Zamknij
Kryptonim U.N.C.L.E.
Kryptonim U.N.C.L.E.
Premiera
21 sie 2015
Czas trwania
116 minut
Produkcja
USA, 2015
Reżyseria
Guy Ritchie
Obsada
Elizabeth Debicki
Alicia Vikander
Henry Cavill
Armie Hammer
Pełny opis
7,72

Średnia ocena

Kryptonim U.N.C.L.E.

Akcja Od lat: 15 116 minut

Akcja filmu Kryptonim U.N.C.L.E. rozgrywa się w latach 60. XX wieku, w kulminacyjnym okresie zimnej wojny. Skupia się na postaciach agenta CIA Napoleona Solo oraz agenta KGB Illyi Kuryakina.  Agenci, zmuszeni odłożyć na bok wzajemne animozje, łączą s...

Pełny opis

Akcja filmu Kryptonim U.N.C.L.E. rozgrywa się w latach 60. XX wieku, w kulminacyjnym okresie zimnej wojny. Skupia się na postaciach agenta CIA Napoleona Solo oraz agenta KGB Illyi Kuryakina.  Agenci, zmuszeni odłożyć na bok wzajemne animozje, łączą siły, aby powstrzymać tajemniczą międzynarodową organizację przestępczą, której celem jest zburzenie równowagi sił poprzez rozprzestrzenianie broni i technologii nuklearnej.  Jedyny trop, do jakiego udało im się dotrzeć, to córka zaginionego niemieckiego profesora, który jako jedyny jest w stanie przeniknąć do organizacji przestępczej. Agenci muszą ścigać się z czasem, aby go odnaleźć i zapobiec ogólnoświatowej katastrofie.

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
98

Głosów

7,72

Średnia ocena

Oceń film

play
Multimedia dla Kryptonim U.N.C.L.E.
Komentarze

Dodaj swój komentarz do Kryptonim U.N.C.L.E.

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

antyu

antyu

22.12.2015, 11:54:39

jest tez gra

Qba

Qba

17.09.2015, 09:56:26

Zeby zrozumiec ten film i smiac sie ze wszystkich dowcipow wlacznie z podejsciem Rosjanina do pewnych spraw trzeba rozumiec czasy zimnej wojny, muru berlinskiego itd. Bez tego dla mlodych film moze wydawac sie nudny. Ja sie ubawilem. Super ze zakonczenie zwiastuje nastepna czesc.

*perseusz

*perseusz

08.09.2015, 08:29:28

Film, dobry, nie rewelacyjny ale b. dobry. Można się pośmiać i poczuć lekkie napięcie. Raczej kasy nie będzie szkoda po zakończeniu ;D

Reelese

Reelese

07.09.2015, 09:09:56

No chyba nigdy nie byłam w kinie na takim kiczu. Ostatnie pół godziny spałam w kinie. Film baaardzo nudny, nie wiem skąd tak wysoka średnia tutaj.

suchy_wafel

suchy_wafel

03.09.2015, 23:49:26

Tragiczny, reżyser powinien się schować ze wstydu. Przewidywalny, żenujący, żarty słabe. Myślącym nie polecam, nawet "Randka z królową" nie była tak słaba. Nie dość, że tv schodzi na psy i programy są coraz bardziej debilne to i kino to dopadło. Smutne to. Czy oni myślą, że my wszyscy mamy iloraz inteligencji 20?

zdzich

zdzich

31.08.2015, 18:35:59

byłem z mamą ,mojej mamie się podobało mi wogóle może z 5/10 bym dał

paula

paula

31.08.2015, 11:38:06

świetny film dobrej klasy, można się pośmiać :)

Ewa

Ewa

27.08.2015, 13:00:39

super film, fajne poczucie humoru. :)

jimi

jimi

26.08.2015, 08:57:12

świetna pozycja, polecam... z humorem, lekki i bardzo przyjemny...

Lol

Lol

25.08.2015, 21:55:51

Lol

Mariusz

Mariusz

24.08.2015, 09:06:46

Kasiu, film jest z napisami. Byłem w piątek z przyjacielem i świetnie się bawiliśmy:-))) Henry i Armie razem są The Best! Jeden z tandemów roku! Polecam! Nie jest to nic rewelacyjnego czy coś co przejdzie do historii kina, ale zapewnia solidną rozrywkę. Pozdrawiam:-)

Iza

Iza

24.08.2015, 00:59:30

Bardzo dobry film. Polecam!!!

Crank

Crank

21.08.2015, 11:58:00

Nie wiem o co Wam wszystkim chodzi, bo mi się bardzo podobał :)