Zamknij
1920 Bitwa Warszawska 3D
7,99

Średnia ocena

1920 Bitwa Warszawska 3D

Dramat Wojenny 110 minut

Warszawa, rok 1920. Ola jest aktorką warszawskiego teatru rewiowego i narzeczoną Jana, lewicującego poety i kawalerzysty. Po otrzymaniu rozkazu wyjazdu na front, Jan postanawia oświadczyć się Oli i natychmiast ożenić. Ślubu w kościele św. Anny w Wars...

Pełny opis

Warszawa, rok 1920. Ola jest aktorką warszawskiego teatru rewiowego i narzeczoną Jana, lewicującego poety i kawalerzysty. Po otrzymaniu rozkazu wyjazdu na front, Jan postanawia oświadczyć się Oli i natychmiast ożenić. Ślubu w kościele św. Anny w Warszawie udziela młodym ksiądz Ignacy Skorupka. Podczas walk Jan zostaje posądzony o sympatie komunistyczne i bolszewicką agitację. Sąd wojskowy skazuje go na karę śmierci. Tymczasem Olę nachodzi w teatrze natrętny wielbiciel, kapitan żandarmerii Kostrzewa. Wkrótce Ola wstępuje do Ochotniczej Legii Kobiet jako sanitariuszka i przygotowuje się do obrony Warszawy. Wciąż ma nadzieję na odnalezienie męża, po którym wszelki ślad zaginął…


Wątek miłosny jest przeplatany z wydarzeniami, w których uczestniczą postacie kluczowe dla opisywanych historycznych zdarzeń.

Ukryj opis

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Przepraszamy, nie mamy nic do pokazania na ten dzień

Pokaż wszystkie seanse
1091

Głosów

7,99

Średnia ocena

Oceń film

Multimedia dla 1920 Bitwa Warszawska 3D
Komentarze

Dodaj swój komentarz do 1920 Bitwa Warszawska 3D

Aby dodać komentarz, zaloguj się lub zarejestruj.

komentarze|0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.

fanka

fanka

26.10.2013, 19:51:57

boze sasza domogarov ratuje wszystko

sprawiedliwy

sprawiedliwy

18.02.2013, 16:56:03

od 17 września 1930 r. jesteśmy w stanie wojny z sowietamy,należało by w końcu ja zakończyć po Smoleńsku zwycięstwem.Polacy prostujcie kosy ,oprawiajcie na drzewce-zwycięstwo juz blisko.

W12

W12

23.01.2013, 00:35:45

Ogladalem i? Az sie cisnie by to zkometowac. Pomimo ze wiem ze cudow nie ma a wszystko kosztuje, to mysle ze filmowi nalezy sie sluszna krytyka. Film to nie produkcja typu "ogniem i mieczem" to nie ta klasa. Jako film historyczny za duzo w nim razacych bledow kostiumowych typu nasza piechota czasami wyglada jak wzieta z wrzesnia 39 i pojazdy chyba tez. Nie, niemieliscie takiego wrazenia? Przy czym pelno mechanizacji w wojsku. Az tak dobrze to chyba nie bylo. Pewnie jakies 90% jak nie wiecej to piechota slabo uzbrojona a jeszcze slabiej umundurowana w to co zaborcy zostawili czy raczej co sie z nich zdarlo. Plus to co przyplynelo z Francji choc nie sadze by starczylo dla calej armii. Nie sadze by to bylo ujma przedstawic jaka byla rzeczywistosc zaraz po kilkuletniej wojnie swiatowej. Sowieci umundurowani duzo bardziej realnie. Czy odniesliscie wrarzenie by polacy borykali sie z problemami w zaopatrzeniu w cokolwiek? ' A to wlasnie bylo wielkim problemem, podolanie ciezarowi prowadzenia wojny. Zreszta do rerzysera mozna miec duzzzo do zarzucenia. Powiedzmy ze to film strikto fabularny i nie czepiajmy sie szczegulow. Postacie przewodcow wygladaja jak muzeum figur woskowych czyz nie? A nasi bohaterowie rol glownych graja strasznie statycznie, innym slowem kiepsko. Fabula jest zrobiona do D, tak jak by na koniec filmu sprzataczka pociela kadry i posklejala jak jej sie wydawalo ze jast si. Powiedzcie czy nie mam racji? Jezeli sie i tak robi film pod szkoly podstawowe to po jaka cho...e ci aktorzy ktorych widzimy za kazdym razem wlaczajac telewizor. Nie ze ich nie lubie czy cos przeciw im osobiscie. Ale nie czas dac szanse nowym twarzom, nie kojarzacym sie z kriminalami filmami sensacji jak to ma byc film edukacyjny. Chyba troche racji mam, co? Co wiecej bysmy nie narzekali na ich gre aktorska tylko chwalili. Czy komus sie podobaja sceny z tego teatru z ubiorami z innej epoki? Z przy dlugimi balladami muzycznymi? Co to? Jakies ambicje zrobienia z tego muzikalu czy co? Pytam, tak jak moja nauczycielka z jezyka polskiego, ktorej sie nie udalo ze mnie zrobic polonisty ni w zab "Co przez to chcial nam przekazac tworca dziela" Dla mnie moglo by ich nie byc wcale bo sa nudne i nic nie wnosza, nie w tym filmie. Mam pelno zrozumienia dla tego ze film o 1920 roku nalezalo zrobic, i powinienem sie cieszyc, chcialbym sie tym cieszyc, chcialbym byc z tego filmu i Bitwy warszawskiej dumny, jestem niestety tylko z tej ostatniej. Film nalezy odlozyc do szufladki pod tytulem do lat 12. chcialbym jednoczesnie zlozyc serdeczne podziekowania wszystkim ktorzy wspomagali stworzenie tego dziela. Szczegulnie tym co sie mniej lub bardzej udzielali zpolecznie w jego tworzeniu. Prosze wszystkich o wybaczenie za krytyczne kometarze wobec filmu. Przedstawia on, czy to widac czy nie, heroiczna walke polakow w obronie niedawno odzyskanej niepodleglosci. Wielki duch i poswiecenie naszych dziadkow, nawet w sytuacji gdy sie wydaje ze juz wszystko stracone.

asddsa

asddsa

08.10.2012, 22:11:40

@Reton W przemyślu jezeli jeszcze chcesz wiedziec

Reton

Reton

25.01.2012, 00:08:07

Witam! Słuchajcie, czy jeszcze gdzieś to grają w Warszawie? A w ogóle w Polsce? Czy już jest za późno..??

Działyńczyk

Działyńczyk

13.01.2012, 11:13:05

Jak zwykle wyszabrowano kaskę z kieszeni podatnika i lekką ręką wydano na arcygniot, w którym można podziwiać wybieloną szczenę niejakiej Urbańskiej (kto to w ogóle jest?). Do tego jeszcze ten Piłsudski-Olbrychski i Długoszowski-Linda. Koń by się uśmiał: dwóch staruchów grających Dziadka i Wieniawę. Piłsudski - 53 lata (Olbrychski - 66), Długoszowski - 39 (Linda - 59).

badel

badel

22.12.2011, 11:08:44

Wiocha do kwadratu!!! Kompromitacja!!!

Kiellek

Kiellek

18.12.2011, 15:51:45

Olbrychski i Ferency pokazali że nawet w najgorszym filmie potrafią błysnąć. Pozostali bez komentarza. Ja widzę to tak skoro nie umiemy robić filmów na które ludzie przyjdą dobrowolnie lepimy gnioty na które i tak obowiązkowo przyjadą szkoły. Aż zabrakło mi słów. Tak złego filmu nie było od czasów ekranizacji "Wiedźmina"

nick anonim

nick anonim

11.12.2011, 20:09:46

troche o filmie: Warszawa, rok 1920. Ola jest aktorką warszawskiego teatru rewiowego i narzeczoną Jana, lewicującego poety i kawalerzysty. Po otrzymaniu rozkazu wyjazdu na front, Jan postanawia oświadczyć się Oli i natychmiast ożenić. Ślubu w kościele św. Anny w Warszawie udziela młodym ksiądz Ignacy Skorupka. Podczas walk Jan zostaje posądzony o sympatie komunistyczne i bolszewicką agitację. Sąd wojskowy skazuje go na karę śmierci. Tymczasem Olę nachodzi w teatrze natrętny wielbiciel, kapitan żandarmerii Kostrzewa. Wkrótce Ola wstępuje do Ochotniczej Legii Kobiet jako sanitariuszka i przygotowuje się do obrony Warszawy. Wciąż ma nadzieję na odnalezienie męża, po którym wszelki ślad zaginął…świetny film

iza

iza

09.12.2011, 12:10:55

dno

Pati

Pati

30.11.2011, 13:41:41

Szmatławiec w 3D - nowy "styl" polskiego filmu...

Jake

Jake

29.11.2011, 14:56:02

Najgorsza jest próba zbijania kasy na historii Polski, ten film, podobnie jak Katyń jest beznadziejny jako film, pod względem reżyserii, gry aktorskiej itp, czyli warsztatu artystycznego. Można zrobić świetny, wręcz genialny film o robieniu kupy, i beznadziejnego gniota o sprawach wzniosłych i doniosłych.

beti

beti

26.11.2011, 08:39:52

beznadziejny takiego chłamu to jeszcze nie widziałam chociaż bardzo lubię historie i filmy historyczne:{

aga

aga

25.11.2011, 14:03:51

Do Stefana: co prawda nie widzialam jeszcze filmu, ale kazdy moze ocenic jak chce, na tym polega osobista opinia. Zawodowcy mysla inaczej i maja swoje zdanie, co nie znaczy, ze to ma byc dla nas alfa i omega. Niby w Hollywood pracuja zawodowcy i wszyscy piszcza jak ktos/film dostanie Oskara. Taki film moze byc jednak kompletnie przecietny i wypuszczony w innym kraju, gdzie nie rzadzi masa i komercja, pewnie w ogole nie wyszedlby poza granice takiego kraju. Ale zgadzam sie, ze "ula" myli pojecia, podchodzi troche romantycznie i emocjonalnie. Co nie znaczy, ze filmy, sztuka w ogole nie powinny budzic emocji. Przeciez tak naprawde o to chodzi. Jak ktos chce prawdy historycznej to siega do dokumentow.

Stefan

Stefan

21.11.2011, 09:24:03

Do "komentatorki" poniżej: NIE BĄDŹ ŚMIESZNA!!! Mylisz pojęcia jak przedszkolak, a przyganiasz innym. Czym innym są takie sprawy jak patriotyzm, duma narodowa, czy honor, a czym innym zawodowa fuszerka, brak polotu i wyobraźni. Ja NIE ZALICZAM SIĘ już od dawna do młodzieży, a mimo to uważam, że ten film jest KLAPĄ. Pogadaj z zawodowcami - reżyserami, scenografami, wykładowcami szkół artystycznych itd. to może zrozumiesz cokolwiek. Mnie jest wstyd za Twój małpi zachwyt.

ula

ula

19.11.2011, 20:53:31

wogóle nie wiecie o czym mówicie to ma byc młodzież.. moim zdaniem kazdy Polak powinien caly film obejrzec i potem docenić wolność jaką mamy, wasze komentarze są żenujące jak możecie pisać ze film to dno i nuda.. tyle ludzi oddało życie za Polskę, szanujcie to, nawet sobie nie wyobrazacie jak trudno nagrać taki film a sceny byly na prawde realistyczne , zrozumcie ze takie filmy nagrywane sa aby mlodym ludziom którzy nie wyobrazaja sobie czym jest wojna pokazać ze to najgorsza rzecz jaka moze nas spotkać , wstyd mi za tych ktorzy narzekaja na ten film, ciekawe czy wy potraficie tak kochac i czy bylibyscie gotowi oddać zycie za ojczyzne, Film bardzo dobry

lalalalala

lalalalala

19.11.2011, 11:21:16

Film był świetny ;)

Marcel

Marcel

18.11.2011, 09:23:43

Apel do kin: Przestańcie to w końcu grać. Chcę oglądać dobre filmy a nie chłam!!

Gość

Gość

18.11.2011, 00:10:39

Linda jako Wieniawa - Titanic przy nim ciągle pływa.

Paweł

Paweł

18.11.2011, 00:09:27

Beznadzieja. Totalna katastrofa. Aktorstwo żenujące, akcja żenująca i dziennikarze piejący z zachwytu także żenujący.

Brunika

Brunika

17.11.2011, 16:21:37

Kiepski, przereklamowany, dobry dla widzów na poziomie zawodówki...

ann

ann

16.11.2011, 19:23:34

dlaczego trzeba dopłacać 2zł za te okulary 3d skoro je trzeba potem oddać? bezsens...

xxx

xxx

14.11.2011, 19:47:54

nic się nie dzieje!!!!!!! żałunek, już jak wytresować smoka było lepsze!

anonim

anonim

13.11.2011, 12:19:30

Film naprawdę dobry, moim zdaniem te niektóre amerykańskie filmy się przy nim chowają! 3D też super, bardzo ładne sceny. Gorąco polecam!

hulio86

hulio86

12.11.2011, 23:13:58

Jeśli ktoś interesuje się historią film obowiązkowy. Mi film przypadł do gustu i szczerze polecam.

Felicjan Dulski

Felicjan Dulski

12.11.2011, 09:11:00

3D nieporozumienie!! Nie warto! Zresztą poza Olbrychskim i Ferencym nic film nie wnosi. Chyba, że reklamuje Urbańskiej białe uzębienie i możliwość obsługi CeKaeMu przez każdego. SNR czekają :)

nałogowy widz

nałogowy widz

12.11.2011, 03:14:41

niestety tragedia w wydaniu 3D, brak ostrości w walkach szablą, ludzie jak zabawki, budynki jak makiety przy widokach z lotu ptaka, szkoda czasu i kasy!!!

TEEKEN

TEEKEN

11.11.2011, 19:56:29

Fajowy film trzyma w napięciu dużo akcji polecam przyda się na historię

Raoul

Raoul

10.11.2011, 10:44:48

Niech już to w końcu zdejmą z ekranów!!! Brak mi słów... Bezdenne dno.

Din

Din

10.11.2011, 10:34:54

Byłem - nie polecam!!! Urbańska dopełniła zepsucia.

XxX

XxX

09.11.2011, 20:10:04

Beznadziejny. Natasza zagrala beznadziejnie. Strasznie sztucznie i do tego sam film, tzn sceny w nim zawarte byly bardzo przewidywalne. Nie podobal mi sie

fan

fan

09.11.2011, 17:37:13

świetny film

yls

yls

07.11.2011, 16:21:13

Filmy zyskałby na wrażeniu gdyby w roli Oli obsadzono inną aktorkę. Urbańska grała bardzo sztucznie. Poza tym ekranizacja całkiem ciekawa.

ki

ki

06.11.2011, 12:58:47

super

Janusz

Janusz

05.11.2011, 20:26:04

gdyby nie Natasza ten filmy byłby totalną klapą, a tak ona go ratuje ( jej wspaniała gra aktorska ). 9/10

angelika

angelika

04.11.2011, 23:45:10

beznadzieja!!!!!!!!!!! to jest totalnie nudne!!!!!

Yeti

Yeti

04.11.2011, 19:09:37

Mnie tam się nie podobał nudny, fakty przedstawiono niezbyt zdumiewająca, każdy moment filmu jest strasznie przewidywalny , kolejny film typu czarny czwartek nie no tam to przynajmniej więcej się działo; p nie polecam to jest film typu oo na szkolny wyjazd chociaż nie jest wtedy nudno jak się jedzie z nieokrzesaną klasą która rzuca popcornem gdzie popadnie;D

kolejny gniot

kolejny gniot

02.11.2011, 17:26:44

fil do luftu, dziewczyna zasnela na poczatku, ja pod koniec. Jak tu wspierac polska kinomatografie jak kreca same nudne gnioty. Nie polecam

aj

aj

30.10.2011, 21:44:42

byłam na tym jakie to super te emocje!!!!!!!!!!! polecam wydajcie te kilka groszy na bilety bo się naprawdę opłaca!!!!!! kocham szyca dostał świetną role w tym filmie naprawdę na to idźcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kaśka

kaśka

30.10.2011, 16:22:32

beznadzieja przereklamowany

Mon,

Mon,

29.10.2011, 17:13:06

Byłam i polecam ;) Bardzo fajny film szkoda tylko, że śpiew tak go przedłużył -.- Ogólnie nie lubie Nataszy, więc jedyne co mi się nie podobało to jej wycie :P Ogólnie polecam ;))

miśka

miśka

28.10.2011, 21:00:41

o wow jakie komcie... a ja jutro się wybiorę, zobaczymy, czyją opinię podzielę, bo wgl słyszałam, że dobry jeest ;)

Pau

Pau

27.10.2011, 17:09:07

Już nie przesadzajcie że ten film to jakaś REWELACJA, i na pewno nie jest to jeden najlepszych polskich filmów -,-

Tobiasz

Tobiasz

27.10.2011, 17:07:01

Dno kompletne... nie warto iść na to, ja poszedłem i żałuję.. ;<

Ryga900

Ryga900

27.10.2011, 15:27:20

Byłem 27.10.11 Naprawde mi sie podobał.

Bolo

Bolo

27.10.2011, 13:53:19

Tandeta dla ubogich.

Kryśka

Kryśka

27.10.2011, 13:50:47

Słabo. Słabo. NIE POLECAM.

Nat

Nat

27.10.2011, 10:34:36

Dla mnie film naprawdę dobry! Powinniśmy być dumni! Polecam :)

Nat

Nat

27.10.2011, 05:59:57

Wielu moich znajomych na fb objechało ten film od góry do dołu. Jesteśmy wszyscy już po studiach artystycznych i uważamy, że ten film to gniot. Tyle pieniędzy podatników na dotacje tego filmu poszło w niebyt. A teraz jeszcze szkolne dzieci tych podatników zrobią filmowi obowiązkowo frekwencję i tym samym pieniądze na to "coś" zostaną stracone ponownie. A bilety do tanich nie należą...

SamTam

SamTam

26.10.2011, 23:35:39

bardzo dobry film, świetne efekty, muzyka, dźwięk i nawet Natasza daje radę. Polecam

Ona

Ona

26.10.2011, 16:15:19

Bardzo miłe zaskoczenie! POLECAM!

Magdalena

Magdalena

26.10.2011, 12:26:26

Mi się podobał ;) Na początku była totalna nuda ... a potem było już coraz lepiej. Polecam

Wawrzyniec

Wawrzyniec

26.10.2011, 11:57:42

Słaby film bez pomysłu na scenariusz, przesadzony jeśli chodzi o stronę techniczną, płytki merytorycznie. Nie warto...

Ola

Ola

25.10.2011, 19:18:28

Byłam na tym filmie i szczerze..szkoda kasy na ten film. Myślałam,że bedzie fajniejszy. Nie było widać efektów 3D,były jasne kolory które przeszkadzały w oglądaniu tego filmu. Nie polecam.

karson

karson

25.10.2011, 11:10:14

Nie tego oczekiwałem po tym filmie... Szkoda, że tak słabo. Znowu efekciarstwo zamiast klasy.

Loli

Loli

25.10.2011, 10:53:41

super! polecam!

Agnes Ka

Agnes Ka

24.10.2011, 15:30:06

Wybrałam się wczoraj wieczorem na ten film z nastawieniem że zobaczę kolejny słaby film. Wyszłam ZACHWYCONA! nie czytajcie tych negatywnych komentarzy! To jest bardzo dobry film! I nawet Natasza którą tak wszyscy krytykują- moim zdaniem idealnie pasuje do roli i dobrze poradziła sobie z grą. POLECAM :)

Tarzan131313

Tarzan131313

24.10.2011, 00:05:23

LIPA!!! Gra aktorów drętwa niemożliwie, jedyne co to efekty jako takie,choć myślę że to zasługa beznadziejnej reszty, naprawdę nie polecam...

nat

nat

23.10.2011, 00:01:51

my idziemy we wtorek z calym moim rocznikiem na to, bo na inne filmy szkola nie chce nas poscic ;p

Sylwia:D

Sylwia:D

22.10.2011, 23:50:32

Film genialny:D Jestem pod wielkim wrażeniem, jeden z lepszych filmów polskich:D Brawo!!!

PK

PK

22.10.2011, 20:25:42

Kolejny wielki, polski film o koniach <lol2>

asad

asad

22.10.2011, 19:42:17

Słaby...

SM

SM

22.10.2011, 18:54:31

mi się bardzo podobał! :)

Wolek

Wolek

22.10.2011, 18:41:47

Mnie się nie podobał. Dużo hałasu o nic.

Rafael

Rafael

22.10.2011, 18:15:58

Film ma fatalny scenariusz.Sceny są żywcem wzięte z ogiem i mieczem. Jest straszny bałagan, niewiadomo o co chodzi. Jest kilka potyczek, a potem jakaś bitwa pod warszawą. Film nie daje wytchnienia, bo ktoś ciągle się krzyczy lub umiera.

...

...

22.10.2011, 14:17:13

Film jest kiepski, gra aktorów w ogóle nie przekonuje, beznadziejne dialogi, ogółem jeden wielki chaos w filmie. Dziwię się zachowytom poniżej, gdyż film jest przeciętny i nie ma w nim nic powalającego. Nie polecam.

kiniaa

kiniaa

22.10.2011, 13:58:26

Jak na polski film to bardzo dobre efekty. Wyobrażałam sobie całkowicie nudny seans, a tu niespodzianka ;) Jedyne co mnie bardzo zdziwiło to skąd w 1920 roku kula dyskotekowa? :D Bardzo polecam ;)

574

574

22.10.2011, 13:44:21

To było jakby bawili się w bitewkę.Zero realizmu daje 4/10

tom tom

tom tom

22.10.2011, 12:56:40

Nie czytajcie tych negatywnych komentarzy! Film jest naprawdę dobry! POLECAM!

Bese

Bese

21.10.2011, 23:23:24

Super! Poryczałam się :)

Karis

Karis

21.10.2011, 19:42:02

Byłam dziś na tym filmie z klasą (mam 17 lat) i muszę stwierdzić że ten film jest wspaniałą polską produkcją.Przedtem nie lubiłam Nataszy Urbańskiej ale po obejrzeniu dziś jej gry aktorskiej zmieniłam zdanie co do niej. Film jest rewelacyjny i strasznie wzruszający.

Zygmunt

Zygmunt

21.10.2011, 12:39:52

Film taki sobie. Efektów naładowane do przesady - przy takiej tematyce kompletnie niepotrzebnie. Strona historyczna zaniedbana, ograniczona do najbardziej podstawowych faktów i osób, a przecież było to znacznie bardziej złożone wydarzenie dziejowe. Zamiast tego dziwne, niespójne "manewry miłosne" i komiczne wstawki z 2-go i 3-cio planowymi postaciami, które nic nie wnoszą. Olbrychski i Ferency jak zawsze super, ale to za mało jak na ekranizację tych rozmiarów... Pewnie rzecz gustu, ale na pewno nie żadna rewelacja.

filmowiec

filmowiec

21.10.2011, 09:55:15

Nie polecam - mnie też się nie podobało i mam apel do tych co się zachwycają 3D - jak się nie znacie na rzeczy to nie mówcie, że coś jest genialne albo profesjonalne, bo się po prostu ośmieszacie. Porozmawiajcie z kimś, kto w tym siedzi i sami się przekonacie. 3D w tym filmie jest po prostu NIEDOPRACOWANE i nic nie pomoże sympatia do p. Hoffmana.

Rewelek :)

Rewelek :)

20.10.2011, 20:41:59

Rewelka :) Polecam

Karolina

Karolina

20.10.2011, 20:38:19

a ja uważam że film jest bardzo dopracowany, a technologia 3D robi wielkie wrażenie. Osobiście polecam!

Jaromir

Jaromir

20.10.2011, 17:13:46

Szanowny/Szanowna "T." poniżej: łatwo Ci przychodzi nazywać osoby krytykujące "gówniarstwem", "ignorantami" itp. Twój komentarz jest niewiele lepszy. Na jakiej podstawie zachwycasz się 3D w tym filmie? Ja już mam trochę lat i trochę się na tym znam i JESTEM W SZOKU, bo dawno nie widziałem takiej technologicznej niedoróbki. Fakt, kiedyś Hoffman robił świetne filmy, na światowym poziomie, ale niestety to się skończyło. "BW" ma naprawdę wiele mankamentów i powie Ci to KAŻDY kto siedzi zawodowo w temacie. Skoro więc bierzesz się do karcenia niezadowolonych to rób to łaskawie merytorycznie, a nie w tonie zgorszonego kaznodziei... I nie wypominaj wieku, bo zdziwił(a)byś się jak kompetentni bywają ludzie młodsi ode mnie i Ciebie.

- T.

- T.

20.10.2011, 14:34:09

Czytam komentarze poniżej i ręce mi opadają! Większość z Was nie rozumie kina, do oglądania obrazu ze zrozumieniem potrzebna jest jednak pewna dojrzałość. Do misiaka - ten "pajac" od muzyki jak go nazwałeś - to Krzesimir Dębski, który na pewno lepiej się na tym zna niż ty - ignorancie. Twoje wrażenia są subiektywne i jesteś b. bezczelny, żeby tak to komentować. Do Zawilka - nie z twoich podatków poszły na to pieniądze, film w dużej części był finansowany z pieniędzy prywatnych, więc się tak nie nabzdyczaj - ignorantko. Ja uważam, że być może film ten nie jest wielkim dziełem, ale robi wrażenie i znakomita jest tu ta technologia 3D. A pan Jerzy Hoffman zrobił całe mnóstwo dobrych filmów,(które wy gówniarstwo pewnie nie oglądaliście) i należy mu się szacunek.

Delam

Delam

20.10.2011, 13:23:14

Ludzie co z Wami??? FILM JEST ŚWIETNY I NA BARDZO WYSOKIM POZIOMIE! jakie gusta na poziomie PGR'u??? Film ma piękne zdjęcia, fantastyczną muzykę, jest jednocześnie zabawny oraz wzruszający. Czego Wy oczekujecie? Komedii romantycznej? Przecież to film o wojnie- musi być brudny! GORĄCO POLECAM! :)

Zawilka

Zawilka

20.10.2011, 12:56:52

Do "hajera" poniżej: MASZ ŚWIĘTĄ RACJĘ, ale niestety, widownia tasiemcowych seriali w Polsce raczej się szybko (o ile w ogóle) nie zreformuje. Dodaj powszechne niedouczenie i masz odpowiedź dlaczego u nas każda miernota i niedoróbka ma swoją szansę na sukces, jeśli tylko pójdzie za tym kasa i jakieś znane nazwisko. Powinno się zamknąć PISF, skoro pieniądze z naszych podatków pompuje się w byle co.

hajer

hajer

20.10.2011, 10:28:01

Nudno, brudno i ponuro... Dziwię się zachwyconym - ale to najlepszy dowód, że u nas gusta są ciągle na poziomie PGR-u i prowincjusze co do wielkich miast zjechali będą wylewać hektolitry łez wzruszenia... każdą tandetą.

ala

ala

19.10.2011, 22:17:35

R-E-W-E-L-A-C-J-A

Anna

Anna

19.10.2011, 22:14:32

SUPER! Polecam!

misiak

misiak

19.10.2011, 20:50:03

To były najgorzej wydane pieniądze!!! Pół filmu to koncert Nataszy, który już wyśpiewała przy imprezach typu "muzyka z historią". Film bez ciągłego wątku, tylko są kadry skaczące od jednego momentu do drugiego. Na dodatek Natasza to medium, która już na początku widzi jak jej ukochany pada w bitwie. A sama finałowa bitwa... masakra. Natasza to polska wersja Comando, a szarża ułańska... porażka, ma się wrażenie jakby brały w niej udział 20 koni, a dźwięk no do jasnej jaki pajac wziął wytrzasnął orkiestrę dentą w tle do szarżującej kawalerii. Ten film to jedna wielka plajta!!!!!!!!!!! Nie ma sensu iść na ten film.

hugy

hugy

19.10.2011, 20:40:48

WIELKIE NICO z wielką pompą.

Axxx

Axxx

19.10.2011, 19:56:12

TRAGEDIA !! Odradzam: sztuczna, niczym z bajki Disneya gra Nataszy Urbańskiej, Olbrychski zagrał Piłsudskiego jak najgorszego ciapę !! Masakra jeśli chodzi o aktorstwo ! Natomiast efekty jak na polski film naprawdę dobre. Mimo wszystko odradzam :)

KINOMAN

KINOMAN

19.10.2011, 19:12:07

polskie 3D chwilami przypominało mi 4D. jakosc 3D bardzo słaba.lepiej oglądac w 2D

a

a

19.10.2011, 18:43:09

zaj;;;sty

glaba

glaba

19.10.2011, 15:13:55

Jakie słabiutko? Film jest ŚWIETNY! pójdę jeszcze raz! Natasza Urbańska wcale nie jest taka straszna jak ludzie wypisują! Poradziła sobie! Piękne zdjęcia, świetna muzyka, film momentami zabawny :) SUPER

Tom

Tom

19.10.2011, 15:06:37

Właśnie dzisiaj byłem na tym filmie z klasą i nie miałem dużych nadziei na tę dzieło, ale zostałem bardzo, ale to bardzo mile zaskoczony. Przede wszystkim nie nudziłem się jak na niektórych polskich filmach. Tu po prostu wszystko mi pasowało i fabuła była bardzo przejrzyście pokazana. Gra aktorska według mnie była bardzo dobra. O ile Pani Natasza mi troszeczkę nie pasowała za tym karabinem o tyle reszta, a szczególnie Pan Adam Ferency zagrał fenomenalnie. Bitwy też były fajnie zrealizowane przypominały mi te z "Ogniem i mieczem" i według mnie dobrze bo to mój ulubiony film tego reżysera. Na koniec powiem tylko że jak masz chęci i czas to warto się przejść do kina i obejrzeć ten film bo naprawdę warto.

michiel

michiel

19.10.2011, 13:43:19

Słabo, słabiutko!! Za dużo efekciarstwa, za mało jakości - polski standard filmowy w całej okazałości. Nie do wiary, że ten sam człowiek robił tak wspaniałe filmy 40 lat temu...

alazzo

alazzo

19.10.2011, 10:18:14

A ja jestem ciekaw, gdzie są te "wspaniałe" recenzje, bo jakoś ich nie widać, poza dosłownie kilkoma na początku, gdy film wchodził na ekrany...

Elizka

Elizka

19.10.2011, 10:15:32

Szanowny Arturze. W innych krajach, z nielicznymi wyjątkami, ludzie nie mają pojęcia o Polsce ani o jej historii. A pod publiczkę każdy melodramat z happy-endem sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Nie wiem, co aż tak Ci się podobało, bo ja jestem zawiedziona - NAPRAWDĘ ZAWIEDZIONA.

Artur Z

Artur Z

19.10.2011, 08:20:14

ahhh... typowe polaczki- tylko krytykować potrafią... wybierałem się do kina z bardzo słabym nastawieniem i tak czekałem na podczas filmu żeby upewnić się w tym co inni wypisują anonimowo w internecie i się nie upewniłem! Film jest BARDZO DOBRY! To niesamowite że w Polsce ludzie nie potrafią go docenić! W innych krajach film zdobywa świetne recenzje... no cóż... Polska.... FILM GORĄCO POLECAM!!!!

xxx

xxx

18.10.2011, 23:08:02

Bez rewelacji, ale może być. Fakty historyczne ok. Może też niektórzy aktorzy nie pasowali do swoich ról...

Mirabella

Mirabella

18.10.2011, 22:17:56

Byłam na tym filmie z klasą. Przeglądając komentarze myślałam, że ten film to koszmar... 1920 mi się podobało:) Trochę namieszane z tymi bitwami, ale lux 3D mnie denerwowało i trzęsąca się kamera!:] Wcale nie był taki zły w porównaniu z ''Czarnym czwartkiem'', co to za nudy, wszyscy prawie spali!:))))) A właśnie Natasza trochę kiepsko grała mimo to ją lubię... Zapomniałam wspomnieć(to zupełnie z innej bajki), że dla mnie to ''Avatar'' to przereklamowane ...(coś),wątki z ''Tańczącego z wilkami" 1920 całkiem, całkiem ;D

wiro

wiro

18.10.2011, 19:12:43

TANDETA. TANDETA. TANDETA.

maciejka3663

maciejka3663

18.10.2011, 16:37:34

właśnie dzieciak (ja) wrócił z kina i jest rozczarowany... już lekcje historii były o wiele ciekawsze. SŁABY

Piotr

Piotr

18.10.2011, 16:26:27

Film rewelacja, polecam. I koniecznie dzieciaki musza go zobaczyc. To tak naprawde byla ostatnia wygrana wojna w dziejach Polski.

........ja

........ja

18.10.2011, 16:26:22

super film polecam

Leeo

Leeo

18.10.2011, 11:01:36

Masakra... NIE POLECAM. Zaczekajcie na TV i sami się przekonacie...

alca

alca

18.10.2011, 10:53:31

Miernie, ale z zadęciem - standard polskiego kina podtrzymany... Wielkie rozczarowanie...

historian

historian

18.10.2011, 10:52:05

Do komentarza poniżej: A co Ty możesz wiedzieć o tamtych czasach? Żyłaś wtedy? Jesteś historykiem? Jeśli nie, to Twoja wypowiedź to WYŁĄCZNIE subiektywna, emocjonalna ocena. A skoro jej dokonałaś, to nie wzbraniaj oceny innym, nawet jeśli się z nią nie zgadzasz. Ja też uważam, że film jest przereklamowany. To ty jesteś żenująca...

Dagaa

Dagaa

17.10.2011, 19:09:17

Żal, przereklamowany ?! Jeżeli ci się nie podoba to NIE OCENIAJ ! Może ludzie nie rozumieją tamtych czasów skoro stać ich tylko na komentarze na tak żenującym poziomie. Jak dla mnie film bardzo fajny i dobrze odzwierciedla tamte czasy, ardo dobrze jest w nim połączony tragizm sytuacji i śmieszne sytuacje. Przybliża on sytuację narodu Polskiego wszystkim Polakom .

multi

multi

17.10.2011, 16:44:35

przereklamowany.

Lisek

Lisek

17.10.2011, 11:30:38

Załamka!!! Kolejny "knot" do kolekcji tzw. polskich "superprodukcji". Szkoda czasu...

kejt

kejt

16.10.2011, 19:43:21

bardzo fajny!!!! właśnie wróciłam z kina- naprawdę polecam!

kajti339

kajti339

16.10.2011, 17:28:20

nie fajny

Widz

Widz

16.10.2011, 12:03:41

Film niestety długo się rozkręca. I po godzinie dopiero chce się zostać jednak do końca. Minusem jest aktorstwo, zwłaszcza Pani Nataszy. Zalatuje niestety tym józefowiczem. Cały wątek z Szycem jest kiepski niestety, choć to dobry aktor. Tak samo jak się spodziewałem, Olbrychski nie pasuje do roli marszałka. Ale i tak, obojętnie jaki stosunek mamy dziś do postaci austriackiego agenta Piłsudskiego, premiera Grabskiego, Hallera, to i tak smutek ogarnie, że dziś Państwa Polskiego nie ma. Mamy tylko karykaturę rządu i karykaturę opozycji. Dziś takiej bitwy byśmy nie wygrali! Fajny wątek komiczny 3cio planowych luzaków - późniejszych radiotelegrafistów. Mam nadzieję, że widz wyniesie też naukę, jak niebezpieczne są takie "ładne miłe hasełka" komunistów, czy socjalistów o równości i temu zabierzemy, a temu damy. Czyli zrozumie, jak niebezpieczna jest unia europejska. Zauważy, ze tamci (zsrr) mieli komisarzy i ci z unii mają. To nie przypadek. Zajrzyjcie do biografi Barosów i innych marionetek z unii, a przekonacie się, że to trockiści i marksiści. To bardzo niebezpieczne zjawisko. Film 4-/5. Polecam

baq

baq

16.10.2011, 10:31:55

Niestety żenada:(

fret

fret

16.10.2011, 10:20:38

ten film jest super super grafika i miłość

ja

ja

15.10.2011, 23:56:05

Żal ogarnia na widok co poniektórych komentarzy. Szczególnie u tzw. specjalistów i znawców historii co to nie potrafią napisać poprawnie nazwiska Naczelnika. Tak dla przypomnienia - PIŁSUDSKI.

Multikino

Multikino

15.10.2011, 19:11:45

@Gosia - Ceny biletów znajdują się w cennikach kin: http://multikino.pl/pl/kup-bilet/kino/ Trzeba wybrać kino, a później kliknąć napis 'cennik'. Można też sprawdzić cenę biletu w systemie sprzedaży internetowej.

kaktus

kaktus

15.10.2011, 00:28:17

Jestem po prostu rozczarowany. Nie sądziłem, że Hoffman tak lubi przelewającą się krew. Takiej rąbanki to nie było na masakrze piłą mechaniczną. W filmie mnóstwo wątków i każdy potraktowany migawkowo. Według mnie zbyt wiele nieprawdopodobnych zwrotów akcji, czasem bez logiki. Gloryfikując Piłsudskiego zrobiono durniów z polskich polityków i generałów. Koszmarne zakończenie widokiem szpitala. Przecież ta bitwa przedłużyła naszą niepodledłość o prawie 20 lat. A teraz pozytywy. Ciekawie zagrał Ferency, podobał mi się Linda i Domagarow. W epokę świetnie wprowadzają kostiumy.

Arphael

Arphael

14.10.2011, 23:48:11

Przeczytajcie recenzję na: http://prawyprosty.blog.onet.pl/Bitwa-Warszawska-1920,2,ID437594237,n Warto!

Multikino

Multikino

14.10.2011, 20:17:53

W związku z licznymi pytaniami informujemy, że od 14.10 film będziemy emitować również w wersji 2D.

David1993

David1993

14.10.2011, 13:44:04

Film świetny

David1993

David1993

14.10.2011, 13:36:46

bardzo fajny film

Inaa

Inaa

13.10.2011, 20:39:39

Jestem w gimnazjum i osobiście ten film bardzo mi się podobał, tylko wersja 3D zepsuła efekty podczas kiedy pokazywane zostały te bitwy wszystkie, nie wiedziałam gdzie podziać oczy, za dużo... Ogólnie film bardzo dobry :) Polecam ;>

wulf

wulf

13.10.2011, 19:14:59

Beznadzieja.

emi

emi

13.10.2011, 17:12:33

Rozczarowana :( Natasza piękna, ale niewiarygodna - psuła film swoją grą - mogła tylko śpiewać i nic nie mówić. Wszystkie z nią sceny są naiwne. Szyc świetnie. Efekty ok, ale niedopracowane przy ruchu i dalsze plany. Oprócz telegrafistów nie ma fajnych wątków. Fabuła niespójna. Siekanka przeplatana z musicalem. Wątek miłosny płaski, bezpłciowy - niczym się nie wyróżniają, po prostu się kochają i rozstają. Przeważnie świetna scenografia i dopracowanie szczegółów - choć czasem statyści się obijali np. przy budowaniu okopów. Z Piłsudzkiego zrobili dobrego dziadka - wyszła sztuczna postać.

kacp

kacp

13.10.2011, 10:23:16

bardzo fajny film po poprostu zajebisty

kasanowa

kasanowa

12.10.2011, 21:56:36

byłem na tym filmie i bardzo sie rozczarowalem,wogole to szkoda kasy,efektóe 3D niemam wogóle,ogólnie flim do bani

KING

KING

12.10.2011, 17:01:53

Mało efektów w 3D

pestka130

pestka130

12.10.2011, 16:57:19

moim zdaniem N.Urbańska , źle tą rolę zagrała , nie wczuła się w tą rolę jak inni aktorzy

Piotrek

Piotrek

12.10.2011, 10:50:46

@ Multikino: AMEN :) Idę do kina z całą rodziną!!!

jam

jam

12.10.2011, 10:00:57

Mieszanka rewii i dramatu (z epatowaniem okrucieństwem) dla mnie nie do przetrawienia - nie rozumiem intencji. Natasza gra taką grubą krechą, że staje się niewiarygodna i groteskowa, podobnie jak niektóre sceny, w których postaci są jakieś pomniejszone, chuderlawe. Nie wiem, czy tak miało być, czy coś się jednak nie udało w tym 3D...

ann

ann

12.10.2011, 00:41:19

DUŻE ROZCZAROWANIE!!!słaba fabuła,brak spójności,za dużo musicalu w filmie o bitwie,but Nataszy Urbańskiej w 3D- i po co?,naciągana rola Pana Szyca, złe zakończenie-brak radości ze zwycięstwa,zamiast tego szpital z rannymi..a może my nie wygraliśmy? Natasza i Borys-nie wzbudzają emocji,zamiast płakać,gdy się spotykają w szpitalu-chce się śmiać,niewyraźne postaci w scenach ruchomych,super charakteryzacja postaci ,świetna scenografia,świetna rola Pana Ferencego,podsumowując-smutne,ze nie skorzystano z tak dużej szansy-wielkie ważne wydarzenie dla całej Polski i Europy, bardzo słabo przedstawione

Pati

Pati

11.10.2011, 23:22:48

Według mnie i mojego partnera film był GENIALNY ! NATASZA!!! Pasujesz do tej roli idealnie ! Jestem pod wielkim zachwytem. Jako prowadząca też świetnie sobie radzisz ! A co do filmu, to efekty 3D były lepsze niż w tych wszystkich zagranicznych filmach. Czekam na następną serie ponieważ coraz chętniej chodzę do kina na Polskie filmy :)

Multikino

Multikino

11.10.2011, 21:17:08

@Aga - Repertuar na kolejny tydzień (pt-czw) pojawia się na naszej stronie internetowej najpóźniej w środę po południu.

Aga

Aga

11.10.2011, 18:18:00

czy w piątek 14.10 planujecie jeszcze emisje Bitwy ? jeśli tak to w jakich godzinach bo nigdzie nie ma nic zamieszczonego bynajmniej ja nic nie mogę znaleźć. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Frontman

Frontman

11.10.2011, 17:06:21

Kolejny dziwaczny polski film. Postaci nie budziły żadnych emocji, Natasza była martwa. Jesli chodzi o wrażenia 3D, podobały mi się sceny w pomieszczeniach mógłbym oglądać je przez cały seans biorąc w nawias bitwę.

VICK

VICK

11.10.2011, 15:34:21

Pomyłka totalna! Zmarnowane pieniądze.

Marek

Marek

11.10.2011, 15:34:06

O fabule się nie wypowiadam, ale 3D fatalne. Pierwszy plan OK, ale w tle (szczególnie dla postaci w ruch nawet wolnym)albo nie ostre twarze, albo przy szybkim ruchu jakies takie drgania, poza tym jak juz ktoś pisał proporcje. Ponoć jest już 2D, to dobrze bo film na pewno zyska.

Zofijka

Zofijka

11.10.2011, 14:03:30

szkoda, że tak późno 2D bo ja mam migotania oka do dzisiaj po seansie w 3D. Film bardzo dziwny - i te fatelne efekty zwłaszcza w dynamicznych scenach. Moja prywatna prośba do ekipy kinowej - pilnujcie proszę temperatury na sali!!!! W dużej sali siedziało 10 osób a klima chłodziła jak dla kompletu - mam katar, kicham a rozgrzał po tym seansie mnie dopiero koc i herbata w domu!! Dziękuję Multikino!

dora

dora

11.10.2011, 11:33:29

Film świetny, bardzo mi się podobał!!!

A

A

11.10.2011, 08:28:53

Nie polecam. Jakiś taki haotyczny. Szyc się błąka to tu to tam, Urbańska sztuczna jakby cały czas występowała na scenie w teatrze. Dodatkowo efekt 3D przeszkadza. Nie wiem czy to "zasługa" sprzętu czy to tak nieszczęśliwie wyszło ale przy zbliżeniach wychodzą nienaturalne przerysowania. Na przykład koń, który podejdzie za blisko obiektywu ma długą szyję jakby z filmu obcy, za to główki aktorów którzy leżą w rzędach na łóżkach w szpitalu jakieś takie nienaturalnie malutkie. To wszystko bardzo psuje nastrój. Szkoda czasu i kasy.

Franc

Franc

10.10.2011, 20:06:50

Nie wiem po co jest tam nasza wspaniała Urbańska... Super historia, a tu sztuczne miny ...Pomyłka !

Nadia

Nadia

10.10.2011, 11:20:25

Polecam! Mimo tego, że nie należę do zwolenników Nataszy film mi się podobał. Naprawdę warte obejrzenia efekty 3D, znakomici Olbrychski i Ferency. Przekaz historyczny jakiś jest. Poszłabym na film chętnie jeszcze raz. Nie rozumiem tego zalewu krytyki..

Rayder

Rayder

10.10.2011, 01:47:36

Chała, obciach, żenada, tandeta. Poziom dobry dla zawodówki. Do zachwyconych - leczcie się na oczy, a może przede wszystkim - UCZCIE SIĘ!!! Żeby komentować, wypada coś wiedzieć. Polecam zwłaszcza historię Polski. Małpi zachwyt nad efekciarstwem i melodramatycznym pojękiwaniem przed kamerą to powód do wstydu. Gust należy sobie wyrabiać, a nie głupio kontestować.

rolbik

rolbik

09.10.2011, 23:36:13

IV cześć Trylogii :) w 3D bez Sienkiewicza niestety. Stara Nowa Technologia 3D jest koszmarnie irytująca. Batalistyka niezła. Obejrzę jeszcze raz w wydaniu 2D

sonia

sonia

09.10.2011, 22:10:02

A mnie się film bardzo podobał, byłam na nim z cała rodziną( trzy pokolenia ) i każdy z nas inaczej odbierał ten film, ale każdy z nas uważał,że film był fascynujacy i brakuje nam wiecej tego typu filmów o bohaterstwie naszych przodków. Bardzo dziękuję za ten film i chciałabym zobaczyć następne tego typu projekcje.

Zetka

Zetka

09.10.2011, 21:48:49

Jestem zaniepokojony zalewem krytyki jaka spada na ten film, zupełnie niezasłużenie. Film dosyć rzetelnie rysuje tło historyczne, zgadza się, że dla nie wtajemniczonych niektóre wątki mogą być niezrozumiałe, ale to nie wina scenarzystów, ale tych którzy oglądają ten film nie znając podstawowych faktów nieodległej przecież historii własnego kraju. Niestety kultura telenoweli odbija się na podejściu do tego naprawdę dobrego filmu. I zejdźcie z tej Urbańskiej, też uważam, że mogła to być inna, lepsza aktorka, ale nie zgadzam się, że dno, żenada itp.

Faja

Faja

09.10.2011, 21:11:14

Jestem zawiedziony. Dla efektów chodzi się na inne filmy! Zobaczyć można, ale niewiele się z niego wynosi. Dlaczego Kipiczyński zgodził się zagrać rolę, moim zdaniem, porównywalną z rangą statysty???!!!

Piotr

Piotr

09.10.2011, 20:44:24

Znamy się na popularnym romansie, by wspomnieć Rodziewiczówną. Ale wojna i romans - to przecież nie jest nasza domena :-)co widać na ekranie. Pompatyczność i sztuczność jest tak wszechobecna, że nawet Marszałek przez cały film ma problem ze "spiną". Tyrada-przegląd kulturowo-literacki Borysa, to bodaj jedyny ślad awangardy tamtych czasów, bo po śpiewie Pani Nataszy budza się do życia Divy teatralno-kabaretowe tamtych lat a wzrok ich jest smutny ... budza się i mowę im odbiera ....

aleks

aleks

09.10.2011, 19:44:23

Niedopracowany scenariusz,niespójna akcja i słaba obsada aktorska ( oprócz Ferencego ). Bez wiedzy historycznej z 20-lecia międzywojennego widz nie zrozumie fabuły filmu. Tym razem nieudany film Hoffmana, szkoda czasu ,nie polecam...

Moovie_Maker

Moovie_Maker

09.10.2011, 19:18:58

Pati - zastanów się najpierw nad bzdurami jakie masz zamiar napisać, a dopiero potem komentuj publicznie. "BW" to NIE JEST pierwszy w Europie film w technologii 3D!!! I naprawdę żal mi Twojej egzaltacji i wzruszeń. Od razu widać jakie masz "profesjonalne" pojęcie o technice filmowej...

Pati

Pati

09.10.2011, 18:40:34

Film wzruszający i skłaniający do refleksji. Polecam!!!!! Piękne zdjęcia! Powinniśmy by dumni z pierwszego filmu w 3d w Europie!

oglądacz

oglądacz

09.10.2011, 17:18:38

Szkoda gadać. Poziom romansidła dla kucharek. Właściwy temat potraktowany po macoszemu. Krwawa jatka w 3D to za mało żeby zobrazować tak ważne wydarzenie...

Paula

Paula

09.10.2011, 17:03:52

Byłam na nim wczoraj w kinie. Przyznaję, że faktów historycznych w nim niewiele i trudno o dobrze zorganizowane tło historyczne. Dominuje wątek romansowy..., ale czy to źle?;)Perypetie pary głównych bohaterów są precyzyjnie ukazane. Widoczna jest walka o przetrwanie związku. Kobieta dokonuje wszelkich starań, aby zachować ślubowaną wierność i uczciwość małżeńską. Poza tym pomimo wykonywanego zawodu aktorki decyduje się na zostanie pielęgniarką, wolontariuszką pomagającą na froncie walki. Ryzykując własne życie czeka na powrót ukochanego. Ten z kolei pozostaje wierny ojczyźnie. W czasie walk towarzyszą mu myśli o ukochanej. Ciężko ranny powraca i przebywa w szpitalu, gdzie odnajduje go żona. Film rzeczywiście ma słabe zaplecze naukowo- edukacyjne, ale jeśli ktoś oczekuje emocji i chwili odetchnienia w kinie na wzruszającym filmie, to polecam. Mi się podobał i gdybym mogla obejrzałabym go z przyjemnością jeszcze raz.

B_Zawiedziona

B_Zawiedziona

09.10.2011, 14:16:12

Nie tego się spodziewałam...

Bartek

Bartek

09.10.2011, 12:59:16

Hmm... Ogniem i mieczem... to była super polska produkcja jak na tamte czasy, ale tamte czasy dawno już minęły więc spodziewałem się czegoś świeżego a tym czasem oprócz naprawdę marnych efektów 3D oglądamy 2 Ogniem i mieczem i to bez humoru Kowalewskiego czy Zborowskiego. Po 1 za dużo tam już i tak wszędobylskich Nataszy Urbańskiej i Borysa Szyca z niesamowitym fartem przeżycia. Za mało zarysu historycznego o samej bitwie, brakuje takiego aktorstwa jak Andrzej Seweryn, Krzysztof Kowalewski, Wiktor Zborowski, Zbigniew Zamachowski, Marek Kondrat. A fabuła... ehh..., ostatnia scena filmu porażka, i z Garlickiego jeszcze księdza zrobili hihi - może to był największy humor :)

Przemex3592

Przemex3592

09.10.2011, 09:40:59

Czy będzie w 2D ?

Paweł

Paweł

09.10.2011, 00:41:20

Niestety po raz drugi (po Ogniem i mieczem) zawiodłem się na filmie Hoffmana. Poza Ferency'm (doskonały), Domogarowem (niezły - choć tylko w epizodycznej roli i jakim takim Piłsudzkim reszta cieniutka. Efekty 3D - bardzo kiepskie, fabuła - słaba. Myślę, że oprócz odrobiny wiedzy o najnowszej historii Polski widzowie niewiele z tego filmu wyniosą.

radek

radek

09.10.2011, 00:11:46

z całym szacunkiem do osoby Jerzego Hoffmana to ta produkcja Panu nie wyszła. Film nie biorąc pod uwagę efektów ocenię na dobre 4. Efekty 3D totalne dno. Jak ktoś wcześniej wspomniał połowa filmu nie wyraźna i ta skacząca kamera podczas walk. Pewnie miała oddać klimat walki ale dla mnie totalne fiasko. Myślę, że jest to kwestia funduszy Polska to jednak nie Hollywood. Może jak by było w 2D to OK. Niestety na świecie panuje trend do 3D. Czy dobrze to już rzecz gustu. I nie wszystkie filmy nadają się do 3D :) ten film zdecydowanie nie. Jeżeli uraziłem swoimi słowami kogoś to szczerze przepraszam. Każdy ma prawo do swojego gustu a już na pewno do swojego zdania. Chcecie idźcie na seans ja nie polecam.

Piperkaa

Piperkaa

08.10.2011, 22:04:31

FILM CUDOWNY!! POLECAM!!

kola

kola

08.10.2011, 20:52:51

GENIALNY!

aga

aga

08.10.2011, 20:11:26

dawno nie widziałam tak beznadziejnie nakręconego filmu. Zero fabuły. Po względem technicznym jeszcze gorzej, przez część filmu obraz zamazany lub "skaczący". Nie popisali się przy kręceniu tego filmu. Wg mnie wyrzucone pieniądze w błoto.

samotny26

samotny26

08.10.2011, 19:51:23

kto pojdzie ze mna na ten film postawie bilet moje gg 36515595

marcin

marcin

08.10.2011, 18:41:21

szkoda kasy,niedociągnięcia w 3D fabuła nijaka ciągle Natasza - film jak by nie składał się ... film powinien być w 2D ---wielkie rozczarowanie.

Kurczak

Kurczak

08.10.2011, 18:08:30

Słusznie!!! Popieram wcześniejszą opinię. Nie może być tak, że dla sławnego nazwiska reżysera i kilku lubianych aktorów media okrzykną film "wiekopomnym dziełem", a na partaninę zamykają oczy. Ja też jestem rozczarowany.

Zorientowany

Zorientowany

08.10.2011, 18:04:00

Drogi/Droga Czekożabo. A nie raziły Cię widoczne gołym okiem niedoróbki techniczne tego "prawdziwego 3D" oraz współczesne, nieskorygowane panoramy miasta? Przy takim budżecie można/trzeba było bezwzględnie się nad tym pochylić. O płyciźnie fabuły nie wspomnę. Oczywiście, że każdy ma prawo do własnej opinii, ale uczciwość nakazuje ewidentne knoty w danej płaszczyźnie sztuki filmowej nazwać po imieniu. A tu niestety mamy całą kolekcję KNOTÓW. Dlatego ja NIE POLECAM.

Czekożaba

Czekożaba

08.10.2011, 16:17:06

Mi się film bardzo podobał. Owszem, są niedociągnięcia, ale pod względem całości to naprawdę polecam. Baaaardzo miło zaskoczyła mnie Natasza, bo spodziewałam się katastrofy, ale naprawdę dała radę. Zdjęcia ... bossssskie - warto pójść chociażby, żeby je zobaczyć. :) Nie było w historii polskiej kinematografii takiego filmu. W końcu prawdziwe 3D, a nie sztucznie uprzestrzennione kilka scenek. Ilu ludzi, tyle opinii. Ja szczerze polecam ten film. Moi znajomi, którzy byli też uważają, że warto go zobaczyć. Niech każdy sobie wyrobi własną opinię.

Luska

Luska

08.10.2011, 13:03:01

Powiem tak, gdyby wyciąć sceny z Nataszą Urbańską a trochę bardziej film ukazać od strony historycznej to byłby o wiele lepszy. Wybór sztucznej Urbańskiej jak najbardziej zaszkodził filmowi, ale każdy powinien sam ocenić według swojego gustu.

Lazzer

Lazzer

08.10.2011, 00:14:13

Baaardzo przeciętnie - mimo tych wszystkich "efektów".

Pan Kracy

Pan Kracy

07.10.2011, 23:36:38

Ogólne wrażenia z filmu są takie że oceniam go na mocną 4 w skali od 1 do 6. Jeśli chodzi o fakty historyczne są zgodne i nie wyśrubowane. Walka pokazana punktowo dość dosadnie i konkretnie, tu było większe pole manewru co obniża ocenę. Za to doskonały dobór aktorów. Nagrody należą się Urbańskiej, Szycowi i Olbrychskiemu. Świetnie pokazana Armia Czerwona. Z pełną odpowiedzialnością można nazwać go filmem w 3D. Ostatnio niektóre filmy Amerykańskie dumnie ogłaszane filmami w 3D, dla kilku scen, nimi bym nie nazywał. Ogólnie polecam.

Natka

Natka

07.10.2011, 23:00:43

Ludzie ! Co wam odbiło?! Tylko krytykujecie !Wyrażajcie swoją opinię, ale nie odradzajcie innym obejrzenia tego filmu !Przecież każdy ma swój gust ! Mnie osobiście się bardzo podobało, powiedziałabym że film jest wręcz rewelacyjny! A Nataszy należy się pochwała za aktorstwo :)

Ziomulek

Ziomulek

07.10.2011, 18:39:23

Słaby i bez jakiegoś większego pokazania wojny jak zwykle losy bohaterów najważniejsze to co to za film historyczny

Miś

Miś

07.10.2011, 17:57:14

W sposób lekki i przyjemny pokazany kawałek naszej chlubnej histori. Mi się podobało!

mika007

mika007

07.10.2011, 14:21:45

bardzo fajny aczkolwiek jak kardy film ma swoje wady efekty 3d super naprawde dobre ale obraz byl nieraz zamazany albo skaczacy gra aktorska dobra a wojna zarombista

Rozczarowana85

Rozczarowana85

07.10.2011, 11:56:45

To jakieś wielkie nieporozumienie. To nie jest żaden film wojenny a tym bardziej historyczny. Na pierwszym planie śpiewy i pląsy Nataszy Urbańskiej bez krztyny talentu aktorskiego, te jej teatralne gesty, komiczne minki, nieśmiałe uśmieszki i zakrywanie usteczek, niczym Królewna Śnieżka Disneya! Bitwa Warszawska owszem była...gdzieś w tle, gdyby nie Natasza Piłsudski nie dałby rady bolszewikom. Efekty 3D ok, aczkolwiek obraz trochę rozmazany i "skaczący". Jedyne co mi się podobało to rewelacyjna gra aktorska Frycza. Ale to trochę za mało jak na 2 godziny siedzenia w kinie. Reasumując, wielkie rozczarowanie, następnym razem będę się sugerować opiniami kinomanów. A moja opinia - zmarnowany czas i pieniądze wyrzucone w błoto (do okopu,z którego Natasza Urbańska strzelała z CKM-u i przegoniła bolszewików). Ale jak to mawiał Wajda: "szkoły pójdą". Ja mówię NIE IDŹCIE!!

luna

luna

07.10.2011, 11:29:39

Liczyłam na coś ambitniejszego...

vizjer

vizjer

07.10.2011, 11:27:33

Oglądałem już lepsze filmy tego reżysera. Trąbienie w mediach nieadekwatne do rzeczywistości.

Kinomaniak

Kinomaniak

07.10.2011, 09:37:37

Czapki z głów Panie Hoffman! Film zrobił na mnie duże wrażenie. Po obejrzeniu filmu można być dumnym, ze jest się Polakiem.

Marcin

Marcin

07.10.2011, 01:16:06

Przebojowa noc osadzona w realiach wojny polsko bolszewickiej!!! Natasza Urbańska ratuje Europę przed bolszewikami !!

no_name

no_name

06.10.2011, 20:28:08

Ja się rozczarowałem. Po zwiastunie spodziewałem się czegoś innego. Szkoda.

Michał

Michał

06.10.2011, 19:30:51

Film wywarł na mnie i mojej dziewczynie ogromne wrażenie. Mocno polecam i radzę nie kierować się złośliwymi komentarzami jakie tutaj widnieją.

widz

widz

06.10.2011, 17:18:26

Film ciekawy ale nieumiejętność wykorzystywania systemu 3D popsuła odbiór filmu. Gra aktorów dobra i b. dobra. Ponieważ odczucia są subiektywne to trzeba samemu zobaczyć.

Zytka

Zytka

06.10.2011, 16:49:23

Gdy porównuję filmy Hoffmana sprzed lat i te najnowsze, to nie mogę uwierzyć, że to ten sam reżyser. Zachwyconym "Bitwą" mogę tylko pogratulować dobrego samopoczucia... Kiedy wreszcie zacznie się w Polsce doceniać jakość, a nie tylko fajerwerki i ładne buzie?

Jurko

Jurko

06.10.2011, 16:26:12

Co takiego polecacie? Bo ja niczego "SUPER" nie znalazłem. Moim zdaniem bardzo przeciętny film jeśli chodzi o fabułę. Dużo efektów specjalnych i technologii - to fakt. Myślę, że ktoś kto nie zna w ogóle naszej historii nic konkretnego z tego filmu się o Polsce tamtych czasów nie dowie - poza wynikiem bitwy.

adam

adam

06.10.2011, 16:13:34

SUPER!!!!!

Luna

Luna

06.10.2011, 16:13:23

POLECAM! i naprawdę nie wiem skąd w tych wszystkich komentarzach tyle złośliwości... cóż...Polaczki... Nic innego tylko krytykowanie i narzekanie... Dla mnie i grupy znajomych z którymi wybraliśmy się na film okazał się on naprawdę miłym zaskoczeniem. Zaskoczeniem bo spodziewałam się nie wiadomo jakiej porażki, a film okazał się rewelacyjny!!! Niesamowite efekty i jakość, fantastycznie opowiedziana historia, piękne zdjęcia, a Natasza tak przez wszystkich krytykowana naprawdę nie zawodzi! Jeszcze raz gorąco polecam!

Dominik

Dominik

06.10.2011, 16:08:43

Panie Hoffman, już najwyższy czas się zająć czymś mniej wymagającym niż reżyserka. Może ogródek działkowy?

Jolka

Jolka

06.10.2011, 15:30:17

Czy głównym wątkiem filmu o "Cudzie nad Wisłą" powinien być naprawdę żandarm podwalający się do aktoreczki kabaretowej? Chyba nie o to chodzi w ekranizacjach historycznych... PADAKA!!!

Damek

Damek

06.10.2011, 15:26:43

Pierwsze wrażenie - reżyser nie miał pomysłu na ten film. Dostał kasę, więc musiał coś nakręcić. Tylko sam nie wiedział, co. Na miejscu sponsora zażądałbym zwrotu za przerost efektów, a brak jakości ;)

Leo

Leo

06.10.2011, 15:13:25

Przereklamowana żenada!!!

Slavik

Slavik

06.10.2011, 14:03:10

Totalna kicha! Szkoda Olbrychskiego i Ferencego do takich gniotów... Ale cóż, żyć trzeba.

Gośka

Gośka

06.10.2011, 13:52:54

Zastanawiam się, kto steruje tymi gwiazdkami na górze, bo ja jakoś nie mogę zaznaczyć swojej - NEGATYWNEJ - oceny! Pewnie ktoś pilnuje, żeby w rankingu było odpowiednio wysoko... Ale na szczęście widać, że ludzie mają oczy i w większości oceniają bez entuzjazmu. NIE WARTO IŚĆ NA TO DO KINA. Poczekajcie, aż puszczą w TV i sami się przekonacie.

Wera

Wera

06.10.2011, 13:30:52

Przeczytałam uważnie dotychczasowe komentarze i jestem w szoku, że są tacy, co pieją z zachwytu. Ludzie, czy wy nie macie choć za grosz poczucia estetyki?! Bo o wiedzy to nie wspomnę... Wystarczy parę wybuchów, uciętych rąk i łzawych szeptów i już byście Oscary rozdawali! Cóż, taki film jak publiczka.

Jaro

Jaro

06.10.2011, 13:19:29

Po obejrzeniu tego filmu już się nie dziwię polskim aktorom, którzy wolą jechać za granicę i tam grać. Jeszcze jeden, wymowny dowód na to, że u nas nie ma znaczenia, czy na film są pieniądze, czy nie, bo i tak wyjdzie dno...

Hanka

Hanka

06.10.2011, 13:12:16

Uwielbiam XX-lecie międzywojenne, ale ten film to katastrofa. Jestem przerażona tandetą, którą zobaczyłam. Szkoda, bo to naprawdę ważny temat. 3D w niczym tu nie pomoże. Nie polecam.

Paweł

Paweł

06.10.2011, 13:03:05

Porażka!! Hoffman powinien zaprzestać kręcenia filmów. Połączenie mydlanej opery i fajerwerków. Beznadziejna, niekonsekwentna fabuła i olewactwo scenograficzne. Przy takich nakładach finansowych można było się pokusić o precyzję. Szkoda czasu i pieniędzy. Odradzam pójście do kina.

Polak

Polak

05.10.2011, 23:51:59

Każdy Polak musi się zmierzyć z tym filmem.

MAX

MAX

05.10.2011, 22:01:42

Film fantastyczny 10/10,gra aktorska O.K. szczególnie Natasza i Borys 5+. Wszyscy malkontenci i zawistnicy - aut.

marcin

marcin

05.10.2011, 20:32:03

Nic ciekawego choc krwawe sceny niezle jak na polskie kino. Zero klimatu wojny z ruskimi, czba ktos bal sie im podpasc haha...

ja_a co

ja_a co

05.10.2011, 19:21:02

zobaczymy, zobaczymy... w piątek się okaże

kasia

kasia

05.10.2011, 14:42:56

byłam wczoraj i jestem pod wrażeniem. podobał mi sie film

Daria_

Daria_

04.10.2011, 21:43:40

Jadę na to w środe, mam nadzieje że będzie mi się podobało ;]

grubyx

grubyx

04.10.2011, 19:56:25

KKKKKKIIIIICCCCCHHHHHAAAAA Darucie sobie szkoda kasy na bilet!!!!!!!!

norbvlo

norbvlo

04.10.2011, 14:05:59

Do tych ktorzy pisza ze film byl wspanialy.Odpowiedzcie mi na jedno zasadnicze pytanie.Otoz kiedy i czy wogole bylo czuc w tym filmie: trudy,napiecie,cierpienie,ciezar spowodowany wojna?! Osoba ktore uwazaja ten film za wspaniale dzielo polecam "Kompanie braci" badz nieco gorszy aczkolwiek badzo dobry "Pacyfik".Jedynie tego poziomu filmy ukazuja prawdziwe oblicze wojny a nie ze Urbanska sama w pojedynke wygrywa cala wojne:P heh nawet nie postarali sie o dramatyczne zakonczenie:P.

Norbvlo

Norbvlo

04.10.2011, 13:59:23

ogladalem ii mam pytanie to mial byc film wojenny czy milosny:P Hoffman niech idzie lepiej na emeryture!! Wole obejrzec po raz 10ty "Szeregowca Rayana" badz "Liste Schiendlera" aa nie jakas farse a nie film!!! NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anara

Anara

03.10.2011, 23:18:47

niestety nic odkrywczego - ktoś kto chciał obejrzeć ,,CUD NAD WISŁĄ,, z całą pewnością będzie czuł się bardzo zawiedziony - trochę pląsów, piosenek, 30 sekundowa szarża - i to w skrócie cały film - po reklamach czuje się straszny niedosyt....marnie.

TOM

TOM

03.10.2011, 22:50:21

GENIALNY! 10/10!!!!!!

Agnieszka

Agnieszka

03.10.2011, 22:49:30

REWELACJA!!!!! Naprawdę polecam!!! po przeczytaniu tych negatywnych opinii miałam już się nie wybierać i dobrze że poszłam. Zastanawiam się czemu Wy wszyscy tak na ten film naskakujecie?? Że za dużo scen wojennych- przecież do cholery to film o wojnie! już sam tytuł na to wskazuje Że za dużo Nataszy- moim zdaniem za mało! Świetnie zagrała! Skąd u Was tyle nienawiści do niej??? Że znowu Szyc- i co z tego-jest świetny! Ogólnie film 9/10

MadMax

MadMax

03.10.2011, 19:15:37

Co za matoł wymyślił, że ten film jest od 12 lat? Zabrałem syna i musiałem wyjść, bo nawet ja nie mogłem na to patrzeć, najgorsze horrory przy tym to pikuś, w cywilizowanym świecie takie filmy powinny być zakazane. Wiem, że tak było, ale mamy XXI... Jeśli ktoś lubi rzeź, to może na to iść, ale normalnym ludziom nie polecam, a tym bardziej z dziećmi.

obserwatorka

obserwatorka

03.10.2011, 17:41:15

Na filmie jeszcze nie byłam, ale idę zobaczyć ponieważ gra Natasza Urbańska a ja b, Ją lubię oglądać. Jeśt świetna w Przebojowej Nocy. Więc i tutaj pewnie zrobi furorę. Tylko zawistni i zazdrośnicy ją krytykują. Faceci bo zazdroszczą Józefowiczowi a kobiety bo zazdroszczą Jej Józefowicza, bo też jest super facet. To dla tych zawistnych:-)))

ZOŚKA

ZOŚKA

03.10.2011, 12:42:32

TEN FILM TO PORAŻKA!!!!!!!!!!!!

marcin

marcin

03.10.2011, 11:14:49

Masakra myślałem ze po 30min wyjdę z kina. Najlepszym określeniem jest podsłyszany tekst od jednej Pani do męża. "Jak będziesz niegrzeczny to za kare jeszcze raz tu przyjdziesz na ten film"

ika

ika

03.10.2011, 10:56:52

Film był fantastyczny. Jak mogli się nie zabijać skoro to film wojenny.Polecam

MONIQ

MONIQ

02.10.2011, 18:45:40

film fatalny, jeden z gorszych na jakim ostatnio byłam. Za długi jak na 3D - obraz się trzęsie, oczy bolą i 1/2 filmu to zabijanie. Natasza jest kiepską aktorką, Szyc też szmirowato zagrał. Szczerze NIE POLECAM!!!!

3dwidz

3dwidz

02.10.2011, 14:10:31

Potwierdzam, film został źle nagrany. Przy technologi 3d kamera powinna stać na statywie lub poruszać się bardzo wolno. Sceny batalistyczne nagrane "skaczącą" kamerą były bardzo rozmyte, przez co wywołują ból oczu.

Ania

Ania

02.10.2011, 12:57:40

ja jestem zachwycona! kilka osób siedzących obok mnie popłakały się!!! Piękne zdjęcia! I naprawdę nie rozumiem czemu wszyscy tak krytykują Nataszę- moim zdaniem naprawdę dała radę! Polecam :)

Globus

Globus

02.10.2011, 10:52:33

Dodam tylko że ile ludzi go zobaczy tyle będzie opinii...Ale nie rozumiem co wy chcecie od N.Urbańskiej?Zagrała i zaśpiewała w filmie świetnie,takie czasy takie realia i ona zrobiła to bardzo dobrze.Co do 3D REWELACJA,że czasami w scenach batalistycznych obraz zamglony w tle,a co chciebiście może jeszcze zobaczyc jak się zarzynają klatka po klatce?Więcej szacunku i wyobrazni dla tych którzy tam naprawdę zginęli za nasz kraj.Raz jeszcze wielkie brawa i szacunek za pokazanie nam pięknej historii po tylu latach zakłamania...

Tomasz

Tomasz

02.10.2011, 08:44:01

Nigdy więcej Urbańskiej w kinie !!! Myślę że film przeciętny Nie pasuje tutaj 3d Jeżeli filmy o temacie historycznym to widzę tutaj B.Wołoszańskiego Twierdza Szyfrów była świetna Może czas na film w wersji kinowej Byłby to na pewno ogromny sukces

yogibabu

yogibabu

02.10.2011, 02:54:50

Film dobry ,warty obejrzenia . Ferency świetny,Urbańska na +, ciekawy scenariusz(Sienkiewicz wiecznie żywy), choć czuje się niedosyt..3D momentami obraz rozmazany ,aż oczy bolą, poza tym dobrze się ogląda.Kasa na bilety nie stracona .

zet

zet

02.10.2011, 02:28:07

Co sądzicie o efektach 3D w tym filmie? bo mi się wydaje, że były dużo lepsze niż w innych filmach ostatnio

Globus

Globus

02.10.2011, 00:15:56

Wróciliśmy z kina...powiem tak,dla mnie ten film jest rewelacyjny,szczególnie jak na polskie warunki robienia dobrego filmu.Wszyscy aktorzy zagrali bardzo dobrze(brawa dla Nataszy zagrała bardzo dobrze),sceny batalistyczne i efekty specjalne na najwyższym poziomie,wbijają w fotel,świetnie oddane realia ówczesnej Polski.Wielkie brawa Panie Hoffman,oskar dla Pana i całej ekipy!!!

Chris2358

Chris2358

01.10.2011, 21:37:11

Dodam jeszcze,że Pan Ferency powinien w końcu OSCARA otrzymać

Chris2358

Chris2358

01.10.2011, 21:34:42

Zastanawiam się ,dlaczego reżyser filmu mając portfolio "aktorki" N.Urbańskiej zdecydował sie na jej zatrudnienie...Bardzo ładna buzia nie oznacza ,że jest aktorką.Zapewne MĄŻ nie zezwolił na cokolwiek,o całowaniu "sztucznym" nie wspomnę.:(. Droga pani Nataszo - nigdy nie będzie pani wiarygodną i cenioną aktorką jeśli nie wyrwie się z objęć męża.Nie może on mieć wpływu na każdą czynność którą pani w życiu wykonuje!!!! To SADYSTA.Bardzo panią proszę o zajęcie się czymkolwiek innym,niż film....no może gdyby ubierał panią ktoś inny(co to za syf ubiory) to dalej proszę o obecność w "Tańcu z gwiazdami". Atak po ludzku ---Niech Pani błyszczy tylko i wyłącznie jako celebrytka u boku zazdrosnego chorobliwie mężusia.Pozdrawiam

marcin

marcin

01.10.2011, 21:21:41

Bylem na nim wczoraj. Jedynie Ferency wypadl znakomicie, reszta taka sobie o Urbanskiej i kadrze z ckm nie wspomne

Gabriel

Gabriel

01.10.2011, 19:54:40

Byłem na sobotnim seansie o godzinie 12:40. Iść trzeba, przynajmniej dla sceny w której kapitalny Ferency moczy goły tyłek w miksturze na hemoroidy. Zdjęcia i 3D Idziaka w mojej opinii 2 razy lepsze niż podobne "myki" u zagranicznej konkurencji. Widziałem lepsze filmy Pana Hofmana, a Pani Urbańska to nie Meryl Streep, ale jak mówiłem IŚĆ TRZEBA!!!

Niebyłoźle

Niebyłoźle

01.10.2011, 17:10:44

Film nie był zły. Wszystko zepsuła 'gra aktorska' Nataszy Urbańskiej. Była sztuczna. Film po części to chyba autoreklama Urbańskiej, bo ciągle tańczyła i śpiewała -.- Grać nie potrafi. Za to genialną rolę zagrał Borys Szyc. Był on w tym filmie najlepszy i z chęcią ogląda się sceny z nim. Co do 3D to było bardzo dobrze zrobione. Mnie osobiście głowa nie bolała. Film oceniam na 6/10. Bez scen z Nataszą 8/10.

ROZCZAROWANY

ROZCZAROWANY

01.10.2011, 14:49:25

JEDNYM ZDANIEM PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ. Myślę, że film bedzie klapą, a producent chyba przeszarżował. Podobnie jak w innych opiniach technologia 3D była tu pomyłką. I nie wiem czy to jest wina złej realizacji czy jeszcze nie nadaje się ona do filmu bo jest zbyt mało doskonała w swej istotcie. Jeśli chodzi o grę aktorską to totalna porażka zwłaszcza głównej pary aktorskiej. Natasza Urbańska to bardzo piękna i atrakcyjna kobieta. Ale tu jest tak sztuczna, wręcz plastikowa, że staje sie to smieszne - bardzo rozczarowuje swoją grą - np. sceny pocałunków są tak nie wiarygodne, że zwykły człówiek to potrafi lepiej zagarć. Pewnie jej mentor zabronił jej się całować realistycznie z Szycem? -:) Szyc może być, ale bez entuzjazmu. Olbrychski w roli Piłsudskiego nie wyglądał przekonująco. To powinien grać ten aktor, który zginął w katastrofie smoleńskiej. Bardzo pozytywnym przykładem gry aktorskiej jest p. Adam Ferency - moim zdaniem najlepsza kreacja w tym filmie, klasa sama dla siebie. Zawarcie scen musicalowych w wykonaniu w zdecydowanej wiekszości przez aktorów teatru Buffo, rodzi wrażenie usilnego promowania tej sceny i aktorów na czele z Urbańską -o właścielu juz nie wspominając. Reasumując film bardzo słaby i raczej nie spełni oczekiwań o jakich mówił na premierze p. Hoffman. I nie pomoże w tym gigantyczna akcja promocyjna filmu. Mnie osobiście szkoda także Nataszy Urbańskiej, gdyż nigdy nie stanie się ona dobrą aktorką dopóki cenzorem jej przedsięwzięć będzie jej mentor. A na zmiane tego stanu nie ma szans gdy się jest jego żoną, której zazdrości mu wielu. Więc jako już stary samiec musi być bardzo czujny.

ace

ace

01.10.2011, 14:28:07

Jak to jest, wszyscy w opiniach piszą, że słaby, a ocena 8.71. To jak film ma ocenę 4 to jaki jest?

mg

mg

01.10.2011, 13:09:09

Film słaby,odradzam.Szkoda kasy!Gra Urbańskiej ręce opadaja.Kto ją tam wsadził!!??Ta jej sztucznośc i pląsy..bez komentarza.A technologia 3D nie bardzo mi pasuje do tego filmu.

nisia

nisia

01.10.2011, 12:00:10

oczywiście 3d to kiepski pomysł... czasami aż oczy bolały, obraz się zamazywał ...

nisia

nisia

01.10.2011, 11:58:06

Film był ciekawy, pokazał nieznane nam dotąd oblicze Bitwy Warszawskiej. Co innego jest czytać na lekcjach historii o tym wydarzeniu, a o innego zobaczyć jak to wszystko wyglądało. Mnie osobiście ciarki przechodziły po całym ciele jak to oglądałam, bo niektóre sceny były naprawdę drastyczne, ale cóż, tak to właśnie było. Myślę że to dobra lekcja historii. A co do filmu i obsady, to jestem pd wrażeniem gry Borysa Szyca... Natasza również się sprawdziła w tej roli. Film jest godny obejrzenia.

aaaaa

aaaaa

01.10.2011, 11:52:42

3d i film o bitwie warszwskiej widać co się liczy KASA KASA KASA, już nna zwiastunie widac, sztucnie drętwe dialogi ale 3d !!!!! nie pójde na to tylko ze względu na 3DDDD a tak bym poszedł!

zorbek

zorbek

01.10.2011, 09:35:13

Film powinien mieć tytuł śpiewy i pląsy Nataszy Urbańskiej na tle wydarzeń historycznych. Film po prostu straszny, dialogi szczególnie kwestie Ferencego majstersztyk językowy :(. 3D nawet nawet ale przy scenach batalistycznych jakoś kolorystyka się rozjeżdżała, przy kręceniu z ręki widać oskarową rękę :). Chyba jednak oczekiwałem za dużo od współczesnego polskiego kina.

Paula

Paula

01.10.2011, 00:30:46

jak dla mnie film porażka, szkoda czasu w gazecie film dostał 2 gwiazdki i teraz rozumiem dlaczego bo 1 to chyba za film w 3d a 2 za to że powstał Nie polecam nikomu

Jaro

Jaro

01.10.2011, 00:18:11

Właśnie wróciłem z kina...Film świetny..zdjęcia jak i muzyka na najwyższym poziomie (urbańska trochę dużo śpiewa)...Widziałem wiele filmów w 3D i muszę przyznać, że film daje rade..Efekty w trójwymiarze bardzo wyraźne i na swoim miejscu..trochę było trzęsienia kamerą ale to chyba jest w każdym filmie akcji (prócz transformers 3)..gorąco polecam

Babe

Babe

30.09.2011, 23:58:12

Urbańska zagrała praktycznie główną rolę. I to naprawdę dobrze. Świetne sceny walki, bardzo realistyczne, więc myślę, że chłopcom druga część filmu powinna się podobać. Tylko to 3D... Wolałabym zdecydowanie oglądnąć ten film na normalnym ekranie. W zbliżeniach scen walki przy mocno trzęsionej kamerze nic nie widać, bolą oczy i jest to bardzo irytujące.

pshemek78

pshemek78

30.09.2011, 23:23:01

słaby nic dodać nic ująć...

terract

terract

30.09.2011, 23:17:00

FILM oceniam na 3+ Rewelacji takiej jak ogniem i mieczem się nie spodziewajcie,aczkolwiek film nudny niebył. P.S Urbanska nawet dała radę...;)

Aune

Aune

30.09.2011, 21:51:28

Film naprawdę fajny. Nie wiem dlaczego czepiacie się Urbańskiej, nieźle sobie poradziła. Polecam!

sel116611

sel116611

30.09.2011, 21:09:28

joanna lepiej przyjedź wcześnie i zarezerwuj bilet bo numer jest cały czas zajęty numer tel. 09 471 112 10

Multikino

Multikino

30.09.2011, 19:29:13

@joanna - http://multikino.pl/pl/wszystkie-kina/

joanna

joanna

30.09.2011, 19:16:36

jeszcze jedno,jaki jest numer telefonu pod którym mogłabym dokonać rezerwacji biletów na film?

ww

ww

30.09.2011, 16:07:43

Cytat z filmu: Czysta nie plami ani honoru ani munduru:) Generalnie chyba najlepsza rzeźnia jaką widziałem. Niestety zabrakło dobrego reżysera na montażu w stylu Tarantino.

kordi

kordi

30.09.2011, 15:59:58

urbańska w tym filmie to jakaś pomyłka. a szkoda, mógł być taki dobry film.

Marko

Marko

30.09.2011, 15:48:24

totalne dno!!!

Dana

Dana

30.09.2011, 12:33:46

Dziękuję Opatrzności, że mamy jeszcze P. Hoffmana, bo gdy tego wspaniałego czlowieka zabraknie, pozostaną do ogladania same gnioty i seriale. Dziękuję Panu!

arkan

arkan

29.09.2011, 21:15:57

arcamantel - ty nie sarkasz, tylko nie założyłes okularów. A wystarczyło popatrzeć, spis filmów jest. Ale ty wolisz ponarzekać i pomarudzić. Założę się, że nie masz najmniejszego zamiaru iść do kina w tym okresie, ale koniecznie chciałeś zabrać głos, no to głupio - ale go jednak zabrałeś.

Haha Daha

Haha Daha

29.09.2011, 10:52:53

Bida z nędzą

Buba

Buba

28.09.2011, 23:48:27

Czy dużo jest drastycznych scen? Chcę pójść z 11-letnim dzieckiem.

smile

smile

28.09.2011, 21:38:20

Jestem przeciwny technologi 3d w takim filmie. Zbyt unowocześni film i nie bedzie nastroju.

left

left

28.09.2011, 18:30:36

Urbanska w tym filmie to chyba jakis zart,do tego malo smieszny.

gość220496

gość220496

28.09.2011, 17:25:59

Jeżeli ktoś ma dylemat czy taki aktor jak Linda poradzi sobie ze swoją rolą lub Szyc natomiast jest pewien że Urbańska sobie poradzi nie wiem czy ma jakiekolwiek wyobrażenie na temat tego filmu- oczywiście każdy ma swoje zdanie.

uczeń

uczeń

28.09.2011, 16:20:13

GKSkibic - co ty gadasz za brednie? Cos ci się pomyliło.

M.

M.

27.09.2011, 23:08:49

czy film będzie tylko w 3D ?

kropka

kropka

27.09.2011, 22:30:38

mam wątpliwości czy Szyc poradzi sobie z ta rolą, Linda tez..... ale Urbańskiej jestem ciekawa. Nikt inny nie mógłby zagrac tancerki rewiowej, atrakcyjnej itd

Multikino

Multikino

27.09.2011, 21:36:22

@a. - Film trwa 110 minut, o czym informujemy na górze strony, pod tytułem.

a.

a.

27.09.2011, 21:27:58

ile minut on trwa?

kajfos13

kajfos13

27.09.2011, 20:41:50

to będzie super

arcamantel

arcamantel

26.09.2011, 21:48:43

Gratuluję pomysłu puszczania przez cały tydzień tylko jednego filmu (sarkazm)

Multikino

Multikino

26.09.2011, 21:21:29

Na najbliższy tydzień na razie prowadzimy przedsprzedaż na Bitwę Warszawską. Repertuar pozostałych filmów pojawi się najpóźniej w środę 28.09

eoff

eoff

26.09.2011, 09:13:22

"Jak mawiał mój mistrz, Adrzej Wajda: spoko - szkoły przyjdą."

gość

gość

25.09.2011, 14:56:41

Urbańska to prawdziwa kobieta, taka robi w łóżku co chce, tym co sie nie podoba widocznie odpowiadają kopciuchy lub prostytutki którym można rozkazywać.

GKSkibic

GKSkibic

25.09.2011, 13:34:10

Idźcie i dowiedzcie sie jak bylo naprawde! PO ma zamiar wycofac historie Polski ze szkół i uczynic ten przedmiot przedmiotem nadobowiazkowym! Niedługo wiec niewielu Polakow bedzie jeszcze znac swoja historie... To jest okazja aby ja podtrzymac!

gość

gość

25.09.2011, 12:10:51

Obsada aktorska jest dobra,więc film powinien być udany;]

polo

polo

24.09.2011, 20:47:16

dlaczego nie ma nic innego 30 września niż Bitwa Warszawska? Czy będzie jakiś jeszcze repertuar???

Franek

Franek

24.09.2011, 11:09:47

Czy to będzie w 2D ?

hejHo

hejHo

22.09.2011, 11:52:56

Kto tam Urbańską dał?! A nie, czekajcie już wiem.... Pan Janusz:/ Szkoda straszna, wydaje się że Gruszka była by odpowiedniejsza, szczególnie po "Twierdzy szyfrów". Nic nie mam do Urbańskiej ale lepiej się nadaję do wymachiwania gołą pupą i "Tańca z gwiazdkami" niż do filmu historycznego. Olbrychski już zachęca, myślę że pokaże klasę, Szyc wiadomo no i Linda... w mundurze mu zawsze do twarzy:)

Mike Wolf

Mike Wolf

21.09.2011, 02:11:15

Patos, patos leje się z ekranu.

...

...

19.09.2011, 18:58:34

a co do urbanskiej fakt slabo ..!!!

Patriotka

Patriotka

19.09.2011, 18:57:58

A ja wiem ,że będzie warto ten film zobaczyc .. Bo tylko takie filmy nam naprawde wychodza ..:))) O naszej Historii

Suzee

Suzee

19.09.2011, 09:19:39

Jaaaaa... z Urbańską strasznie słabo, szkoda

Hugon

Hugon

18.09.2011, 17:44:48

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że to będzie dobry film, ale mam nadzieję że moje przeczucia są błędne. Jeśli akcji będzie dużo to powinno się udać, wątek miłosny niech pozostanie dodatkiem(coś jak w "300") jak ktoś ma ochotę na miłość niech ogląda te tępe komedie romantyczne których jest za dużo. Patriotyzm też niech nie kole w oczy jak dzida, ale miło będzie uronić jakąś łezkę pod koniec filmu.