Zamknij
Płynące wieżowce
Płynące wieżowce
Premiera
22 lis 2013
Czas trwania
93 minuty
Produkcja
Polska, 2013
Reżyseria
Tomasz Wasilewski
Obsada
Olga Frycz
Katarzyna Herman
Izabela Kuna
Marta Nieradkiewicz
Mateusz Banasiuk
Bartosz Gelner
Mirosław Zbrojewicz
Pełny opis
8,43

Średnia ocena

Płynące wieżowce

Dramat Od lat: 15 93 minuty

Kuba (Mateusz Banasiuk) mieszka razem z matką (Katarzyna Herman) i swoją dziewczyną Sylwią (Marta Nieradkiewicz). Chłopak trenuje pływanie – jest świetnie zapowiadającym się sportowcem. Pozornie poukładane życie Kuby i jego bliskich komplikuje się, g...

Pełny opis

Kuba (Mateusz Banasiuk) mieszka razem z matką (Katarzyna Herman) i swoją dziewczyną Sylwią (Marta Nieradkiewicz). Chłopak trenuje pływanie – jest świetnie zapowiadającym się sportowcem. Pozornie poukładane życie Kuby i jego bliskich komplikuje się, gdy na imprezie poznaje Michała (Bartosz Gelner). Ich wzajemna fascynacja nieoczekiwanie przeradza się w uczucie. Miłość Sylwii do Kuby zostaje wystawiona na ciężką próbę.

Na warszawskim osiedlu mieszkają razem Ewa z synem Kubą i jego dziewczyną Sylwią. Ewa nie jest zachwycona dziewczyną, co daje jej odczuć na każdym kroku. Dla chłopaka odskocznią od domowego konfliktu i codziennej rutyny jest sport. Kuba trenuje pływanie, jest jednym z najlepszych zawodników w studenckiej sekcji pływackiej AWF-u.

Na imprezie Kuba i Sylwia poznają Michała, który nie ukrywa swojej homoseksualnej orientacji. Wzajemne zauroczenie chłopaków wkrótce przeradza się w uczucie. Kuba nie potrafi jednak wybrać między tym, co czuje do Michała, a głębokim przywiązaniem i miłością, którymi darzy Sylwię. Decyzja, którą musi podjąć, zaczyna go przerastać.

Swój dramat przeżywa również Michał, który chce stworzyć z Kubą swój pierwszy prawdziwy związek. Kuba nie jest jednak gotowy na zerwanie z Sylwią. Rodzice Michała starają się być tolerancyjni i akceptować życiowe wybory syna, matka Kuby przeciwnie – jest zszokowana wiadomością o homoseksualizmie swojego dziecka. Wkrótce pojawi się szansa na to, aby w życiu kobiet nic się nie zmieniło.

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
7

Głosów

8,43

Średnia ocena

Oceń film

Multimedia dla Płynące wieżowce
Komentarze

Dodaj swój komentarz do Płynące wieżowce

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

myszka

myszka

04.03.2014, 14:09:38

Trzeba chyba zaczac od Ciebie drogi mirku;)

mirek

mirek

02.02.2014, 12:49:35

Aniu masz rację... geje, to zwyrodniała nacja. Natury nie powinno się naginać, a gejostwo to robi. Jak zdrowy fizycznie mężczyzna może się zadowolić drugim facetem od tyłu, skoro na naszym świecie jest tak dużo pięknych pachnących kobiet ? Już nie mówię o gejach i dzieciach. To jest kryminał i chętnie - jako żołnierz rezerwy - pomogę wyeliminować tych degeneratów.

Magda

Magda

23.12.2013, 18:58:27

Mój syn nie był zachwycony, gdy zauważył ,że jest "inny". Łatwiej byłoby mu być jak większość ( zwłaszcza w homofobicznej Polsce ). To nie jest kwestia wyboru. Jedyne, co można zrobić, to zaakceptować siebie, syna, brata ( lub córkę, siostrę ) i pozwolić sobie i innym być szczęśliwym.

Mama geja

Mama geja

23.12.2013, 17:50:35

Homoseksualizm jest jak leworęczność. Na szczęście dzisiaj z leworęczności nikt już nie robi problemu. Nie zmusza się dzieci do pisania prawą ręką, dostępne są pióra, nożyczki oraz sprzęt gosp. domowego dla osób preferujących lewą rękę. Mam nadzieję, że kiedyś podobnie będzie z homoseksualistami. Póki co mój syn i leworęczna córka planują wyjazd z kraju, gdzie uważa się homoseksualizmu za " modę ".

###

###

20.12.2013, 20:07:25

No i to tez prawda, teraz jest moda na homoseksualizm.. A chociaz nie ogladalam filmu, mysle, ze warto go obejrzec.

###

###

20.12.2013, 20:06:17

Ja uwazaam ze homoseksualisci nie powinni miec praw do dziecka.. To jest egoistyczne, pozniej to dziecko bedzie przesladowane w szkole, beda sie z niego wysmiewac, bic, bo spojrzmy prawdzie w oczy, naprawde myslicie ze w szkole by tolerowali dziecko, ktorego rodzice sa gejami albo lesbijkami..?

msz

msz

19.12.2013, 00:18:28

Ania, wracaj do swojego kółka różańcowego...

Ania

Ania

18.12.2013, 23:43:48

Ten film to żenada ,dobrze że w Polsce gejom nie dają dzieci ,to zboczenie choroba psychiczna dewiacja.

Aga

Aga

15.12.2013, 20:14:48

Dobry film!

:D

:D

12.12.2013, 14:15:17

Czy to wazne kto z kim...? Wazne ze jest milosc;)

AniaainA

AniaainA

11.12.2013, 18:03:23

Homoseksualizm? nowa moda, swiat zmierza do nikad, prawdziwe rodziny sie niszczy a homoseksualista daje coraz to wieksze prawa, jak dla mnie troche to niefajne, pieniadze na flage na placu zbawiciela to maja a mogliby np. podarowac je potrzebujacej rodzinie. Peace prawdziwym polakom! nie zakamuflowanym zydom =) PS. strasznie duzo ostatnio w kinematografii tematu homo ...

pauxyz

pauxyz

10.12.2013, 23:38:08

Nie oglądałam filmu, jestem hetero ale uważam, że często o wiele lepszymi rodzicami byłabym para lesbijek czy gejów niż hetero, uważam że takie związki powinny być zalegalizowane i również takie pary powinny mieć prawo do wychowywania dzieci!! Wszyscy jesteśmy tacy sami mamy takie same uczucia, tylko "owe normy społeczne" czynią z homoseksualistów podobno ludzi chorych, czy innych ale tak nie jest tylko musi minąć kilka bądź kilkanaście lat by polska mentalność się zmieniła.

emeryt

emeryt

09.12.2013, 22:19:09

Jakieś 15 lat temu widziałem w Kolonii taki oto wielki plakat (bilbord?): para mieszana,ciermnoskóry chłopak i dziewczyna, dwie dziewczyny i para gejowska, dwóch zwyczajnych chłopaków. Każda para trzyma się za ręce, a nad nimi napis: "Każda miłość zasługuje na szacunek". Sfotografowałem ten plakat aby pokazać Rodakom, jak daleko za rozwojem tolerancji na świecie jestesmy my, Polacy. Minęło 15 lat i co? Dalej tkwimy w Ciemnogrodzie. A (za przeproszeniem) co komu do tego, co oni robią jak zgaszą (albo i nie, sic!) światło? To lepsi są heterycy, co tłuką żony i dzieci i molestują? Pewnie już nie doczekam zmiany mentalności Polaków za mojego zycia. Aż żal czytać te wszystkie "złote myśli" niedouczonych "Eminemów"i jemu podobnych, poprostu żal.....

Rihanna

Rihanna

09.12.2013, 20:22:44

Uderz w stół a nożyce się odezwą ,gejom polecam dobrego psychiatre to choroba ,wynaturzenie . Film byle jaki szkoda kasy .

Pppp

Pppp

09.12.2013, 17:27:22

Eminem- radzę cofnąć się do szkoły podstawowej i nauczyć się zasad pisowni języka polskiego. Pozdrawiam.

blade

blade

09.12.2013, 00:42:30

Do Eminem: miłość między 2 facetami jest dla Ciebie obrzydliwa? jesli to cie brzydzi tak samo jak nas milosc miedzy wami heterolami, to rozumiem cie w 100% :) nie przejmuj sie, tez mnie na rzygi bierze, kiedy widze tych tzw. normalnych

Eminem

Eminem

08.12.2013, 13:43:07

GEJ TO NIESTETY CHOROBA PSYCHICZNA ,NORMY SPOŁECZNE SĄ INNE ,FILM TAKI SOBIE ,DOBRZE ŻE GEJĄ NIE DAJĄ W Polsce dzieci ,jestem tolerancyjny ale miłość fizyczna między gejami obrzydliwa.

Eeprom

Eeprom

07.12.2013, 23:25:30

Chciałem się wybrać na ten film, ale jak widać, nie grają go we Włocławku, pytanie tylko czemu.. Oczywiście jestem homoseksualny, jeżeli ktoś tego nie toleruje, żegnam, gej to też człowiek z odmiennymi uczuciami a nie chory psychicznie :)

dongiacomo

dongiacomo

05.12.2013, 12:39:55

@mojra to nie wiedza naukowa, ale czysty lobbing - wystarczy dać w łapą odpowiednim "naukowcom". już teraz istnieją środowiska lobbujące na rzecz pedofilii. jesli jacyś "naukowcy" skreślą ją z listy zboczeń to też (będąc takim oświeconym światowcem) uznasz to za wiedzę naukową? zaślepienie wielu tzw. wiedzą przeraża.

jolka56

jolka56

04.12.2013, 00:14:06

mam syna który jest gejem, z chęcią obejrzę film, wybieram się jutro tym bardziej po przeczytaniu tylu pochlebnych opinii

michas

michas

03.12.2013, 23:33:43

hmm... czemu tylko w wybranych kinach puszczaja ten film? wtf? mysle,ze ktos z produkcji powinien cos z tym zrobic.. ja z moimi wieloma znajomymi bojkotujemy multikino

AsiaB

AsiaB

03.12.2013, 22:01:28

Nawet w XXI wieku mamy cenzurę. Film nie jest wyświetlany ani w Koszalinie, ani we Włocławku, ani w Rybniku... I jeszcze w kilku miejscowościach, gdzie są multikina też nie... O CO CHODZI????

Marcin

Marcin

02.12.2013, 20:08:18

Obejrzałem film z dużą przyjemnością. Podejęty został aktualny problem. Przedstawiono go w nieprzeslodzony sposób. Pozwolę sobie niezgodzić się z opiniami, że gra aktorska była kiepska - był to wreszcie pierwszy polski film od bardzo dlugiego czasu, w ktorym NIE RAZIŁA mnie gra aktorska. Zachęcam do obejrzenia

Greg

Greg

01.12.2013, 23:13:22

Po przeczytaniu kilku opini to az strach byc normalnym facetem hetero w dziejszym społeczenstwie ktore jest tak strasznie niby nietolerancyjne i byc gejem w dzisiejszych zcasach jest ok ale natury sie nie oszuka i tak juz przyroda zadecydowala ze pelny zwiazek jest miedzy kobieta a mezczyzna i koniec kropka. Chialem obejrzec ten film ale po przeczytaniu tutaj opini to odpuszcze sobie ta tematyke bo coraz wiecej jest juz tym w kinach

K

K

01.12.2013, 18:37:45

Tematyka filmu oraz opowiedziana w nim historia - super. Niestety cała reszta - totalne dno. Reżyseria i wykonanie autentycznie woła o pomste do nieba. Film nudny, bezsensownie opowiedziany. Postacie, mimo że ciekawe same w sobie - zachowują się w całkowicie pozbawiony logiki sposób. Zero umotywowania ich zachowań. Zero przesłania. Jedynie chyba matka Michała oraz sam Michał są przekonywujący. Zachowanie reszty bohaterów najlepiej podsumowuje wyrazenie WTF? Dużo (za duzo - co jak co, to nie porno) dosadnych scen. Świetnie, że podejmuje sie takie tematy coraz częściej, ale jezeli miłość między dwoma facetami mozna pokazac tylko w taki sposób, to lepiej, zeby nie podejmowac go chyba w ogóle.

Qx

Qx

01.12.2013, 16:23:41

poszłabym na ten film:) ale jak zwykle mam odwieczny problem nie puszczają go w kinie we Włocławku.. Wie ktoś czy może będzie puszczany?

eN

eN

30.11.2013, 12:12:08

Kontrowersyjny ale zarazem bardzo dobry film

:)

:)

29.11.2013, 12:08:07

polecam "Największy z cudów" może ktoś z poniższej ekipy wypowiadających się poniżej się nawróci? czego życzę bardzo. Osobiście słyszałam świadectwo człowieka który opowiadał że Bóg wyzwolił go z homoseksualizmu. Czego i Wam życzę

poznaniak

poznaniak

28.11.2013, 22:14:20

film świetny, oszczędny ale dosadny i w bardzo prosty sposób pokazujący problemy wewnętrzne z jakimi zmaga się wielu młodych ludzi. Jestem gejem ale nawet mnie zaskoczyły odważne sceny których się szczerze mówiąc nie spodziewałem. Reakcja filmowej rodziny Michała na jego "coming out" przy kolacji - BEZBŁĘDNA :) polecam wszystkim, którzy nie są homofobami bo na pewno dla takich ten film nie jest :)

milka

milka

28.11.2013, 21:57:34

we Włocławku bedzie grany ?

mojra

mojra

28.11.2013, 19:32:11

@ Vera homoseksualizm został dawno temu skreślony z listy zaburzeń DSM i ICD. proponuję odrobinę wiedzy naukowej.

Jake26

Jake26

28.11.2013, 19:03:53

Do wcześniejszych komentarzy - prawda jest taka, że dobry aktor nie boi się żadnej roli ;-) Na tym polega wyjątkowość. Jeśli chodzi o tematykę. Myślę że film może obalić stereotyp geja jako faceta a raczej pięknie wyglądającej lalki. Poza tym faktycznie pokazuje uczucia, których doświadczają geje. Choć sam nim nie jestem, słuchając mojego przyjaciela zdaję sobie sprawę jak bardzo on kocha i jak bardzo cierpi żyjąc wśród pogardy i dyskryminacji. Ci ludzie też chcą być szczęśliwi - i moim zdaniem, nie należy im tego szczęścia zabierać. Przecież nikomu krzywdy nie robią - powtarzam: nikomu.

seba

seba

28.11.2013, 18:43:19

Film rzeczywiście super! polecam!

edek

edek

28.11.2013, 12:32:57

rewelacyjny film

ola

ola

28.11.2013, 01:40:00

Dlaczego Rybnik został pominięty? Nie ma tego filmu w repertuarze a czekałam na niego tak długo! Proszę to zmienić!

xyz

xyz

28.11.2013, 01:38:17

film dający do myślenia ale te 30 minut reklam to już przesada

Aster

Aster

27.11.2013, 19:18:31

Czy film będzie grany w Słupsku ? D:

J23

J23

27.11.2013, 18:33:30

,,rezyser,, wyczuł mądrość etapu , chce zrobić karierę, żałosne to aż do bólu.Poza tym wcale nie oryginalne jak zwykle zerżniete z USA .Żałosne !

seba

seba

27.11.2013, 17:49:16

Odp.do Very: Każdy człowiek nie wybiera jakim się rodzi,ale każdy ma prawo żyć tak aby być szczęśliwy i nikt nie ma prawa mu tego zabierać lub zabraniać.

seba

seba

27.11.2013, 17:12:41

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem Miquela,że kobieta i mężczyzna nie tworzą związku opartego na miłości,a też jestem gejem. Bez względu na orientację związki są różne...to zależy od ustaleń między partnerami. Jeszcze filmu nie widziałem. Właśnie dzisiaj wieczorem się wybieram...ciekawe jak ja go odbiorę... Wiem,że gra w nim aktor,który mi się na maxa podoba :)

Miquel

Miquel

27.11.2013, 15:51:20

Byłem z chłopakiem na tym filmie w kinie i strasznie mi się nie podobał. Przedstawienie ich miłości nie ukazywało prawdziwego uczucia, które łączy dwóch kochających się mężczyzn. Tych uczuć nigdy nie zrozumie jakiś prosty heteroseksualista, bo kobieta i mężczyzna, jeżeli już wchodzą w związek, robią to tylko i wyłącznie dla seksu, a my, mimo, że jesteśmy tak odrzucani przez społeczeństwo, wiemy czym jest prawdziwa miłość. Poza tym widok nagiego mężczyzny jest o wiele przyjemniejszy dla oka niż jakiś pieróg między nogami ;)

Tiki&Taki

Tiki&Taki

27.11.2013, 14:02:53

Byłem na filmie z moim facetem wczoraj i moim zdaniem film jest mega! Denerwowała nas tylko dziewczyna Kuby... Ale zawsze się trafi jakaś " sroka " :) Ocenę jaką byśmy przyznali 8/10 :)

Grzegorz

Grzegorz

27.11.2013, 11:49:50

Obejrzałem wczoraj ten film. Mam mieszane uczucia w stosunku do oceny.Sam w sobie jest czymś, co pokazuje z jakimi wewnetrznymi rozterkami musi walczyć główny bohater i jego dziewczyna, co sprawia że ich wzajemne relacje się psują i doprowadzają wręcz do tragedii. Dla mnie osobiście jest to rodzaj tzw. "ambitnego kina". To co jest dla mnie dużym plusem tej pozycji w kinie, to to, że w ogóle powstają tego typu filmy i są pokazywane szerszej publiczności, że widoczne jest to, co do zupełnie niedawna było tematem tabu i było zamiatane pod dywan. To co mnie uderzyło i było jednocześnie dla mnie minusem, jest sama fabuła filmu, wydająca się w jakimś stopniu kopią filmu Tajemnica Brokeback Mountain, treść wydaje się że została przeniesiona w nasze realia i łudząco podobna. Nawet zakończenie filmu jest tak bardzo podobne. Ogólnie film dobry i warty obejrzenia choćby z tego względu że umiejscowiony w naszych polskich realiach. Mój kamyk do ogródka jest taki że jest tak bardzo podobny do Tajemnica BM. Jestem gejem gdyby co :) jednakże jak mówi często Chylińska : Dooopy nie urywa :) Pozdrawiam homofobów :)

Robii

Robii

26.11.2013, 23:29:09

Do Vera -"Po co zaśmiecać umysł takim szajsem w kinie.". To nie jest żaden szajs! Homoseksualizm jest problemem moralnym współczesnych społeczeństw. Ten film obrazuje nam ten problem, a homoseksualiści mają takie samo prawo do miłości jak heterycy. Film jest filmem, a to jak ty go odbierzesz to już twoja sprawa. Ten film daje dużo do myślenia. Wiem, że zdania na ten temat są podzielone (jedni są za inni przeciw, a nawet wrogo nastawieni do takich związków). Musimy być tolerancyjni!:) Wracając do filmu BARDZO DOBRY

mexx

mexx

26.11.2013, 22:14:03

Wielkie uznanie dla reżysera i całej reszty. Jeden z lepszych polskich filmów. Well done !!!

obiektywna

obiektywna

26.11.2013, 18:14:13

Widziałam. Podobał mi się. Z serii tych, które pozostają w pamięci. I żeby nie było.... jestem hetero....

Agi

Agi

26.11.2013, 16:22:54

@Vera, w Polsce w "pojeciu psychologii homoseksualizm" TO NIE JEST CHOROBA!

Vera

Vera

26.11.2013, 14:57:36

sorry ale u nas w Polsce w pojęciu psychologii homoseksualizm to choroba psychiczna. Ludzie, nie widzicie że od jakiegoś czasu jest zalew homoseksualizmu w mediach i wszędzie gdzie popadnie? Wpaja sie nam że to jest normalne, za moment prawdziwa normalna rodzina facet+ kobieta + dzieci to będzie dla większości nienormalne. Po co zaśmiecać umysł takim szajsem w kinie.

Pablo

Pablo

26.11.2013, 09:56:20

Wspaniały, wzruszający, dający do myślenia. Szkoda tylko, że część skupia się na obnażaniu swojej homofobii w komentarzach, ale to tylko świadczy o głupocie i totalnym zacofaniu...współczuję niektórym!

widz

widz

25.11.2013, 23:26:02

niestety głupota to nadal nasze pierwsze imię a drugie to zacofanie.chyba nigdy już tego nie nadrobimy:(

becia

becia

25.11.2013, 23:22:41

oj żal mi as wszystkich.szkoda ze zyjemy w tak głupim społeczeństwie.Niestety to słaba edukacja powoduje tak płytkie i nietolerancyjne komentarze.Tym którzy nietolerują homoseksualizmu i porównują go do zoofilii czy pedofilii radze się cofnąć do szkoły i douczyć o genezie homoseksualizmu i pouczyc o tym co znaczą pozostałe wyrażenia.szkoda że mamy taką bandę niewyedukowanych ludzi ktorym wydaje się ze są na tyle inteligentni żeby wydawac takie opinie.i tu nie chodzi o to ze kazdy może miec własne zdanie.owszem ,ale najpierw dowiedzmy się co znaczą słowa ktorych używamy.jesteście żałośni.Inteligentne byłoby napisanie czy film się podoba czy nie...zanim zaczniecie wywody zastanówcie się jaką głupotę sobą reprezentujecie!

xentor

xentor

25.11.2013, 20:22:05

Ludzie . Jest 21 wiek. Trochę tolerancji. Czy ktoś wam karze oglądac ten film ? Kogo obchodzi kto z kim sypia. Krzywdzi sie w ten sposób kogoś ? Jak się dwoje ludzi kocha to to jest najważniejsze. Nie mówię o dzieciach bo to już inna kwestia ..musi być matka i ojciec którzy się kochają. Osobiście wole dwóch "liżących" się facetów niż macho z nożami co ci mogą kosę wbić bez powodu.

taki

taki

25.11.2013, 17:44:51

mij23...czy ktoś Ci kazał wydać tą niewielką kwotę i zatrzasnął drzwi od sali kinowej? ;)

n-na

n-na

25.11.2013, 16:40:41

Nie byłam oglądałam jeszcze tego filmu, ale po przeczytaniu poniższych komentarzy nasuwa się jedno pytanie........ Dlaczego wypowiadają się osoby które po 1 nie widziały filmu i wypowiadają się tylko ze względu na tematyką, a po 2 osoby te nie tolerują homo? Przecież nikt Was nie zmusza... brakuje Wam emocji...

mj23

mj23

25.11.2013, 14:52:55

Drum smutne to jest, że stara się nam wpajać, że homoseksualizm to coś normalnego..Choć to niewielka kwota, nie mam zamiaru wspierać tych idei i iść na ten film.

Ali

Ali

25.11.2013, 01:12:43

Smutne w jakim społeczeństwie żyjemy? Od kiedy homoseksualizm jest normalny i czy jest normalny? Jak ktoś ma konkretne argumenty, że tak to chętnie wysłucham..

normalny

normalny

25.11.2013, 01:03:02

kolejna propaganda homofaszyzmu. Za niedługo podobne "filmy" będą kręcić o pedofilach...

.

.

25.11.2013, 00:26:45

czemu nie ma we włocławskim repertuarze......

zdegustowany

zdegustowany

25.11.2013, 00:25:14

Kolejne arcydzieło kinematografii które dziwnym sposobem nie może trafić do Włocławka. Czy mieszkańcy Włocławka naprawdę nie zasługują na odrobinę ambitnego Kina ,, Chyba ktoś tu taj umniejsza naszej inteligencji"

.

.

24.11.2013, 23:26:43

czemu nie ma we włocławskim repertuarze......

homik99

homik99

24.11.2013, 23:14:48

czemu nie ma go w repertuarze w słupsku. :(

Pan K

Pan K

24.11.2013, 23:10:51

Gazeta Wyborcza jako recenzent... Gratuluję!

Drum

Drum

24.11.2013, 22:01:10

Niesamowity, poruszający, przełamujący bariery. Szkoda tylko, że niektórzy z góry będą hejtować ... Smutne jakim społeczeństwie żyjemy, no ale może właśnie takie filmy to zmienią :)

Grzegorz

Grzegorz

24.11.2013, 21:50:40

fuuuuj...

MyszkaMini

MyszkaMini

24.11.2013, 16:30:42

Film nosi tytuł "płynące wierzowce", bo panowie geje pływają ze stójką ha ha! (tak, naprawdę to mnie to smuci)

Daria

Daria

24.11.2013, 12:40:25

W Rumi też nie ma ;c

zawiedziony MK

zawiedziony MK

24.11.2013, 12:10:09

Wiecie co? Postawiliście kino w Czechowicach, miała być konkurencja w końcu i ... i dalej trzeba jeździć do Bielska bo nie gracie w nim większości rzeczy, które mam ochotę obejrzeć tak jak ten film, lub choćby "Chce się żyć" czy koncerty. Liczyłem na Multikino i cieszyłem się, że w końcu będę mógł częściej do kina zawitać bo bliżej. Szkoda. Może zamiast was (jak wam nie pójdzie) otworzy się ciekawsza odważniejsza sieciówka

;/

;/

24.11.2013, 03:02:00

jakie emocje??? TEN FILM JEST NIE SMACZNY !!! jak ktoś jest gejem lub lubi oglądać liżących się 2 facetów to ty chyba nie rozumie skad się wziął na tym świecie ;)

Włocławek

Włocławek

23.11.2013, 19:47:38

Zapowiada się mega ale oczywiście nie grany w moim kinie.

elblążanin

elblążanin

23.11.2013, 16:35:46

Dlaczego niedostępny w niektórych kinach, a właściwie praktycznie w połowie kin.. :(

Mario

Mario

23.11.2013, 15:23:27

Świetna, odważna produkcja, branżo będzie na pewno zadowolona, miłośne sceny rewelacyjne, film zapewne spodoba się też w świecie, znacznie lepszy niż Siła Przyciągania.

xxx

xxx

23.11.2013, 14:29:58

świetny film, trzeba skupić się na emocjach, to nie jest film akcji

Pati

Pati

23.11.2013, 00:21:36

właśnie wróćiłam i nie polecam, temat ciekawy, aktorzy wspaniali i wybór dramatyczny ale film mógłby być o wiele lepiej zrobiony, sceny są trochę przeciągnięte i chwilami wręcz usypiające, mógłby być bardziej dynamiczny, gdyby nie to to byłby świetny ale każdy musi ocenić sam

As

As

23.11.2013, 00:20:18

Właśnie wróciłam z kina. Film slaby. Nie polecam nikomu, jeśli ktoś się zastanawia czy się wybrać- niech zrezygnuje. Śmiem stwierdzić, że jest to najgorszy film jaki w tym roku widziałam. I żałuję tych pieniążków wydanych na bilet. Mogłam wybrać inny film. Niestety zwiastun zapowiadał się ciekawie, rzeczywistość pokazała, że polskie produkcje są na BARDZO niskim poziomie.

minecraft2003

minecraft2003

22.11.2013, 23:36:53

dwa justiny bibery

Kacper117

Kacper117

22.11.2013, 23:35:52

Fajny film

Ada

Ada

22.11.2013, 23:17:11

Popieram Klaudie. Ci co nie chcą nie muszą oglądać. A porównywanie homoseksualnych ludzi do zoofilii czy pedofilii jest poniżej krytyki ;)

Klaudia

Klaudia

22.11.2013, 23:11:03

Osobom, które nie tolerują homoseksualistów, nikt nie każe oglądać tego film i to chyba nie jest miejsce do tego typu dyskusji. Tutaj oceniamy film po jego obejrzeniu :P

Adi

Adi

22.11.2013, 22:56:55

Całujący się faceci, bleeee obrzydliwość. A tak na poważnie to pod przykrywką tolerancji i nowoczesności próbuje się przemycić dewiacje i wmawiać ludziom że to naturalne. Może następne arcydzieło powstanie o zoofilii ? Nie dajcie się nabrać, Veto dla takich filmów. Jet całe mnóstwo ciekawszych tematów.

anty

anty

22.11.2013, 21:25:00

Jestem na nie :)

nunu

nunu

22.11.2013, 19:10:53

Szkoda że nie leci w Słupsku :(

wilq

wilq

22.11.2013, 18:43:17

Ręce opadają do samej du*y...Czy naprawdę chcecie oglądać jakichś liżących się pedzi? Precz z homosiami.

vikingdk

vikingdk

22.11.2013, 18:36:42

Piekny fil wiecej takich

Ratunkupomocy

Ratunkupomocy

22.11.2013, 18:03:27

Nawet nie chcę tego oglądać!!!

vikingdk

vikingdk

22.11.2013, 17:40:47

Pikeny film wiecej takich, mzoe wreszcie bedzie taka sama tolerancja w Polsce do innosci jak u nas w Danii co zycze z calego serca polskim gejom . Bo to co dzije sie w Poslce jest bardzo przykre dla wszystkich a ostatnie wydarzenia pokazaly Polska nowa twarz :-(( Martin

poznaniak

poznaniak

22.11.2013, 16:51:42

hermiona o czym Ty mówisz w samym Poznaniu w 6 kinach jest grany ten film dziś :) więc chyba w 7 kinach to masz nieaktualne informacje :) grają to i duże multipleksy i małe kina więc lepiej się rozejrzyj :P Pozdrawiam i udanego seansu zyczę

Natalia.

Natalia.

22.11.2013, 16:42:14

Pilski Brokeback Mountain .....

O.L.i

O.L.i

22.11.2013, 16:19:51

Mam ten sam problem ci osoba pod nickiem Hermiona w żadnym kinie tego nie można dostać a do Wrocławia do multikina mam strasznie daleko :/ a jednak film chciałbym obejrzeć PS.Wiadomość do Michał32 taki badziew produkują odważni ludzie i osoby które uważają że homofobia to straszny problem w naszym kraju a oglądają ludzie którzy na tyle dojrzeli na ten film nie tak jak ty

nacjonalista

nacjonalista

22.11.2013, 13:10:41

swiat spadl na psy

Basia

Basia

22.11.2013, 11:39:03

Piękny film

Michał 32

Michał 32

21.11.2013, 20:45:04

Porażka, kto taki badziew produkuje i kto taki badziew potem ogląda?

hermiona

hermiona

19.11.2013, 22:56:50

Czemu bilety można kupić raptem w siedmiu kinach?! Czy w Lublinie będzie można ten film obejrzeć?

OLABOGA

OLABOGA

17.11.2013, 14:35:51

NIESAMOWITE ZE MATEUSZ ZGODZIŁ SIĘ ZAGRAĆ W TYM FILMIE :O