Zamknij
Jack i Jill
Jack i Jill
Premiera
3 lut 2012
Czas trwania
91 minut
Produkcja
USA, 2011
Reżyseria
Dennis Dugan
Obsada
Elodie Tougne
Eugenio Derbez
Adam Sand
David Spade
Nick Swardson
Pełny opis
9,01

Średnia ocena

Jack i Jill

Komedia Od lat: 15 91 minut

Bohaterem filmu jest Jack (Sandler), do którego na Święto Dziękczynienia przyjeżdża siostra-bliźniaczka Jill (Sandler). Po paru dniach wizyty Jill odmawia opuszczenia domu brata, wprowadzając tym samym chaos w życie domowników.

Pełny opis

Bohaterem filmu jest Jack (Sandler), do którego na Święto Dziękczynienia przyjeżdża siostra-bliźniaczka Jill (Sandler). Po paru dniach wizyty Jill odmawia opuszczenia domu brata, wprowadzając tym samym chaos w życie domowników.

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
420

Głosów

9,01

Średnia ocena

Oceń film

Multimedia dla Jack i Jill
Komentarze

Dodaj swój komentarz do Jack i Jill

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

owsik

owsik

01.03.2012, 17:56:58

kocham ten film..nie pamietam kiedy sie tak uśmiałam :D:DD:

Ziti

Ziti

26.02.2012, 00:22:15

z napisami sa najlepsze :P

NIEZAPOMNIANA

NIEZAPOMNIANA

23.02.2012, 21:59:45

Film strasznie mi się podobał, dawno tak się nie uśmiałam :) POLECAM

kinomaniaczka ; )

kinomaniaczka ; )

21.02.2012, 14:33:42

kocham komedie z Sandlerem, wymiękam ze śmiechu ; D

Cosiek

Cosiek

21.02.2012, 14:15:05

Oj tam oj tam nie przesadzajcie z tymi napisami ja tam lubię jak są bo przynajmniej można się trochę nauczyć angielskiego, a poza tym to tylko Amerykanie nie muszą czytać napisów w kinach, bo wszystkie filmy są ich. Nie wychowujmy analfabetów w narodzie ;-)

aura

aura

18.02.2012, 21:54:02

lekka komedia,typowa dla Sandlera.z bajkowym,miłosnym zakończeniem...i żyli długo i szczęśliwie.ble,ble,ble na 3+ albo 4-

Stary

Stary

17.02.2012, 21:06:11

Kurde, ale problemy z wiekiem.. Ja mam 18lat, a jak chce kupić ulgowy bilet, to muszę legitymacje pokazać, bo myślą, że mam 25+ i się wcale nie uczę w LO xD

Komentatorka

Komentatorka

16.02.2012, 20:50:30

Film bardzo fajny,ale dla ludzi z poczuciem humoru,a nie jakiś osób narzekających na wszystko(marud). Można się dużo pośmiać i jest wesoło ten film uważam za udany(a znam się na komediach).

Folip

Folip

16.02.2012, 18:30:14

Ten film to lipa :/ bylem dzisiaj na nim :/

Multikino

Multikino

15.02.2012, 19:51:55

@rty - W którym kinie, kiedy i na którą godzinę?

rty

rty

15.02.2012, 15:50:07

dlaczego nie wyświetla się plan sali i nie można zarezerwować biletów ?

dfr

dfr

15.02.2012, 14:29:01

da tu się go obejrzeć??:P

beznicka

beznicka

15.02.2012, 12:35:26

piszcie co chcecie ja wczoraj oglądałam ten film i uważam że jest całkiem zabawny, ja bawiłam się na nim dobrze! nie jest to kolejna komedia z cyklu " poznaje się parka, później się rozstają a na końcu się godzą..... bleeee"

Nusia

Nusia

14.02.2012, 21:10:11

Hmmmm, ja chyba z koleżanką zrobie tak, podejde jak poprosza legitymacje to damy (mamy 14 lat) i jak powie ze ten jest od 15 (no wlasnie on jest od 15 czy 16 ?) to udamy zaskoczone i takie omg, a nie mozemy wejsc majac 14 lat ? i moze sie uda jak myslicie ? Tylko zeby ktos miy byl ....

Szacio

Szacio

14.02.2012, 20:47:31

Carl nie przejmuj się wiekiem! Na lajcie wpuszczą - szanujmy się to jest zwykła komedia :)

16

16

14.02.2012, 19:26:19

Jak wyglądacie staro to tak,czasami nie pytają o wiek:)

Carl006

Carl006

14.02.2012, 17:19:49

Ludzie mam 13 lat i chcialbym isc na ten film z kolezankami i kolegami.Wpuszczą nas?

Ckkk

Ckkk

14.02.2012, 11:41:22

walic waszą opinie(tych narzekających). Film jak i aktor są w porządku. 7/10.

killer

killer

12.02.2012, 21:30:09

1/10 film żenada po 40 minutach wyszedłem, są lepsze rzeczy do robienia.jednym słowem kicha

Qqqq

Qqqq

12.02.2012, 17:26:23

zajebiste

PO

PO

12.02.2012, 13:21:25

głupi film jak kiedyś ten z Eddim Murphym co grał chyba 8 ról i trzeba było drugi raz oglądać żeby sprawdzić czy na pewno. Film strasznie nudny jak to ma być komedia to ja jestem Brykni Spirs

lol

lol

12.02.2012, 11:00:39

ej czy to jest z dubbingiem?

sarna23

sarna23

12.02.2012, 00:27:10

jest Sandler jest kibel...

..

..

11.02.2012, 18:26:56

ja mam 12 lat i mnie wpuscili tylko trzeba miec legitymacje

grze:*

grze:*

11.02.2012, 18:25:42

byłam dzisiaj!nie jest takie złe jak piszecie..jak ktos ma smutny dzien to polecam..bardzo fajne:))

elo

elo

11.02.2012, 10:43:32

ludzie piszcie o filmie ocena od 1 do 10 i wystarczy

Natka

Natka

11.02.2012, 10:16:27

mam do wyboru ten film i "że cie nie opuszcze" jak myślicie na co mam iść.?

znawca

znawca

10.02.2012, 17:05:59

film zenada...2\10

yo

yo

10.02.2012, 17:00:17

nic smiesznego...w kinie cisza calkowita taka zabawa byla...jedyna dobra scena na koncu filmu z al pacino,ocena 2\10

Ktosiek <33 Ciii ;x

Ktosiek <33 Ciii ;x

10.02.2012, 15:46:07

Czy mogę przyjść z dzieckiem na ten film ? (Lat 12 ) ? Pozdrawiam ;)

Angelika.

Angelika.

10.02.2012, 11:06:09

@kasia - co drugi film mojej siostry (13) jest z napisami. Po prostu nie chce patrzeć na "Muppety", czy "Kota w butach", dziś z nią na to idę.

kIol

kIol

09.02.2012, 15:56:42

ide na to z koleżanka , ale własnie jest ten minus że musimy czytac . Ja np nie lubie filmów na których się czyta bo zanim przeczytam zmnienia się scena i nie zdąrze spojrzeć a teraz same czytane sa te filmy , mogli by lektora zrobic .

iti

iti

09.02.2012, 12:57:36

Polecam 10/10

martyna

martyna

09.02.2012, 12:57:17

SUPER !!

kasia

kasia

09.02.2012, 12:49:14

Pewnie dlatego jest od 15lat, że trzeba czytać napisy. Myślę, że w wieku 12 lat jest ciężko jeszcze nadążać za napisami.

Patrycja

Patrycja

08.02.2012, 22:34:47

co to dzisiaj było w tym multikinie ok 18? pełno ludzi, masakra jakas, dobre 1,5 h stac po bilety trzeba było... jeszcze tylu ludzi chyba nie widziałam tam :P

M

M

08.02.2012, 17:14:36

KTO ROBI TAKIE FILMY.

MaSaKrA

MaSaKrA

07.02.2012, 13:48:13

we włocławku nie leci masakra. a co do komentarzy "sztos 2" to tragedia jedynka był niebo lepsza

jj

jj

07.02.2012, 11:41:28

Bardzzo fajny i śmieszny film. Mógłby być spokojnie od 12 lat.

Rumia...

Rumia...

06.02.2012, 22:03:06

Czy ten film będzie grany w Rumii ? Jeżeli tak to od kiedy

cys

cys

06.02.2012, 21:21:38

to zależy czy u was w kinie sprawdzają legitymacje przy wejsciu.. u mnie w rzeszowie sprawdzają ;)

Majcia

Majcia

06.02.2012, 19:29:50

świetny film 10/10 daję

sie, siemano.

sie, siemano.

06.02.2012, 19:29:07

warto obejrzeć? BO właśnie z koleżanką się zastanawiamy czy na to pójść. ;)

Hej:)

Hej:)

06.02.2012, 16:32:50

Zajebista komedia 10/10 !!

głupiiiii!?!?!?

głupiiiii!?!?!?

05.02.2012, 15:48:49

Głupi film, momentami załamujący, ale śmieszny (Jill po mexykańskich bombach;)

Teska

Teska

05.02.2012, 14:47:59

extra filmik polecam:)

pozytywnie_zakręcona

pozytywnie_zakręcona

04.02.2012, 22:47:10

Idę w poniedziałek z klasą .. warto iść ? Szkoda tylko , że trzeba czytać ;< A co do tych pytań o wiek to myśle , że 12-13 latki mogą wejść.Ja chodze do I gimnazjum i mam 13 lat a jakoś ide ;>

Słodka

Słodka

04.02.2012, 21:11:37

Podobno bardzo fajny film chcem pójść ale mam 10 lat a jest napisana że jest od 15 lat ale tam nie ma nic takiego nawet ja dziesięcio latka moge pójść

Claudia

Claudia

04.02.2012, 17:49:44

Czy ten film pojawi się w Multikinie Sopot bo na razie go tam ne widzę???

Artur

Artur

04.02.2012, 17:30:10

Słyszałem że Sztos 2 jest beznadziejnym filmem ... .

[PRO]

[PRO]

04.02.2012, 17:05:06

Polecam Sztos 2 lepszy film.

Hahahah .

Hahahah .

04.02.2012, 11:58:00

Czy jak ktoś ma 12 / 13 lat to może wejść . ? Bo to nie wygląda jak film od 15 lat .

Ziomalka

Ziomalka

04.02.2012, 11:36:05

Czemu nie ma tego jeszcze w repertuarze w Wola Parku ??

JACK

JACK

03.02.2012, 18:36:29

Czy warto obejrzeć ?

fff

fff

03.02.2012, 17:18:05

czy jest dla dzieci w wiku 13 lat?

gość

gość

03.02.2012, 16:19:45

czy ten film jest dla dzieci w wieku 12,13 lat??????

Zawiedziona

Zawiedziona

03.02.2012, 14:55:32

Super by było gdyby był dubbing ;p taka komedia,więc szkoda czytać;(

:)

:)

02.02.2012, 17:19:01

A to szkoda że trzeba czytać ?:) Ale trudno nie da się nic zrobić ?:)

Multikino

Multikino

02.02.2012, 14:44:36

Film z napisami!

:)

:)

02.02.2012, 09:32:49

Czy Jack i Jill trzeba czytać ??

xoxooxox

xoxooxox

30.01.2012, 12:34:36

czy film bedzie grany w elblagu rowniez ?

mw

mw

21.01.2012, 16:44:50

Al Pacino - WHY??????????????????????????