. Zgodny z faktami, ciekawy. Jednak efekty leżą. Gołym okiem widać było kiedy sceny kreowane były komputerowo. Myślę, że nad tym polska kinematografia musi jeszcze popracować ;) Aczkolwiek nie o to w tym chodzi. Jak już mówiłam fil zgodny z faktami, ale jednak nie pokazywał do końca tego na co się nastawiłam. Tytuł "Tajemnica Westerplatte" jest niezmiernie interesujący, ale film pokazuje tylko ogólnie znane fakty. Pomimo wszystko POLECAM film, bo uważam, że ludzie powinni wiedzieć takie rzeczy o historii.

pilot

pilot

17.02.2013, 22:09:47

NIE POLECAM! Zero fabuły, drętwa akcja, sztuczny Żebrowski. Totalnie bez sensu wydane pieniądze.

była2201

była2201

17.02.2013, 21:48:21

POwiem tak bardzo dobre efekty, jeżeli ktoś jest fanatykiem II wojny lub lubi takie filmy to jak najbardziej polecam:)

olo

olo

17.02.2013, 19:43:57

film bardzo fajny

pała

pała

17.02.2013, 18:55:58

fajny

Piotr

Piotr

17.02.2013, 16:32:32

Do Trixie: W filmie nie ma pociągu pancernego. Jest scena z próbą wtoczenia przez Niemców cysterny kolejowej z ropą i jej podpalenia, zresztą oparta na faktach.

Piotr

Piotr

17.02.2013, 16:27:25

Dziś obejrzałem. Film bardzo dobry. Może bez fajerwerków i efektów ale akcja na tym nie traci. Przedstawia dlaczego postawy mjr. Sucharskiego i kpt. Dąbrowskiego były tak różne. Jednocześnie nie ocenia ani jednego ani drugiego. Podejmować musieli trudne decyzje, każdy z innym bagażem wiedzy i doświadczeń. Każdy w/g swojego sumienia. W sumie żadnego nie można ocenić negatywnie. Byli po prostu prawdziwymi ludźmi, różnymi ludźmi...

Opet

Opet

17.02.2013, 00:00:37

Kawał świetnego kina.

Filip

Filip

16.02.2013, 23:50:45

Wreszcie dobry polski film historyczny,pokazujący nieudolność Sucharskiego. Bardzo dobra rola Żołędziowskiego,Baki jednak obsadzenie jako"syna chłopskiego" hrabiego Żebrowskiego jest nieporozumieniem.Fatalna rola Szyca i Adamczyka.Mimo wszystko warto obejrzeć film ze względu na dobry scenariusz,muzykę i autentyczność scen 7/10

Kinoman

Kinoman

16.02.2013, 22:29:20

Tak jak na wojenny film przystało , podniosła atmosfera i śmierć w powietrzu . Klimat dobry , ale zabrakło widowiska tzw. fajerwerków :P , momentami strasznie się dłużył , ale warto obejrzeć 6/10

aaaaaaa

aaaaaaa

16.02.2013, 22:18:27

Trixie ale po co dają komentarze???? dzięki za pomocny komentarz odnośnie filmu. Tak trzymać!!! :)

Piotrek

Piotrek

16.02.2013, 21:28:02

Film bardzo dobry jeżeli chodzi o pokazaną historię. Jest lepiej pokazana niż w filmie ''Westerplatte'' z 1967r. No ale wiadomo, że wtedy była komuna i nie mogli pokazać, że decyzje podejmował Dębowski. Jeśli chodzi o efekty to naprawdę trochę słabo, zdecydowanie lepsze były w starszej wersji filmu. Nudnawo, ale film jest dobry.

Giz

Giz

16.02.2013, 19:21:54

Bardzo dobry film, a jak na polskie kino to wyjątkowo dobry. Film widziałem dzisiaj, naprawdę warto zobaczyć. Można się przyczepić jedynie do obsady - jak już ktoś wcześniej powiedział "brakuje tylko Karolaka...".

we

we

15.02.2013, 23:07:59

historyczne filmy zawsze niosa pewne ryzyko, ale ten naprawde jest dobry. polecam;)

Trixie

Trixie

15.02.2013, 21:50:49

No, więc na premierę o 17:50 przybyłem, film zobaczyłem, no i co najważniejsze, nie zawiodłem się. Film zgodny z historią (nie słyszałem jednak o pociągu pancernym, no ale wszystkiego wiedzieć się nie da), nie jest to film fabularny, więc widzów nastawionych na ciągłą akcję i zwroty w fabule film zawiedzie, ale daje 7,5/10 za dobry film historyczny. P.S. do użytkownika o nicku "aaaaaa" : Sam jesteś Pan żenada, film miał swoją premierę dopiero dzisiaj, i nie wiele osób zdążyło iść na ten film, mógłbyś chwile poczekać zanim następnym razem wysnujesz takie wnioski. To jest rozkaz! ;)

aaaaaa

aaaaaa

15.02.2013, 19:39:35

na 11 komentarzy tylko jeden jest od osoby która widziała film, żenada

Zawiedziona

Zawiedziona

15.02.2013, 13:04:32

Byłam na premierze , przed chwilą wróciłam ... Najlepsze decyzje podejmował Kapitan Franciszek Dąbrowski , nie chciał poddać się kapitulacji . Major Henryk Sucharski , cierpiący na padaczkę brał na siebie wszystkie niewinne dusze zabitych chłopców w tej wojnie . Mógł zakończyć dramat po 12 godzinach a zgodził się na 7 dni cierpień dla polaków . Francja i Anglia , które obiecały pomoc nie dotrzymały obietnicy . Ogółem dałabym filmowi 6/10 , dlatego że pokazywanie dzień po dniu co się działo było nudne...

Trixie

Trixie

14.02.2013, 19:37:40

No, jak na człowieka o zainteresowaniach II-ugo-wojennych, jest to pozycja dla mnie obowiązkowa, nie wygląda źle, a jaka jest? Zobaczę jutro ;)

Yogi

Yogi

14.02.2013, 10:48:53

Tomasz Raczek nie pozostawił na tym filmie "suchej nitki"

KIBIC DELECTY

KIBIC DELECTY

10.02.2013, 15:02:19

Może być zajebiste

jamessz

jamessz

01.02.2013, 23:14:01

zwiastun kinowy wygląda okazale - oby fabuła była ciekawa, a to że będzie się działo zapowiada już to że są pretensje do postawy Mjr. Sucharskiego

Wieśiek

Wieśiek

19.01.2013, 17:03:41

Zapowada się całkeim ciekawie nawet ob sada nie jest zła może poza szycem.

Turi

Turi

16.01.2013, 22:15:08

Film zapowiada się, jako kolejny "niewypał". Słowo "Westerplatte" zobowiązuje... Obsada aktorska powala na kolana, brakuje tylko Karolaka. Pan Paweł Chochlew powinien się dużo nauczyć od Stanisława Różewicza (reżysera Westerplatte z 1967 roku).

anka 30

anka 30

14.01.2013, 15:44:17

każdy ma nadzieję że przedstawią to prawdziwą wersje wydarzeń...

Zaciekawiony

Zaciekawiony

12.01.2013, 15:15:24

Ciekawe, którą wersję wydarzeń przedstawią, tą z szkolnego podręcznika historii czy ta prawdziwą ?

Alessa

Alessa

10.01.2013, 19:16:03

Nie moge sie doczekac.