Zamknij
Atlas chmur
Atlas chmur
Premiera
23 lis 2012
Czas trwania
170 minut
Produkcja
Hongkong, Niemcy, Singapur, USA, 2012
Reżyseria
Andy Wachowski
Lana Wachowski
Tom Tykwer
Obsada
Doona Bae
Halle Berry
Susan Sarandon
Jim Broadbent
Adam Ewing
David Gyasi
Tom Hanks
Jim Sturgess
Hugo Weaving
Ben Whishaw
Pełny opis
8,25

Średnia ocena

Atlas chmur

Dramat Science-Fiction Od lat: 15 170 minut

Największe filmowe widowisko 2012 roku, oparte na bestsellerowej epopei Davida Mitchella, którego styl krytycy porównują do estetyki dzieł Vladimira Nabokova, a oryginalną wizję świata do spostrzeżeń takich mistrzów jak Umberto Eco, Haruki Murakami i...

Pełny opis

Największe filmowe widowisko 2012 roku, oparte na bestsellerowej epopei Davida Mitchella, którego styl krytycy porównują do estetyki dzieł Vladimira Nabokova, a oryginalną wizję świata do spostrzeżeń takich mistrzów jak Umberto Eco, Haruki Murakami i Phillip K. Dick.

Imponująca rozmachem (ponad 100 milionów dolarów budżetu, gigantyczne plany zdjęciowe na Balearach, w Edynburgu i Berlinie) ekranizacja, której podjęli się mistrzowie współczesnego kina – Tom Tykwer („Pachnidło: Historia mordercy”) oraz Andy i Lana Wachowski (trylogia „Matrix”) łączy europejską wrażliwość w ukazywaniu zmagań jednostki z niezgłębioną zagadką losu i życia we wszechświecie z hollywoodzką sprawnością, najnowocześniejszymi efektami specjalnymi oraz przełomowymi, godnymi Oscara, osiągnięciami w charakteryzacji czołowych gwiazd współczesnego kina. W obsadzie laureaci Oscarów – Tom Hanks („Filadelfia”, „Forrest Gump”), Halle Berry („Czekając na wyrok”), Jim Broadbent („Iris”) i Susan Sarandon („Przed egzekucją”), a także największe aktorskie sławy Europy – Hugh Grant (Złoty Glob za „Cztery wesela i pogrzeb”), Jim Sturgess (gwiazda „Niepokonanych” Petera Weira), Ben Wishaw („Pachnidło”), Antypodów – Hugo Weaving (agent Smith w „Matriksie” i Elrond we „Władcy pierścieni” Petera Jacksona) oraz Azji – Doona Bae ( „Pan Zemsta”, „Ring”).

W filmie śledzimy losy postaci z różnych epok i zakątków świata, których najbardziej błahe decyzje i czyny mają daleko idący wpływ na teraźniejszość, przyszłość, a nawet przeszłość naszej planety. „Atlas chmur” jest ucztą nie tylko dla wielbicieli zapierających dech w piersiach opowieści przygodowych, ale także spostrzegawczych miłośników X Muzy. Każda z gwiazd występuje w filmie w kilku nierozpoznawalnych na pierwszy rzut oka wcieleniach, dając popis wirtuozerskiej gry i ironicznego dystansu do swojego dotychczasowego wizerunku.

 

Zobacz recenzję: Link - „Atlas chmur”: Epopeja twórców „Matrixa”

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
864

Głosów

8,25

Średnia ocena

Oceń film

play
Multimedia dla Atlas chmur
Komentarze

Dodaj swój komentarz do Atlas chmur

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

Bronek K.

Bronek K.

18.06.2015, 14:39:28

Tak do końca nie wiemy o co chodzi ? Zgoda. Film bardzo długi ? Zgoda. Tak do końca to nie wiem, dlaczego tak mi się spodobał. Nie polecam miłośnikom iluś tam twarzy Greya i podobnych arcydzieł.

janek

janek

11.06.2013, 00:06:07

większego dna nie widziałem od czasu 2012 ,myślałem że to się nigdy nie skończy co za syf wyjątkowo popaprana i pogmatwana historia żeby niby taka zawiła i głęboka .....normalnie mało się nie posr.....

Ja

Ja

16.05.2013, 21:46:43

Wiecho, widać żeś gimbus... A w USA został źle przyjęty bo to idioci, wi większości, nie doceniający kina.

wiecho

wiecho

15.04.2013, 15:09:56

Wyobraźmy sobie kilka nudnych etiud filmowych. Każda trwa około pół godziny dzieje się w innych czasach. Grają w nich ci sami aktorzy. Potem montażysta bierze te etiudy, tnie ma kawałki po 15 minut i tworzy 3 godzinny film - Atlas Chmur. Kwadrans leci pierwsza, potem druga, potem trzecia i tak dalej. Efekt - wielki knot sklecony z małych knotów. Całkowita porażka - widać spory budżet wpakowany w coś, co zakończyło się fiaskiem. Książki nie czytałem, może jest fajna, ale film to zwykła klapa, nic dziwnego że The Time uznał go za najgorszy film roku.

anty

anty

15.03.2013, 20:01:44

Dawno nie widziałem tak dobrego filmu. W USA został źle przyjęty, co tylko nobilituje ten film. Rewelacja...

VU-WA

VU-WA

01.02.2013, 08:41:38

Wczoraj oglądałem i muszę powiedzieć że jestem zawiedziony tym filmem, nawet starałem się tam doszukiwać jakiegoś drugiego dna tak jak np. w "Matrix" lub "13piętrze" i niestety ale drugiego nie znalazłem pozostaje samo "dno". Film jest po pierwsze za długi (chociaż o dziwo, mimo wszystko się nie dłużył, oglądając go w domu na wielkim ekranie). Niby jest tam przedstawiona jakaś filozofia, w której można się doszukiwać elementów reinkarnacji, wędrówki dusz, i innych filozofii dalekiego wschodu (buddyzm, taoizm, etc.) ale nie jest to nic odkrywczego ani nowatorskiego.Trochę w miarę dobrych efektów specjalnych szczególnie w wątkach związanych z przyszłością ale suma sumarum nie ratuje to tego filmu. Nazbyt dużo niezależnych od siebie wątków, które poza głównymi bohaterami oraz bliżej nie określoną idee fix nic więcej nie łączy. Chaotyczne retrospekcje bez jakiegoś logicznego, przemyślanego planu prezentacji. Brak konsekwencji i trochę nie logiczna fabuła (bo niby opowiadacz jest na końcu na planecie do której wyemigrowała ludzkość i wszystko jest OK ale przecież ta sama ludzkość wcześniej wyeliminowała buntowników (Naomi) i dopiero wtedy wyniosła się z Ziemi - jak myślę (no chyba, że tu jest jakaś luka czasowa o której autorzy scenariusza zapomnieli). Jest kilka scen, które miały chyba też rozśmieszyć widza, ale średnio to wyszło (np. ucieczka z domu starców, albo wyrzucenie krytyka z balkonu wieżowca, lub bójka w pub-ie). Dla mnie, mimo, że jestem zapalonym kinomanem/fanem (szczególnie SF) ten film to jeden wielki "groch z kapustą" po prostu autor wrzucił do jednego garnka kilka rożnych opowieści i stylów filmowych, połączył to elementem przewodnim, którym jest ta melodia wokół której kręci się życie tych postaci z "przeszłości", dodał do tego kilka znanych nazwisk aktorów i być może liczył, że nazwisko "rodzeństwa" :-) Wachowskich jako twórców "Matrixa" spowoduje, że film sam się obroni, ale niestety, tak to nie działa. Dla mnie ten film nie dorasta nawet do i tak słabych, jakimi były ostatnio "Prometeusz" czy "Man in Black III", "13 piętro", "Loopers" lub wcześniej "Wodny Świat" z Costnerem. Nie warto poświęcać na niego wieczoru bo można znaleźć o wiele lepsze, ciekawsze i na pewno logiczniejsze produkcje.

Anka

Anka

31.01.2013, 22:16:37

Najgorszy film na jakim bylam

bhhsui

bhhsui

27.01.2013, 23:09:56

dno dna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jola123

jola123

25.01.2013, 20:42:30

katastrofa...

lekarz

lekarz

23.01.2013, 20:09:09

miliony ofiar psychiatrii to najgorsza zbrodnia nowoczesnej europy lekarz bogdan sokołowski proszę o pomoc wymordowali mi rodzinę

alka

alka

20.01.2013, 19:56:46

Na początku myślałam, że nei dam rady, ale wyczekałam do końca. Trzeba doczekać do końca, bo trudno się połapać, a film należy do takich, co trzeba obejrzeć min. 2 razy. Bardzo mądry, wymagający myślenia. Ale fabuła bardzo dobra, bardzo dobre zdjęcia. muzyka genialna!

Zofiakaczuszka

Zofiakaczuszka

18.01.2013, 16:58:55

film najlepszy jaki widzialam, nie wiem o co chodzi markowi...<głupek> pewnie nie zrowumiales o co kamucha, bo tu niechodzi o taki normalnyn atlas chmur, to jest metafonika ;ddddd Super obsada; David Gyasi, Stary Georgie, Atua i Vyvyan Ars, reszty nie bardzo kojarze ;ccccccccccc polecam ludziki i pozdrowionka

Mark

Mark

13.01.2013, 22:32:54

Starałem się! Wierzcie mi. Starałem się bardzo! Wytrzymałem do 50-tej minuty :( Życie jest za krótkie, by tracić tyle Jego sekund na... "coś takiego". The End.

JakiśTamNick

JakiśTamNick

12.01.2013, 21:18:04

Wszyscy, którzy pozwolili napisać sobie o tym, że to film dla ckliwych pseudointelektualistów, oraz, że film sensu nie ma, bo to durna papka życzę potężnego kija w tyłek. Pseudo ? Najwidoczniej wy pseudointelektualistyczni ludzie, którzy są na tyle ograniczeni, by nie doszukiwać się powiązania i wątku, bo wszystko musi być podane im na tacy. Nie, żeby film miał się każdemu podobać, ale jeśli ktoś dosłownie jeździ po takim filmie nie ma w sobie krzty pomyślunku i jest osobą o bardzo ograniczonej percepcji. Jestem ciekawy/a waszej opinii co do filmu "Antychryst".

Hat

Hat

09.01.2013, 12:06:32

Piekny film, ogląda się z zapartym tchem. Czasem są takie książki, które się dłużą, ale po przeczytaniu ma się ogromną satysfakcję i żaluje się jednak, że to już koniec opowieści. I tak jest z tym filmem. Szkoda, że tak krótko.

Szaciu

Szaciu

09.01.2013, 12:05:39

jak dla mnie REWELACJA!!!

Wiola

Wiola

07.01.2013, 19:11:02

zawiodłam się, fabuła strasznie niezrozumiała za to charakteryzacja wspaniała, dla samych postaci warto iśc, dla filmu nie 3/10

zuzia

zuzia

06.01.2013, 09:29:23

film wymagający myślenia cały czas,troche sie dłuży ale im dalej tym ciekawiej wiec zapomina się o tym

Aga

Aga

04.01.2013, 18:35:27

ja polecam

liessa

liessa

03.01.2013, 12:53:57

Fakt, że momentami się dłuży, ale po obejrzeniu całości zupełnie się o tym zapomina. Zauważyłam pewną zależność: Im więcej czasu upływa od obejrzenia filmu, tym bardziej mi się podobał.

B

B

01.01.2013, 15:49:48

Po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii nastawiłam się na dobry film i niestety się zawiodłam. Biorąc pod uwagę osoby reżyserów i aktorów grających w tym filmie- zadziwiająco słaby :( Mało wiarygodny, zarówno pod względem scenografii, jak i gry aktorskiej. Pozytywnie wyróżniali się Ben Whishaw i James D'arcy, grali parę kochanków i grali na tyle dobrze, że im uwierzyłam :) Cała reszta niestety słaba. A szkoda, bo temat ciekawy (reinkarnacja), ale reżyserzy go nie udźwignęli.

S.

S.

31.12.2012, 13:39:25

Przeczytalem kilkanascie komentarzy filmu i jestem zachwycony, ze film wzbudzil tak krancowe wrazenia, to tylko swiadczy o tym ze trzeba ten film obejrzec i ze jest ciekawy w roznych wymiarach i ... Bardzo bobudza wyobraznie

QQQ

QQQ

30.12.2012, 23:37:35

Ten film to gniot. Pseudointelektualiści doszukują się w tym filmie sensu którego nie ma i zachwycają się efektami które wyglądają jak w produkcji niskobudżetowej. Zastanawiam się jak Wachowscy zrobili Matrixa bo albo to był jedorazowy przejaw geniuszu albo jakiś geniusz nie wymieniony z nazwiska im Matrixia napisał. Tak czy inaczej na Atlas chmur szkoda czasu i pieniędzy.

ja uwielbiam ją

ja uwielbiam ją

30.12.2012, 12:32:05

Wczoraj byłam na tym filmie. Jest świetny! Pokuszę się nawet stwierdzic, ze jeden z najlepszych filmów jakie widziałam w życiu! Polecam :)

Edek Kapusta

Edek Kapusta

30.12.2012, 11:58:59

chyba pójdę na ten film lubię takie filmy na których trzeba myśleć

Twojastara

Twojastara

30.12.2012, 10:33:19

Moim zdaniem ten film jest o wiele za długi. :-) Nie polecam. Nudy że hej :)

Serenus Viator

Serenus Viator

30.12.2012, 01:02:33

w 2d Film podobał mi się oceniam go a na 7+/10 Naprawdę postarali się z realizacją całości: Efekty specjalne bardzo dobre, choć z tego co pamiętam brakowało zapierających dech spektakularnych widoków, ale to już czepianie się :P Co do fabuły, to dobra, choć szczerze to się zawiodłem- nie było żadnej rozkminy, ani szukania wspólnych elementów pomiędzy historiami, ani wymagających metafor. Każda historia była niemal zupełnie osobną opowieścią, które co prawda w pewnych momentach się przeplatają, lecz jako ciekawy dodatek. Kilka wątków nie było wyjaśnionych (lecz trudno objąć tak ogromny kawał "histrorii" w jednym filmie :) Tak czy inaczej bawiłem się dobrze i nie uważam, że były to stracone 3 godziny, spokojnie mogę polecić dalej

~widz

~widz

29.12.2012, 22:27:19

Mimo filozoficznego przesłania oraz wlewania nadziei w życie po śmierci i istnienie dobrych ludzi film męczący. Po pierwsze (za) długi,a po drugie pełny okrucieństwa. Wielkie wrażenie robi za to charakteryzacja!

krk

krk

29.12.2012, 22:09:58

Ten film to przekaz Duchowy. Opowiada symbolicznie o tym, jak tworzymy rzeczywitość... Ludzie którzy go krytykują nie rozumieją procesu tworzenia i procesów prania mózgu, którym podlegamy jako uczestnicy zachodniej kultury... To my możemy stać się Seulczykami - już niedługo...ale mamy wolną wolę i każdą nasza myśl, uczynek i stan może to zmienic... wszystko co tworzymy, tworzy Wszechświat...każdy z nas..każdym działaniem.. i żadna historia nigdy się nie kończy..

Andrian

Andrian

28.12.2012, 12:23:48

pseudointelektualna ckliwa papka.

jerz

jerz

28.12.2012, 01:57:19

Jestem głupi. nic nie zrozumiałem. I nie mam kompleksów. Dla mnie film do niczego.

Tomasz Wiśniewski

Tomasz Wiśniewski

27.12.2012, 09:25:20

Super film! szczególnie jeśli ma się wcześniej pojęcie o jaką filozofię i przekonania chodzi. Oglada się go i odkrywa jak kiedyś Matrix. juz nie mogę się doczekać DVD, zeby obejrzeć go ponownie kilka razy i odkryć wszystkie zależności, wątki, osoby i ich role w poszczególnych czasach. szczególnie chciałbym zobaczyć makeing of.

marlena

marlena

26.12.2012, 20:06:47

rewelacyjny film!!!

eh

eh

26.12.2012, 17:57:46

Swietny film. Szkoda ze tak wiele osob go nie zrozumialo. Przykre ze duzo ludzi cieszy sie w kinie tylko wtedy gdy na ekranie jest pokazany prosty obraz bez przekazu i z tempymi dialogami. Niektorzy do dobrych filmow jak ten, musza dorosnac. Pozdrawiam i polecam.

Jaro

Jaro

26.12.2012, 14:29:44

Hm...wszystko się zgadza! Przytłaczająca większość negatywnych opinii pochodzi od młodych kobiet, które niestety nie zrozumiały przesłania filmu. Szkoda, a może taka jest kolej rzeczy. Scena z filmu ukazująca kobiety-robotnice nie mające pojęcia co dzieje się w prawdziwym Świecie niech będzie dla Was przestrogą gdzie może zaprowadzić Was tak powierzchowny światopogląd i własne ograniczenia. Mówiąc wprost Ignorancja!

kin

kin

26.12.2012, 01:52:30

według mnie genialny! chociaż "przeciętnemu" widzowi którego bardziej interesuje popcorn niż fabuła filmu nie polecam ;)

kzabost

kzabost

25.12.2012, 01:49:34

Puśćcie Atlas Chmur 31 grudnia w godzinach 18-20, w sylwestra bym się wybrał na to we Włocławku.

ahhh

ahhh

23.12.2012, 21:40:26

Asia, Ci co nie zrozumieli są prości i powinni chodzić filmy z banalnym wątkiem, moja koleżanka poszła na film i wyszła w połowie i tego się po niej spodziewałam bo za mądra to ona akurat nie jest ;] Piękny film tylko trzeba się nastawić na oglądanie ze zrozumieniem i wyobraźnią.

Lola

Lola

23.12.2012, 21:36:13

Przepiękny film - warto oglądać ze zrozumieniem do końca bo wszystko się wyjaśnia, mądry - jeszcze raz na pewno go będę chciała obejrzeć. Bardzo mi się spodobał. Warto 100% !!!

smerf

smerf

23.12.2012, 19:53:58

nudy

Patki

Patki

23.12.2012, 19:30:24

Według mnie film jest ambitny co wiążę się z trudnością odbioru. Ma wiele wątków, które łączą się pod koniec i dopiero wtedy stają się zrozumiałe. W filmie zostają ukazane życiowe prawdy dotyczące przeszłości, przyszłości i teraźniejszości, wyborami ludzkimi i skutkami tych wyborów. Nawiązanie do miłości, nadziei i wiary nie pomija wizji zła i diabła. W sytuacjach pokazanych na filmie można odnaleźć sytuacje z naszego życia. Uważam, że film jest świetny. Chcę również zaznaczyć, że film będzie się podobał osobom, które lubią odnajdywać znaczenie metafor, prawd i sensu życia.

obudzony

obudzony

23.12.2012, 01:23:21

JEDEN Z NAJWAZNIEJSZYCH FILMOW W DZIEJACH.DLA OSOB O WIEDZY DUCHOWEJ I POSZUKIWAczy prawd. Opowiada rozne historie lecz sa one nie wazne tak naprawde lecz sa tam piekne perełki co mozna uchwycic. Film na miare nowej ery mowi o wielowymiarowosci czyli przyszłosc ,przeszłosc,terazniejszosc to iluzja postrzegajacego bowiem wszystko odbywa sie w teraz. Mowi tez o istnieniu ze aby mogło istniec jak nalezy potrzebuje miłosci. Rowniez mowi o marzeniach samego istnienia by był ten co kocha i ten co jest kochany. Mamy tam rowniez takie prawa jak na gorze tak na dole ( diabeł tkwi w szczegołach ) prawo skutek przyczyna . Nie pokazali nieba bo po co z naszego pkt widzenia i tak to trudne ale pokazali ze smierc to kolejne drzwi (zmiana czestotliwosci) i ze najwiekszy skarb to ze sie istnieje . . . Reszte zostawie widzowi pozdrawiam

basia

basia

22.12.2012, 20:19:58

Asiu! idź i oceń sama, tylko wtedy będziesz miała pogląd. Wg mnie baaaaaaaaardzo za długi, męczący, nieciekawy, udziwniony. Pierwszy raz zawiódł mnie Tom Hanks przyjęciem takiej roli. Strata 3 godzin i pieniędzy. Ból zadniej części ciała.

weronika

weronika

22.12.2012, 18:01:59

strasznie meczacy i niezrozumialy film.

ANIA

ANIA

22.12.2012, 17:37:39

NIE POLECAM - STRATA CZASU.

diewczyna92

diewczyna92

21.12.2012, 18:39:19

Może ktoś zdradzić mi co to za muzyka ?

kinga

kinga

21.12.2012, 15:57:41

na samym początku nie rozumiałam ale później było już spoko choć te roki trochę były pomieszane dużo bitw dużo miłości moim zadaniem był dość drastyczny czasami aż chciało mi się spać a czasem patrzyłam się zacięcie w ekran film jest dla ludzi z nerwami ponieważ większość z nich ginie

lady_godiva

lady_godiva

21.12.2012, 15:42:32

Film jest rewelacyjny, na pewno przejdzie do klasyki kina. Jest jednak może bardziej dla "wtajemniczonych": wielowątkowy, pojawia się miłość, wolność, postęp, szczęście, w końcu temat twórczości i życia artysty. Do tego retrospekcje, symbole, flash-backi, które utrudniają odbiór całości. Z drugiej strony - bardzo ambitna produkcja dla ambitnych widzów, w tym wypadku warto się wysilić, a nawet zmęczyć

Asia :)

Asia :)

21.12.2012, 14:53:48

kurde już nie wiem kogo mam słuchać czy tych co mówia że fajny film czy tych co że źle???

komando

komando

20.12.2012, 13:20:47

Przereklamowany...Początek obiecujący ale potem było już coraz gorzej. Generalnie niestety nuda, z przesłaniem ale nuda.

D+R

D+R

19.12.2012, 20:29:52

Film bardzo dobry, dla ludzi lubiacych wysilic sie intelektualnie. Jest kilka niedopowiedzen, ale w calosci komponuje sie znakomicie, gra aktorska, charakteryzacja i przeslanie nadaja calemu filmu ciakwy charakter. Polecamy kazdemu.

xxx

xxx

18.12.2012, 17:48:41

Nigdy nie wiedziałam gorszego filmu. Nie rozumiem jak komuś może się on podobać, wg mnie to nie ma sensu, żadnego morału. Wymęczył mnie ten film niemiłosiernie. Szczerze nie polecam, nigdy więcej!

m.

m.

18.12.2012, 09:42:23

Parę wątków które łączą się w finale. Szukanie związku wątków w trakcie to zmarnowany czas. Film dziwadło "mydło i powidło", próbuje coś na koniec nam udowodnić. Czy czas zmarnowany to kwestia gustu.

Łukasz Cholewa

Łukasz Cholewa

17.12.2012, 19:46:25

Bardzo dobry film, ale wymagający. Nie dla słabeuszy. Trzeba włożyć wysiłek umysłowy i emocjonalny, żeby odebrać ten film jak należy. Wielu ludzi na to nie stać, bo są dość ograniczeni. Podobnie nie każdy krytyk taki film zrozumie, bo bardziej ograniczonego plemienia niż krytycy chyba nie ma. Ale jeśli komuś się uda zmobilizować, to czega go zasłużona nagroda.

Adam

Adam

16.12.2012, 22:44:20

Film jest nieprawdopodobny! Z gatunku "must see"! Z początku trudny do odbioru, ale to tylko na początku. Polecam wszystkim, którzy chcą obejrzeć nieprzeciętny film

liluu

liluu

15.12.2012, 20:14:19

Spodziewałam się czegoś innego. Film szczerze mówiąc beznadziejny. Jedyne co było zaletą w tym filmie to obsada i charakteryzacja a cała reszta to jedna wielka pomyłka. Nie polecam wam tego filmu na prawdę szkoda pieniędzy i czasu. Pozdrawiam :)

KATI :-)

KATI :-)

15.12.2012, 18:44:57

Niestety wielkie rozczarowanie. Męczyłam się niemiłosiernie. Nie nazwałabym filmu nudnym, bo porusza ważne problemy ale nie wnosi nic nowego. Niczym nie zaskakuje - ani fabuła, ani tematyka, ani tym bardziej efektami! Ciągnie się jak flaki z olejem. Jedyne światełka w tunelu to Hanks i Broadbent. Jak zwykle niezawodni. Ale nawet dla Nich nie warto było tego oglądać...

TYMEK

TYMEK

14.12.2012, 22:54:48

Witajcie Jak każdy rewelacyjny firma ma swoje skrajnie negatywne i skrajnie pozytywne opinie. Wg mnie film jest superwysokich lotów, jest świetny-wystarczy "zanurzyć" swój mózg głebiej-dużo głebiej, niż w oczywistą, rzeczywistą codzienność, tłumioną przez rutynę. Jesteśmy kroplą, a w sumie tworzymy ocean...

Pysiol

Pysiol

14.12.2012, 22:01:06

Film nie jest wybitny, ale dobry. Nie za bardzo nadaje się na sobotnią rozrywkę popołudniową, ale z drugiej strony nie jest przesycony ideologicznym bełkotem. Film jest długi a ja nie nudziłam się ani przez chwilę. Niestety w porównaniu do książki wypada ... blado. Bardzo spłycono fabułę, postacie, zupełnie inny przekaz. Mimo wszystko polecam, choć jak najbardziej rozumiem czemu ludzie wychodzą z kina zawiedzeni. Nie jest to kino zadowalające miłośników tzw. ambitnych filmów , a dla amatorów czystej rozrywki jednak za ciężkie. Dla ludzi pomiędzy, takich jak ja ;), odpowiedni.

Sandał

Sandał

13.12.2012, 20:47:35

Film bardzo dobry. Daje do myślenia, polecam. Aczkolwiek trzeba umieć go zrozumieć, bo wiele osób nienadąża z akcją, przez częste zmiany czasów.

Kasia

Kasia

13.12.2012, 16:32:19

Film cudowny! smutny a zarazem z akcją! Innym się ten film nie podoba bo go nie rozumieją, ale cóż nie żałuję ,że byłam na tym w kinie:) Piękny Film !!!!!

Radek

Radek

13.12.2012, 16:13:35

Najgorszy film tego roku jaki oglądałem. Jeżeli ktoś lubuje się w filozofii pokroju P.Coelho to pewnie odkrywa tu jakąś głębię. Dla mnie to postmodernistyczny bełkot. Fabuła wcale nie trudna do zrozumienia i może wnosi coś dla ludzi, którzy na co dzień bezrefleksyjnie płyną przez życie. Jedynie Tom Hanks dźwigał cały film. Sceny końcowe to opera mydlana. A kim jest w ogóle Halle Berry?:P Jedyna jej udana rola to klip Limp Bizkit.

niki

niki

13.12.2012, 12:45:16

film pozytywnie zaskakuje, polecam!

ANIA

ANIA

12.12.2012, 21:06:38

Arcrise nie zgadzam się z Tobą. Uważam ten film za SŁABY i nie miałam żadnych problemów z jego zrozumieniem. Film jest bezsensowny, długi, o wiele ZA DŁUGI, to samo można by było przedstawić w 90 minut. NIE POLECAM, STRATA CZASU I PIENIĘDZY NA KINO - lepiej obejrzeć w domu jak się komuś naprawdę nudzi. Nie wiem jak TACY aktorzy mogli zagrać w TAKIM filmie.

Tomassz

Tomassz

12.12.2012, 18:45:38

fiml długi i wyczerpujący, traci sie fabułe i czeka na koniec..!

Gosia

Gosia

12.12.2012, 18:07:06

Czekałam długo na niego i nie zawiodlam sie, refleksyjny , poruszający głęboko sprawy duchowe, nasze człowieczeństwo, miłość, nienawiść , wiarę ,strach.... Chce jeszcze raz iść do kina by być jego częścią... Film wyjątkowy . Muzyka, kreacje aktorskie, malarskosc ujęć ... Każda z tych opowieści jest ważna... Piękne przeżycie duchowe. Polecam.

Arcrise

Arcrise

12.12.2012, 17:05:26

Film nad którym trzeba trochę pomyśleć oraz przede wszystkich zrozumieć aby mieć jakąkolwiek opinie. Osoba która nie lubi pomyśleć napisze ze słaby film bo go poprostu nie zrozumie. Byłem, większość zrozumiałem, udałbym się jeszcze raz. Polecam.

magda

magda

12.12.2012, 11:58:09

nie był najgorszy- bywałam na gorszych :). Film dający do myślenia, jak dla mnie za dlugi, jeżeli miałabym szczerze polecać to jeżeli ktoś lubi długie filmy, z róznorodną fabułą to może iść na film. Oóglna ocena to 7/10.

nck1972

nck1972

12.12.2012, 09:54:46

Film nie porywa. Męczący i nudny, zero przyjemności z oglądania. W pewnych momentach trudno nie usnąć. Czekałam, żeby tylko się skończył. W domu nie dotrwała bym do końca. Zastanawiające dlaczego grają tam tacy znani aktorzy. Jedyną wspaniałą rzeczą w tym filmie jest charakteryzacja - hyle czoła.

szaman

szaman

11.12.2012, 13:02:42

książka lepsza , trochę nie dali rady z przelaniem tego na ekran ale może być

cosik

cosik

11.12.2012, 11:22:25

jutro znów go zobaczę :D :D :D :D (happy dance)

animowany.pl

animowany.pl

10.12.2012, 22:40:30

Rany, ile w tym buddyzmu! Czy wy też to widzicie, czy to tylko nasze urojenie? Bo wygląda na to, że cała fabuła Atlasu to pean na temat reinkarnacji i cierpienia dla innych - a to przecież dwie podstawowe zasady buddyzmu. Więcej: http://animowany.pl/spotykajac-atlas-chmur-znowu-i-znowu/

Gimbus

Gimbus

10.12.2012, 21:06:15

@:D obawiam się, iż jest to film zbyt trudny dla statystycznego gimbusa

Irzi

Irzi

10.12.2012, 19:37:39

Poszłam na ten film, bo jest twórców 'Pachnidła', myślałam, że będzie równie dobry.. Ale się przeliczyłam. Nie dość, że film trwał straaasznie długo, to był męczący i nudny, zero przyjemności z oglądania, tylko drażnił i czekałam, żeby tylko się skończył.

KDiablo24

KDiablo24

10.12.2012, 16:46:17

Film ogólnie 7/10:) Dużo się dzieje trzeba w skupieniu oglądać, żeby nie zgubić wątku, gdyż opisuje kilka historii, ale w zasadzie jest jedno co ich łączy : przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.

:D

:D

09.12.2012, 20:22:53

mam takie pytania: czy gimbusy z mojej klasy wgl. zainteresują się tym filmem ? czy będzie dla nich zbyt trudny ? (zawsze jeździmy na bajki dla dzieci :O)i czy w ogóle zrozumieją o co w nim chodzi ?

uvhgsjhcd

uvhgsjhcd

09.12.2012, 18:44:40

super film

hmmmm

hmmmm

09.12.2012, 11:49:32

hmmm bardzo zależało mi pójść na ten film, poszłam, ale jakoś ten film zgubił sie w połowie, nie bylo za duzej wiezi z bohaterami, troche po łepkach przeleciany

ja

ja

09.12.2012, 11:46:43

bardzo dobry film POLECAM

talka

talka

08.12.2012, 22:32:07

chciałabym powiedzieć, że film mi się podobał, ale za bardzo nie wiem w którym momencie...słabiutki ten filmik

kwon

kwon

08.12.2012, 22:30:50

masakra, nie polecam

karson

karson

07.12.2012, 15:14:21

UWAGA!! Jeżeli ktoś twierdzi, że "wielowątkowość zabija ten film" jeśli ktoś liczy na efekty specjalne i generalnie stroni od rozrywki umysłowej wyższego stopnia to niech nie ogląda tego filmu. Nie jest to bowiem typowy film akcji przeznaczony swoim poziomem dla piętnastoletniego afroamerykanina analfabety. Nie mówię, że ten kto nie rozumie tego filmu ten kiep, cap i pospólstwo. Jeden lubi słodkie bułki, drugi jak mu nogi śmierdzą. Film jest ambitny i na tą chwilę (niestety) jedyny wart owych 170min spędzonych przed ekranem

jonasz

jonasz

06.12.2012, 23:03:55

Film z głębokim presłaniem,magiczny,przepiękne zdjęcia.Liczy się tylko miłość i braterstwo między ludźmi.I niczego więcej dodawać nie trzeba...

Siemanko

Siemanko

06.12.2012, 19:01:56

Też na tym dziś byłem. Jak dla mnie - brak połączenia tych wątków, z wyjątkiem tego "znaku", oraz ukazania "boga" tych ziomków "z dżungli"

Natyś...

Natyś...

06.12.2012, 18:17:46

Dziś na nim byłam... Świetny film! Polecam... Zgadzam się, że do myślenia. Film jest wielowątkowy trzeba się na nim skupić. Chciałabym go jeszcze raz zobaczyć. Zależy też od gustu czy ktoś lubi takie filmy czy nie. (film z napisami, ale da radę się przyzwyczaić)

piotrkk

piotrkk

06.12.2012, 18:01:21

Bardzo ciekawy film. Niby amerykański a nie jest to "sieczka wielkoprodukcyjna". Trzeba nie lada kunsztu żeby stworzyć takie dzieło. Niełatwy w odbiorze

Tami.

Tami.

06.12.2012, 15:04:23

Genialny. Dający do myślenia.

ZSP3

ZSP3

06.12.2012, 14:55:28

Film jest nudny nie ma fajnych akcji ;/

olka

olka

06.12.2012, 10:27:31

Byłam wczoraj i za parę dni idę znów. Film intrygujący i powalający. I mam zamiar oglądać go wiele razy. A rzadko mi się to zdarza. Po prostu polecam !!! Wachowscy super!!!

Antek

Antek

05.12.2012, 20:08:04

Paulinax, nie widać, że masz 14 lat, bo piszesz jak dzieciak w podstawówce.:P nie obrażaj nas, 14-latków.;)

Paulinax

Paulinax

05.12.2012, 17:23:19

a czemu to niby jest od 15 lat? Moja klasa idzie na ten film a mamy 14 lat i idziemy na to ; ))

sol

sol

05.12.2012, 12:38:47

Dla ograniczonych "wrażliwość artystyczna" kończy się na ocenie efektów specjalnych, a cała reszta filmu to bełkot. Podobno o gustach się nie dyskutuje, ale jak można oceniać film skoro się go nie rozumie.

Betty

Betty

05.12.2012, 11:14:18

aby zrozumieć ten film trzeba było być wychowanym jak moje pokolenie na dobrej sztuce, nie tylko filmowej. To co teraz mają młodzi do wyboru, to niestety nędza intelektualna i artystyczna, nastawiona tylko na zysk. Film jest przejmujący, wysmakowany artystycznie, a samo przesłanie na pewno będzie zrozumiane przez ludzi wrażliwych. A aby być wrażliwym potrzeba wielkiej pracy nie tylko domu, ale wszystkich wkoło. A kogo mamy wkoło? Wulgaryzm i chamstwo, dlatego powoli idziemy w kierunku samounicestwienia, tak jak wielu już to przepowiada wizjonerów.

djjt

djjt

05.12.2012, 10:16:57

Film nie pochodzi z gatunku "Władcy pierścieni". Jego wielowątkowość i częste przejścia pomiędzy akcjami rozgrywanymi w różnych wariantach czasowych wymagają skupienia, żeby docenić jego wielką wartość. Przesłanie jest jednak bardzo wyraźne i tylko osoby mocno ograniczone mogą wyjść z kina niezadowolone.

meg

meg

05.12.2012, 04:27:55

Warto obejrzeć z kilku powodów i polecam wybrać się na ten film. Ciekawą recenzję znalazłam na http://www.go4that.eu/recommended/atlas_chmur/213/

kasiula

kasiula

04.12.2012, 17:08:00

tak nudnego filmu dawno nie widzialam.ciagnie sie jak flaki z olejem nic nie wiadomo.pokazane kilka historyjek-faktem jest ze efekty sie imponujace ale nic poza tym.

lol

lol

04.12.2012, 13:16:46

film jest bardzo dobry, tego filmu nie należy postrzegać dosłownie wg tego co widzimy na ekranie , tak samo jak w przypadku Marixa - obraz tutaj jest metaforą do rzeczywistości która nas otacza; Atlas Chmur na pewno nie jest filmem o reinkarnacji , jak sie może komuś wydawać !film składa się z kilku historyjek rozłożonych w czasie , ta sama grupa aktorów odgrywa różne postaci aby widz się nie pogubił , różne wątki mają jeden wspólny mianownik który jest przesłaniem filmu / opowieści ...

alf

alf

04.12.2012, 00:21:23

Co za bezsens nuda na całego. Nie wiadomo o co chodzi. Nic ciekawego

KDiablo24

KDiablo24

03.12.2012, 17:16:44

Hmm zwiastun na prawdę intrygujący:)

Clod

Clod

03.12.2012, 11:15:15

Film dobry pod wzgledem technicznym: ujecia, scenografip itp. Ale ogólnie bardzo ciazki i trudny do zrozumienia. Przez 2.5 h nie wiadomo o co chodzi.

andźka

andźka

03.12.2012, 09:09:55

Film mi się bardzo podobał, ale musiałam wyjść z kina przed samym końcem i jestem przez to trochę wkurzona. Czy Ktoś z Was mógłby mi streścić te parę minut filmu NAJWAŻNIEJSZYCH od chwili, gdy do żony (imię żony na T....) wrócił ze statku mąż i dalej nie wiem już co było...

Mate

Mate

02.12.2012, 10:40:19

Świetny film, a szczególnie wart obejrzenia w kinie. Zupełnie coś innego, a do tego prowokujący do myślenia. Polecam każdemu kto chce spędzić 3 godziny w kinie.

Wiktoria

Wiktoria

02.12.2012, 08:18:47

Niesamowity film ! Polecam każdemu ;) Film toczy się w różnych wiekach. Czasami niestety trudno przerzucić się z jednej sytuacji na drugą, z czym sama czasami miałam problem . c: Mimo to, szczerze polecam bo był to świetny film, nawet przez chwilę się nie nudziłam. Czasami wywoływał śmiech, a potem nagle cicho płakałam ;( Zaskakujący, dający nam do myślenia. Mam 12 lat, i szczerze mówiąc powiem, że byłam najmłodszą osobą na sali. :o Nie patrzcie czasami na ograniczenia wiekowe, ponieważ jest to cudowny film warty obejrzenia .

jab

jab

02.12.2012, 04:52:21

ten film to arcydzieło kina :O!!!!!

Zybi

Zybi

02.12.2012, 00:04:46

I szczerze idę jeszcze raz!! :)

Zybi

Zybi

02.12.2012, 00:01:37

Mistrzowski! Film roku i chyba jeden z najlepszych jaki widziałem!!!!!!!!!!!!!!

Hey

Hey

01.12.2012, 23:59:40

Zdecydowanie film jest dla ludzi, którzy lubią trochę pomyśleć, a nie idą do kina, bo chcą tylko zobaczyć kolejny film akcji z różnymi efektami. Widziałam i mi się PODOBAŁO, I TO BARDZO. POLECAM, to trochę inne kino, tak, żeby na chwilę się zatrzymać i zastanowić:}

lusss

lusss

01.12.2012, 23:19:35

Wynudziłem sie niesamowicie. Nie polecam. Chyba, że ktoś lubi filmy, gdzie 2,5 godziny jest przegadane/rozmyślane. Akcji tam prawie nie uświadczy.

Monika

Monika

01.12.2012, 22:05:03

Niesamowity film ! Polecam zdecydowanie ! nigdy nie widzialam takiego filmu ...

kamilla

kamilla

01.12.2012, 22:00:10

Film mnie nie zachwycił. Nie zapomniałam, że jestem w kinie. Można obejrzeć, ale przyjaciołom nie polecę.

SZO

SZO

01.12.2012, 20:19:37

Jako uzupełnienie dodam tylko, że żaden z aktorów mnie po prostu NIE PRZEKONAŁ, że opowiada tę historię szczerze. Przerost formy nad wyimaginowaną treścią.Przesadna brutalność, której mamy na codzień aż nadto, sztuczność sytuacji i sceny przypominające MATRIXA - NIE PRZEKONAŁY MNIE...:)

SZ0

SZ0

01.12.2012, 20:05:18

Typowy Chłyt marketingowy... lipa przez trzy godziny. Zwiastun filmu sugeruje piękną, romantyczną i ciekawą opowieść. Z ekranu bije głupota, bryzga krew. A to, co wymużdżył rezyser jest chyba dla tych, co nie chodzą do Media Markt. Niestety dałem się złapać na piękną reklamę. Dobrze, że nie mogła dołączyć koleżanka "po przejściach"... ten Atlas Chmur po prostu by ją dobił. Na taki film po prostu SZKODA CZASU

MagnaT

MagnaT

01.12.2012, 16:20:17

Genialne dzieło. Można się i pośmiać i zachwycić i naprawdę wzruszyć. Jest kilka mocniejszych/krwawych scen, ale niewiele. Wykorzystano je do uwydatnienia dramatu, zbudowania napięcia, nie jako reguła. Szczerze polecam, szczególnie parom preferującym ambitniejsze kino prowokujące do zamyślenia. Gdy ogląda się z ukochaną osobą przy boku film nabiera jeszcze głębszego znaczenia ;) Również zgadzam się całkowicie z wypowiedzią jaro. To film dla takich ludzi jak my;)

Natyś...

Natyś...

01.12.2012, 15:31:46

.. Chciałam napisać ,Raczej nie, tylko mi wylechało..

ohohohohy

ohohohohy

01.12.2012, 15:31:18

Jak masz 12 lat to zostajesz w domu,wiesz co to znaczy od 15? To że musisz poczekać 3 lata.

Natyś...

Natyś...

01.12.2012, 15:29:50

Raczej hohohohoy, bo to film od 15 lat..

gonia

gonia

01.12.2012, 14:06:00

Genialny! jutro idę raz jeszcze. Dawno nie było takiego filmu. mistyczne przeżycie.

eve

eve

01.12.2012, 14:03:28

film zjawiskowy! super! ale myśle żę nie wszyscy g zrozumieją, ja obejżę go po raz drugi na pewno

elf

elf

01.12.2012, 13:17:12

Świetne kino! Brakuje teraz takich glebokich filmow z przeslaniem i sklaniajacych do refleksji...

fjola

fjola

01.12.2012, 13:02:20

polecam i podpisuje się pod "Ten film daje odpowiedź człowiekowi na pytanie dlaczego warto dobrze przeżyć własne życie." wypowiedź Johhnyego

gosc

gosc

01.12.2012, 10:24:13

czy z Facebooka można iść na ten film, czy znowu są jakieś ograniczenia co do większości hitów?>?

Johnny

Johnny

01.12.2012, 07:14:10

Ten film daje odpowiedź człowiekowi na pytanie dlaczego warto dobrze przeżyć własne życie.

evanne

evanne

30.11.2012, 22:53:25

Arcydzieło.

KoAn

KoAn

30.11.2012, 21:51:05

FILM REWELACJA !!!!! ten film jest dla ludzi którzy wymagają czegoś więcej od kina. Jak dla mnie jest to film który w ciekawy sposób pokazuje reinkarnację o czym zresztą sami Wachowscy mówią.

jola

jola

30.11.2012, 17:31:10

Kochane MULTIKINO dalej nie odpowiedziało, dlaczego jeden z najlepszych filmów tego dziesięciolecia jest puszczany zaledwie 4 razy dziennie ?.

Nat..!

Nat..!

30.11.2012, 17:21:23

Mam pytanie.. Za niedługo zamierzam wybrać się na ten film, ale czy on jest po polsku? W jakimś komentarzu pisało że jest z napisami.

Erato

Erato

30.11.2012, 17:12:25

najlepszy film jaki ogladalam od lat... Balam sie, ze usne..ale...:) wychodzac z kina zalowalam, ze juz sie skonczyl! Ide raz jeszcze!!

Papercat

Papercat

30.11.2012, 15:44:51

Film świetny w każdym calu. Najlepszy jaki w tym roku oglądałem. Byłem na nim dwa razy, a w przyszłym tygodniu z chęcią pójdę raz jeszcze. Nie wiem, jak ten film może kogokolwiek znużyć czy znudzić. Ja wyszedłem z sali, czując się lepiej niż przed rozpoczęciem seansu.

tttt

tttt

30.11.2012, 14:33:18

Najlepszy film

Ona

Ona

30.11.2012, 12:40:03

Film baaaardzo długi, nudnawy... Kilka momentów wartych zainteresowania, ale zdecydowanie za mało jak na takiej długości ekranizację... Efekty w większości udane, udana również obsada. Film zdecydowanie dla osób wytrzymałych (głównie fizycznie), którzy potrafią walczyć ze znużeniem :)

ami

ami

30.11.2012, 11:03:46

Film... wielopłaszczyznowy, niebanalny i głęboki. Piękne zdjęcia, muzyka i gra aktorska. Daje do myślenia. Polecam!

Sir Mario

Sir Mario

29.11.2012, 22:50:26

Ludzie o czym tu mówić. Jeden z najlepszych filmów tego roku. Dlaczego my nie robimy takich filmów!!! Warto iść bez dwóch zdań.

miwal

miwal

29.11.2012, 16:32:35

film zarazem ciężki, ciekawy, intrygujący. Zgadzam sie, że nie dla każdej grupy odbiorców. Ogólnie nie żałuje biletu :)

man

man

29.11.2012, 13:05:07

to moi drodzy jest sztuka filmowa; jak każda sztuka (również mięsa) jednym się spodoba innym nie :-) tak samo było z filmem DRIVE. Ten film można zinterpretować na rózne sposoby włącznie z ignorancją bo to też jedna z wielu form interpretacji sztuki. " niezależnie od tego gdzie i kiedy żyjemy te same siły napędzją nasze serca do życia"

Maciek

Maciek

29.11.2012, 12:01:49

Arcydzielo!

PFC

PFC

28.11.2012, 19:13:17

Duzo mskrajnych opinii więc zostałem przekonany

Zuzia

Zuzia

28.11.2012, 15:26:03

A ja nie ogladalam.

halapc

halapc

28.11.2012, 13:58:34

Lubię filmy dla myślących, ten mnie trochę zawiódł, ale nie żałuję czasu poświęconego na oglądanie. Dobra gra aktorska, ciekawie pokazany świat przyszłości i najmocniejsze przesłanie powtarzające się przez wszystkie "losy, historie, zdarzenia, epoki" że słabszy istnieje po to by go "pożarł" silniejszy- co się dzieje na ekranie, że cywilizacyjna konsumpcja /by mieć więcej i jeszcze więcej/ prowadzi do zagłady wszystkiego: świata, zwierząt - tu z braku zwierząt hoduje się ludzi /klony, mutanty/ którzy spełniają rolę robota-niewolnika a potem trafia do rzeźni. Film jest też o tym, że nic się nie dzieje bez przyczyny a zdarzenia i słowa powtarzają się nie zależnie od upływającego czasu, że ludziom przypominają się zdarzenia jakoby już tu byli albo to przeżyli bo to wraca w przyszłości

nick

nick

28.11.2012, 13:25:23

brava dla jaro, który napisał: " Film pokazujący jak najbardziej możliwy scenariusz przyszłości jaki nas czeka. Najbogatsi chcą mieć jeszcze więcej i utrzymać swój status, a biedni są nieświadomi, że są manipulowani, po to by bogaci mogli żyć jak chcą. Ci widzowie którzy nie rozumieją filmu, nie są świadomi tym przesłań, co nie jest dziwne, bo większość społeczeństw żyje jak w Matrixie. Wydaje im się, że są kim ważnym, wyjątkowym, a to wszystko złudzenie. Polecam film, tym którzy zastanawiają się czasem nad głębszymi sprawami, jak tylko gdzie pójść na imprezę czy co sobie kupić fajnego. "

filozof

filozof

28.11.2012, 13:09:12

to moi drodzy jest sztuka filmowa; jak każda sztuka (również mięsa) jednym się spodoba innym nie :-) tak samo było z filmem DRIVE film można zinterpretować na rózne sposoby włącznie z ignorancją bo to też jedna z wielu form interpretacji sztuki

dendron

dendron

28.11.2012, 08:46:38

Film z gatunku dobrze wypromowanych...wydaje się, że ktoś chce coś nam powiedzieć ale nie do końca potrafi to przekazać. Gdyby nie fakt, że bywały momenty zabawne wyszłabym z kina po godzinie (film trwa 3, tak 3 stracone godziny). Nie polecam , ten film nie jest piękny, nie ma przesłania i jest mega dziwny.

fdf

fdf

28.11.2012, 00:10:40

Dobry film, chociaż spodziewałem się czegoś innego, myślałem ze o coś innego będzie chodzić w tym filmie

mój nick

mój nick

27.11.2012, 21:57:08

Piękne obrazy, piękna muzyka, pięknie grający aktorzy!

kamil

kamil

27.11.2012, 20:16:17

z napisami....!!!!

me

me

27.11.2012, 17:30:07

magiczny :) polecam książke

Puchol

Puchol

27.11.2012, 14:53:16

Film godny polecenia , moim zdaniem AleXandra ma rację film dla inteligentnych . Jeśli fascynował Cię film Niezniszczalni to omijaj Atlas Chmur z daleka .

AleXandra

AleXandra

27.11.2012, 10:13:48

No to jazda... Wszyscy, którzy uważają sie za super inteligentnych będa zaraz wypisywac jakie to wielkie przesłanie miał ten film i że my, Ci którzy film uważają za słaby jesteśmy totalnymi ignorantami i że skoro nam sie ten obraz nie podobał, to znaczy, że daleko nam do osiągnięcia ich poziomu... O matko! Są ludzie, którzy uważają film za dobry i są ludzie, którzy uważają film za zły. takich prostych słów użyję, żeby tym wszystkim inteligentom przeświadczonym o swojej super mądrości uświadomić, że każdy ma własny gust. I nie o inteligencję, czy jakieś przesłania tu chodzi...

padaka

padaka

27.11.2012, 01:10:19

jak ktoś wytrzyma więcej niż jedną godz. to szacunek mi się nalezy.

Lechoo

Lechoo

26.11.2012, 19:58:38

Film nie jest arcydziełem ale zdecydowanie warto go obejrzeć. Długi ale na tyle są dobrże prowadzone jakby równoległe wątki, że te prawie 3 godziny mijają bez znużenia i przyjemnie. Fabuła dosyć oryginalna z lekką nutą refleksji ale bez przesady to nie filozofia.

Mal

Mal

26.11.2012, 18:12:04

Ja tak z innej beczki. Kiedy będę mogła zarezerwować bilety na piątek (30.11)? Bo póki co jest możliwość tylko do 29...

Jaro

Jaro

26.11.2012, 17:14:57

Piękny, świetnie zrobiony i głęboko refleksyjny film o ludzkości. O rozwarstwieniu społecznym, które było jest i będzie, o ludzkich żądzach posiadania więcej, więcej i więcej. Film pokazujący jak najbardziej możliwy scenariusz przyszłości jaki nas czeka. Najbogatsi chcą mieć jeszcze więcej i utrzymać swój status, a biedni są nieświadomi, że są manipulowani, po to by bogaci mogli żyć jak chcą. Ci widzowie którzy nie rozumieją filmu, nie są świadomi tym przesłań, co nie jest dziwne, bo większość społeczeństw żyje jak w Matrixie. Wydaje im się, że są kim ważnym, wyjątkowym, a to wszystko złudzenie. Polecam film, tym którzy zastanawiają się czasem nad głębszymi sprawami, jak tylko gdzie pójść na imprezę czy co sobie kupić fajnego.

adriankaaa

adriankaaa

26.11.2012, 15:25:54

Film beznadziejny w każdym calu! Już dawno nie oglądałam takiego gniota! Od początku do końca nie wiadomo o co chodzi. Nuda, nuda... Czułam się jakbym oglądała 10 filmów na raz. Ciągle patrzyłam na zegarek kiedy koniec. Szkoda czasu i pieniędzy! Mówię szczerze ;]

moralista

moralista

26.11.2012, 13:27:23

film jest bardzo dobry; trwa długo a mimo tego nie nudziłem się; ciekawe połaczenie zagadnień natury egzystencjalnej i science fiction; lepsze niz kowboje i ufo :-) z ubiegłego roku z danielem craigiem :-) wracajac do tego filmu - reinkarnacja, wolność jednostki, dobro ogółu, w skrócie " niezależnie od tego gdzie i kiedy żyjemy te same siły napędzją nasze serca do życia"

IL

IL

26.11.2012, 11:12:13

Ludzie jakie przesłanie - o pokój na ziemi ? hehe typowe amerykańskie. szkoda tylko ze tom hanks dal sie na to namówić. szkoda kasy, lepiej zobaczyć w domu- podejrzewam że część i tak wyłączy fiml po 30 min. Część sytuacji wogóle nie powiązane są z całością. fabuła beznadziejna. dużo szumu, a wrażenia bardziej negatywne. były momenty jakiś efektów ale to wszystko.

KZ

KZ

26.11.2012, 01:23:51

Ludzie! Serio! Przez Wasze komentarze miałem wielki dylemat wybierając się na ten film, teraz kiedy jestem już po stwierdzam że zupełnie niepotrzebnie... Wielkie przesłanie? Owszem, więc dziwią mnie te wszystkie wypowiedzi gdzie piszecie że nic z niego nie wyciągnęliście. Najmniej nawet inteligentna jednostka powinna wyciągnąć z filmu choć jeden mały wniosek i pomyśleć w jakim kierunku zmierza ten świat... Żyję jednak w Polsce i nic nie jest mnie już w stanie zdziwić bardziej, więc pewnie znajdą się osobowości twierdzące że film jest do bani, mówię takim ludziom jedno, trzymajcie się z dala od jakiegokolwiek życia społecznego w tym kraju, bo z takim Waszym udziałem daleko nie pociągniemy... Na film wydałem 20 zł, nie żałuję :)

Arnis

Arnis

25.11.2012, 23:40:15

Jestem totalną kinomaniaczką i nie ma filmu którego bym nie widziała. Niektóre podobają mi się bardziej, inne mniej. Widziałam i Matrixa i Pachnidło i muszę powiedzieć, że ten film ani jednego ani drugiego w niczym nie przypomina. Poza fajną grą aktorską nie ma w nim nic intrygującego. Absolutnie nic, pomieszane z poplątanym... I to cudowne przesłanie, które zrozumieją tylko nieliczni... Oczywiście Ci inteligentni, bo jakżeby inaczej... Szczerze, szkoda pieniędzy i zmarnowanego czasu. Wychodząc dziś z kina nie słyszałam ani jednej dobrej opinii na temat filmu. Ludzie patrzyli na siebie z konsternacją zastanawiając się czego właśnie świadkami byli. Takie jedno wielkie WTF?! Jest to jednak tylko i wyłącznie moje zdanie i uważam, że każdy ma prawo przekonać się czy dla niego ten film to arcydzieło, czy arcy... Pozdrawiam

Laur

Laur

25.11.2012, 21:04:14

a ja z innej beczki: zapłaciłem 20 złotych za obejrzenie filmu, który miał się zacząć o 20:00. 19:55 zaczęły się reklamy, ktore trwały....25 MINUT!!! 1. dlaczego film, który w repertuarze jest o 20:00 zaczyna się o 20:20? 2. Skoro zapłaciłem dwie dychy chyba mogę wymagać po pierwsze punktualności, po drugie nie przypominam sobie, żebym kupował bilet na reklamy. gdybym chciał zestaw reklamy+film to poczekałbym az poleci w TVN i w dodatku za darmo. DZIADOSTWO.

moniam

moniam

25.11.2012, 20:57:10

Cudowny film, niosący za sobą przesłanie, zawierający wiele uniwersalnych wartości, które mimo upływu czasu, wciąż są żywe :) Nie rozumiem osób, które narzekają : "MINUS Na prawdę, nie da się zrobić pasjonującego filmu mieszając 5-6 oddzielnych historii, które się ze sobą nie łączą, nie niosą przesłania i nie zmuszają do zastanowienia..." Musiało tak być, ponieważ film jest na podstawie ksiązki. A te historie łączą się ze sobą - wystarczy otworzyć umysł i serce, wtedy zrozumiesz wszystko. :) A przesłan jest w nim tyle, że głowa mała. Widocznie nie zrozumiałeś/aś tego filmu. DLATEGO TO NIE JEST FILM DLA WSZYSTKICH. TO FILM DLA INTELIGENTYCH, UDUCHOWIONYCH OSÓB O BOGATYM WNĘTRZU.

Alabama

Alabama

25.11.2012, 20:34:15

MINUS Na prawdę, nie da się zrobić pasjonującego filmu mieszając 5-6 oddzielnych historii, które się ze sobą nie łączą, nie niosą przesłania i nie zmuszają do zastanowienia. Z kina wychodzi się z bolącą dupą i odczuciem rozczarowania. Jeśli chcesz zobaczyć kilku topowych aktorów w różnych charakteryzacjach to wejdź sobie na grafiki google. Sorry - niestety ten film to porażka.

januszkarpieniuk

januszkarpieniuk

25.11.2012, 20:10:18

Kolejna incepcja... I bardzo dobrze jeden z najlepszych filmów jaki widziałem! Bardzo polecam!

abc

abc

25.11.2012, 19:50:16

mega gniot! kolejne pseudointelektualne papu. Szkoda czasu.

Widz

Widz

25.11.2012, 19:45:08

Film może był DŁUGI, ale naprawdę to kawał solidnej roboty. Trzeba po prostu wszystkie "fragmenty czasowe" odpowiednio ułożyć w głowie i rozumiesz go w 100%. Nie wiem, czemu niektórzy sądzą, że ten film jest bezsensowny... 8.5/10

TomLu05

TomLu05

25.11.2012, 19:33:50

Jak na razie 35 minut reklam !!! Film bardzo długi (170 minut) i zdecydowanie dla dorosłych, myślących widzów. POLECAM !

e_RaT

e_RaT

25.11.2012, 16:53:51

Właśnie skończyłem oglądać, co tu dużo mówić Bardzo Dobry film, w końcu coś nowego :) 8/10

Johny

Johny

25.11.2012, 16:32:10

Przytyki w stosunku do wieku są nie na miejscu. Mam dwadzieścia lat i nie znosze filmów które nic nie wnoszą i polegają tylko na strzelaniu. To czy ktoś jest nastolatkiem czy seniorem nie ma znaczenia, bo zarówno wrażliwym i inteligentnym cżłowiekiem jak i kretynem który nie rozumie piękna tego filmu może być każdy nie zależnie od wieku. "Nudny, długi, bez większego przesłania. Do teraz nie wiem o co w nim chodziło. Lubie ambitne kino. Ten film do niego nie należy." No nie wierze jakim trzeba być ignorantem, żeby tak stwierdzić.

ania.slawek

ania.slawek

25.11.2012, 16:03:05

Film godny polecania jeśli ktoś lubi spędzać 3 godziny w kinie. Po pierwszej godzinie zaobserwowaliśmy wychodzących ludzi...faktycznie trzeba się skoncentrować aby zrozumieć główny wątek filmu oraz wytrwać do końca. Efekty specjalne robią wrażenie. Generalnie film warty zobaczenia mimo, że długi.

Grzegorz

Grzegorz

25.11.2012, 16:00:26

Dowód osobisty oznacza pełnoletność. Jeśli ktoś ten film krytykuje widocznie nie dorósł do posiadania dowodu i do chwili obecnej żyje na utrzymaniu rodziców. Wielu młodych nie zrozumie przesłania filmu bo dla nich nie istnieje słowo: pomóc innym w potrzebie. Mamusia i tatuś fundują studia bo wierzą w swoje dziecko że wyrośnie na porządnego człowieka. Dziecko z plecakiem słoików pędzi do warszawy i zamiast się uczyć to pije alkohol co weekend i gdy nadarzy się okazja nawet nie umie napisać porządnego komentarza nie mówiąc już o podpisie typu ja czy lala. Nie czytajcie komentarzy bo piszą je ci którym zależy byście do kina nie poszli. Ja idę ponownie!!

gary

gary

25.11.2012, 15:36:50

chyba kogoś pogieło na maxa !!!!!! gorszej szmiry o niczym od dawna nie wydaliło holyłód

Hrabia

Hrabia

25.11.2012, 11:38:14

Film pierwsza klasa, po komentarzach widać że do kina poszły dzieci spodziewające się efektów jak w avatarze nie rozumiejących o co chodzi we filmie, a tym bardziej w życiu. Dla dojrzałego widza film niesie przekaz,wg mnie film w pierwszej 10-tce wszystkich które widziałem. Polecam na 100%

coco

coco

25.11.2012, 10:46:42

Film jest rewelacyjny - kultowy dla osób przebudzonych . Drogowskaz dla śpiących , biernych . Pójdę na niego jeszcze raz bo ma tyle przesłania w sobie że wystarczyło by na produkcje z całego roku.

NANDU

NANDU

25.11.2012, 10:08:38

Tak jak już pisałem wcześniej, byłem wczoraj o godz 18-pełne kino ludzi i nikt nie wyszedł wcześniej tak jak już tu ktoś pisał, że nie dotrwamy do końca seansu. Film nie dla młodziaków lubiących mordobicie typu NIEZNISZCZALNI... reasumując film wszystkim się podobał,trochę śmiechu trochę smutku,dramatu-Jak najbardziej polecam na dużym ekranie bo warty pieniędzy. W domu czy komputerze nie doznamy takich emocji i pewnie niektóre osoby wyłączą film w 1szej godzinie! Polecam 3h zaskakiwania widza a muzyka- geniusz dla naszych uszów :). Wybrałem się choć jak wszyscy czytałem opinii i były 50%/50%- obejrzałem z żoną i miło będziemy ten film wspominać. Pozdrawiam

Grzegorz

Grzegorz

25.11.2012, 01:38:19

Obejrzałem film i jest on dla mnie świetny! Przez 170 minut oglądasz i chcesz więcej. Gdy bawisz się do łez po chwili ryczysz jak koń a po chwili znów się śmiejesz. Przesłaniem filmu jest jedno - dla Przyjaciół winno się nawet ryzykować własne życie. Wiele młodych krytykuje ten film bo co oni będą płakać - przecież są twardzi, gdy ktoś prosi o pomoc - po co pomagać, lepiej wyśmiać, skrytykować, zeszmacić. Atlas chmur uczy życia. Polecam!!

ktoś

ktoś

25.11.2012, 00:41:31

Film naprawdę dobry! W trakcie oglądania już się bałem iż niestety fabula nie będzie zbyt dobra, ale na szczęście bardzo pozytywnie się rozczarowałem. Film naprawdę co chwilę zadziwia widza pod tym względem. Film dla inteligentnych ludzi.

Obrońca

Obrońca

25.11.2012, 00:01:48

Wkur... mnie takie patałachy jak Poznaniak albo Tomik. Idziesz do kina to przeczytaj chociaż recenzje analfabeto. Jak byś umiał czytać to wiedziałbyś że to DRAMAT/Sci-Fi a nie nawalanka. Krytukujecie film którego nie rozumiecie BRAWO typowy Polak

Rafał M

Rafał M

24.11.2012, 23:57:47

Kocham Ten FILM!!!! Wróciłem z kina i ciągle o nim myśle. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi o czym był film, to w tym najpiękniejsze. Dziś wyszedłem z kina o 21.30 wracałem do domu 1.5 godziny ciągle żyjąc tym filmem, myśląc o tym ile w tym prawdy i jak człowiek staje się dla drugiego bezlitosną bestią. To chyba mówi samo za siebie. PS: FILM NIE DLA KAŻDEGO. NIE MYŚLISZ ALBO NIE UŻYWASZ MÓZGU? Odpuść sobie ten film bo wyjdziesz po pierwszych 60 min.

Gośc

Gośc

24.11.2012, 23:54:08

Dobry film!

Poznaniak

Poznaniak

24.11.2012, 23:40:33

Nudny, długi, bez większego przesłania. Do teraz nie wiem o co w nim chodziło. Lubie ambitne kino. Ten film do niego nie należy.

Tomik

Tomik

24.11.2012, 22:13:39

Ten film to jakaś masakra. Liczyłem na powtórkę z Matrixa a tu totalna klęska. Jedynie gra aktorska Toma Hanksa zasługuje na pochwałę, ale cała reszta to kicha... Chciałem wyjść w połowie ale Żona mnie zatrzymała i bardzo żałuję, że jej posłuchałem.

Grzegorz

Grzegorz

24.11.2012, 19:46:54

W trailerze Atlasu Chmur jest użyty przekaz który informuje że film namawia do myślenia. Jeśli ktoś idzie na film tylko po to bo jest to film twórców Matrixa i oczekuje efektów specjalnych jest dla mnie żałosne. Wiele osób idzie do kina na efekty a gdy trzeba pomyśleć zaraz ten film krytykuje. Ja wybieram się do Cinema City ponieważ mają wygodniejsze fotele i reklamy przed filmem trwają 20 minut a w multikinie 30 minut. Płacę za film a nie za batoniki kinder bueno.

skyflower

skyflower

24.11.2012, 17:57:40

Polecam! nawet nie zauważyłam kiedy minęło te 170 minut... naprawdę warto pójść na ten film. Oczywiście nie jest to film dla wszystkich. Trzeba od początku otworzyć się na to, co chcieli przekazać autorzy. Film ma dać nam powody do przemyśleń i ten właśnie taki jest. Jestem zadowolona i nie zawiodłam się na twórcach. Polecam!

livehd

livehd

24.11.2012, 17:56:58

Wiele osób pisze, komentuje, spodziewali się nie woadomo czego po tym filmie jeżeli sam zwiastun pokazywał że nie jest to łatwy film nie dla każdego. Film opisuje przestrzeń życiową różnych ludzi żyjących w innych epokach, ale mają mniej więcej tę samą historię. Poznajemy muzyka, który żyje mniej więcej czasach wojny. Kolejnym bohaterem jest notariusza który podróżuje statkiem. Potem jest właściciel wydawnictwa stary człowiek. Somi 451 która żyje w 2144 roku i mężczyznę wraz z induska na koniec żyjących jeszcze później kiedy to ziemia umiera. Film zachwyca pod względem całości tekstów, zdjęć, kostiumów obrazu życia. a przeraża w sposób taki że pokazuje dokąd prowadzi żądza człowieka. Masarnia ludzi obrażający widok w filmie genetyczne somi (chinki, które są w kawiarni identyczne wyglądem ) pracują jak niewolnice w przyszłości i czeka ich jedyna nagroda że staną się pożywieniem dla swoich koleżanek( ale o tym nie wiedzą). Prawdziwe historie miłości pomiędzy ludźmi, okazywaniem dobra, wsparcia, krzywdy innym osobom. Śmierć i życie w jednym, wszystko co zrobimy nie do nas należy i zależy od innych. Gorąco polecam nie czytać innych komentarzy bo zależy to od siebie samego czy będzie się podobało czy też nie daje na 10 możliwych nieskończenie wiele gdy będę miał okazje pójdę na ten film jeszcze raz!!! 10/10

NANDU

NANDU

24.11.2012, 15:16:14

sam sprawdzę i opiszę czy warto. na 18 idę do kina to opiszę... 50% wypowiedzi negatywny i drugie tyle że film warty obejrzenia na dużym ekranie...muszę się przekonać, natomiast Pokłosie i Mój rower to filmy w/g mnie trafione. Pozdrawiam

Taki

Taki

24.11.2012, 13:03:39

To wytłumacz nam o "wielki inteligentny nemo" co pokazuje ten obraz??? skoro wyzywasz kogoś od pustaków to tylko świadczy o twojej kulturze. Wielki "znafca" się odezwał.

nemo

nemo

24.11.2012, 12:54:03

Trzeba być kompletnym pustakiem żeby nie dostrzec tego co pokazuje ten obraz.

POLAK

POLAK

24.11.2012, 10:23:19

Jeżeli ktoś po pierwszej godzinie zrozumie o co w tym filmie chodzi lub nie umrze z nudów ten spokojnie wytrwa do końca. Reszcie widzów radzę wyjść z kina. Ja wytrwałem do końca, ale wyszedłem z kina zmęczony. Dla ludzi którzy chcą się w kinie zrelaksować na pewno nie polecam.

ja

ja

23.11.2012, 23:25:56

wydmuszka. Duzo hałasu o nic. Plus dobre role, świetna charakteryzacja, momentami super ujęcia. Nadęte, silace się na jakąś mądrość zycciową, historiograficzna, filozoficzną, eschatoligiczną nawet. Dym i efekty specjalne plus zlepek teorii róznorakich niepołaczonych żadnym głebszym spoiwem. 2/10. Dla ludzi wielbiacych Zmierzch, ale o wyzszych "aspiracjach" Wydmuszka raz jeszcze. Nikomu ze znajomych bym nie poleciał. Bo bym sie wstydu najadła

M

M

23.11.2012, 22:39:08

Film, z pewnością nie dla każdego. Tak samo jak książka na podstawie której został nakręcony wymaga cierpliwości i odrobiny wytrwałości ale warto doczekać do końca :) Przesłanie jest bardzo subtelne, nie narzucają się z nim.

Lala

Lala

23.11.2012, 20:30:51

Film okropnie nudny.Nie niesie żadnego przekazu ,nie ma co go sobie dopowiadać.Każda z historii nudna ,mało ciekawa.Nie polecam

kupskorek

kupskorek

23.11.2012, 19:40:45

Czy to jest film romantyczny?

marcin kinoman

marcin kinoman

23.11.2012, 17:38:34

apel do Multikina - zróbcie coś z dźwiękiem reklam przed filmem i samym filmem bo macie najgorszy dźwięk z multipleksów aż uszy bolą !!! dotyczy Multikina Kraków , Wrocław Arkady , Wrocław Pasaż Grunwaldzki ... bo Cinema City was wykosi. byłem w tych trzech multipleksach i standard ten sam. TU NIE CHODZI TYLKO O KASĘ !!!ludzie mają słuch Cinema City ma o niebo lepszy dźwięk . POZDRAWIAM KIEROWNICTWO.

abt

abt

23.11.2012, 15:53:11

Dawno nie oglądałam tak popierniczonego filmu :D

A&K

A&K

23.11.2012, 11:12:57

Polecam! Byliśmy wczoraj i choć nie przepadam za filmami science fiction, to film jest rewelacyjny!!! Długi, ale ciągle trzymający w napięciu i wzbudzający ogromną ciekawość co będzie się działo dalej... Jeden z lepszych filmów jakie ostatnio oglądaliśmy :)

Jaqueline

Jaqueline

23.11.2012, 00:24:07

Polecam! Sklania do refleksji i ma piękny przekaz. Ambitny i wartosciowy. Na pewno nie każdemu się spodoba. Z pewnoscia nie nalezy do "szybkich, latwych i przyjemnych".

Kinomaniak

Kinomaniak

22.11.2012, 20:56:06

Napisy

Łukasz Zator

Łukasz Zator

21.11.2012, 14:45:21

Jeśli jutro jest pokaz przedpremierowy to jak mogę zarezerwować miejsce przez internet? Czy trzeba osobiście w kasie się wstawić?

Multikino

Multikino

19.11.2012, 20:32:46

@Mirtel - Normalne ceny, zgodne z cennikiem kina.

edi

edi

19.11.2012, 20:27:51

Film rewelacja;]Byłem w Cinema City i powiem wam że film nie jest dla każdego.Trzeba miec otwarty umysł na ten film;]Osobiście polecam,długi,lecz ciekawy.

Mirtel

Mirtel

19.11.2012, 08:33:58

Jakie ceny będą obowiązywać na czwartkowym pokazie przedpremierowym?

Wintermute

Wintermute

18.11.2012, 19:59:24

Na ten film trzeba iść wypoczętym. Za tydzień idę drugi raz, tym razem do Multikina. Film przebija konceptualnie wszystkie te popłuczyny Nolana czy Camerona.

kamilzgdyni

kamilzgdyni

14.11.2012, 20:58:21

zajebisty ten film nie mogę się doczekać premiery

Deterministic

Deterministic

14.11.2012, 20:46:29

Dlaczego ciągle jest podawany czas trwania 163 albo 164 minuty? Taki czas miała chyba wersja na festiwalu w Toronto. Wersja na masowy rynek ma 172 minuty.

Król Julian

Król Julian

12.11.2012, 22:31:08

Czy będzie pokaz przedpremierowy ?

Multikino

Multikino

06.11.2012, 17:28:12

Data premiery się zmieniła. IMDB ma nieaktualne dane :)

eh

eh

06.11.2012, 15:08:01

http://www.imdb.com/title/tt1371111/ 9 November 2012 (Poland) Taa 9.11.2012 a multikino ma 23.11.2012 :) ku*** :(

Deterministic

Deterministic

05.11.2012, 14:33:44

Kluczem do zrozumienia filmu Atlas Chmur jest http://pl.wikipedia.org/wiki/Fryderyk_Nietzsche#Wieczny_powr.C3.B3t. I w ogóle kwestia determinizmu i nieistnienia wolnej oraz niewolnej woli. Sama trylogia Matrix do teraz nie jest zrozumiana. W Matriksach nie ma wojny między ludźmi a maszynami. Wszystko co się dzieje to taki "teatr komputacyjny", w którym Wyrocznia, w którym bada się naturę ludzką i naturę świadomości w ogóle na różnych poziomach abstrakcji. W finale Rewolucji Neo/Thomas Anderson umiera pod wpływem neuroskanowania, bardzo szczegółowego skanowania uwzględniającego ucieleśnienie umysłu. BTW. Morfeusz opowiedział Neo legendę: ""When the Matrix was first built there was a man born inside that had the ability to change whatever he wanted, to remake the Matrix as he saw fit." Jest to legenda, w którą wierzy Morfeusz. Ale Morfeusz nie zdaje sobie sprawy, że to wszystko teatrzyk Wyroczni a "człowiekiem" o którym mówi legenda (a raczej pseudolegenda) jest Merowing, a raczej ktoś kim Merowing był w pierwszej (idealne) i drugiej wersji Matriksa.

cisza

cisza

01.11.2012, 23:27:57

Moi drodzy tak jak film Matrix przedstawia prawdę ukrywaną przed wami tak samo ten film jest czystą prawdą. Wystarczy poszukać kochani. Są to czasy niezwykłe dla ludzi na ziemi, czy ujrzycie prawdę. Globalne elity, polityka, religia, medycyna, nauka itp.....to systemy zniewolenia ludzi stworzone po to by każdy z was nie mógł się rozwijać sam w sobie = swe wnętrze. Ludzie muszą zrozumieć że świat jaki widzimy się nie rozwija lecz cofa to kompletny regres i dzięki nie mu ludzie są nadal niewolnikami własnych umysłów, pragnień, pożądań itp...Bracia Wachowscy powiedzieli że film Matrix ludzie zrozumieją za 10 - 12 lat już czas. Ci z was którzy wybiorą się na ten film niech zrozumieją jedno "świat jaki widzimy to iluzja to od ciebie zależy czy w tym życiu osiągniesz to po co zostałeś stworzony i zrozumiesz kim na prawdę jesteś" pozdrawiam wszystkich

juszew

juszew

28.10.2012, 17:55:06

ale kiedy będzie można kupić bilety;/

mart

mart

20.10.2012, 11:11:13

To może być właśnie to, fenomen jakiego od lat nie było, z niecierpliwością czekam na premierę.

gg

gg

08.09.2012, 21:21:14

Zapowiada się na widowiskowy, ze świetną obsadą, a jednak ... przekombinowany. Jakoś nie przemawia do mnie.