Zamknij
Dyktator
Dyktator
Premiera
18 maj 2012
Czas trwania
83 minuty
Produkcja
USA, 2012
Reżyseria
Larry Charles
Obsada
Anna Faris
Sacha Baron Cohen
Jeff Grossman
Ben Kingsley
Rock Kohli
Anthony Mangano
Jason Mantzoukas
Fred Melamed
J.B. Smoove
Pełny opis
9,03

Średnia ocena

Dyktator

Komedia Od lat: 15 83 minuty

Nawiązanie do głośnego filmu Dyktator Charliego Chaplina, tym razem w stylu i w wykonaniu Sachy Barona Cohena („Borat”). Jak mówi Cohen, jest to „niezwykła historia dyktatora, który heroicznie ryzykował własne życie po to, by demokracja nigdy nie zaw...

Pełny opis

Nawiązanie do głośnego filmu Dyktator Charliego Chaplina, tym razem w stylu i w wykonaniu Sachy Barona Cohena („Borat”). Jak mówi Cohen, jest to „niezwykła historia dyktatora, który heroicznie ryzykował własne życie po to, by demokracja nigdy nie zawitała do kraju, który z taką miłością terroryzował”. U boku Cohena wystąpią Ben Kingsley oraz Anna Faris.

Zobacz recenzję: Link - Sacha Baron Cohen powraca

 

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
713

Głosów

9,03

Średnia ocena

Oceń film

Multimedia dla Dyktator
Komentarze

Dodaj swój komentarz do Dyktator

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

ryba

ryba

26.07.2012, 14:05:45

polecam mozna sie usmiac film lekki ale z morałem

TheGdynia

TheGdynia

18.07.2012, 13:29:51

Gdzie mogę znaleźć godziny grania w Gdyni ? Nigdzie nie ma!

Oglądacz

Oglądacz

15.07.2012, 12:33:21

Dzisiaj jade ale zapowiada się fajnie

....

....

02.07.2012, 10:34:18

Bardzo dobra komedia :D oczywiście dla "ajsztajnów" film będzie denny, ponieważ humor jest dość prosty.Jednak ja lubię każdy humor :D FILM POLECAM!!!!

Gostet

Gostet

01.07.2012, 13:28:11

Dlaczego nie ma tego filmu 4.07 ???

Kamil

Kamil

28.06.2012, 16:14:32

znacie jakąś stronke do obejżenia tego filmu bez pobierania? z góry dziękuje.3)

leszczu

leszczu

26.06.2012, 11:44:14

Jak dla mnie film dość przyjemny, taki akurat na popołudnie po ciężkim dniu pracy, dla relaksu. Trzeba mieć specyficzne poczucie humoru, nie każdego ten film rozśmieszy - jednak ja jestem jak najbardziej za.

meg

meg

22.06.2012, 16:46:16

Napisy nie powinny przeszkadzac, nawet nie trzeba ich czytac, bo aktorzy mowia wyraznie i dla uczacego sie od kilku lat angielskiego zrozumienie slow nie jest trudne.

meg

meg

22.06.2012, 16:40:42

Humor nie jest niezwykle wyszukany, nie dla widza oczekujacego glebokich przemyslen itd ale na popoludniowy relax idealny. Film podobal mi sie bardzo, smialam sie praktycznie przez caly czas jego trwania, dyktator przezabawny ;d nie zaluje pieniedzy, obejrzalabym go jeszcze raz na poprawe humoru. polecam ;d

basia

basia

21.06.2012, 17:02:19

co to za piosenka w zwiastunie?

Widz. ; d

Widz. ; d

20.06.2012, 20:41:26

Gorszego ścierwa nie oglądałam. Film beznadziejny. 0/10 Dno. Straciłam tylko czas. ; ///

KATI :-)

KATI :-)

20.06.2012, 18:04:18

POZYCJA OBOWIĄZKOWA DLA WSZYSTKICH FANÓW POPRZEDNICH POZYCJI SOCHA!!! REWELACJA JAK ZAWSZE! TROCHĘ ŁAGODNIEJSZY NIŻ BRUNO ALE HUMOR W PODOBNYM KLIMACIE. POLECAM :-)))

jaa

jaa

20.06.2012, 16:24:58

jest z napisami

doms

doms

19.06.2012, 10:17:52

Ej ten film jest z napisami ? bo niewiem czy isc???

Ansgar

Ansgar

18.06.2012, 09:01:24

Wpuszczą spokojnie 13 latka te ograniczenia są tylko po to, żeby się nie czepiali. pegi itd.

Pysiol

Pysiol

17.06.2012, 00:33:00

Cóż przyznam szczerze lubię taki humor, na pewno bardziej do mnie przemawia niż głupawe amerykańskie komedie dla nastolatków, fakt faktem niektórych dowcipów nie zrozumiałam, może dlatego, że amerykańskie realia nie są jednak mi tak bliskie.

nutt

nutt

15.06.2012, 16:33:28

KOCHAM TEN FILM <3 szczególnie jego akcent ;) Polecam wszystkim

br

br

13.06.2012, 13:16:31

jedna z lepszych komedii , jakie ogladalam, polecam!!! co chwile smiala sie cala sala :-)))))

zaczarowana

zaczarowana

11.06.2012, 19:10:04

Ogólnie film taki sobie.Są momenty śmieszne ale i trochę zboczone.

onen

onen

10.06.2012, 12:39:31

porażka z tym filmem american pie wymiata jeśli już mowa o komediach..

Ola

Ola

10.06.2012, 12:31:54

Wpuszczą na to 13 latków?

Nacho85

Nacho85

10.06.2012, 12:03:12

Biję się w pierś, na początku w komentach stwierdziłem, że po kiepskich opiniach nie pójdę oglądać. Z racji długiego wekendu postanowiłem się wybrać i przekonać na własnej skórze czy faktycznie jest to kompletnie dno. D Dnem się nie okazało a super komedią, dawno się tak nie uśmiałem. Podczas rozmowy w helikopterze aż łzy ze śmiechu leciały :) Czekam na dvd i ląduje w mojej kolekcji.

Antoni

Antoni

09.06.2012, 20:03:42

tak samo smieszny jak Borat całą sala sie smiała a to najlepsza opinia

PanM

PanM

08.06.2012, 19:32:46

Świetny film. Zabawny :) Wybrałbym się jeszcze raz.

..

..

08.06.2012, 12:53:56

masakra;/

Niko

Niko

08.06.2012, 11:18:59

Do Katarzyna, odradzam pójście z dzieckiem, są sceny gdzie widać odciętą sztuczną głowę, tyłek kobiety w stringach, piersi, penisa, jest scena ukazująca wnętrze pochwy, oczywiście wszystko w wydaniu bardzo śmiesznym, takie trywialne aczkolwiek bardzo zabawne sceny. Polecam pójść tylko z mężem.

obiektyw

obiektyw

07.06.2012, 23:34:48

arcyglupi film, osoby ktore pisza ze jest "smiesznie i zajebiscie i placza z radochy do lez" musza miec bardzo ograniczone potrzeby w zakresie rozrywki i niezwykle niewyszukane poczucie humoru. calkowite dno pod wzgledem tresci wykonania i pomyslu. nazwac to kiczem to zbyt wiele.

ania

ania

07.06.2012, 14:06:20

Straszna głupota w wydaniu z jakiego śmiać się nie dało rady... po 40 minutach wyszłam z kina... Totalny brak polotu... zwiastun z tego wszystkiego jest najlepszy - w rzeczywistości film denny

Katarzyna

Katarzyna

07.06.2012, 11:23:56

Mam pytanie do was;)Zamierzam iść z dzieckiem na ten film i mam pytanie czy jest zboczony?Są jakieś nagie panie?lub ,że widać im piersi czy tyłek?

kOLO

kOLO

06.06.2012, 20:46:02

ej jak mam 13lat dostane sie do kina?? NA TEN FILM.

groszek

groszek

06.06.2012, 09:19:01

Film mega śmieszny, przez cały film śmiałam się do łez. Jeśli ktoś ma poczucie humoru musi na niego pójść. Warto iść do kina. Już dawno tak nie ubawiłam się w kinie. Rewelacja. Ci co mają negatywne odczucia po filmie po prostu nie mają poczucia humoru.

micz

micz

05.06.2012, 14:33:45

daję 7, niektóre rzuty są niezłe. Spodziewałem się,że będzie głupkowaty i taki faktycznie był.

ADK:*

ADK:*

05.06.2012, 09:44:57

Dyktator jeden z lepszych filmów jakich ogladałem. Gorąco polecam, osoby ktore pisza ze szkoda kasy na bilety na ten film, musieli miec ciezke dziecinstwo. Pozdro

kira

kira

04.06.2012, 18:01:15

wole mroczne cienie

Piotr

Piotr

03.06.2012, 21:41:50

Dawno się tak nie uśmiałem, wydaje mi się że osoby oceniające ten film negatywnie nie mają wystarczającego dystansu do samego siebie. Cała sala kwiczała ze śmiechu :P Był tak głupi że aż fajny :) Polecam

Kozak

Kozak

03.06.2012, 19:59:35

Właśnie wróciłem z kina film zajebisty! !!:D

asd

asd

03.06.2012, 17:36:33

Świetny film,z napisami. Praktycznie cały czas śmieszne teksty. polecam :)

alla

alla

03.06.2012, 07:06:59

zgadzam się z przedmówcą, dno!!!

ppp

ppp

03.06.2012, 07:05:15

totalne dno

Kejt

Kejt

02.06.2012, 16:38:14

Zdecydowanie poszłabym na Dyktatora na Twoim miejscu ;)

Katherine

Katherine

02.06.2012, 09:33:38

Ja mam do was pytanie na co lepiej się wybrać Piranię 3DD czy na Dyktator? Mam dylemat, proszę o doradzenie.

kira

kira

01.06.2012, 21:16:23

fajny?!

Aga

Aga

01.06.2012, 15:29:05

Dno totalne 1/10. Szkoda kasy na bilety!

Łodzianin

Łodzianin

31.05.2012, 19:05:45

Zajefajny lekki humor. Film jest z napisami.

NaNa

NaNa

31.05.2012, 13:05:25

Komedia-no ogólnie głupia,ale zajebiście śmieszna ! :) Ja lubię jego filmy-Borat był dobry-ten tez, kto jest wariatem i ma duzo pokładów energii i humoru - będzie walil ze smiechu ! :):)

uhu

uhu

30.05.2012, 22:11:08

Dobree ;D polecam!

Amy

Amy

30.05.2012, 20:10:46

Super film prawie caly czas smieszne teksty itp. Polecam szczegolnie film dla mlodziezy teksty,XXI wieku polecam polecam polecam;D

Nattan

Nattan

30.05.2012, 13:58:59

Przebija Bruno! Komedia prześmieszna, choć mało ambitna. Niektóre sceny poniżej pasa, ale chyba o to chodzi, żeby szokować. Komedia #2 tego roku - za Nietykalnymi!!

doti

doti

30.05.2012, 13:11:19

Byłam wczoraj..są momenty żałosne.. ale i udało się kilka razy rozbawić publiczność do śmiechu, tak więc najgorzej nie jest;)

xxx

xxx

29.05.2012, 21:37:44

chała wybierzcie czekolade

tuti

tuti

28.05.2012, 14:27:13

ale chała,3 śmieszne sceny,nie polecam

Olll

Olll

28.05.2012, 12:21:52

Film z napisami. całkiem niezły w skali 1-10 daję 6,5.

Magda

Magda

28.05.2012, 03:12:23

A niech mi ktoś, kto widział film powie - jak ten film wypada w porównaniu z "Bruno", gdzie też grał Sacha Baron Cohen ? Bo tamten widziałam i niezbyt... Jest równie "śmieszny" ?

jaada

jaada

27.05.2012, 11:50:30

Najlepsza komedia jaką, w życiu widziałam, polecam :))))

aaa

aaa

26.05.2012, 14:24:31

pomylenie z poplątaniem 1/10

McVoice

McVoice

26.05.2012, 12:26:30

jeszcze jedno. Ten film jest z napisami???

McVoice

McVoice

26.05.2012, 12:25:01

Jadę na niego dziś, więc nie wiem czy robie dobrze.. No ale można spróbować :)

fu-fromp

fu-fromp

26.05.2012, 10:01:17

Koko Koko film jest spoko no a w skali też wysoko 8/10 Polecam :)

watch.all.movies!

watch.all.movies!

25.05.2012, 21:10:50

film nie zmuszający do myślenia - idealny na odpoczynek, bo ogląda się lekko, miło i przyjemnie... a na dodatek jest śmiesznie :)

she

she

25.05.2012, 19:25:27

mi tam się podobał, wiec polecam!

qwerty

qwerty

25.05.2012, 16:05:58

@Jake To dobrze, że chociaż zrozumiałem co nieco z tego filmu :) Niemniej jednak, dla mnie i tak 6/10 to max jak za to.

Jake

Jake

24.05.2012, 21:02:39

@qwerty O to w tym filmie chodziło... Cohen zawsze się śmieje w swoich produkcjach z głupoty amerykańskiej...

allahmuha

allahmuha

24.05.2012, 19:13:28

Jeden z najfajniejszych filmów jakie widziałem w kinie.Dużo śmiechu.Cała sala rżała ze śmiechu.

qwerty

qwerty

24.05.2012, 12:31:09

Film przeciętnie dobry. Mam wrażenie, że amerykanie chcieli pośmiać się z arabów, ale wyszło odwrotnie. Film dokładnie pokazuje jak głupim i pustym narodem są amerykanie. Trochę śmiechu oczywiście jest, ale myślałem, że będzie lepiej.

qwe

qwe

24.05.2012, 10:11:11

bardzo fajny film. jak zwykle Cohen obrazil wszystkich dookola .... super!

csl

csl

23.05.2012, 22:29:41

super film !!!!

Aniutka20

Aniutka20

23.05.2012, 22:28:23

Całkowicie nie zgadzam się z Kinomaniakiem. Dyktator jest dużo ciekawszy od Borata i Bruna. W tamtych w filmach dało się przewidzieć co się za chwilę zdarzy. Tu akcja totalnie zaskakuje widza, przez co jeszcze bardziej śmieszy. Przez 80% czasu trwania filmu pękałam ze śmiechu, Polecam!

BeBe

BeBe

23.05.2012, 19:43:00

SSSSUUUUPPPPEEEERRRR KOMEDIA !!!! ;P ;P

Kinomaniak

Kinomaniak

23.05.2012, 14:50:50

Po obejrzeniu wczoraj tego filmu to się trochę zawiodłam. Spodziewałam się czegoś lepszego, chociaż nie mówię, że to zły film. Parę momentów mnie rozśmieszyło.. Porównując Sachę Barona Cohena z filmów Borat czy Bruno to Dyktator wypadł słabo. Chyba mu się pomysły skończyły..

alicr

alicr

23.05.2012, 08:19:48

Świetna komedia. Dawno się tak nie śmiałam na żadnym filmie.

NO FOR DICTATOR

NO FOR DICTATOR

22.05.2012, 22:39:14

Film był po prostu żałosny... Do teraz mi żal pieniędzy wydanych na te szmirę. Przyznaje może raz albo pare razy coś było śmiesznego. Ale 95% filmu to przereklamowane rasistowskie żarty albo... żarty których nawet sami ich autorzy nie rozumieją. Masakra. American Pie lepszy zdecydowanie xD

KO

KO

22.05.2012, 20:21:06

eee to już na avengersach więcej śmiechu było.

tina89

tina89

22.05.2012, 20:14:04

Najlepsza Komedia jaką w tym roku wreszcie obejrzałam w kinie ze znajomymi ! GORĄCO POLECAM !

Fi.

Fi.

22.05.2012, 17:48:48

Wpuszcza mnie jak mam 14 lat ? ?

karabin

karabin

22.05.2012, 17:08:49

hahaha no nie na pewno an to nir pójdę;)

Paula

Paula

22.05.2012, 11:00:33

@avid i bardzo dobrze! Najlepiej samemu iść i ocenić :)

adi

adi

21.05.2012, 22:39:53

Słaby film, jest tylko kilka śmiesznych momentów

Niedysponowany

Niedysponowany

21.05.2012, 20:57:43

Super film, teksty świetne.

Szkoda

Szkoda

21.05.2012, 17:36:26

pfff Humor najniższych możliwych lotów.

Trolololoxd

Trolololoxd

21.05.2012, 15:09:40

film super dużo humoru polecam non stop się śmiałem ;)

gosc

gosc

21.05.2012, 07:19:25

Byłam wczoraj cala sala się śmiala ja jestem bardzo zadowolona film zrobiony z jajem. Dla ludzi którzy uwielbiaja sie smiac polcema goraco :)! Wczesniejsze czesci tez ogladalam rownież mi sie podobaly.

AAA

AAA

20.05.2012, 16:45:49

Byłem, film ok. Wcześniejsze części lepsze, ale i tak bardzo dużo scen z których mozna sie pośmiac. Negatywne komentarze pochodzą z pewnoscia od posiadaczy bardzo wyważonego humoru ;]. POLECAM

Kika

Kika

20.05.2012, 13:32:26

Śmiałam się non stop :-)))

Naito

Naito

20.05.2012, 01:34:25

Byłem wczoraj i powiem szczerze, że nie żałuję. Jaki rodzaj filmu? Komedia, głuuupia komedia i dużo czarnego humoru, więc nie dla każdego, ale jeśli ktoś lubi tego typu filmy, to na pewno nie pożałuje, a nawet się mocno ubawi :) Mógłby być dłuższy, ale nie można mieć wszystkiego. Szczególnie mi się podobał zabawny akcent głównego bohatera :D

dart

dart

19.05.2012, 19:46:22

to trzeba było iść na avengersów, jaja jak berety :) american pia pod względem dowcipu wysiada

Dominik

Dominik

19.05.2012, 18:46:56

Dziś byłem na tym filmie , masakra , nudne , brak fabuły , pojawia się uśmiech na twarzy ale nie wywołuje takiego śmiechu jak " Borat " czy " American Pie "

avid

avid

19.05.2012, 16:43:37

@Nacho85 a ja będę sprytniejszy i oleję innych, liczy się moje zdanie :P

Nacho85

Nacho85

19.05.2012, 12:16:10

Ok dzięki, po waszych ocenach rezygnuje z tego filmu, długością trwania też nie powala.

BRRR

BRRR

19.05.2012, 10:44:26

Przyłączam się do reszty. Katastrofa!!! Wszystko co dobre, zobaczysz w zwiastunie. Reszta jw. Borat i Bruno było do przyjęcia ale Dyktator to istne dno.

fr

fr

19.05.2012, 09:12:09

bubel, cienki teksty, czasami usypia zamiast bawić

~iksde~

~iksde~

19.05.2012, 08:48:34

A ja mam takie pytttanko ;p czy ten film jest jakiś mocno zboczony?? xD

bustaxi12

bustaxi12

19.05.2012, 07:37:57

Jak bardzo podobały mi się filmy jak Ali G , Borat i Bruno to na tym się zawiodłem , na filmie nie było tych tekstów co w zwiastunie, w ogóle 80% zwiastunu nie było na filmie. Film średni jak ktoś oczekuje czegoś w stylu - Borat , Bruno to się trochę zawiedzie, oczywiście śmiechu trochę jest ale pod koniec film robi się troszeczkę przynudnawy

Adaś

Adaś

19.05.2012, 00:36:05

Film ogólnie bardzo cienki

monia

monia

18.05.2012, 23:59:55

Poniżej oczekiwań. Najlepsze momenty były w zwiastunie.

Kinomaniak

Kinomaniak

18.05.2012, 23:03:31

Czy warto ?

Joke

Joke

18.05.2012, 22:58:49

Eyy To jest w 2D ? Czy 3D ?

carpe computer

carpe computer

18.05.2012, 22:40:02

Dawno się tak nie uśmiałem, w dodatku z całą salą. Dowcip faktycznie nie najwyższych lotów, ale za to bardzo śmieszny - pod warunkiem, że idzie się do kina z zamiarem oglądnięcia zwariowanej komedii a nie martyrologii ofiar reżimów. I pod warunkiem, że jak ktoś opowie dowcip o afro amerykanach to nie zakrywasz uszu rękami jak pruderyjna staruszka :)

fatamatakunva

fatamatakunva

18.05.2012, 18:47:57

SUPER!!!

GodOfWar778

GodOfWar778

18.05.2012, 17:29:30

Bylem dzis na pierwszym seansie dostepnym w kinie i powiem ze troszke sie zawiodlem. Wszystkie najlepsze momenty byly w zapowiedzi. Reszta to taki wypelniacz dosc srednich lotow. Uwielbiam tego aktora szczegolnie z kreacji Ali G, ale naprawde tu mozna bylo to lepiej pociagnac. Ale zobaczyc mozna bo tysiac razy lepszy od Iron Sky

Pedro

Pedro

18.05.2012, 17:22:10

dziś idziemy, dystans ludzie to nie "Ogniem i mieczem" ...:))

Bustaxi12

Bustaxi12

18.05.2012, 17:14:06

wczoraj byłem na avengers zjarany na maksa ogrom mnie tak przeraził że myślałem że nie będe już palił :P ale idąc na to trzeba

szary

szary

18.05.2012, 16:29:46

Niestety czas pokazuje, że pomysły na komedie są poniżej przyjętych kryteriów. Mnie się osobiście nie podobał film. Totalna żenada. Miejscami był wręcz niesmaczny...Jeśli ktoś jest w stanie śmiać się z takiego filmu to tylko współczuję...moja ocena to -1/10...porażka

Revenge

Revenge

18.05.2012, 14:25:58

Mi się nie podobał tem fim osobiście. Taki so..so..

anna.b

anna.b

18.05.2012, 08:07:37

ide dzisiaj:)juz sie doczekac nie moge;)

Mikołaj

Mikołaj

17.05.2012, 22:06:44

Ile kosztuje bilet na pokaz premierowy bo chcę jutro iść a z kasą (jak to w Polsce) słabo.

komedia roku

komedia roku

17.05.2012, 19:51:37

Film na pewno będzie super,trailer oglądałem 4 razy a końcówka rozwala

IvAn

IvAn

17.05.2012, 17:21:50

I tak by cię wpuścili. Jak masz 12 lat ukończone to cię wpuszczą:PP Mnie wpuścili na american pie 9 a był od 15 lat xD A zboczone że masakra.. :PP WIęc się nie bój wpuszczą cię.. A ten film Super !! napewno idę :)

Hester

Hester

15.05.2012, 20:51:37

Hej, mam pytanie czy film jest z dubbingiem, z napisami czy może czysta angielska wersja ?

mati

mati

15.05.2012, 20:22:35

szkoda,że nie od 12 lat

lena

lena

14.05.2012, 13:24:00

nie mogę się doczekać :d

sbc

sbc

12.05.2012, 00:42:10

cóż to będzie za film !!!!!!! :))) juz nie moge sie doczekac ! SASZA KOCHAM CIEEEE !!!!

rappe

rappe

11.05.2012, 00:01:37

idę na To!

cycu

cycu

08.05.2012, 18:12:05

trudno się będzie dostać ? na premierze jeszcze nie byłem

Kardashian

Kardashian

07.05.2012, 13:50:25

Czuję się urażona tekstem o moim owłosieniu ! A tak na poważnie, zapowiada się ciekawie. Oby trzymał poziom "Borata", żeby nie wyszło jak "Kac Wawa" :D

j

j

29.04.2012, 21:16:39

jest na 100 % na to idę super

Agnes

Agnes

27.04.2012, 23:16:16

trzeba trzeba:))))) Nareszcie będzie u nas!!!

mała

mała

27.04.2012, 18:12:50

oj trzeba sie wybrac XD