Zamknij
Hotel Transylwania
Hotel Transylwania
Premiera
9 lis 2012
Czas trwania
91 minut
Produkcja
USA, 2012
Reżyseria
Genndy Tartakovsky
Pełny opis
9,09

Średnia ocena

Hotel Transylwania

Animowany Familijny Komedia Od lat: b.o. 91 minut

Komedia animowana producentów „Smerfów” i „Na fali”. Oto hotel, jakiego nikt jeszcze nie widział. Hrabia Dracula i jego córka Mavis witają tu chętnie każdego potwora, który chce odpocząć od ludzi. Sielanka trwa do czasu, kiedy Mavis spotka na swej dr...

Pełny opis

Komedia animowana producentów „Smerfów” i „Na fali”. Oto hotel, jakiego nikt jeszcze nie widział. Hrabia Dracula i jego córka Mavis witają tu chętnie każdego potwora, który chce odpocząć od ludzi. Sielanka trwa do czasu, kiedy Mavis spotka na swej drodze pewnego młodego podróżnika.

Zobacz recenzje:

Link - Hotel Transylwania: Azyl dla wszystkich potworów (i widzów)

Link - „Hotel Transylwania”: Ludzie to potwory

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
469

Głosów

9,09

Średnia ocena

Oceń film

Multimedia dla Hotel Transylwania
Komentarze

Dodaj swój komentarz do Hotel Transylwania

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Martyna

Martyna

04.10.2015, 19:50:04

Jest bardzo fajny warto iść z dziećmi

konkwistador

konkwistador

02.11.2014, 00:55:01

film jest świetny tylko szkoda że to leci w kinie już drugi raz

didi6623

didi6623

09.01.2013, 16:06:09

ja chce isc z chłopakiem ale nie wiem co wybrac i tylko filmy z ograniczeniem lat 12 bo ja mam 12 i on terz wiec mozemy isc tylko na filmy do lat 12 P.S chce isc na jakis romantyczny albo cos w tym stylu pisać !!!

fulm

fulm

30.12.2012, 18:53:21

to jest film bardzo fajny

Marta

Marta

28.12.2012, 14:32:41

Bardzo fajna bajka. Dużo humoru, wesoła. Idealna dla dzieci, przyjemna dla dorosłych. Nie nudzi i jest godna polecenia. Mój 7 letni kuzyn bardzo zadowolony. Mówił jak to zacytuje ta bajka była fantastyczna.

dzuliana12

dzuliana12

25.12.2012, 19:34:57

bardzo poleca.

dzulia23

dzulia23

20.12.2012, 19:33:08

bardzo super film polecam

ekspertfilmowy

ekspertfilmowy

19.12.2012, 18:53:13

to super film dla dorosłych jak i dla dzieci polecam ekspert filmowy

dżulia239

dżulia239

18.12.2012, 15:23:56

bardzo warto na to iść,i bardzo jest śmieszne

34mirek

34mirek

12.12.2012, 15:23:25

warto iść

małgosia34

małgosia34

12.12.2012, 15:22:37

warto iść jest super

ziom

ziom

10.12.2012, 19:06:52

warto iść?:)

paulencja

paulencja

10.12.2012, 12:40:57

Co lepsze Renifer Niko ratuje brata czy Hotel Transylwania dla czterolatki ? Idę z nią pierwszy raz do kina i nie wiem co lepsze

lol

lol

08.12.2012, 21:46:17

olcia lepsza jest transylwania

lala

lala

08.12.2012, 21:44:20

kinio.pl oczywiście ,że może iść

Wikicz

Wikicz

08.12.2012, 20:29:04

Fajny film polecam

kinia.pl

kinia.pl

08.12.2012, 09:06:04

3-latek morze iść? opłaca się

elz

elz

06.12.2012, 10:03:04

Według mnie transylwania

Olcia

Olcia

05.12.2012, 17:35:40

co lepsze transylwania czy asterix i obelix

Malaria

Malaria

02.12.2012, 09:45:40

idę na to dzisiaj

lala1xdxp;[

lala1xdxp;[

01.12.2012, 22:04:12

zobaczyby ;[ hahahahahahahaha ja ide jutro w niedziele z moim tatą ja mam 10 lat

Monikalaaaa

Monikalaaaa

28.11.2012, 21:00:08

Mamo trzylatki. Ja również mam córkę z tym że czzteroletnią i byłam z nią na tym filmie. Muszę powiedziec ze zaciekawilo to ją i z usmiechem ogladala.Czasami były takie momenty że nudzilo jej się. Ale na te chwilę szłam z nią do toalety i wracalam. Może i polowa filmu zleciala ale chyba nie żałuję. Dziecko powinno isc chociaz raz do kina

nieznana135 xD

nieznana135 xD

27.11.2012, 21:15:34

jade w sobote xD

MovieStarPlanet

MovieStarPlanet

25.11.2012, 10:25:30

No no dzisiaj pójde komentarze pozytywne to REZERWUJE!;-))

Betsy

Betsy

24.11.2012, 21:20:17

Mamo trzylatki! Jeżeli do tej pory dziecko nie było w kinie, to warto choć raz zacząć od "poranków" i sprawdzić, jak jej się podoba. Ważne jest też, czy ogląda bez przerw dłuzsze filmy w tv. Hotel transylwania jest długi- trwa 91minut, trzeba do tego dodać reklamy... Moim zdaniem dla 3- latki za długo. Zwłaszcza na pierwszy raz.

Julek890

Julek890

24.11.2012, 15:51:10

trochę dziwny ale chyba fajny

trzcinka

trzcinka

24.11.2012, 14:26:17

groga mamo trzylatki byłam na jakimś filmie z mamą i bratem a mianowicie byliśmy na alvin i wiewiórki 3 mój btar wtedy miał 2 i pół roku a po seansie on chciał tam zostać także myślę że jeżeli naprawdę interesują ją takie potworki to usiedzi bez problemu :)

łowca filmów

łowca filmów

24.11.2012, 10:59:53

ja idę na to dziś z moją ekipą sprawdzimy ten film jak będzie nudny to wystawie taką reczezę ze go usónoą z kin

lampa

lampa

23.11.2012, 22:04:55

to jest super film na 6 gwiazdek :D

mama trzylatki

mama trzylatki

23.11.2012, 13:10:17

Czy 3-latla usiedzi na takim filmie? Moja córa uwielbia nietoperze, pająki, stworki i potworki. Strasznie chciałabym ją na ten film zabrać. To była by jej pierwsza wyprawa do kina. Zastanawiam się czy ona usiedzi mi na miejscu przez cały seans. Był ktoś już z Was z tak małym dzieckiem w kinie na bajce?

kinomaniaczka

kinomaniaczka

23.11.2012, 09:14:25

dzieci zachwycone...a w końcu to im ma sie podobac ! polecam !

mama

mama

21.11.2012, 14:39:18

Mam pytanie, czy to jest odpowiedni film dla 5-latki? Chodzi mi o te potwory, stwory itp. czy ją to nie przestraszy? Ktoś był z małym dzieckiem?

Klaudia

Klaudia

20.11.2012, 12:33:14

aaaaaaaa nuda dla dzieci

sandzia

sandzia

18.11.2012, 20:07:10

dobry film ; ))

Sporeklaudia

Sporeklaudia

17.11.2012, 22:19:44

Super! Film! :)

wampirbella

wampirbella

17.11.2012, 19:37:14

noł noł noł noł noł noł ders noł limit ;]

natalia

natalia

17.11.2012, 15:14:58

fajne to jest

Ewa

Ewa

16.11.2012, 12:49:16

Bardzo sympatyczna bajeczka.......jest moment, w którym naśmiewają się ze "Zmierzchu" ;-) Polecam, przyjemna rozrywka dla całej rodzinki i nie przeszkadzało mi, że byłam jednym z najstarszych widzów ;-)

Mama 8 latka

Mama 8 latka

16.11.2012, 10:24:20

Polecam wszystkim- bez względu na wiek,rzeczywiście jedna z lepszych bajek jakie ostatnio nakręcono.

Lucylda

Lucylda

16.11.2012, 09:23:59

Jeden z najlepszych filmów animowanych jakie widziałam. Polecam każdemu! 5-latkowi też się podobało bardzo.

A.D z Rybnika

A.D z Rybnika

15.11.2012, 20:01:34

Polecam każdemu!Wiek i płeć bez znaczenia!Byłem na tym z rodziną i ciągle miło wspominamy tą bajkę!

Oo.Julia.oO

Oo.Julia.oO

13.11.2012, 14:59:54

Ide na to jutro z klasą :D Mama właśnie robi popcorn, bo w tym multikinie duży popcorn i duża cola 25zł, a tak kupie kukurydze za 2 zł i mam mega wielki popcorn !.!

Fifi ;*

Fifi ;*

12.11.2012, 19:31:42

czy to będzie dobry film dla 11-latki czy jest już za duża?

Dominik Sz. 1a xDD

Dominik Sz. 1a xDD

12.11.2012, 16:45:23

Ciekawe Co Z Tego Będzie . Zapowiedz mi się podobała . Ciekawe jak wyjdzie FILM :D

lala1

lala1

12.11.2012, 09:27:46

ale suuuuuuuuuuuppppppppppeeeer ide za tydzień

Duda

Duda

11.11.2012, 22:21:56

Fajny :-))) Myślałam, że będę się nudzić, a tu niespodzianka. Podobało mi się tak samo, jak moim 9-letnim bliźniakom. Polecam !!!

dawidos

dawidos

11.11.2012, 21:48:00

okropna bajka... dawno tak kiepskiej nie oglądałam nie polecam nikomu...

;p

;p

11.11.2012, 13:36:36

czy dla 13 latki to nie jest za dziecinny film ?

lala1

lala1

11.11.2012, 09:00:46

exstra

clawden wolf

clawden wolf

10.11.2012, 20:08:43

ja ide jutro bo to fajny film :D

kasia448

kasia448

10.11.2012, 15:32:09

dzis jade;3

JSANEK

JSANEK

10.11.2012, 15:27:14

MEGA MEGA FAJNY. POLECAM WSZYSTKIM NIEZDECYDOWANYM. NA TEN FILM POSZLIBYŚMY RAZ JESZCZE BO WARTO.

roxyy

roxyy

09.11.2012, 18:34:31

najlepszy film animowany ostanich lat ;>

MAVIS100

MAVIS100

07.11.2012, 15:32:12

Cieszę się dla tego bo w sobote idziemi na to i na 2D pierwsi zarezerwowaliśmy miejsca.

kinoman

kinoman

06.11.2012, 18:43:33

super

nikola.

nikola.

05.11.2012, 18:12:53

to jest strasznie fajne