Zamknij
Magic Mike
8,56

Średnia ocena

Magic Mike

Komedia Biograficzny Od lat: 15 110 minut

Steven Soderbergh, laureat Złotej Palmy („Seks, kłamstwa i kasety wideo”), Oscara („Traffic”), najbardziej wszechstronny reżyser Hollywood (film katastroficzny „Contagion – Epidemia strachu”, komediowy hit „Ocean’s Eleven: Ryzykowna gra” i psychologi...

Pełny opis

Steven Soderbergh, laureat Złotej Palmy („Seks, kłamstwa i kasety wideo”), Oscara („Traffic”), najbardziej wszechstronny reżyser Hollywood (film katastroficzny „Contagion – Epidemia strachu”, komediowy hit „Ocean’s Eleven: Ryzykowna gra” i psychologiczny dramat SF „Solaris”), zaskakuje widzów i krytyków najgorętszą komedią lata 2012 i - obok blockbusterów „Mroczny Rycerz powstaje” oraz „Hobbit: Niezwykła podróż” – jednym z najważniejszych tytułów roku studia Warner Bros w USA.

Oparta na nagich faktach z biografii Channinga Tatuma komedia o rozrywkowych facetach, którzy pieniądze, adrenalinę i dziewczyny zdobywają jako striptizerzy, rozbierając się przed tłumem rozentuzjazmowanych kobiet. W obsadzie komedii „Magic Mike” błyszczy ekipa najprzystojniejszych mężczyzn Hollywood: Channinga Tatuma („I że cię nie opuszczę”, „Step Up – Taniec zmysłów”, „Wrogowie publiczni”), Alex Pettyfer („Jestem numerem cztery”, „Wyścig z czasem”), Matthew McConaughey („Jak stracić chłopaka w 10 dni”), Joe Manganiello (wilkołak z serialu „Czysta krew”), Adam Rodriguez (gwiazd serialu „CSI: Kryminalne zagadki Miami”) oraz Matt Bomer (czarujący fałszerz z serialu „Białe kołnierzyki”). Oni wiedzą jak rozpalić kobiety.

Magic Mike to lider gorącego męskiego zespołu tancerzy erotycznych, który od lat rozgrzewa do białości scenę klubu Xquisite. Oryginalny styl i nieamowite popisy choreograficzne sprawiają, że coraz większe rzesze kobiet go kochają i wydają coraz większe sumy pieniędzy, a szczęście właściciela klubu Dallasa (Matthew McConaughey) rośnie z każdym dniem.

Mike bierze pod swoje skrzydła dziewiętnastoletniego chłopaka o pseudonimie Kid (Alex Pettyfer), w którym dostrzega potencjał. Uczy go jak tańczyć, imprezować, podrywać laski i zarabiać łatwe pieniądze. Niedługo potem świeży nabytek w zespole robi furorę i zdobywa własnych fanów. Nadchodzi lato, a wraz z nim czas radości, przyjaźni i szlonych imprez do rana.


W miedzyczasie Mike poznaje zachwycającą siostrę Kida, Brooke (Cody Horn). To dziewczyna, ktorą bardzo chciałby poznać bliżej i początkowo wszystko wskazuje na to, że będzie miał u niej szansę… Ale przeszkodą okazuje się jego styl życia.

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
589

Głosów

8,56

Średnia ocena

Oceń film

play
Multimedia dla Magic Mike
Komentarze

Dodaj swój komentarz do Magic Mike

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

oo

oo

21.08.2012, 10:10:55

Tak ;)

gość

gość

17.08.2012, 21:35:51

Czy film jest z napisami ?

icepiotr

icepiotr

16.08.2012, 11:08:23

daleko mi do Medżik Majka, ale naprawdę warto iść na ten film ze swoją kobietą. Fajna muza, interesująca fabuła, jako totalny heteryk jestem pod wrażeniem ciał aktorów ( pomimo wieku niektórych), Świetne sceny taneczne ( panowie współoglądacze nie dawali rady powstrzymać ciał od poruszania się w rytm muzyki, choć żaden się nie przyzna ;). Po seansie wszyscy wychodzili na głębokim wdechu( zauważyłem kiedy mięśnie brzucha zacząłem czuć) Noc z żoną po filmie = bezcenna.

aguska

aguska

15.08.2012, 20:00:32

ten film to z napisami jest ?? xD

miania

miania

13.08.2012, 12:04:56

Super film, polecam każdej dziewczynie

dzika

dzika

11.08.2012, 20:58:30

Film super !! Te ciała sexi facetów :* Poprostu wzroku nie da odwrócić jak tańczyli :] Ogólnie warto się wybrać na ten filmm, polecam !! :D

jaa

jaa

11.08.2012, 16:57:25

Typowo kobiecy film ;) Niektóre sceny tańca zniewalające!! :) Warto zobaczyć!!

Golaiwesola

Golaiwesola

11.08.2012, 14:47:35

Te wszystkie komentarze na anty to pisali zazdrosni faceci z oponami na brzuchach, podszywajacy sie nickami pod kobiety pfffffff hahaha :-D

ewa

ewa

09.08.2012, 12:59:30

beznadziejny film, nie warto

Anty

Anty

09.08.2012, 12:57:50

Już bardzo dawno nie wynudziłam się tak bardzo w kinie jak na tym filmie!!!! Idąc na ten film nie spodziewałam się jakiś górnolotnych dialogów czy scen", ale aby zrobic taka tendetna fabułę to rezyser musiał się wyjątkowo postrać! Odradzam!

Luna

Luna

08.08.2012, 14:06:18

Mimo, że wszystcy mówią że fabuła słaba, to mni właśnie to zaskoczyło w tym filmie...dla mnie pokazanie jak łatwo zepsuć człowieka i jak on sam potrafi się poniżyć super...a na koniec ukazanie, że nie ma ludzi niezastąpionych...

Myszka

Myszka

07.08.2012, 16:57:33

Film Megaśny!! Mimo,że nie ma za dużej puenty to ogląda się go z ogromnym napięciem :D a panowie sprawiają ,że z zapartym tchem nie wiesz czego możesz się po nich spodziewać i czym jeszcze Cię zaskoczą :D Tatuum wymiata!!! :D

alexus

alexus

06.08.2012, 17:50:39

cudowny wspaniały najlepszy alex pettyfer, polecam !

olka

olka

06.08.2012, 10:55:48

Kobiety, ale jesteście marudne. Film polecam, ale zależy na co kto się nastawia. Ogólnie film jest słaby jeśli chodzi o samą treść, ale jeśli któraś chce popatrzeć na Channinga i na fajny pokaz tańca erotycznego tak jak ja to polecam, fajna zabawa, Jak ktoś chce iść na pełen przemyśleń film, to niech nie marudzi, że film słaby, trzeba było się nie wybierać.

Dziura

Dziura

04.08.2012, 19:31:49

wiecie może do kiedy jest grany ten film..? :)

maluska

maluska

04.08.2012, 14:11:53

Bardzo dobry film!!;) Tatum jak zawsze perfekcyjny, a striptizy również niczego sobie. Chętnie przeszłabym się do takiego klubu:P Dziewuszki polecam!!;D

Kitty

Kitty

03.08.2012, 11:44:40

@ergeg, zależy w jakim kinie, ale 22:00 to chyba dobra godzina na taki film, chyba że masz 14 lat i cię mama nie puści. I rzeczywiście, nie ma co sie fabuły doszukiwać i bulwersować, wiedzieliście na co idziecie.

me

me

02.08.2012, 17:24:54

zaluje pieniedzy wydanych na to

kika

kika

02.08.2012, 17:23:33

Szczerze mowiac spodziewalam sie czegos lepszego. Taki sobie, raczej nie polecam.

katie

katie

01.08.2012, 11:12:10

ta blondynka ma dziwną szczękę o.O

naf86

naf86

31.07.2012, 14:02:43

do zobaczenia :) w szczególności dla Pań

KATI :-)

KATI :-)

30.07.2012, 20:05:37

Niestety wielkie rozczarowanie... Channing rewelacyjny jak zawsze ale reszta aktorów - dno totalne z McConaughey na czele! Sceny striptizu - żenada a fabuła ciągnie się jak flaki z olejem. Film wręcz absurdalny! Gdyby nie Boski Mike to wyszłabym w połowie filmu. Na szczęście sceny taneczne z udziałem tego aktora to genialne połączone super choreografii i doskonałego wykonania. Tatum - jesteś boooski!!!! Tylko Ty ratujesz ten film :-)

ergeg

ergeg

30.07.2012, 15:22:19

CZEMU FILM MJEST TYLKO NA 9 ALBO 22?!?!?!?!?!??! TO SĄ ZARTY?

gosc21

gosc21

29.07.2012, 16:03:24

Film super !!! Kobitki warto na to isc !! To cos dla nas !! Bardzo, bardzo polecam !!

nati

nati

29.07.2012, 12:37:19

Film beznadziejny!!!!!!!! Nie rozumiem skąd tak wysoka ocena?:| wynudziłam się strasznie, żadnej akcji, żadnej fabuły.

olka

olka

27.07.2012, 17:34:05

beznadziejne a ciałka to można w necie za darmo pooglądać a ten film to strata czasu

Agula

Agula

27.07.2012, 09:45:38

Ja Cie nie mogę!!!!!I tak powinni wyglądać prawdziwi mężczyźni;) Film super, świetna komedia:) Polecam tylko kobietkom;)

gosc

gosc

26.07.2012, 09:41:55

Nie polecam!!! Nie warto na to iśc.

patkaw

patkaw

24.07.2012, 22:18:15

M: jasne, że wejdziesz. osobiście też wyglądam na 16 (mam 13) i mnie wpuścili - poszłam z koleżanką, a ona już wygląda na 12 ;)

trolol.

trolol.

23.07.2012, 16:03:08

Ludzie, kto na to idzie dla FABUŁY? xD Weźcie dajcie spokój, jak czytam takie komentarze to śmiać mi się chce :P Fajne ciałka, trochę śmiechu i tyle! Szukacie ambitnego kina to idźcie to muzy...

K

K

22.07.2012, 19:32:46

cienizna i miernota. beznadziejne dialogi, nieprzekonywujaca i bezsensowna fabuła, sztuczne, odpychające wręcz postacie. film generalnie żałosny, nudny i całkowicie źle zrobiony. sam pomysł - dobry, ale wykonanie tak słabe, że wyć się chce. nawet coniektóre seksowne męskie ciała nie były w stanie polepszyć wrażeń. jak dla mnie to 0/10.

ZZZ

ZZZ

22.07.2012, 14:16:24

Film był fajny! Jak ktoś pisze że nudny to niech najpierw sprawdzi na co idzie! To jest film BIOGRAFICZNY! Były sceny jak z obyczaju(biografia), śmieszne kawałki, gorąco też było no i było również smutno (taki dramat życiowy- nie mamsz nic i jesteś nikim)!!! Polecam!

jeeky

jeeky

22.07.2012, 12:19:05

Film jest NIEWYOBRAZALNIE nudny. Byłem na nim ze znajomymi. Połowa z nas spała już pod koniec. Ludzie wychodzili z seansu!!! Czegos takiego się nie spodziewałem. Film nie ma żadnej fabuły! Jest... jest o niczym. Nawet scen ze striptizem było nie tak dużo i nic one nie wnosily.... ten film nie ma celu żadnego, i w ogole nie był smieszny. BARDZO GO ODRADZAM!

BadBoys Team

BadBoys Team

22.07.2012, 06:39:29

www.magicmike.pl polecam

Janka :D

Janka :D

21.07.2012, 20:33:14

Najlepszy film na świecie ! :D Genialny . Polecam :3

Gosia

Gosia

20.07.2012, 18:00:42

Film słabiutki - koszmar!!! Nie polecam - nuda. Gratulacje dla speców od reklam, którzy zachęcili mnie do pójścia na tą kiepską produkcję.

Multikino

Multikino

20.07.2012, 17:35:37

Film z napisami.

Kinomaniak

Kinomaniak

20.07.2012, 15:52:06

mam pytanie. Film ma lektor polski ?

Jimbuch

Jimbuch

20.07.2012, 08:37:43

Wypowiem się jako samiec, byłem na filmie - mam bardzo pozytywne wrażenia. Na sali zdecydowana przewaga kobiet (co nie powinno dziwić). Dziewczyny reagują jakby oglądały te pokazy na żywo (krzyki, piski itp.) Większość dziewczyn w wieku gimnazjalnym. Co ciekawe jak wychodziłem w trakcie seansu po colę to zauważyłem, że niektóre z dziewczyn nie powiem gdzie trzymały ręcę...

paula :)

paula :)

20.07.2012, 01:36:36

Podobał mi się:) Film odważny..akcje pełne humoru :D

eliza

eliza

19.07.2012, 23:57:38

W Złotych Tarasach było super :-) pokaz przed filmem...wymiata

fajny :D

fajny :D

19.07.2012, 20:36:50

ja sie nie zgadzam z tym ze film był slaby , był fajny i troche smieszny a liczac sie z gatunkiem tego filmu i opisem to raczej sie trzeba liczyc ze beda takie stroje i uklady :) ale mi sie podobał .. innym sie moze nie podobac poniewaz kazdy ma swoj gust :) i cała sala była zajeta w srode ! wiec to znaczy ze film fajny ! a co najlepsze kazdy sie smial z urywków jakie byly niektore :) a ocena jest dobra wiec film fajny :D

dty

dty

19.07.2012, 20:02:22

Film zdecydowanie dla kobiet,ŚWIETNY . Gorąco polecam :D !

aura

aura

19.07.2012, 18:38:11

film o szukaniu swojego miejsca w świecie a dodatkowo są fajne pośladki do pooglądania.

ANIA

ANIA

19.07.2012, 16:20:25

Film bardzo słaby!!!chyba najgorszy jaki widziałam, fabuła zero a i ich taniec żenujący, stroje i układy - kicz. Choż koleżanki, z którymi byłam były zadowolone - hmm o gustach się nie dyskutuje...:) ja nie polecam DNO

Edyta

Edyta

19.07.2012, 14:01:24

Ogólnie uważam że film nawet nawet chociaż oglądając reklamę myślałam że będzie lepszy ale nie zawiodłam się. Kurde takich facetów mieć w życiu rzeczywistym to marzenie:P. Takie ciacha, a do tego Channing Tatum bosko się rusza i miał najlepszą budowę ciała ze wszystkich chłopaków:P. Dlatego warto było iść na ten film chociażby dla zobaczenia "Magic Mike":)

Oa

Oa

19.07.2012, 13:08:53

Taaaki soobie :P ... i czasami jest na co popatrzeć ;)

Niepiszcząca

Niepiszcząca

19.07.2012, 12:57:47

Film warty obejrzenia dla samej roli Channing Tatum - widać sporo, tańczy świetnie jak zawsze. Reszta... przewidywalna, nudna a film praktycznie urywa się w połowie wątku, zero morału, zero zakończenia... :/

ani

ani

19.07.2012, 11:58:20

"Piękne widoki", ciekawa akcja związana z chłopakami - przede wszystkim. ...absurdalny wątek Mika i siostry Młodego. Wkurzająca gra aktorki Cody Horn - sztywna, bez wyrazu - zero emocji na twarzy - masakra. Za "ciacha" 7/10

:)

:)

19.07.2012, 11:48:23

Świetny film ! POLECAM

Neska

Neska

19.07.2012, 11:35:51

Film rewelacyjny tylko czytany !!! Polecam !!!

Mike Mike :)

Mike Mike :)

19.07.2012, 10:13:32

Czy Magic Mike jest też dubbingiem czy tylko z napisami?? Pozdro :)

mike

mike

19.07.2012, 10:09:56

Czy ten film jest z dubbingiem, czy tylko z napisami?

Suzette

Suzette

19.07.2012, 10:03:20

Koszmar

fsd

fsd

19.07.2012, 09:48:08

te baby normalnie oszalały, Faceci nie puszczać kobiet na ten film!

klaudia

klaudia

19.07.2012, 09:21:38

Świetny film polecam , magic mike boski :D

as

as

19.07.2012, 09:08:47

Byłam wczoraj w kinie w Sopocie na tym filmie..Najbardziej przeszkadzały jakieś pijane panny, którym się pomyliło wyjście do kina z wyjściem na striptiz (piszczały, klaskały, komentowały) - dramat! Co do filmu - fabuła super nudna...110 min to gruba przesada..Magic Mike rusza się naprawde super, ale w sumie jego tańca to było może z 10 min (łącznie). Tylko jego taniec był godny uwagi...reszta kolesi nieruchawa :] za dużo dłużyzn i czczego gadania. z uwagi na to, że środa z orange - nie załuje 10 zł...ale jakbym poszła w inny dzień to bym załowała :D polecam do obejrzenia w domu...byle nie z chłopakiem bo się nabawi kompleksów hehe :)

a

a

18.07.2012, 22:39:19

Polecam.

mm

mm

18.07.2012, 21:34:58

Polecam szczególnie panią, mi się podobał bardzo, ciałka Panów super, Panowie zazdrośnicy na pewno skrytykują ten film bo nie mają takich ciał w znacznej większości :) Zaskoczyło mnie to że oprócz pokazów była jeszcze sensowna fabuła.

regan

regan

18.07.2012, 20:12:25

a ja życzę wszystkim kobietkom słodkich snów... :P oczywiście zaraz po seansie ;)

kasiaaaaaa

kasiaaaaaa

18.07.2012, 14:53:38

jest na co popatrzeć.. sam film średniawy ale tańczący megic mike pozwala przebrnąć przez to 110min

omg

omg

18.07.2012, 11:41:21

Dżizys...

emii

emii

18.07.2012, 11:35:04

Nie polecam, mierna fabula i strasznie sie ciagnal...

Mika

Mika

18.07.2012, 11:24:26

aparatka662: tak, film jest z napisami :) Osobiście bardzo mi się podobał, jest na co popatrzeć, z czego się pośmiać a przy tym świetna muzyka:) polecam!

iwona

iwona

18.07.2012, 09:29:41

@Asia: Asia i to chodzi. jeszcze nie byłam ale sie wybieram w weekend, wszyscy wiedza że to nie jest film dla intelektualistów do myślenia, tylko do patrzenia :)

magic

magic

18.07.2012, 09:20:09

Film rewelacyjny:) Polecam gorąco:) Najlepszy na wyjscie babskie:)

aparatka662

aparatka662

17.07.2012, 23:29:24

Ten film jest z napisami ??

Martin83

Martin83

17.07.2012, 19:14:48

Film można obejżeć ale nie specjalnie w kinie , kilka fajnych wątków ale glównie rozbierane to oczywiscie boskie , że się ma ochotę wejść w ekran ale pozostałe sceny strasznie nudne , bez głównego wątku .

eron

eron

17.07.2012, 10:06:40

jesiuuuu! pełne sale na 20 w kino na obcasach w wawie, te baby nawet suchego miejsca nie zostawiły, i kto tu lubi się gapić na tyłki hehe

Anka :)

Anka :)

16.07.2012, 20:16:52

Kusi mnie obejrzeć ten film, choćby dla tego,że występuje tam boski Alex Pettyfer i słodki Channing Tatum :)

Czemu

Czemu

16.07.2012, 19:44:42

Czemu od 15 ?

mp

mp

16.07.2012, 12:58:56

Swiety :) . Stworzony specjalnie dla kobiet :)

xD

xD

16.07.2012, 12:46:43

Super film. Byłam z koleżankami i było zajebiście. Channing Tatum i Alex Pettyfer są boscy szczególnie bez koszulek. Polecam:)

becia@25

[email protected]

16.07.2012, 12:43:58

Polecam wszystkim!!!! Dawno się tak nie naśmiałam :D

asia20

asia20

16.07.2012, 12:42:50

Każdy ma prawo do własnej opinii i nie powinnaś tego krytykować- "ada" Ja byłam w kinie i na sali nie było dziewczyny która miała mniej niż 20 lat a byłam w dniu premiery ;) Film super i polecam wszystkim paniom, można oderwać się i pomarzyć ;))

Sowa

Sowa

16.07.2012, 11:26:23

Film zaje...fajfny!!!!! Same ciacha :D

:)

:)

16.07.2012, 10:19:37

zajeb*** polecam każdemu... byłam z chłopakiem i też mu się podobał :)

marlen

marlen

15.07.2012, 22:33:11

beznadzieja....nie polecam

ada

ada

15.07.2012, 19:17:23

Zastanawiam się jak można napisać że ten film jest zajebisty? Czy na ten film poszły same 10 latki na wakacjach? Film jest zupełnie beznadziejny i tyle.

Uśmieszek

Uśmieszek

15.07.2012, 15:28:38

Jest na co popatrzeć. :)

joł

joł

15.07.2012, 01:13:48

świetny film no i Channing, super!

Asia

Asia

14.07.2012, 23:04:02

żenada i ostra nuda, film dla nastolatek,jedyny plus to główny aktor jest na co popatrzeć

@@@

@@@

14.07.2012, 22:35:27

Klaudia: na dole strony wybierz interesujące Cie kino i tam w zakładce sprawdź cenę biletu :)

kasiunia1808

kasiunia1808

14.07.2012, 20:31:43

Zajebisty film...polecam innym, zwłaszcza Paniom;-). Warto obejrzeć!!!!!

klaudia

klaudia

14.07.2012, 18:58:21

mam pytanie : ile kosztuje bilet na ten film ?

anka

anka

14.07.2012, 10:53:32

Film z napisami :) Film suuuuuuper! Długo nie mogłam się go doczekać i jestem bardzo zadowolona :D dużo śmiechu POLECAM!

lalala

lalala

14.07.2012, 10:08:47

z napisami?

natka

natka

14.07.2012, 02:49:05

Film jest suuuper po prostu zajebisty!! Dużo śmiechu i gra aktorska jest niesamowita:) Polecam

Nacho85

Nacho85

13.07.2012, 21:27:01

Pytanie do MULTIKINO: dlaczego wycofaliście się z tańszych biletów zakupionych przez internet, czy to tylko przejściowe na czas wakacji ?

Lidia

Lidia

13.07.2012, 19:00:18

film poniżej poziomu filmów tego typu dla głupich nastolatek. Dałam się nabrać i poszłam z 17 letnią siostrą ale nawet ona była niezadowolona z tej tandety. Znacznie lepsze są nawet wszystkie taneczne step up itp.

Multikino

Multikino

13.07.2012, 18:45:58

Obowiązują te same ceny co na zwykłe seanse.

Ewa

Ewa

13.07.2012, 15:31:38

beznadziejny, nie spodziewałam się że aż tak beznadziejny. nie da się wysiedzieć tylko po to aby pocieszyć się wwizualnie. kolejny film dla napalonych nastolatek ale beznadziejny. nie warto

;dd .

;dd .

13.07.2012, 14:56:06

Wie ktoś czy na premierze są droższe bilety, jeśli tak to o ile ? Z góry dziękuje. ; d

:D

:D

13.07.2012, 14:04:29

piosenka: Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris

:P

:P

13.07.2012, 13:48:03

Film z napisami ?

Pamela

Pamela

13.07.2012, 13:09:01

aaaaawwwww niceee ;D

Edyta

Edyta

12.07.2012, 22:56:36

Zapowiada się interesujący film hehe, aż chce się na niego iść:]

noraczej

noraczej

12.07.2012, 22:05:04

noraczej - ania -,-

ania

ania

12.07.2012, 17:54:09

Mam 13 lat ... wpuszczą mnie na ten film z mamą ?

monia :P

monia :P

12.07.2012, 15:54:47

mmmmm co za widoczki :D

IXI

IXI

12.07.2012, 12:47:29

Pojde koniecznie:)W koncu film dla lasek ha ha:)

kwa

kwa

12.07.2012, 08:36:14

zapowiada się zajebiście

Haroldowa

Haroldowa

11.07.2012, 13:54:41

Czy ten film jest z napisami ? XD

gość

gość

11.07.2012, 13:10:42

wydaje się spoko film ;)

Anna

Anna

09.07.2012, 20:10:07

O ktorej premiera?:>

dla loooool

dla loooool

09.07.2012, 16:04:01

od 15 lat

Anonim

Anonim

07.07.2012, 21:14:54

dziękuję :)

odp. dla Anonim

odp. dla Anonim

07.07.2012, 19:37:12

od 1-szej i przez 2gą minutę - Rihanna - We found love

Justyśka

Justyśka

07.07.2012, 17:16:04

O której godzinie jest premiera, bo nigdzie nie jest napisane. Z g\ory dzięki

Anonim

Anonim

06.07.2012, 22:51:57

co to za muzyka w drugiej minucie?

Malwina WLKP

Malwina WLKP

28.06.2012, 11:53:13

Zapowiada się ciekawie :) Kolejny seans na odstresowanie :) Do zobaczenia :)